PROFESJONALNE PODEJŚCIE SIECI PLAY DO SPRAWY PRZYZNANIA SPÓŹNIONYCH O KILKA GODZIN BONUSÓW ZA DOŁADOWANIE WYKONANE PRZEZ FACEBOOKA W DNIU 20.02.2012:
"Szanowny Panie,
dziękuję za miłą rozmowę, która odbyła się w dniu 21 lutego 2012 roku.
W odpowiedzi na zgłoszenie informuję, że w dniu 21 lutego 2012 roku, Pańskie konto zostało doładowane kwotą w wysokości 0,50 złotych, wynikającą z promocji dotyczącej doładowania Play na Facebook. Bardzo przepraszam za tak długie oczekiwanie na realizację bonusu.
Zgodnie z ustaleniami telefonicznymi, na Pana koncie w dniu dzisiejszym podpięta została Rekompensata w postaci 10 minut do wszystkich sieci, do wykorzystania przez 30 dni. Od dnia 1 marca 2012 roku, na Pana koncie aktywowane zostaną również Rekompensaty w postaci 50 minut o wszystkich sieci, do wykorzystania przez 30 dni od momentu aktywacji Pakietu, a także doładowanie w wysokości 5 złotych.
Zapewniam, że sieć Play jest firmą, która cały czas się rozwija i dba o polepszenie jakości swych Usług z myślą o satysfakcji swoich Klientów.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem:
[email protected] , lub poprzez stronę internetową
www.24.play.pl.
Z poważaniem,
.......................
Konsultant Obsługi Klienta"
JESTEM W PEŁNI ZADOWOLONY Z TAKIEGO ZAŁATWIENIA SPRAWY I JEŚLI TAK ZAWSZE BĘDZIE DZIAŁAĆ OBSŁUGA KLIENTA W PLAY TO JA NAMAWIAM KOLEJNE OSOBY DO PRZEJŚCIA DO PLAY ABY NIE PRZEPŁACAŁY W SWOICH OBECNYCH SIECIACH
DZIĘKUJĘ RÓWNIEŻ PlayForYou ZA POMOC