Śmierdząca i to na kilometr
a więc ciąg dalszy moich przygód
Wczoraj wieczorem postanowiłem skontaktować się z BOK Play, po przedstawieniu sytuacji usłyszałem ze przeniesienie może trwać 144 lub 90 dni
i to właściwie tyle co wiedziała ta konsultantka. Wiem wiem mnie też to nie zdziwiło
Dziś rano zadzwoniłem do bluemedia, które zajmuje się przenoszeniem numerów dla mBank mobile i dostałem informacje że żaden wniosek jeszcze nie wpłynął.
Kolejny telefon do BOK Play (tym razem trafiłem na kompetentną osobę, która widocznie znała problem) poinformowała mnie żebym udał się do salonu gdzie składałem wniosek i coś potwierdził
Cóż mi innego pozostało. Udałem się więc do salonu, a tam Pani która obsługiwała mnie 2 dni wcześniej wita mnie uśmiechem i pyta: "Nie zadziałało". Poprosiła o wniosek, kliknęła coś w komputerze i po kilku sekundach dostałem sms-a że wniosek został wysłany do operatora, proszę czekać na jego odpowiedź
Niestety z braku czasu nie drążyłem tematu, czy nie można było tak od razu. Dodam jeszcze ze na stronie http://przeniesnumer.play.pl pojawiły się już wszystkie informacje dotyczące przeniesienia.
Dziwna ta cała sprawa z tym potwierdzaniem, właściwie nie wiadomo czego. Chyba po to jest wniosek, który określa moją chęć jak najszybszego przeniesienia numeru.
Domyślam się że została w moim przypadku zastosowana procedura w której przy podpisywaniu wniosku o przeniesienie klient nie jestem pewien czy numer jest zarejestrowany u dotychczasowego opa. Ma wtedy czas na udanie się w celu ich weryfikacji, lub dokonania cesji na co ma 5 dni. Następnie wraca do salonu Play potwierdzając ze wszystko jest ok. wniosek może pójść dalej.
To są tylko moje domysły, ale jeżeli ktoś będzie miał podobny problem, to jeszcze przed wyjściem z salonu powinniście dostać sms-a o wysłaniu wniosku do operatora, a nie jakiś dziwnych 5 dniach i weryfikacji danych na jakie jest zarejestrowany numer. Pozdrawiam i życze innym udanych przenosin

Wczoraj wieczorem postanowiłem skontaktować się z BOK Play, po przedstawieniu sytuacji usłyszałem ze przeniesienie może trwać 144 lub 90 dni


Dziś rano zadzwoniłem do bluemedia, które zajmuje się przenoszeniem numerów dla mBank mobile i dostałem informacje że żaden wniosek jeszcze nie wpłynął.
Kolejny telefon do BOK Play (tym razem trafiłem na kompetentną osobę, która widocznie znała problem) poinformowała mnie żebym udał się do salonu gdzie składałem wniosek i coś potwierdził


Dziwna ta cała sprawa z tym potwierdzaniem, właściwie nie wiadomo czego. Chyba po to jest wniosek, który określa moją chęć jak najszybszego przeniesienia numeru.
Domyślam się że została w moim przypadku zastosowana procedura w której przy podpisywaniu wniosku o przeniesienie klient nie jestem pewien czy numer jest zarejestrowany u dotychczasowego opa. Ma wtedy czas na udanie się w celu ich weryfikacji, lub dokonania cesji na co ma 5 dni. Następnie wraca do salonu Play potwierdzając ze wszystko jest ok. wniosek może pójść dalej.
To są tylko moje domysły, ale jeżeli ktoś będzie miał podobny problem, to jeszcze przed wyjściem z salonu powinniście dostać sms-a o wysłaniu wniosku do operatora, a nie jakiś dziwnych 5 dniach i weryfikacji danych na jakie jest zarejestrowany numer. Pozdrawiam i życze innym udanych przenosin
