• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 153 z 241
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 241

 #539337  autor: KC-KARLOS
 06 mar 2012, 17:21
Gordek, jeśli coś ściągałeś o 4 rano i pobrali z konta pomimo aktywności NT - zgłaszaj reklamację. Może się też zdarzyć, że dane pobierane w dzień poza usługą NT, mogą być naliczane z opóźnieniem. Więc w Twoim wypadku - reklamacja.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #539339  autor: playonline
 06 mar 2012, 17:27
Karlos20 pisze:Gordek, jeśli coś ściągałeś o 4 rano i pobrali z konta pomimo aktywności NT - zgłaszaj reklamację. Może się też zdarzyć, że dane pobierane w dzień poza usługą NT, mogą być naliczane z opóźnieniem. Więc w Twoim wypadku - reklamacja.
Zgadzam sie.

W ogole zasada jest taka, ze weryfikacje problemu nalezy ZAWSZE zaczac od swojej strony... Jak mamy 100% pewnosci dopiero wtedy powinno sie zglaszac do operatora... Niektorzy niestety tego nie kapuja i odrazu leca z wrzaskami...

Inna sprawa, ze czasami opy tez leca w kulki.

 #539390  autor: qper
 06 mar 2012, 21:48
Nie wiem ale albo ja jestem debil albo ten pracownik BOKu

odpowiedź do zgłoszenia 41385139


Szanowny Panie,




dziękuję za zgłoszenie dotyczące ważności programu doładowań, które otrzymałam 1 marca 2012 roku za pośrednictwem serwisu Play24.



Potwierdzam, że 1 marca 2012 roku poprzez serwis Play24 aktywował Pan powyższą usługę. Wyjaśniam, że zgodnie z Regulaminem Oferty Promocyjnej Program doładowań (pkt 3 a), w przypadku aktywacji usługi w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, usługa jest aktywna do końca danego miesiąca oraz przez kolejne dwa okresy rozliczeniowe.



W związku z tym, że aktywacja nastąpiła wraz z rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego, usługa pozostanie aktywna przez 2 okresy rozliczeniowe, czyli do 1 maja 2012 roku. Tym samym nie stwierdziłam nieprawidłowości po stronie Operatora, dlatego też reklamacja została uznana za niezasadną.



Dziękuję za czas przeznaczony na przedstawienie sprawy. Jestem przekonana, że przedstawione wyjaśnienia są wystarczające i pozwolą na zakończenie sprawy.



Zapraszam do serwisu Play24 na stronie www.24.play.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź.


czyli Pani potwierdza, że powinna być ważna 3 miesiące, a z drugie strony zaprzecza, że jest problem, a data jest prawidłowa.

Bez komentarza

 #539395  autor: MADMAX
 06 mar 2012, 22:02
qper, wg mnie usługę powinieneś mieć więc do końca maja, chyba że jednak jest jakiś punkt regulaminu, który pierwszy dzień miesiąca zalicza do poprzedniego cyklu rozliczeniowego :-)
A o której godzinie 1 marca to aktywowałeś?

Pozdrawiam

 #539396  autor: Robaas
 06 mar 2012, 22:04
qper na trzeźwo tego nie zrozumiesz;)

 #539397  autor: qper
 06 mar 2012, 22:05
MADMAX pisze:qper, wg mnie usługę powinieneś mieć więc do końca maja, chyba że jednak jest jakiś punkt regulaminu, który pierwszy dzień miesiąca zalicza do poprzedniego cyklu rozliczeniowego
A o której godzinie 1 marca to aktywowałeś?
Dobrze rozumujesz - tak zawsze było.
Włączyłem 1 marca w środku dnia

 #539398  autor: Robaas
 06 mar 2012, 22:12
qper bo 1 dzień miesiąca w play to ostatni dzień miesiąca i okresu:) przez to mamy usługę ważną 1 marca (do końca okresu w którym została włączona) i kolejne 2 miesiące:))
czy to nie czasem pani Ewa K. odpisała? kiedyś mi napisała, że od 14 do 20 dnia miesiąca nie minęło 5 dni...

 #539400  autor: qper
 06 mar 2012, 22:15
Robaas pisze:zy to nie czasem pani Ewa K. odpisała?
To Pani Ania K. - widać muszą być bliskimi koleżankami.
Myślenie boli...


play4you zajmij się sprawą bo sam widzisz jakie głupoty płyną oficjalnie z Play-a

napisałem odwołanie 41572022
 #539415  autor: ChuckyCiechanow
 06 mar 2012, 23:20
Ja w sprawie problemu z ,, programem doładowań: dostałem taką odpowiedź:


na wstępie pragnę podziękować za zgłoszenie nadesłane 5 marca 2012 drogą elektroniczną.

Uprzejmie informuję, iż problem został rozwiązany. Jeżeli pojawi się ponownie proszę o kontakt – mam nadzieję jednak, że nie będzie już takiej potrzeby. Przepraszam za niedogodności.
Teraz już nawet nie widzę możliwości by sprawdzić do kiedy program doładowań jest aktywny :P

 #539438  autor: user_delete19
 07 mar 2012, 08:54
Teraz już nawet nie widzę możliwości by sprawdzić do kiedy program doładowań jest aktywny
Był problem? nie ma problemu!
czyli po prawdzie jest rozwiązany - złota logika play xD

 #539449  autor: playonline
 07 mar 2012, 10:15
Witam,

dziś tj 05.03.2012 o godzinie 14:18 dzwoniono do mnie z numeru 790500500. Proszę mi wyjaśnić dlaczego? Przecież mam wyłączone zgody na marketing i pochodne... Nie chcę aby dzwoniono do mnie z reklamami czy ofertami.

Pozdrawiam.
odp
w odpowiedzi uprzejmie informuję, iż zgody marketingowe na kontakt telefoniczny zostały wyłączone dnia 6 marca 2012. Do chwili obecnej wyłączona była wyłącznie zgoda na otrzymywanie wiadomości marketingowych drogą e-mail i SMS.

Przepraszam za zaistniałą sytuację i ewentualne niedogodności.

Kontakt telefoniczny mógł mieć na celu zaproponowanie Oferty abonamentowej.

Jeśli podobna sytuacja będzie miała miejsce w przyszłości proszę o kontakt z Obsługą Klienta.
Hmm dziwne... Przeciez na dokumencie zwiazanym ze zgodami nie wyrazalem zgody na cokolwiek...

Play4You czy mozesz to wyjasnic co wy wyrabiacie z tymi zgodami? To juz ktorys raz gdzie dostaje taka odpowiedz...

 #539455  autor: qper
 07 mar 2012, 10:38
Play4You prosiłeś numery zgłoszeń na których występuję problem z Programem Doładowań.

Proszę - 41431770, 41585094, 41584907, 41585018

[ Dodano: 2012-03-07, 10:39 ]
wojciech pisze:Był problem? nie ma problemu!
Pewnie, że nie ma bo usługa całkowicie zniknęła z Play24

 #539456  autor: play4you1
 07 mar 2012, 10:49
Program doładowań. znależliśmy już "winnego" jesli chodzi o blędne ustawienie daty. Będzie niedługo poprawione. Zniknęło z P24 bo narazie wgrana została zaślepka w celu poprawienia.

[ Dodano: 2012-03-07, 11:15 ]
playonline pisze:Hmm dziwne... Przeciez na dokumencie zwiazanym ze zgodami nie wyrazalem zgody na cokolwiek...

Play4You czy mozesz to wyjasnic co wy wyrabiacie z tymi zgodami? To juz ktorys raz gdzie dostaje taka odpowiedz...
Nie mam mozliwości sprawdzenia w tym momencie statusu zgód marketingowych na twoim koncie. Ale jest tak, że na oświadczeniu sa podstawowe kategorie zgód natomiast jest wiele kanałów kontaktu z klientem i czasem może byc tak, że status zgody jest nieznany, wtedy konsultanci mają prawo do ciebie np. zadzwonić. Najlepiej zadzwoń do OK i poproś żeby ci przeczytano jakie masz zgody na tak jakie na nie a jakie na nieznany i odrazu ustaw sobie tak jak chcesz żeby było.

[ Dodano: 2012-03-07, 11:17 ]
nowy57 pisze:witam
potrzebuje szybko skonsolidowac konta

obsluga play dokonuje tego juz 2tyg

numer zgloszenia 41128337

bardzo prosze o wsparcie w tej srpawie / dziekuje !
okej zlapalam przekazałam, niedługo bedzie zrealizowane

 #539460  autor: playonline
 07 mar 2012, 11:32
play4you1 pisze:Nie mam mozliwości sprawdzenia w tym momencie statusu zgód marketingowych na twoim koncie. Ale jest tak, że na oświadczeniu sa podstawowe kategorie zgód natomiast jest wiele kanałów kontaktu z klientem i czasem może byc tak, że status zgody jest nieznany, wtedy konsultanci mają prawo do ciebie np. zadzwonić. Najlepiej zadzwoń do OK i poproś żeby ci przeczytano jakie masz zgody na tak jakie na nie a jakie na nieznany i odrazu ustaw sobie tak jak chcesz żeby było.
Dziekuje za odpowiedz ale tutaj nie chodzi tylko o mnie. Jak przewertujesz ten topic to zauwazysz, ze i inne osoby wczesniej sie na to skarzyly... Poza tym powinno byc tak, ze wszystkie zgody POWINNY byc zapisane na dokumencie zgod a nie, ze tylko kilka z nich...
Druga sprawa jest taka, ze telefonicznie tez juz to zglaszalem... Na to wychodzi, ze co jakis czas dodajecie nowe mozeliwosci gdzie z default'u nie ustawiacie NIE tylko NIEZNANY... Tak nie powinno byc - zarowno jezeli chodzi o to, ze na dokumencie zgod nie ma wszystkich mozliwych opcji wypisanych, a takze, ze jak dodajecie cos nowego to NIEZNANY nie jest traktowany jako NIE.
W ten sposob kazdego dnia mozecie dodawac sobie nowe pole i miec gdzies zgody marketingowe... tyle, ze teraz nazwiecie to pole "Zgoda na marketing o 16:23"...

Czepiam sie ale tak wlasnie system jest skonstruowany a nie powinien byc. Ogolnie moglbym sie bawic w odbieranie polaczen od BOK (chociaz nie chcialbym) gdyby nie to, ze nie jestem w Polsce...

Mozesz osobie wladnej przekazac taka sugestie co by kazde nowe pole odnosnie marketingu itp bylo traktowane jako "NIE"?

 #539480  autor: play4you1
 07 mar 2012, 13:04
playonline pisze:Dziekuje za odpowiedz ale tutaj nie chodzi tylko o mnie. Jak przewertujesz ten topic to zauwazysz, ze i inne osoby wczesniej sie na to skarzyly... Poza tym powinno byc tak, ze wszystkie zgody POWINNY byc zapisane na dokumencie zgod a nie, ze tylko kilka z nich...
Druga sprawa jest taka, ze telefonicznie tez juz to zglaszalem... Na to wychodzi, ze co jakis czas dodajecie nowe mozeliwosci gdzie z default'u nie ustawiacie NIE tylko NIEZNANY... Tak nie powinno byc - zarowno jezeli chodzi o to, ze na dokumencie zgod nie ma wszystkich mozliwych opcji wypisanych, a takze, ze jak dodajecie cos nowego to NIEZNANY nie jest traktowany jako NIE.
W ten sposob kazdego dnia mozecie dodawac sobie nowe pole i miec gdzies zgody marketingowe... tyle, ze teraz nazwiecie to pole "Zgoda na marketing o 16:23"...

Czepiam sie ale tak wlasnie system jest skonstruowany a nie powinien byc. Ogolnie moglbym sie bawic w odbieranie polaczen od BOK (chociaz nie chcialbym) gdyby nie to, ze nie jestem w Polsce...

Mozesz osobie wladnej przekazac taka sugestie co by kazde nowe pole odnosnie marketingu itp bylo traktowane jako "NIE"?

1) Zgody marketingowe na oświadczeniu przy umowie lub karcie rejestracyjnej punkt 3, określa komunikacje marketingową za pomocą komunikacji elektronicznej, czyli e-mail, IVR, SMS. Telefon czy zwykła poczta jest nie jest kanałem elektronicznym, dlatego jeśli później tego nie zmieniałeś może mieć status NIEZNANY
2) Jeżeli nie mamy oświadczenia klienta, chociażby werbalnego nie możemy z defoultu prawnie ustawiać statusu NIE, dlatego jest NIEZNANY
3) zdarzało się, że dodawaliśmy jakąś zgodę np. na marketing z zewnętrznych firm. Ale to akurat wygodne, bo teraz można wyrazić sprzeciw a kiedyś nie.
4) rozumiem, fakt jak jesteś za granica to szczególnie przeszkadza. napisz zgłoszenie przez www o zmianę zgód marketingowych na nie ( tylko nie zdziw sie później, że nie chcemy zadzwonić z utrzymaniem :) ). Zmienimy status i będzie ok, w razie, co napisz numer zgłoszenia to przekażę.

 #539485  autor: Sig
 07 mar 2012, 13:34
Dobre.
Nie mozecie zalozyc, ze jest brak zgody.
Mozecie zalozyc, ze zgoda jest.
To bardzo wygodne i bardzo logiczne. Ja bym raczej zalozyl domyslnie (czy naprawde potrzebujemy tej nowomowy?), ze klient sie nie zgadza, bo tym samym wykluczmy tych, ktorzy sie nie zgodzili...
Co do zapominania o zgodach. Nic nowego, u mnie dopiero za trzecim zgloszeniem przestali "zapominac". Pewnie do czasu, ale na razie dziala.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #539486  autor: bora1410
 07 mar 2012, 13:34
Pytanie mam odnośnie opłat za abonament po zakończonym okresie umowy. Posiadam taryfę biznes bez telefonu na 12 miesięcy. Kończy się 24 marca. Najpierw dzwoniłem pytając o nową ofertę. Dostałem słabszą niż tą którą mam obecnie, więc zapytałem czy po przejściu abonamentu na czas nieokreślony będzie on na tych samych warunkach. Konsultant na infolinii powiedział że będą takie same opłaty. Wczoraj dzwonili znowu namawiając na nową taryfę i konsultant powiedział zupełnie co innego. Mianowicie, że będę płacił abonament w cenie nie promocyjnej. Czyli 2 razy większy abonament będzie. Dlatego chciałbym spytać mądrych ludzi jak to jest faktycznie bo na infolinii mówi każdy co innego.

 #539492  autor: playonline
 07 mar 2012, 14:02
play4you1 pisze:Zgody marketingowe na oświadczeniu przy umowie lub karcie rejestracyjnej punkt 3, określa komunikacje marketingową za pomocą komunikacji elektronicznej, czyli e-mail, IVR, SMS. Telefon czy zwykła poczta jest nie jest kanałem elektronicznym, dlatego jeśli później tego nie zmieniałeś może mieć status NIEZNANY
Zglaszalem i pozniej... ;) Sprawdz ile mam zgloszen na koncie (tylko na 1 numerze, to pozwoli uwierzyc tobie, ze zglaszam kazda nieprawidlowosc... ;) ).
2) Jeżeli nie mamy oświadczenia klienta, chociażby werbalnego nie możemy z defoultu prawnie ustawiać statusu NIE, dlatego jest NIEZNANY
Ok czyli takie zachowanie operatora daje jemu prawo do tego co by NIEZNANY traktowac jako TAK? To w ogole usunciete opcje bo jest niepotrzebna a nastepnym razem gdy jakies nowe pole marketingowe sie pojawi to niech zostanie nieaktywne do momentu az klient sobie tego zazyczy...
play4you1 pisze:3) zdarzało się, że dodawaliśmy jakąś zgodę np. na marketing z zewnętrznych firm. Ale to akurat wygodne, bo teraz można wyrazić sprzeciw a kiedyś nie.
Nie chodzi mi o firmy zewnetrzne a o Play.
play4you1 pisze:4) rozumiem, fakt jak jesteś za granica to szczególnie przeszkadza. napisz zgłoszenie przez www o zmianę zgód marketingowych na nie ( tylko nie zdziw sie później, że nie chcemy zadzwonić z utrzymaniem :) ). Zmienimy status i będzie ok, w razie, co napisz numer zgłoszenia to przekażę.
Ile razy mam to pisac i zglaszac? Kilka tygodni temu podczas kontaktu z BOK kolejny raz zastrzeglem taka opcje... Konsultantka poinformowala mnie, ze juz wszystko jest zablokowane...

Co do utrzymania.. Na kazdej karcie (nawet net) mam juz prepaidy... Po co mi abonament jak nie wykorzystam go za granica? Mieszkam tutaj a nie jestem na wakacjach.. ;)

Tak wiec kolejny raz napisze dzis zgloszenie odnosnie kazdego numeru, poprosze o wylaczenie wszystkiego co mozna wylaczyc i poczekam na odpowiedz...

PS Jakas podpowiedz z twojej strony jak mam nazwac wszystkie pola? ;) Tzn chodzi mi o to aby konsultant wiedzial gdzie kliknac i jak ma to wygladac, czyli konkretne nazwy w waszym systemie... ;) Bo nie mam zamiaru bawic sie w kotka i myszke...
Sig pisze:Dobre.
Nie mozecie zalozyc, ze jest brak zgody.
Mozecie zalozyc, ze zgoda jest.
No wlasnie... ;)

 #539509  autor: Baseciq
 07 mar 2012, 15:50
Prozaiczne dwa problemy:

1) jak gdzieś dzwonię, zamiast sygnału zajętości mam komunikat lektora. Dzięki czemu ponawianie wybierania numeru nie działa.

2) Na stronie http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/u ... a-glosowe/ jak byk stoi "Osoba dzwoniąca usłyszy sygnał, że linia jest wolna (lub Muzykę na czekanie, jeśli masz aktywną tą usługę).". Nie prawda. Osoba która do mnie dzwoni słyszy komunikat lektora zamiast normalnego sygnału wołania. Efekt? Nie mam szansy odebrać drugiego połączenia, bo 99% osób które słyszy że zaczyna się komunikat lektora, niezależnie od jego treści po prostu się rozłącza.

Zgłoszenie 40762407 a.d. 1 - nie da się nie można. Nie akceptuję takiej odpowiedzi, konfiguracja sieci play uniemożliwia poprawne funkcjonowanie terminala GSM. Piszę drugie zgłoszenie, 40990581, dotyczące już obydwu problemów. Co dostaję w odpowiedzi? Odpowiedź tylko w sprawie usługi połączenie oczekujące i informację że została mi włączona, bo miałem wyłączoną. Czuję się po raz kolejny potraktowany jak idiota, bo osoba rozpatrująca zgłoszenie nie przeczytała w ogóle treści i nie starała się nawet zrozumieć. Sprawę zgłaszam telefonicznie, zostaje zarejestrowana pod numerem 41052585. Otrzymuję odpowiedź pisemną - a.d. 1 - wszystko jest w porządku (ja uważam że nie jest), a.d. 2 - co robi osoba rozpatrująca? Wyłącza połączenia oczekujące:
Dodatkowo zaznaczam, że w związku z Pani żądaniem dotyczącym przywrócenia sygnału zajętości dokonałem odpowiednich zmian na koncie, które powinny spowodować, że sygnał taki w przypadku wykonywania do Pani połączeń będzie standardowy. Jednocześnie informuję, że opisana przez Panią sytuacja związana jest z odpowiednimi ustawieniami jakie posiada użytkownik numeru do którego wykonywane jest połączenie, a nie po stronie Operatora osoby wykonującej połączenie.
Czyli wykonano zmiany na moim koncie abonenckim bez mojej zgody.

Żeby nie było, poniżej treść zgłoszenia które kazałem przepisać telefonicznie, czy ja nie wyrażam się po polsku?
Szczegółowy opis sprawy: W związku z negatywnym rozpatrzeniem poprzedniego zgłoszenia, składa REKLAMACJĘ dotyczącą:

- niewłaściwego sygnalizowania zajętości wybieranego numeru, które uniemożliwia poprawne funkcjonowanie telefonu GSM i korzystanie z jego podstawowych funkcji (tj. brak standardowej sygnalizacji zajętości wybieranego numeru i odtwarzanie komunikatu głosowego) co traktuję jako nienależyte świadczenie usług telekomunikacyjnych. Żądam niezwłocznego przywrócenia stanu normalnego, tj. sygnalizowania zajętości numeru w sposób umożliwiający rozpoznanie przez telefony komórkowe zajętości (tj. przekazywanie takiej informacji na poziomie sygnalizacji sieciowej). Problem dotyczy wszystkich różnych modeli telefonów i wszystkich numerów telefonów które posiadam w Państwa sieci.

- niezgodność usługi "Połączenie oczekujące" z oficjalnym opisem zamieszczonym na Państwa stronie pod adresem http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/u ... a-glosowe/ Na Państwa stronie widnieje informacja "Osoba dzwoniąca usłyszy sygnał, że linia jest wolna (lub Muzykę na czekanie, jeśli masz aktywną tą usługę).". Zamiast sygnału wolnej linii, dzwoniąca osoba słyszy zapowiedź lektora. Wobec powyższego, żądam niezwłocznego przywrócenia usług do stanu zgodnego z opisem, tj. odtwarzania sygnału wolnej linii podczas próby dodzwonienia się na moje numery telefonów gdy są zajęte, zgodnie z opisem usługi który Państwo przedstawiają.
Play4You, czy mogę poprosić aby sprawą zajęła się osoba która przeczyta moje zgłoszenie ze zrozumieniem?

Zgłosiłem zażalenie, ale obawiam się że za parę dni znowu mi jakiś "specjalista" wyłączy połączenia oczekujące.

A! Żeby było śmieszniej dostałem pisemną odpowiedź w czterech egzemplarzach. Dziękuję za spam.

 #539514  autor: play4you1
 07 mar 2012, 16:39
bora1410 pisze:Pytanie mam odnośnie opłat za abonament po zakończonym okresie umowy. Posiadam taryfę biznes bez telefonu na 12 miesięcy. Kończy się 24 marca. Najpierw dzwoniłem pytając o nową ofertę. Dostałem słabszą niż tą którą mam obecnie, więc zapytałem czy po przejściu abonamentu na czas nieokreślony będzie on na tych samych warunkach. Konsultant na infolinii powiedział że będą takie same opłaty. Wczoraj dzwonili znowu namawiając na nową taryfę i konsultant powiedział zupełnie co innego. Mianowicie, że będę płacił abonament w cenie nie promocyjnej. Czyli 2 razy większy abonament będzie. Dlatego chciałbym spytać mądrych ludzi jak to jest faktycznie bo na infolinii mówi każdy co innego.
A jak dokładnie sie nazywa twoja promocja?
bo sa 2 opcje
1) promocja z upustem na czas nieokreślony wtedy po okresie zastrzeżonym dalej będziesz płacił tyle samo
2) promocja z upustem na 12 miesięcy wtedy po okresie zastrzeżonym będziesz płacił więcej

[ Dodano: 2012-03-07, 16:47 ]
playonline pisze:PS Jakas podpowiedz z twojej strony jak mam nazwac wszystkie pola? Tzn chodzi mi o to aby konsultant wiedzial gdzie kliknac i jak ma to wygladac, czyli konkretne nazwy w waszym systemie... Bo nie mam zamiaru bawic sie w kotka i myszke...
napisz że nie zgadzasz się na informacje marketingowe przekazywane przez:
IVR, Pocztą, e-mailem, sms, tele-marketing. pozostałe nie dotyczą ofert marketingowych przesyłanych przez play, tylko jest jeszcze ta dotycząca firm zewnętrznych, i umieszczenia numeru w biurze numerów play http://biuronumerow.play.pl/onlinebook/
  • Strona 153 z 241
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 241
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 241