• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #530962  autor: drcox
 27 sty 2012, 12:41
To trzeba napisać że nie przysługuje zerwanie umowy z tego tytułu. A nie że przysługuje, ale nam zapłacisz. Bo przysługuje zawsze więc łaski nie robią.

 #533518  autor: black_velvet
 08 lut 2012, 12:18
Ja ostatnio w salonie dowiedziałam się że można spróbować napisac rezygnacje i wysłać ja na skrytke pocztową, jeśli nawet zostanie naliczona kara to będzie można się z tego wycofać.... :roll:

 #534079  autor: tzu
 10 lut 2012, 23:28
Można się wycofać z rezygnacji jak najbardziej, tylko że nie masz realnych szans zerwać umowy bez naliczenia kary. Jedyny obecnie sposób na zerwanie umowy bez płacenia kary to udowodnienie operatorowi, że nie dotrzymuje warunków umowy co jest bardzo trudne.

Czy wpisy, które zostaną usunięte zostaną zamienione innymi? Najbardziej interesuje mnie zapis o zerwaniu umowy przez operatora w wypadku nie płacenia rachunków. play4you2 wiesz coś może na ten temat?

 #535098  autor: Ufo atakuje
 15 lut 2012, 17:30
stilon pisze:dexter też myślałem, że Play nie może dochodzić zwrotu kasy (kary). Jednak myliłem się. Przytoczony przez Ciebie art. pochodzi z "tekstu ogłoszonego" ustawy, nie zawierajacego poprawek. I teraz idąc zgodnie z prawem musimy się posiłkować "tekstem ujednoliconym" gdzie w art. 60a ust. 3 czytamy:
"ust.2. W razie skorzystania z prawa wypowiedzenia umowy, o którym mowa w ust. 1,
dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych nie przysługuje
roszczenie odszkodowawcze, a także zwrot ulgi, o której mowa w art. 57 ust. 6,
o czym abonent powinien zostać także poinformowany.
ust.3. Przepisu ust. 2 nie stosuje się, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian, o których
mowa w ust. 1, wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w tym również
usunięcia niedozwolonych postanowień umownych.
"

Także P4, w tym wypadku ma jednak rację. Mogą dochodzić odszkodowania w przypadku zerwania umowy, gdzie powołamy się na zmiany w regulaminie.
Nie ma racji, bo prawo się przecież nie zmieniło. To Play zle dostosował sie do tego prawa i dlatego musi zmienić regulamin. Jego błąd. Nie było nowelizacji tej ustawy o prawie telekomunikacyjnym ostatnio, prawda? Wiec zmiana prawa nie była powodem zmiany regulaminu. A że sąd zmusił Playa, żeby przestrzegał prawa, to mnie juz nie obchodzi. Nie było zmiany ustawy. :) pa pa Playuniu. Trzeba się jeszcze zapytać UKE w tej sprawie.

 #536177  autor: pakierhakierxd
 21 lut 2012, 08:47
No jak tak zrezygniwałeś i dobrowolnie zgodziłeś się na karę ? :D

Pozdrawiam :)

 #536476  autor: Tuptus9
 22 lut 2012, 14:51
Niestety zmiana nie powstała na skutek zmiany, nowelizacji prawa telekomunikacyjnego.

Błąd PLAY

Zmiany regulaminu w Play powstały w skutek tego że play stosowało nie dozwolone punkty w czasie gdy prawo obowiązywało, a to że play zmienia to jest to decyzja sądu i play musi się dostosować do nich.

Nie jest tak jak pisze loco że play zmienia bo to wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w tym również usunięcia niedozwolonych postanowień umownych."

Ponadto pismo które przysyłają mają podtekst zastraszenia że trzeba będzie płacić karę umowną, a tego nie mogą pisać bo to sami się muszą dostosować do obowiązujących już przepisów.

Ja oddałem dziś sprawę do Rzecznika Federacji Konsumentów bo to co ja wyżej napisałem to moje trzeźwe spojrzenie na sprawę a jutro mam dostać dokładne informacje od RFK i je jutro przedstawię.