• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 138 z 241
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 241

 #528456  autor: soyo
 15 sty 2012, 00:33
Juz jestem po calej "operacji" przenoszenia numerow z sieci do sieci i z powrotem no i skonczylo sie tak jak mi pan w Warszawie mowil. Czyli przenioslem do Orange na dzien, po dniu poszedlem do Playa przenioslem do Playa na abonament i wystarczyl dowod.

Mam pytanie techniczne. Poza 1GB danych, mam jeszcze jakies 1.5GB danych w pakiecie tani internet? Chcialem spytac czy to jest standardowo w All Inclusive Max 85, czy jest to tylko takie demo, ktore dostaje na pierwszy miesiac umowy za darmo, a potem jest to platne?
 #528523  autor: piotros.org
 15 sty 2012, 13:18
Doładowałem dzisiaj w okolicach 0:30 2 numery telefonów kwotą 30zł każdy, poprzez stronę e-doladowaniaplay.pl, żeby dostać 30% bonusa i do 13:17 nie doszły jeszcze doładowania.
Czy ktoś jeszcze ma problemy z niepojawiającym się doładowaniem?
Ostatnio były problemy z doładowaniami i ciekawe, czy może znowu się objawiły?
Zawsze było tak, że czekałem z 30-60 minut i doładowanie było na koncie, a teraz 13 godzin i nic.
---------
No to po 14tu godzinach nr telefonów się doładowały...
Ostatnio zmieniony 15 sty 2012, 14:26 przez piotros.org, łącznie zmieniany 1 raz.

piotros

 #528525  autor: mike_wawa
 15 sty 2012, 13:48
Witam
Jak dobrze dziala siec 3G w Warszawskim metrze ? Nie ma problemow z sila sygnalu ?

Mysle czy by nie przeniesc sie do Playa wlasnie z tego powodu.

 #528532  autor: soyo
 15 sty 2012, 14:02
Mam pytanie techniczne. Poza 1GB danych, mam jeszcze jakies 1.5GB danych w pakiecie tani internet? Chcialem spytac czy to jest standardowo w All Inclusive Max 85, czy jest to tylko takie demo, ktore dostaje na pierwszy miesiac umowy za darmo, a potem jest to platne?

Drugie moje pytanie dotyczy utworow w muzyce na czekanie. Czy jesli dodam powiedzmy 3 utwory, to potem moge zonglowac tymi utworami bezplatnie? Czy to jest tak, ze kazdy wgrany zastepuje poprzedni? Dodatkowe pytanie dotyczy tego, czy moge na stronie grania na czekanie wyswietlic swoj utwor i zmienic jego glosnosci(w ten sam sposob jak przy dodawaniu utworu).

 #528536  autor: drcox
 15 sty 2012, 14:31
mike_wawa pisze:Witam
Jak dobrze dziala siec 3G w Warszawskim metrze ? Nie ma problemow z sila sygnalu ?

Mysle czy by nie przeniesc sie do Playa wlasnie z tego powodu.
Problemów nie ma, handovery również działają prawidłowo, można siedzieć na necie bez żadnych przerw w transmisji.

 #528566  autor: pakierhakierxd
 15 sty 2012, 18:03
1.5 gb działa tylko na zasięgu playa i dostajesz to na 1 pełny okres rozliczeniowy potem tego nie ma same wygaśnie to jest tak że płacisz opłatę aktywacyjną w wysokości 28zł i dostajesz ten pakiet,pisze w regulaminie.

Z granie na czekanie nie wiem ale myślę że można zmieniać do woli bo i tak płaci się 2zł miesięcznie.

Pozdrawiam :)

 #528582  autor: soyo
 15 sty 2012, 19:42
pakierhakierxd pisze:1.5 gb działa tylko na zasięgu playa i dostajesz to na 1 pełny okres rozliczeniowy potem tego nie ma same wygaśnie to jest tak że płacisz opłatę aktywacyjną w wysokości 28zł i dostajesz ten pakiet,pisze w regulaminie.
Sorry, ze powtarzam co piszesz, ale mam rozumiec, ze ten pakiet 1.5GB dostaje jednorazowo przy podpisaniu umowy, i w kolejnych miesiach juz go nie dostane zgadza sie?
Z granie na czekanie nie wiem ale myślę że można zmieniać do woli bo i tak płaci się 2zł miesięcznie.
No wlasnie z tego co rozumiem, to za kazde wgranie piosenki, przy kazdej zmianie placi sie dodatkowo 2zl. Do tego dochodzi 2zl oplaty miesiecznej jesli masz aktywne granie na czekanie.

Jesli jednak zle mysle, prosilbym kogos obeznanego w temacie o odpowiedz.

 #528584  autor: KC-KARLOS
 15 sty 2012, 19:51
soyo pisze:No wlasnie z tego co rozumiem, to za kazde wgranie piosenki, przy kazdej zmianie placi sie dodatkowo 2zl. Do tego dochodzi 2zl oplaty miesiecznej jesli masz aktywne granie na czekanie.

Jesli jednak zle mysle, prosilbym kogos obeznanego w temacie o odpowiedz.
Każde wgranie nowego utworu w MNC to 2 zł, abonament miesięczny to 2 zł.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #528586  autor: pakierhakierxd
 15 sty 2012, 19:55
Tak zgadza się :)

Pozdrawiam :)

 #528662  autor: playonline
 16 sty 2012, 08:48
Play4You2 - Czy mozecie usunac podwojnego IVR'a gdy się dzwoni na *500 i 790500500 ? Sprawa wygląda tak, że dzwonisz, masz reklame (chcac nie chcac), masz IVR, wybierasz cyfre, masz kolejnego IVRa (tego samego), wybierasz cyfre i laczy dopiero z CSRem. Dzwonilem z roznych telefonow i zawsze to samo od jakiegos czasu.

 #528699  autor: play4you2
 16 sty 2012, 15:04
IVR gdy się dzwoni na *500 i 790500500 jest tak ustawiony, że gdy dzwonisz i wybierasz później cyfrę to teoretycznie informacja, która się pojawia dotyczy spraw z którą dzwonisz. Jak dzwonisz w sprawie oferty a później wybierzesz 1 to faktycznie może być tak że wysychasz 2 razy tej samej informacji. Ale to już działania marketingowe, na które raczej nie mamy wpływu. Sorry. Ale zgłoszę twoją uwagę.

pozdr

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #528703  autor: Logith
 16 sty 2012, 15:28
Play4you,

Dalej cisza i nic zbytnio nie wiadomo.
Masz PW.

Pozdrawiam,

EDIT!:
Podzwoniłem trochę i.. nic już nie wiem.
Więc tak, pokrótce dalsza część sprawy:

Konsultant, który skontaktował się ze mną za Twoją pomocą powiedział, że oddzwoni w czwartek. W rozmowie tej była mowa ciągle o wymianie tego telefonu. Wydawało mi się, że ten Pan faktycznie zrozumiał zaistniałą sytuację. Jednocześnie odpowiedział robiąc zgłoszenie, że zajmie się tą sprawą. Niestety, nie skontaktował się ze mną do tej pory. Drugi konsultant tego samego dnia zrobił zgłoszenie gdzie napisał, że telefon pojechał do serwisu a mnie przyznane zostanie 20 zł upustu w jednym cyklu rozliczeniowym :x. Tymczasem dzisiaj dowiaduję się, że telefon trafił w piątek do Regenersis do naprawy. Ale co robi Regenersis? Regenersis wysłało jakiegoś maila dzisiaj do Play czy w ogóle naprawiać ten telefon. :shock:
Play4You - proszę po prostu, dowiedz się co jest grane. Wierz mi, to już przestaje być śmieszne. :(

EDIT!!:

No wiec jeszcze postanowiłem dowiedzieć się czego ten mail z Regnersis do Play(Mineralna15A) dotyczy. I uważaj! W Regenersis pytają się czy wymieniać telefon czy naprawiać. Został on bowiem oddany na niezgodność towaru z umową i niestety minęło (?) ustawowe 6 miesięcy od zakupu (sic!) :!:
No wiec Play4You, ktoś popełnił błąd. Ten telefon miałem niecały jeden dzień w ręku. Chyba o tym wiesz?
Na pewno nie minęło ustawowe 6 miesięcy, a z powodu, że przyszedł do mnie uszkodzony na mocy ustawy z dn. 27 lipca 2002r. Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 na prawdę skłaniam się ku wymianie tego telefonu. Motywuję to tym, że była to sprzedaż na odległość, po odkryciu usterki (jakieś 20 min od wizyty kuriera i podpisania umowy) został zgłoszony ten fakt i telefon niezwłocznie odesłany.

Czy mogę liczyć na jakiś pilotaż tej sprawy?

Pozdrawiam,

Obrazek
Obrazek

 #528717  autor: playonline
 16 sty 2012, 17:30
play4you2 pisze: teoretycznie informacja, która się pojawia dotyczy spraw z którą dzwonisz
O IVRach lekcji dawac mi nie musisz... ;)

To tyle teorii... ;) Więc może czas na zajecia prakcztyne. :) Zadzwon prosze na *500 i 790500500 (dzwonilem z prepaid Play i Orange) i zrozumiesz o czym napisalem... Nie ma znaczenia co wybierzesz gdyz po chwili jeszcze raz zostaniesz poproszony o wybranie "dzialu". Tyle, ze ten drugi raz dziala, to pierwsze wybranie dzialu to tylko pomylka.

Link

Komunikat lekko sie rozni ale po co to?
Ostatnio zmieniony 16 sty 2012, 18:42 przez playonline, łącznie zmieniany 1 raz.

 #528873  autor: playonline
 17 sty 2012, 10:04
Zapomniałbym dodać. W niedzielę dzwoniłem do BOK Play pod *500 i odebrała sympatyczna dziewczyna. Sprawę miałem prostą bo odblokowanie transmisji danych w roamingu. Pierwsze pytanie (po weryfikacji) było czy na roaming krajowy tylko czy w całości. Hmm zaskoczyłem się tym pytaniem. Poinformowałem, że krajowy. Poprosiła o chwilę cierpliwości (minęło dosłownie kilka sekund) i poinformowała, że blokadę zdjęła. Max czas do 24 godzin itd... ale, że zwykle wcześniej się zdejmuje. Rozłączyłem się z infolinią i zaskoczyłem się po raz drugi bo internet mi działał na Plusie. :) Nie minęła nawet minuta. :) Tak więc zadowolony jestem z tej dziewczyny i z działania systemu. :) Oby to nie był wyjątek. ;)

Swoją drogą gratuluję liczby przyjętych numerów. :)

 #528884  autor: Samuraj
 17 sty 2012, 10:49
Wszędzie możesz trafić na miłą obsługę, czy to Play, czy Plus itp., zależy to i od Ciebie i od konsultanta ;).

 #528895  autor: playonline
 17 sty 2012, 11:31
Samuraj pisze:Wszędzie możesz trafić na miłą obsługę, czy to Play, czy Plus itp., zależy to i od Ciebie i od konsultanta ;).
Zawsze jestem uprzejmy dla osób, które są i kumate i uprzejme. :) Uprzejmość tracę gdy widzę jak ktoś mówi / pisze bzdury (czy to ze swojego lenistwa czy taką odpowiedź otrzymał od kogoś ze wsparcia). :)

 #528934  autor: Robaas
 17 sty 2012, 16:05
To jak chwalimy to ja też pochwalę, kilka dni temu zadzwoniła do mnie miła pani w sprawie skierowanej do UKE (sprawa ciągnęła się od lipca, po odpowiedzi do UKE, Play i tak nie zrobił tego co napisał i finalnie przeszło 2 tygodnie po odpowiedzi z UKE dostałem to co napisali) zapytała czy dostałem odpowiedź, poinformowałem, że tak ale Play jak zawsze zrobił po swojemu i musiałem znowu walczyć o swoje. Dokładnie przedstawiłem sprawę i fakt, że mam złe zdanie o obsłudze po ostatnich kontaktach. Pani dalej była bardzo miła i przeprosiła, mimo, że to nie ona zawiniła tylko inni, no ale w końcu dzwoniła w imieniu Play, na koniec ku mojemu ogromnemu zdziwieniu zaproponowała kolejne 20zł na konto główne w ramach przeprosin, na co się oczywiście zgodziłem i w miłym klimacie z uśmiechem po jednej i drugiej stronie słuchawki zakończyliśmy rozmowę:)
tak jak kolega napisał, wszędzie można dobrze lub źle trafić, problem zaczyna się jak zbyt często źle się trafia.
Pozdrawiam

 #528998  autor: user_delete19
 17 sty 2012, 21:44
play4you2, nie, brakło mi sił... problem z testujsmartfona, 3 zgłoszenia, dwie odpowiedzi odsyłające do maila @testujsmartfona.pl (gdzie i tak nie można nic osiagnąć co było stwierdzane w kazdym zgłoszeniu), po marudzeniu prośba o kolejne zgłoszenie i po prawie tygodniu 'rozpatrywania' dostaję odpowiedź:

Poniższe pismo zostało wysłane na adres korespondencyjny:



Warszawa, 17 stycznia 2012 roku


Pan Wojciech xxx

Nr zgłoszenia: 39371196
Nr telefonu: xxx


Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie drogą elektroniczną z 11 stycznia 2012 roku dotyczące usunięcia danych osobowych.
Informuję, że zgodnie z przepisami Prawa Telekomunikacyjnego Artykuł 168 punkt 2 , operator ma obowiązek przechowywać dane osobowe klienta przez co najmniej 12 miesięcy.
W związku z powyższym uznaję Pana reklamację za niezasadną.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.play.pl. gdzie można również na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia, zobaczyć odpowiedź, uzyskać informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.


Z poważaniem,

Damian xxx


młodszy konsultant ds. obsługi klienta
Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Informujemy, iż przysługuje prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych roszczeń można dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy, w postępowaniu mediacyjnym przed Prezesem UKE, lub przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Prezesie UKE.
wyjątkowo zaskakujące:
- jak akcja testujsmartfona ma się do PT
- jakim cudem radośnie został nakreślony wniosek, że skoro play to operator telekomunikacyjny i testujsmartfona to jego akcja w takim razie play może sobie radośnie z tego tytułu słać marketingowy śmieć?

niemniej bardzo dziękuję za informację gdzie dalej pokierować sprawę, bo to już nawet nie jest głupie... tu można podejrzewać przejawy skrajnego.... (hint: w przypadku akcji testuj smartfona przytoczony art PT ma się nijak)

 #529000  autor: Robaas
 17 sty 2012, 21:56
wojciech no i popsułeś dzień dobrych wpisów o play;))) na Twoim miejscu bym sprawdził czy to pod prokuraturę nie podchodzi (wejście w niewyjaśnionych okolicznościach w posiadania danych osobowych).
ps nie zapomnij ocenić Damiana zgodnie z merytoryczną zawartością odpowiedzi:)
  • Strona 138 z 241
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 241
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 241