• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
 #530068  autor: Andrzej24
 23 sty 2012, 11:13
Witam. Mam pytanie, bo nie mogę sobie poradzić.
Obecnie mam tak ustawiony telefon, że jak jestem poza zasięgiem lub mam wyłączony telefon, to osoba dzwoniąca słyszy w słuchawce, że jestem poza zasięgiem lub mam wyłączony telefon. Problem w tym, że taki komunikaty słyszą tylko użytkownicy Play i to tylko ci, którzy są zalogowani na nadajnikach Play. Reszta osób już nie i nawet użytkownik Play, który jest na nadajniku Plusa lub Orange już tego komunikatu nie słyszy. Jak to ustawić aby wszyscy z wszystkich sieci słyszeli, że jestem poza zasięgiem lub że mam wyłączony telefon.

 #530071  autor: KC-KARLOS
 23 sty 2012, 11:15
A masz ustawiony numer +48790998725 w przekierowaniach?

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #530074  autor: Andrzej24
 23 sty 2012, 11:22
Karlos20 pisze:A masz ustawiony numer +48790998725 w przekierowaniach?

Teraz nie choć kiedyś miałem lecz nie pamiętam jaki to był numer i też to nie działało jak należy. A jak go ustawić?

 #530075  autor: KC-KARLOS
 23 sty 2012, 11:25
Wpisz kody:
*67*790998725#
*61*790998725#
*62*790998725#

I to wszystko. Sprawdź potem, czy komunikaty są odtwarzane prawidłowo oraz czy nie masz aktywnej Poczty głosowej w jakiejkolwiek opcji (sprawdź to na Play24 w zakładce USŁUGI).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #530079  autor: Andrzej24
 23 sty 2012, 11:48
Karlos20 pisze:Wpisz kody:
*67*790998725#
*61*790998725#
*62*790998725#

I to wszystko. Sprawdź potem, czy komunikaty są odtwarzane prawidłowo oraz czy nie masz aktywnej Poczty głosowej w jakiejkolwiek opcji (sprawdź to na Play24 w zakładce USŁUGI).
Niestety lecz dalej nie działa a pocztę głosową mam wyłączoną na 100% bo w Play24 widnieje jako wyłączona.
Mam 2 numery w Play. Jak dzwonię do siebie z numeru który jest na nadajniku Play, wszystko działa prawidłowo. Przeloguję telefon z którego dzwonię na nadajnik Plusa lub Orange, to już nie słyszę komunikatu, lecz na telefonie widnieje napis "nie odbiera" i pika taki sygnał 3 tonowy.
Dziwne jest to, gdyż znajomy na w Play i u niego działa to normalnie. Ma numer przeniesiony i abonament. Czyżby osoby na kartę nie mieli takiej możliwości?

 #530082  autor: KC-KARLOS
 23 sty 2012, 11:56
Andrzej24 pisze:Niestety lecz dalej nie działa a pocztę głosową mam wyłączoną na 100% bo w Play24 widnieje jako wyłączona.
Mam 2 numery w Play. Jak dzwonię do siebie z numeru który jest na nadajniku Play, wszystko działa prawidłowo. Przeloguję telefon z którego dzwonię na nadajnik Plusa lub Orange, to już nie słyszę komunikatu, lecz na telefonie widnieje napis "nie odbiera" i pika taki sygnał 3 tonowy.
Dziwne jest to, gdyż znajomy na w Play i u niego działa to normalnie. Ma numer przeniesiony i abonament. Czyżby osoby na kartę nie mieli takiej możliwości?
Ja też mam numer przeniesiony, ale w ofercie na kartę i wszystko u mnie działa prawidłowo. Być może centrala Play nie jest poprawnie skonfigurowana na odtwarzanie komunikatów w roamingu krajowym na niektórych numerach lub niektóre karty SIM nie mają w pełni ustawionej tej funkcjonalności. Sytuacja technicznie jest zawiła, niestety.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #530085  autor: Andrzej24
 23 sty 2012, 12:05
Karlos20 pisze:
Andrzej24 pisze:Niestety lecz dalej nie działa a pocztę głosową mam wyłączoną na 100% bo w Play24 widnieje jako wyłączona.
Mam 2 numery w Play. Jak dzwonię do siebie z numeru który jest na nadajniku Play, wszystko działa prawidłowo. Przeloguję telefon z którego dzwonię na nadajnik Plusa lub Orange, to już nie słyszę komunikatu, lecz na telefonie widnieje napis "nie odbiera" i pika taki sygnał 3 tonowy.
Dziwne jest to, gdyż znajomy na w Play i u niego działa to normalnie. Ma numer przeniesiony i abonament. Czyżby osoby na kartę nie mieli takiej możliwości?
Ja też mam numer przeniesiony, ale w ofercie na kartę i wszystko u mnie działa prawidłowo. Być może centrala Play nie jest poprawnie skonfigurowana na odtwarzanie komunikatów w roamingu krajowym na niektórych numerach lub niektóre karty SIM nie mają w pełni ustawionej tej funkcjonalności. Sytuacja technicznie jest zawiła, niestety.
Napisałem zgłoszenie i zobaczymy co mi odpiszą. Dodam, że na obydwóch numerach jest identycznie. Sprawdzę jeszcze na innym u siostry. Wygląda na to, że numery przeniesione działają prawidłowo.

 #530123  autor: play4you2
 23 sty 2012, 14:22
Hey, potwierdzam opisaną przec Ciebie sytuację. Podaj numer zgłoszenia. Próbujemy to wyjaśnić.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #530125  autor: Andrzej24
 23 sty 2012, 14:31
play4you2 pisze:Hey, potwierdzam opisaną przec Ciebie sytuację. Podaj numer zgłoszenia. Próbujemy to wyjaśnić.
Numer zgłoszenia 39830898. A czy jest możliwość podania jeszcze innych numerów telefonów bo to zgłoszenie dotyczy tylko jednego a wiem, że na innych też jest ten problem

 #530129  autor: Marcin_7
 23 sty 2012, 14:34
Andrzej24 pisze:
Karlos20 pisze:A masz ustawiony numer +48790998725 w przekierowaniach?

Teraz nie choć kiedyś miałem lecz nie pamiętam jaki to był numer i też to nie działało jak należy. A jak go ustawić?
Czyli ogolnie: nie chodzi o to, ze nie zestawia polaczenia z IVRem (czyli taka maszyna, ktora cos tam odgrywa), ale nie robie przekierowania w ogole.
To, czy "dzwoniacy" jest Playowcem w sieci Plusa, czy prawdziwym "Plusowcem" moze juz tu nie miec takiego znaczenia. W obu przypadkach bedzie korzystal z MSC Plusa.

Czy robiles podobne doswiadczenia dla innych rodzajow przeniesienia numeru?
Np. "Bezwarunkowe przekierowanie" (bedzie wykonane w GMSC Playa)
i
"Przekierowanie gdy nie odpowiada" (bedzie wykonane w MSC Playa, w ktorym jestes "zalogowany").

Ciekaw jestem tych eksperymentow. TEORETYCZNIE, przynajmniej jedno z nich tez sie powinno nie powiesc dla przypadku gdy "dzwoniacy do Ciebie" jest poza siecia Playa.

 #530159  autor: play4you2
 23 sty 2012, 15:53
Andrzej24 pisze:
play4you2 pisze:Hey, potwierdzam opisaną przec Ciebie sytuację. Podaj numer zgłoszenia. Próbujemy to wyjaśnić.
Numer zgłoszenia 39830898. A czy jest możliwość podania jeszcze innych numerów telefonów bo to zgłoszenie dotyczy tylko jednego a wiem, że na innych też jest ten problem
Dzięki za numer zgłoszenia. Przesłałem dalej. Czekam na informację.

[ Dodano: 2012-01-26, 17:01 ]
Potwierdziliśmy występowanie błędu. Problem został zgłoszony do naszych partnerów. Dziękuje w imieniu Operatora za zgłoszenie tego problemu.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.