• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 141 z 241
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 241

 #530951  autor: play4you2
 27 sty 2012, 11:47
Karlos20 pisze:To czemu nie ma nigdzie informacji o odwołaniu promocji "Tania transmisja danych w roamingu UE"? Automatyczna, darmowa infolinia o roamingu (+48790500115) mówi nadal o tej promocji - menu automatyczne, opcja 5.
Przepraszam, masz rację. Nie zauważyłem, że chodzi o transmisję danych ta promocja jest oczywiście aktualna.
Link do Regulaminu

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #530953  autor: KC-KARLOS
 27 sty 2012, 11:59
Cały czas chodziło mi o promocyjną stawkę 5 gr za 10 kB w Strefie EURO :)

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #530973  autor: playonline
 27 sty 2012, 14:38
Do Play4You - jak możesz to przekaż osobie co wysłała do mnie smsa, że na telefon nie dotarł, dotarł za to jako email "kopia sms" (dlatego mam tę opcję włączoną).

Maila otrzymałem dziś 27.01.2012 o 15:35 (czyli 14:35 PL czasu).

Dziękuję, że zajmujecie się sprawą. Teraz proszę sprawdźcie co jest grane.

[ Dodano: 2012-01-27, 14:50 ]
A i jakby co to karta zalogowana jest do Vodafone (czasami łączy się z Orange). Tak więc wszystkie wymogi spełniam. Łącznie z tym, że loguję się do właściwych sieci.

Link:

Lista krajów i dostępnych usług w roamingu w sieci Play
 #530976  autor: bialy05
 27 sty 2012, 15:13
nie wiedzialem gdzie wkleic z gory przepraszam;)

zadzwonilem do biura ok 2-3tyg temu z zapytaniem czy moglbym zmienic abonament z 79zl long play na ten ktory mialem przy braniu abomanemtu play one ok 25zl.
Pani ktora odebrala sluchawke powiedziala ze musi sprawdzic w systemie i za chwile da odpowiedz... po odczekaniu 5 min zglosila sie znowu i powiedziala ze nie ma problemu zostanie to zmienione w najblizszych dniach i zostane o tym jakos poinformowany(sms).
kilka dni temu dostalem wiadomosc o wystawieniu faktury na ta sama kwote czyli te 79zl.
nie rozumiejac tego zadzwonilem ponownie do biura, facet ktory odebral powiedzial ze jest ot nie mozliwe poniewaz nie ma play one w ofercie. pomyslalem sobie ze nie zrozumialem sie z gosciem wiesz wybralem sie do salonu w ktorym uslyszalem to samo. z tego wynika ze albo zosstalem oklamany albo pracuja tam niekompetentne osoby ktore moim zdaniem powinni zwolnic.

nie szukam problemow, bo mam ich sporo z ta siecia co jakis czas wychodzi cos dziwnego. Powiedzialem sobie ze cos zrobic musze i nie odpuszcze tym razem jak ktos mnie oklamuje na zywca. czy takie bledy sa normlane i nie mam sie czym przejmowac?
co moge zrobic w tej sytuacji? czy jest mozliwosc zerwania umowy bez zadnych konsekwencji podpierajac sie ta rozmowa ? podobno rozmowy sa nagrywane wiec bede mogl sprawdzic bilingi

 #531016  autor: drcox
 27 sty 2012, 18:26
Zgłaszał ktoś kiedyś nieprawidłowości u operatora do UKE? Bo ja w końcu zgłosiłem zanikanie internetu w Play mimo aktywnego połączenia kilka dni temu i zastanawiam się ile czeka się na odpowiedź. Aczkolwiek problem jest złożony (nie typu "pomóżcie naliczyli mi 2zł za dużo") więc może to trochę potrwać.

 #531021  autor: Robaas
 27 sty 2012, 19:15
drcox po wysłaniu maila następnego dnia dostałem odpowiedź, że został przekazany do odpowiedniego działu, po ok 3 tygodniach dostałem maila z odpowiedzią.
Pozdrawiam

 #531038  autor: ja.michal
 27 sty 2012, 20:56
Karlos20 pisze:To czemu nie ma nigdzie informacji o odwołaniu promocji "Tania transmisja danych w roamingu UE"?
play4you2 pisze:Nie zauważyłem, że chodzi o transmisję danych ta promocja jest oczywiście aktualna.
No to teraz jest jasność. :)

Co konsultant to inne informacje miałem.

To jeszcze jedno pytanie play4you2.
W regulaminie jest coś takiego:
"Lista sieci telekomunikacyjnych objętych niniejszą Ofertą Promocyjną może ulec zmianie. Aktualna lista znajduje się na stronie www.play.pl"
Czy ta lista faktycznie gdzieś jest (kiedyś była)? Czy teraz po prostu każdy operator w sieci kraju ze Strefy Euro?

Rozumiem, że nie potrzeba aktywacji i działa w każdym abonamencie? Wole się upewnić na 100%.

 #531222  autor: forum_tg
 28 sty 2012, 19:43
chciałbym się dowiedzieć, czy jest możliwość wyrobienia drugiej karty SIM, żeby móc ją używać w innym telefonie równolegle. Tzn. że raz mogę używać jeden telefon a raz drugi bez przekładania karty SIM.
Np. jeden w telefonie, a drugi w telefonie w samochodzie.

 #531230  autor: ja.michal
 28 sty 2012, 20:06
Nie ma jak na razie takiej możliwości z tego co się zorientowałem. Chyba tylko T-Mobile to ma.

W wielu ankietach Playa pisałem o tym i tutaj też napiszę. Wprowadźcie taką opcję u siebie. Nawet w prepaid. Skoro dało się BB do prepaidu wprowadzić.

Drugie rozwiązanie to ten cały współdzielony abonament, czyli jeden abonament (wspólne minuty/wiadomości/transfer) i kilka numerów podpiętych do niego.

 #531232  autor: pakierhakierxd
 28 sty 2012, 20:11
Też jestem za :)

Pozdrawiam :)

 #531284  autor: piechucki
 29 sty 2012, 01:59
P O P I E R A M ! ! !

 #531453  autor: Crayon
 29 sty 2012, 20:51
Witam!
Mam pewien problem. Polega on na tym, że jak włączam GG pisze "Aby się połączyć użyj połączenie Internet". Wiem, że było już dużo taki problemów, ale nie znalazłem na niego odpowiedzi. Ściągałem konfiguracje internetu ze strony Playa, ale to nie działa.
Mój telefon to LG KU990i.
Za pomoc z góry dziękuję.

 #531482  autor: xenites
 29 sty 2012, 23:26
Witam,
mam problem z danymi pakietowymi w Play. Sprawa 39613145 zgłoszona 17.01, do dziś brak odpowiedzi.

Zazwyczaj mam aktywny pakiet 100 MB i wszystko śmiga. Ale nie tym razem. Skończyła się ważność poprzedniego pakietu, aktywowałem więc nowy. Kasę oczywiście ściągnęło (7 zł). Przekonany, że po 24h pakiet jest aktywny, korzystałem sobie spokojnie z internetu, do czasu kiedy się zorientowałem, że mam wyjątkowo niski stan konta, zwłaszcza, że przed aktywacją pakietu doładowałem telefon za 30zł. Loguję się więc na play24 i co widzę, play ściąga kasę 12gr za każde 100 KB. W usługach widnieje pakiet 100MB AKTYWNY, tylko że ilość pozostałych MB to 0, równe 0.
Pragnę również poinformować, że nie była możliwa sytuacja, abym te 100 MB wykorzystał do zera, tym bardziej, że aktywacja pakietu miała miejsce ok. połowy stycznia, a zgodnie z bilingami, licząc nawet od początku stycznia, transmisja danych wyniosła zaledwie ok. 22 MB...

Jeśli jedynym na co będzie stać play w tej sytuacji to aktywacja wykupionego pakietu po 2 tygodniach od zlecenia to dziękuję za współpracę. Sytuacja, w związku z którą przez cały ten czas nie mogę praktycznie korzystać z internetu (nie mam zamiaru aktywować kolejnego pakietu) jest żenująca. Oczywiście rozumiem, że play zwróci mi pieniądze stracone na korzystaniu z transmisji danych, po rzekomym uruchomieniu pakietu? Bo ja naprawdę nie mam też zamiaru przed każdym wejściem na internet sprawdzać czy play mi nie anulował pakietu albo nie wyczyścił MB do zera...

 #531532  autor: qper
 30 sty 2012, 10:36
xenites pisze:Witam,
mam problem z danymi pakietowymi w Play. Sprawa 39613145 zgłoszona 17.01, do dziś brak odpowiedzi.

Zazwyczaj mam aktywny pakiet 100 MB i wszystko śmiga. Ale nie tym razem. Skończyła się ważność poprzedniego pakietu, aktywowałem więc nowy. Kasę oczywiście ściągnęło (7 zł). Przekonany, że po 24h pakiet jest aktywny, korzystałem sobie spokojnie z internetu, do czasu kiedy się zorientowałem, że mam wyjątkowo niski stan konta, zwłaszcza, że przed aktywacją pakietu doładowałem telefon za 30zł. Loguję się więc na play24 i co widzę, play ściąga kasę 12gr za każde 100 KB. W usługach widnieje pakiet 100MB AKTYWNY, tylko że ilość pozostałych MB to 0, równe 0.
Pragnę również poinformować, że nie była możliwa sytuacja, abym te 100 MB wykorzystał do zera, tym bardziej, że aktywacja pakietu miała miejsce ok. połowy stycznia, a zgodnie z bilingami, licząc nawet od początku stycznia, transmisja danych wyniosła zaledwie ok. 22 MB...

Jeśli jedynym na co będzie stać play w tej sytuacji to aktywacja wykupionego pakietu po 2 tygodniach od zlecenia to dziękuję za współpracę. Sytuacja, w związku z którą przez cały ten czas nie mogę praktycznie korzystać z internetu (nie mam zamiaru aktywować kolejnego pakietu) jest żenująca. Oczywiście rozumiem, że play zwróci mi pieniądze stracone na korzystaniu z transmisji danych, po rzekomym uruchomieniu pakietu? Bo ja naprawdę nie mam też zamiaru przed każdym wejściem na internet sprawdzać czy play mi nie anulował pakietu albo nie wyczyścił MB do zera...

Napisz ładnie reklamację, szczegółowo opisując wszystko, a na samym końcu napisz jakie masz oczekiwania, czyli np zwrot kwoty x na konto z tytułu niewłaściwego rozliczania.
Możesz też sobie poprosić o jakąś rekompensatę za problem. Jeżeli będziesz mieć problem z rozpatrywaniem sprawy lub jakąś głupią odpowiedzią wtedy poproś o pomoc play4you.

w mojej 4 letniej karierze jeden raz mi się zdarzył problem z aktywacją pakietu - tylko wtedy włączali go ponad regulaminowy czas w wyniku czego straciłem niewykorzystane dane.

 #531598  autor: play4you2
 30 sty 2012, 13:40
xenites pisze:Witam,
mam problem z danymi pakietowymi w Play. Sprawa 39613145 zgłoszona 17.01, do dziś brak odpowiedzi.

Zazwyczaj mam aktywny pakiet 100 MB i wszystko śmiga. Ale nie tym razem. Skończyła się ważność poprzedniego pakietu, aktywowałem więc nowy. Kasę oczywiście ściągnęło (7 zł). Przekonany, że po 24h pakiet jest aktywny, korzystałem sobie spokojnie z internetu, do czasu kiedy się zorientowałem, że mam wyjątkowo niski stan konta, zwłaszcza, że przed aktywacją pakietu doładowałem telefon za 30zł. Loguję się więc na play24 i co widzę, play ściąga kasę 12gr za każde 100 KB. W usługach widnieje pakiet 100MB AKTYWNY, tylko że ilość pozostałych MB to 0, równe 0.
Pragnę również poinformować, że nie była możliwa sytuacja, abym te 100 MB wykorzystał do zera, tym bardziej, że aktywacja pakietu miała miejsce ok. połowy stycznia, a zgodnie z bilingami, licząc nawet od początku stycznia, transmisja danych wyniosła zaledwie ok. 22 MB...

Jeśli jedynym na co będzie stać play w tej sytuacji to aktywacja wykupionego pakietu po 2 tygodniach od zlecenia to dziękuję za współpracę. Sytuacja, w związku z którą przez cały ten czas nie mogę praktycznie korzystać z internetu (nie mam zamiaru aktywować kolejnego pakietu) jest żenująca. Oczywiście rozumiem, że play zwróci mi pieniądze stracone na korzystaniu z transmisji danych, po rzekomym uruchomieniu pakietu? Bo ja naprawdę nie mam też zamiaru przed każdym wejściem na internet sprawdzać czy play mi nie anulował pakietu albo nie wyczyścił MB do zera...
Ok. Dzięki przekazałem Twoje zgłoszenie do realizacji.

[ Dodano: 2012-01-30, 13:59 ]
Crayon pisze:Witam!
Mam pewien problem. Polega on na tym, że jak włączam GG pisze "Aby się połączyć użyj połączenie Internet". Wiem, że było już dużo taki problemów, ale nie znalazłem na niego odpowiedzi. Ściągałem konfiguracje internetu ze strony Playa, ale to nie działa.
Mój telefon to LG KU990i.
Za pomoc z góry dziękuję.
Użyj APN: internet. Wykasuj inne konfiguracje w ustawieniach telefonu. Dodatkowo po pierwszym uruchomieniu konfiguracje sam się wprowadzą.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #531637  autor: ja.michal
 30 sty 2012, 16:32
Tutaj nie jest problem z APN. APN jest dobry (tzn. internet). To KU 990i jest specyficzny. GG działa po Javie. Gdzieś w ustawieniach aplikacji (ustawienia dla zainstalowanych aplikacji), gdzieś w Java, należy przestawić z WAP na właśnie internet.

Miałem swego czasu ten telefon, ale nie pamiętam dokładnie jak to szło. Ten sam problem miałem właśnie z GG.

 #531687  autor: DanielR
 30 sty 2012, 20:07
play4you2, chciałbym zasygnalizować pewien, być może dla niektórych drobny problem. Nie chce mi się za bardzo, specjalnie w tym celu wysyłać zgłoszenia.
Chodzi o bezpłatny SMS z numeru 115, z informacją o cenach usług w roamingu. Nie wiem czy problem dotyczy tylko mojego numeru.
Gdy wysyłam SMS-a z poprawną komendą, np. E (dla cennika krajów w obrębie UE), powinienem w odpowiedzi dostać kilka SMS-ów zwrotnych. Dla każdego typu oferowanych w roamingu usług osobny SMS. Tak było kiedyś, gdy usługa działała poprawnie.
Natomiast od jakiegoś już czasu (przynajmniej kilka miesięcy), obojętnie o jakiej porze i z jaką treścią wyślę SMS-a, dostaje w odpowiedzi wciąż tylko pierwszego (jednego) SMS-a, z zaledwie częścią cennika.
Wiem, że to usługa darmowa/marginalna, a cennik roamingowy można też bez problemu sprawdzać na bieżąco i bezpłatnie na inne sposoby, jednak powinna ona działać poprawnie. Chociażby ze uwagi na wymóg ze strony UE, oferowania takiej usługi przez operatora.
Mógłbyś to sprawdzić? :)

 #532034  autor: bolek2004
 01 lut 2012, 11:47
play4you2 Proszę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia nr 40202693, chodzi o samoczynną aktywacje "muzyka na czekanie". Tu wątek: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=56941 .
Dziękuje

 #532062  autor: KC-KARLOS
 01 lut 2012, 14:15
bolek2004, powodzenia. Na głównym moim numerze też zgłaszałem cyrki z usługą Muzyka Na Czekanie, ale operator twierdzi, że nie było żadnych nieprawidłowości (nawet UKE też przekazało mi taką informacje). Aż sam nie wiem, czy mam dalej roztrząsać tą sprawę...

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #532076  autor: play4you2
 01 lut 2012, 14:42
Zgłoszenie zostało już zamknięte.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 141 z 241
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 241
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 241