DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 9 z 19
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 19

 #538160  autor: Karlos20
 01 mar 2012, 12:32
Dokładnie - INNA TELEFONIA KOMÓRKOWA :)

Potwierdzam, u mnie też środki wlazły na konto główne :mrgreen:
Wspaniale (połowicznie dla niektórych)...

:arrow: Chcesz wypróbować ORANGE FLEX i dostać 50 zł na swoje konto bankowe? Napisz na PW / wejdź na dedykowany wątek, wpisz kod polecający przy aktywacji Flexa w aplikacji. Jeśli po włączeniu planu, odnowisz go za miesiąc - kasa jest Twoja! Polecam :!:

 #538164  autor: bolek2004
 01 mar 2012, 12:50
Też już mam. Nie wiem czy to forum tak działa na play, czy to przypadek bo już kilka razy się zdarzyło że po poście na forum coś się ruszyło. Większość pewnie liczyła że wpadnie kasa na konto promocyjne i przedłuży ważność o 30 dni, ale play się wycwanił, te 2pln nawet nie wydłużają ważności konta głównego, ale darowanemu koniowi się w zęby nie zagląda :)

 #538170  autor: drcox
 01 mar 2012, 13:08
Play sie naprawde uparl na zlikwidowanie skarbonek na promocyjnych...

 #538171  autor: ChuckyCiechanow
 01 mar 2012, 13:13
drcox pisze:Play sie naprawde uparl na zlikwidowanie skarbonek na promocyjnych...
Wyjdzie mu to na dobre lub poczują duży odpływ użytkowników:-)

 #538178  autor: aquick
 01 mar 2012, 14:20
Takie przepadniete "skarbonki" to zywa kasa dla Play :) z czesci pakietow 10za5 i 15za10 oraz spadki na koncie po 30za10 :)

Obrazek

 #539009  autor: margeo
 05 mar 2012, 15:03
Doładowałem 20 zł pod koniec lutego przez stronę play.
Dziś rano miałem na koncie promocyjnym kilkanaście złotych (chyba 17-18zl) ważne do 18.03 jesli dobrze pamietam. Teraz mam 5zl wazne do 4.04.!!! Gdzie się podziała moja kasa??? Nowy bonus likwiduje stare środki promocyjne??? Lepiej monitorujcie swoje konta zanim Wam kasa poznika... :/

Zadzwoniłem do BOK - najpierw konsultantka dała do zrozumienia, ze nowe środki promocyjne powodują likwidację starych... (ekhmm!!!) Po moim stanowczym stwierdzeniu, że to by było bezsensu sprawdziła i przyjęła zgłoszenie nr 41497033 - tu prośba do Play4You o przyjrzeniu się tej sprawie.
Z góry bardzo DZIĘKUJĘ

edit 16:41
Play4You spójrz jeszcze proszę na zgłoszenie 41496915. Nie wiem dlaczego, ale inny numer zgłoszenia podała mi konsultantka, a inny numer widzę w Play24 jako ten, którego sprawa dotyczy... O co tu chodzi??
Ostatnio zmieniony 05 mar 2012, 16:43 przez margeo, łącznie zmieniany 2 razy.

**********************
POZDRAWIAM!


W użyciu: T-mobile, Play Fresh, OFnK, Virgin Mobile, Aero2

 #539018  autor: zainteresowany
 05 mar 2012, 15:29
mam to samo... konto złotówek było jakieś 40 zł a teraz zostało 5 zł...

wrrrrrrrrrrr


mój numer zgłoszenia


41500756
Ostatnio zmieniony 05 mar 2012, 16:10 przez zainteresowany, łącznie zmieniany 1 raz.

 #539025  autor: poziom
 05 mar 2012, 15:39
Czyli co, bonus 5zł z nowych doładowań zeruje dotychczasowy pakiet złotówek?
Niezłe jaja jak to celowe działanie.

 #539047  autor: aquick
 05 mar 2012, 16:31
Ciekawe zagranie ze strony Play :lol: to już teraz wiadomo dlaczego ta zmiana dostawcy ma trwać kilka tygodni bez bonusu 30% :wink: po to, żeby ludzie "rzucili się" na doładowania za 20zł z bonusem 5zł, który "niby" przedłuża konto bonusowe a tu niespodzianka. Play dał na otarcie łez piątala a kilkadziesiąt zł. z promocyjnego zabrał. Aż strach doładowywać konto przez internet. I niech Play ma np. z takich utraconych 100zł na promocyjnym 7-10zł. "na czysto" to pomnożyć przez X klientów w kraju daje niemałą sumę. Oj nie ładnie Play, nie ładnie....

Obrazek

 #539054  autor: drcox
 05 mar 2012, 16:36
Ostatnio lipa goni lipę. Jak dalej mnie będą tak robić w męski narząd rozrodczy na każdym kroku to będę musiał wziąć chyba abonament, bo tylko w nich w W3 minuty do Play są tak samo rozliczane jak do innych sieci :?

 #539058  autor: margeo
 05 mar 2012, 16:49
Edytowałem swój wpis powyżej, ale na wszelki wypadek napiszę raz jeszcze jako nowy post.
Play4You, czy możesz wyjaśnić dlaczego inny numer zgłoszenia (dotyczy znikających środków z konta promocyjnego) podała mi konsultantka z którą rozmawiałem telefonicznie (mogę podać nazwisko na pw), a inny numer widnieje w Play24? Te numery się zmieniają w trakcie? Jeśli tak - od czego to zależy? Dobrze byłoby wiedzieć takie rzeczy, bo jak się powoływać na numer zgłoszenia, skoro inny widnieje w sieci, a inny numer podała mi konsultantka? Oba podałem kilka postów wyżej. Bardzo proszę o pilne wyjaśnienie tej sprawy, a także o przywrócenie naszych środków na konta, bo nie zamierzam doładowywać numeru kolejny raz w ciągu kilku dni, skoro nie mam pewnosci, ze znowu nie stracę funduszy.
Pozdrawiam i dziękuję.

**********************
POZDRAWIAM!


W użyciu: T-mobile, Play Fresh, OFnK, Virgin Mobile, Aero2

 #539063  autor: play4you1
 05 mar 2012, 16:59
margeo pisze:Edytowałem swój wpis powyżej, ale na wszelki wypadek napiszę raz jeszcze jako nowy post.
Play4You, czy możesz wyjaśnić dlaczego inny numer zgłoszenia (dotyczy znikających środków z konta promocyjnego) podała mi konsultantka z którą rozmawiałem telefonicznie (mogę podać nazwisko na pw), a inny numer widnieje w Play24? Te numery się zmieniają w trakcie? Jeśli tak - od czego to zależy? Dobrze byłoby wiedzieć takie rzeczy, bo jak się powoływać na numer zgłoszenia, skoro inny widnieje w sieci, a inny numer podała mi konsultantka? Oba podałem kilka postów wyżej. Bardzo proszę o pilne wyjaśnienie tej sprawy, a także o przywrócenie naszych środków na konta, bo nie zamierzam doładowywać numeru kolejny raz w ciągu kilku dni, skoro nie mam pewnosci, ze znowu nie stracę funduszy.
Pozdrawiam i dziękuję.
1) inny numer zgłoszenia jest bo konsultantka, zamknęła podejrzewam, że przypadkiem i utorzyła nowe, które juz przekazałam do sprawdzenia.
2) w kwestii tych środków, to absolutnie nie powinny być skonfiskowane.

 #539068  autor: avt31
 05 mar 2012, 17:04
Widzę, że Play dołuje coraz bardziej.
Do końca tego roku pewnie zaliczy niezły zjazd.
Takie "błędy" powodują zupełny brak zaufania do operatora.

Play to już zupełnie inna telefonia komórkowa.

 #539071  autor: margeo
 05 mar 2012, 17:08
play4you1 pisze:1) inny numer zgłoszenia jest bo konsultantka, zamknęła podejrzewam, że przypadkiem i utorzyła nowe, które juz przekazałam do sprawdzenia.
2) w kwestii tych środków, to absolutnie nie powinny być skonfiskowane.
ad1) ...
ad2) Też mi się tak wydaje - w przeciwnym razie ta promocja byłaby po prostu bezsensu. Mało tego - prosiłaby się z miejsca o skierowanie do UKE.
Bardzo dziękuję za szybką reakcję. Mam nadzieję, że wynik będzie pozytywny.

Pozdrawiam

ps. tak w ogóle, to chyba coraz więcej ludzi ma ten sam problem czytając komentarze na blogu Rzecznika. Skoro piszesz, że "ABSOLUTNIE NIE POWINNY BYĆ SKONFISKOWANE", to czy to oznacza, że znowu jest większa awaria???
http://blogplay.pl/2012/03/no-comments/#commentform

**********************
POZDRAWIAM!


W użyciu: T-mobile, Play Fresh, OFnK, Virgin Mobile, Aero2

 #539095  autor: janbutyk
 05 mar 2012, 18:36
mnie play też okradł ale thonka wywalił temat do kosza :)
  • Strona 9 z 19
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 19
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 19