• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #531819  autor: konsultantemeryt
 31 sty 2012, 10:55
Jeżeli byłbyś abonentem PLAY-a to w tym momencie mógłbyś dostać od 5 do 10 minut na połączenia do wszystkich sieci. Jak nie jesteś abonentem to będzie Ci trudno coś wywalczyć a stracisz niepotrzebne nerwy. Konsultantowi nic nie zrobią za rozłączenie z klientem, może dostać upomnienie od TeamLidera (a jak wiadomo spłynie to po nim jak po ..... ).

 #531844  autor: emilo906
 31 sty 2012, 12:12
Mogę nie mieć, słyszałem tylko że na ogólnym BOK jest tak, że musza się zmieścić w okreslonym czasie na obsłużenie klienta, więc jeżeli po opisie problemu konsultant słyszy, że a) nie wie jak go rozwiązać, b) rozwiązanie zajmie za długo - rozłącza się. Tyle.
Więc już chyba do końca oszalałeś... Nie zna odpowiedzi, rozłącza się... Stary nie wiem od kogo słyszałeś takie opowieści, bo raczej nie byłeś nigdy konsultantem. Gdybyś miał chociaż minimalne pojęcie o procedurach i tego typu kwestiach w ogóle byś się w tym wątku pewnie nie ośmieszał swoimi wypowiedziami.

Podsumowując, jakość BOK na pewno nie jest świetna, ma na to wpływ duża rotacja, ale kto nakładł Tobie takich bzdur do główki?

 #531861  autor: Jimix
 31 sty 2012, 13:53
Wszystko zostało jasno wyjaśnione, dziękuję wszystkim za wypowiedzi, niektóre mnie rozbawiły, zwłaszcza nagonka w fakcie :)

 #531869  autor: tzu
 31 sty 2012, 15:07
Nie przesadzaj Sig z tym, że konsultanci nagminnie się rozłączają. Zrób sobie test, zadzwoń z jakimś złożonym problemem, który będzie wymagał od konsultanta długiego czasu obsługi, np. powiedz że chcesz skonsolidować 30 kont, albo że masz wątpliwości co do zużycia internetu i żeby Ci podliczył transfer, cokolwiek. Gwarantuję Ci, że nikt się nie rozłączy.

 #531870  autor: KC-KARLOS
 31 sty 2012, 15:13
Zazwyczaj "konsultanci" się rozłączają się, gdy problem jest złożony, np. jakaś awaria w Play, czy skomplikowane zgłoszenie (np. techniczne). Znam przypadki paru moich znajomych, gdzie przy wyjaśnianiu osobie z OK, co jest nie tak, prosili o krótkie oczekiwanie (pewnie konsultacja pracownika OK z innym, jak ten problem rozwiązać), wtedy połączenie po kilku minutach jest "niegrzecznie" zrywane (brak rozwiązania problemu). Dodam, że zgłaszające osoby (dzwoniące do OK), nie były "niegrzeczne" dla konsultantów.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, 15:19 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 1 raz.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #531871  autor: konsultantemeryt
 31 sty 2012, 15:16
Jak klient mnie wkurzał(troszkę bardzo) to się rozłączałem, jak był miły to mu pomagałem. Proste.

 #531986  autor: sosen
 31 sty 2012, 23:25
Idź do rzecznika a później do miejscowego proboszcza niech to ogłosi na kazaniu. A czy jesteś pewny że nie pojawił się problem techniczny i nie nastąpiło rozłączenie po Twojej stronie?

Nie ośmieszaj się. Nie odpowiada ci oferta to jej nie bierz. Nikt cię do tego nie zmusza. Konsultant nie ustala sobie cen.

A co do tego że dzwonią czy przeczytałeś każdy regulamin przed wysłaniem sms-a na inny numer niż prywatny, czy podając numer w dowolnym serwisie? Jeśli nie to nigdy nie możesz powiedzieć że nie wyraziłeś zgody marketingowej.

Druga sprawa ktoś użył stwierdzenia "reklamacja na konsultanta" - coś takiego nie istnieje.
 #532000  autor: avt31
 01 lut 2012, 05:51
Jimix pisze:Kumpel polecił zgłoszenie sprawy do biura praw konsumenta, bo ten typ NIE MIAŁ PRAWA się rozłączyć.
Chcesz telefon i abo, czy chcesz się "bawić" w prawa konsumenta?
Pewnie to trochę czasu zajmie.
Poza tym jak udowodnisz co było przyczyną "zerwania" połączenia?

 #532002  autor: thonka
 01 lut 2012, 06:31
Jimix pisze:Wszystko zostało jasno wyjaśnione, dziękuję wszystkim za wypowiedzi, niektóre mnie rozbawiły, zwłaszcza nagonka w fakcie :)
chyba wystarczajaco jasne

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet