• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #531018  autor: pietia79
 27 sty 2012, 19:11
Witam,

użyłem "szukaj" ale nie znalazlem odpowiedzi, więc pozwalam sobie zapytac w nowym watku.

jestem jednym klientów Playa, przenioslem numer z sieci Orange, na początek na kartę - i po jakimś czasie postanowiłem przejść na abonament.

I tu ciekawostka, ich konsultant powiedział mi, że to niemożliwe. Nie moge zmienić oferty na kartę i przejść na abonament.
Żeby to zrobić musiałbym przejść do innej sieci. To w sumie ciekawe podejscie :)
Czy to faktycznie niemożliwe, czy konsultant Playa po prostu był niedoinformowany?

To tak dziwne, że aż niewiarygodne.

Edit: przejśc, czyli z zachowaniem numeru. Kupić nowy abonament (z nowym numerem) oczywiście mogę.
Ostatnio zmieniony 27 sty 2012, 19:53 przez pietia79, łącznie zmieniany 1 raz.

 #531023  autor: Wiola_K
 27 sty 2012, 19:23
Co za bzdury. Ja bez żadnego problemu przeszłam z karty w Play na abonament z telefonem. Jak wróciłam do domu po podpisaniu umowy mój telefon już był w abo :)

 #531024  autor: pietia79
 27 sty 2012, 19:32
drcox pisze:W Playu pracuje banda niedorozwojów, to powszechnie znany fakt.

http://www.play.pl/pl/promocja/play-kar ... index.html
Dzieki za rozwianie wątpliwości. No ja własnie z powodu tego linka skontaktowałem się z play. Nie ma tam telefonów do wyboru - ani możliwości zawarcia umowy przez neta, tylko formularz/sms (i oni się skontaktują) albo najbliższy salon.

No i po wypełnieniu formularza dziunia do mnie zadzwoniła i powiedziala, że tak to sie nie da. Zaproponowała mi nawet przejście do innej sieci, a potem przejście do niech na abo. Że tak sie da zachowac numer, z playfres niestety nie, dlatego na stronie nie ma takiej opcji.
Zależało mi na umowie i kupnie oferty przez siec, bo jakies bonusy są (i nie trzeba wychodzić z domu ;)

Czyli po prostu dziunia mnie nasciemniała,zamiast sie przyznać, że nie wie. No nic, to problem playa jakich ludzi zatrudnia...

 #531027  autor: Sig
 27 sty 2012, 19:52
Zawsze istnieje szansa (choć mogę się mylić), że powodem ściemy był fakt, że z przechodzącego z innej sieci na abonament pracownik Play ma większą prowizję, niż przy "konwersji" własna oferta na kartę - abonament. Może chciała samodzielnie poprowadzić twoje przenosiny i zarobić parę groszy? No, chyba, że posądzam pracowników Play o zbytnią przebiegłość i zwyczajnie wypływa (jak zwykle) brak wiedzy na temat tego co sprzedają :-).

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #531030  autor: drcox
 27 sty 2012, 20:06
Operatorzy komórkowi i przebiegłość? Noł łej :-D

Prawda jest taka że dla operatora (niekoniecznie sprzedawcy) jest lepiej jak klient jest uwiązany umową, bo można doić przez 2 lata kasę nieprzerwanie. A pre-paid to śliska sprawa.

A najbardziej bawi mnie Orange, kupiłem sobię kartę Orange Free 6GB za 30zł na Allegro i ciągle wydzwaniają na tą kartę jak porąbani sprzedawczyki z Orange chcąc mi wcisnąć Orżnąć-abonament :lol:

 #531045  autor: Andrzej24
 27 sty 2012, 21:23
Miałeś jakiegoś pokręconego konsultanta bez wiedzy. Ja mam na kartę i już do mnie 2x dzwonili abym przeszedł na abonament z zachowaniem numeru i nawet nie ma problemu mimo, że numer mam niezarejestrowany. Wszystko chcieli załatwić przez telefon i kuriera.
Proponuję ci zadzwonić do Play i na pewno trafisz na konsultanta innego i da się to załatwić. Byłoby to bardzo dziwne jakby się nie dało.

 #531065  autor: pakierhakierxd
 27 sty 2012, 23:56
Do mnie też parę razy dzwonili a ja powiedziałem że nie chcę bo rzadko ją ładuję i właściwie wykorzystuję ją tylko do neta i odbierania połączeń,sms bo to jest prawda :D

Pozdrawiam :)

 #531067  autor: drcox
 28 sty 2012, 00:17
Oni na pewno znaleźli by dla ciebie zastosowania abonamentu za 89,90 miesięcznie :twisted:

 #531081  autor: pakierhakierxd
 28 sty 2012, 07:39
proponowali mi zetafona na 3 lata,minimalne doładowanie 50/3mies.

Pozdrawiam :)
 #531403  autor: play4you1
 29 sty 2012, 16:37
pietia79 pisze:Witam,

użyłem "szukaj" ale nie znalazlem odpowiedzi, więc pozwalam sobie zapytac w nowym watku.

jestem jednym klientów Playa, przenioslem numer z sieci Orange, na początek na kartę - i po jakimś czasie postanowiłem przejść na abonament.

I tu ciekawostka, ich konsultant powiedział mi, że to niemożliwe. Nie moge zmienić oferty na kartę i przejść na abonament.
Żeby to zrobić musiałbym przejść do innej sieci. To w sumie ciekawe podejscie :)
Czy to faktycznie niemożliwe, czy konsultant Playa po prostu był niedoinformowany?

To tak dziwne, że aż niewiarygodne.

Edit: przejśc, czyli z zachowaniem numeru. Kupić nowy abonament (z nowym numerem) oczywiście mogę.
A jaki chciałeś abonament? Najlepiej udaj się do salonu.

 #532181  autor: emilo906
 01 lut 2012, 22:02
drcox, Banda niedorozwojów idąc Twoim tropem również pracuje w Orange i innych sieciach, bo kiedyś miałem z nimi do czynienia. Ale Ty na pewno jesteś bardzo ogarniętym człowiekiem.

No cóż, nic nie tłumaczy konsultantki z która rozmawiałeś, minęła się zupełnie z prawdą. Możesz spokojnie przejść z fresh'a na abonament. Wystarczy zadzwonić do BOK, albo udać się do salonu. Oczywiście zachowasz swój obecny numer telefonu.

 #532186  autor: drcox
 01 lut 2012, 22:10
emilo906 pisze:drcox, Banda niedorozwojów idąc Twoim tropem również pracuje w Orange i innych sieciach, bo kiedyś miałem z nimi do czynienia. Ale Ty na pewno jesteś bardzo ogarniętym człowiekiem.
Bynajmniej. Jednak jeżeli o czymś nie mam pojęcia to nie udaję że mam. Cały problem w tym, że tu mowa o obsłudze klienta która powinna chociaż podstawowe (no spójrzcie jak dużo wymagam) rzeczy wiedzieć...

 #532187  autor: emilo906
 01 lut 2012, 22:12
Nawet nie staram się usprawiedliwiać konsultantki. Nie wiem czy zauważyłeś. Odniosłem się tylko do tego, że każda sieć ma problemy z jakością obsługi klietna przez BOK, bo rotacja jest bardzo duża. Z tym, że często też można trafić na ogarniętego konsultanta, który już trochę doświadczenia i wiedzy posiada.
 #532230  autor: avt31
 02 lut 2012, 05:09
play4you1 pisze:A jaki chciałeś abonament? Najlepiej udaj się do salonu.
:shock:
To ma stracić:
"kolejne 100 minut miesięcznie przez 6 m-cy za zakup przez internet "
dlatego, że trafił na jakąś niedouczoną przez Was osobę?
Co najmniej dziwna odpowiedź, jak na konsultanta nr 1 sieci Play.