• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #532158  autor: CichyKrakowiak
 01 lut 2012, 20:12
Witam, wczoraj ok godziny 11 w sklepie internetowym był błąd , mianowicie telefony SE Arc S w abonamencie za 29,90zł był za uwaga 100zł, HTC Sensation w abonamencie za 19,90zł był za 169zł , HTC Wildfire S za 1zł w abonamencie 19,90zł, IPhone 4GS za 1000zł w abonamencie za 19,90zł, oczywiście wraz z kilkoma znajomymi zamówiliśmy te telefony robiąc screen'y , otrzymaliśmy potwierdzenia mailowe, część potwierdziła mailowo , a część odrazu zadzwoniła do BOA aby potwierdzić i konsultanci potwierdzali, że w tej kwocie, w tym abonamencie takie zamówienie zostało przyjęte . Ok godz 14 T-Mobile rozpoczęło anulowanie, dzwonili do ludzi aby anulować, że niby dane się nie zgadzają, po czym dzwoniąc tego dnia do ostatniej osoby konsultant poinformował o anulowaniu wszystkich zamówień. W dniu dzisiejszym faktycznie pozostali otrzymali maile z anulowaniem bez podania przyczyny. Osobiście dzwoniłem do BOA i powiedziano mi , że anulowanie wynika tylko z ich błędu na stronie, z tego co wiem , nie dość dawno podobnie było ze stroną emipk.pl i PS 3 gdzie empik musiał zrealizować takie zamówienia lub np XBOX 360 za 49zł!!! i kilka zamówionych sztuk musieli wysłać mimo anulowania. Co o tym myślicie ? Pani w UKOiK powiedziała, że sprawa jest do wygrania jednak nie obiecuje. Ja osobiście trafiłem na HTC , ponieważ było tylko kilka sztuk. Warte zachodu ? Wydaje mi się , że tak, łatwo policzyć abonament + telefon wyniesie ok 750zł, a telefon na allegro kosztuje ponad 1500zł... :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 02 lut 2012, 20:39 przez CichyKrakowiak, łącznie zmieniany 1 raz.

 #532163  autor: tuchas
 01 lut 2012, 20:38
ich błąd powinni sie z tym pogodzić :)

 #532164  autor: CichyKrakowiak
 01 lut 2012, 20:44
Jutro postaram się zamieścić screeny, a co do błędu, pewnie myślą, że klient odpuści , niestety mają pecha, takiej okazji szybko nie będzie. Dla porównania kiedyś był błąd w sklepie Play'a LG P500 za 99zł w mix 15zł na 30 doładowań, też błąd bo na allegro kosztuje ok 450/500zł , a tu wychodzi za 550zł z doładowaniami za free , nie robili problemu, a zamówiliśmy z 20 sztuk :D

 #532167  autor: mungo
 01 lut 2012, 21:05
Oni w T-Mobile nie są tacy głupi...
Skoro składałeś "zamówienie" to na pewno zaznaczałeś checkboxa, że zapoznałeś się z regulaminem. Ja zamówienia nie składałem, ale spojrzałem na pierwszą stronę regulaminu i znalazłem chociażby taką informację:
Kod: Zaznacz cały
„Zamówienie” - wyrażenie przez Klienta niewiążącego
zainteresowania Usługami lub Towarem opisanymi na Stronie
Internetowej; złożenie przez Klienta Zamówienia nie stanowi oferty
w rozumieniu kodeksu cywilnego i nie jest wiążące dla Klienta;
potwierdzenie przez Operatora przyjęcia do realizacji Zamówienia
dotyczącego Umowy o Świadczenie Usług/Umowy Sprzedaży lub
jego realizacja przez Operatora nie są wiążące dla Klienta;
Dalej mi się nie chce czytać, ale ty skoro składałeś wczoraj zamówienie to już z pewnością regulamin znasz śpiewająco i wyjaśnij nam forumowiczom w takim razie jaki wpływ na opisaną przez Ciebie sytuację ma ten regulamin.

 #532189  autor: CichyKrakowiak
 01 lut 2012, 22:27
Owszem czytałem, jest w tym racji, jednak oni nie zasłonili się tym paragrafem lecz przyznali się do swojego błędu, a w dalszej części regulaminu jest punkt następujący

"Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta jest
podanie w formularzu rejestracyjnym prawdziwych danych oraz
wyrażenie zgody na ich weryfikacje (po wybraniu znacznika w polu
typu checkbox). Operator zastrzega sobie prawo do niezrealizowania Zamówienia dotyczącego Towaru w sytuacji, gdy Klient składając Zamówienie podał nieprawdziwe dane, w tym
informacje dotyczące jego zdolności do czynności prawnych (np.
zawyżył swój wiek lub podał błędny numer PESEL), weryfikacja
zakończyła sie negatywnie lub Klient przekroczył Limit Zamówień
(dotyczy Zamówienia związanych z Umowa o Świadczenie Usług na
warunkach promocyjnych). Klient zostanie poinformowany
telefonicznie lub poprzez e-mail o przyczynach odmowy przyjęcia
Zamówienia przez Operatora. "

Tak więc nie ma podstawy prawnej do anulowania zamówienia, ponieważ moje dane są prawdziwe i zgodne, a dla potwierdzenia w przypadku złożenia zamówienia na firmę wysyłałem skany jak NIP, REGON oraz wpis do rejestru firm


To co Ty napisałeś bardziej odnosi się do tego, że przy zakupie w sprzedaży internetowej, to , że wypełniasz formularz nie zobowiązuje Cię w żaden sposób, ponieważ umowę podpisujesz przy kurierze, podobny zapis zapewne jest we wszystkich sieciach, a tak jak wspomniałem Play miało podobny przypadek i problemu nie było.

 #532299  autor: elajka
 02 lut 2012, 15:59
Jeśli masz okazje to korzystaj :mrgreen: chociaż na pewno nie będzie tak łatwo jak się zdaje :P

http://www.aptekakamagra.pl

 #532315  autor: mungo
 02 lut 2012, 16:55
T-Mobile będzie się zasłaniało tym, że złożenie zamówienia nie jest jeszcze zawarciem umowy, nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego i że samo zamówienie jest tylko informacją dla nich, że jesteś zainteresowany ich ofertą i że chciałbyś aby złożyli Ci ofertę, zaprezentowali towar oraz zaproponowali umowę o świadczenie usług.

Oni na pewno mają dobrych prawników. Pytanie jak dobrych prawników masz Ty, ile Cię to będzie kosztowało i czy Ci się to będzie kalkulowało.

 #532343  autor: alkonauta
 02 lut 2012, 19:47
Mialem podobna sytuacje przy zlozeniu zamowienia w taryfie biznes. W czasie rozmowy aby upewnic sie ze tak jest, pani konsultantka odlozyla sluchawke, skonsultowala sie z kimstam bo troche to trwalo a po mojej rozmowie z nia wszedlem na strone i juz cena byla inna. Oczywiscie powiedziala mi ze byl blad na stronie.

 #532348  autor: CichyKrakowiak
 02 lut 2012, 19:55
No , ale zamówienia nie było , a tutaj były. Co do tego czy się kalkuluje, owszem , pewnie dużo czasu i zachodu, jednak też chodzi o sam fakt tego, żeby pokazać, że z taką korporacją trzeba walczyć, bo nie ma co ukrywać Polska kraj bezprawia, więc zobaczymy jak to będzie z czasem. Najśmieszniejsze jest to, że dzisiaj dzwonili różni konultanci, bardziej lub mniej ogarnięci. Mój kolega bardzoe ogarnięta osoba w temacie, trafiła na nieogarniętego konsultanta, który owszem powiedział, że anuulowane i to nie jego wina, po kilku minutach nacisków, zapewnił, że paczka na tych warunkach zostanie wysłana, ciekawi mnie to jak z takich sytuacji chcą wybrnąć, jako, że rozmowy są nagrywane, są idealną podstawą do rozliczenia sieci. To sieć odpowiada za niekompetencje swoich pracowników, takie jest moje zdanie, a wiem co pisze, pracowałem i w Orange i w Play, wiem na jakich zasadach konsultant odpowiada za tego rodzaju wypowiedzi

 #532360  autor: thonka
 02 lut 2012, 20:21
u Ciebie tez nie bylo zamowienia...

a to z empikiem - musieli zrealizowac tylko oplacone zamowienia. reszte anulowali jako blad na stronie.

masz napisane w regulaminie, ze zlozenie takiego zamowienia nie jest dla Ciebie wiazace wiec co chcesz ugrac?

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #532369  autor: alkonauta
 02 lut 2012, 21:34
Wiesz, zawsze mozesz zalozyc profil na facebooku ze skoro zlozone zamowienie jest niewiazace to wystarczy skrzyknac 1000 osob a moze i nawet wiecej by sie dalo, pozamawiac, a jak przyjdzie kurier to podziekowac i powiedziec ze jednak sie rozmyslilem. Baaa nawet poczekac te ustawowe 10 dni w czasie krotych mozna bez konsekwencji zrezygnowac :D

 #532491  autor: Blank
 03 lut 2012, 16:17
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za udzielenie niepełnej lub wprowadzającej w błąd informacji, co nie znaczy, że uda się otrzymać ten telefon.
Zazwyczaj się udaje, bo to swoista "ugoda", która niejako gwarantuję, że operator nie będzie musiał użerać się z prawnikami.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament