• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 137 z 241
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 241

 #527466  autor: play4you2
 11 sty 2012, 13:16
soyo pisze:Czy to zmienia jakos moja sytuacje?
Dla klientów zarejestrowanych jest uproszczony zestaw dokumentów. Zaraz podam Ci szczegółowe dane.

Niestety musisz przedstawić dowód osobisty oraz jakiś dokument potwierdzający płynność finansową. Chyba, że chcesz wziąc Play Online lub Umowę bez telefonu - wtedy tylko dowód osobisty.
Ostatnio zmieniony 11 sty 2012, 13:19 przez play4you2, łącznie zmieniany 1 raz.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #527467  autor: soyo
 11 sty 2012, 13:18
play4you2 pisze: Dla klientów zarejestrowanych jest uproszczony zestaw dokumentów. Zaraz podam Ci szczegółowe dane.
Czyli kolejny konsultant mnie wprowadzil w blad?

Mozesz rozszerzyc co znaczy "uproszczony zestaw dokumentow"?

Dzieki za odpowiedzi.

[ Dodano: 2012-01-11, 13:29 ]
play4you2 pisze: Niestety musisz przedstawić dowód osobisty oraz jakiś dokument potwierdzający płynność finansową.
Co jesli mam numer (telefon na karte) powiedzmy w Orange i chce przejsc na Abonament do Playa. Czy rowniez potrzebuje dwa dowody, czy wystarczy tylko osobisty?

 #527479  autor: play4you2
 11 sty 2012, 13:46
soyo pisze:Czyli kolejny konsultant mnie wprowadzil w blad?

Mozesz rozszerzyc co znaczy "uproszczony zestaw dokumentow"?

Dzieki za odpowiedzi.
Bez konieczności przedstawiania rachunku.
soyo pisze:Co jesli mam numer (telefon na karte) powiedzmy w Orange i chce przejsc na Abonament do Playa. Czy rowniez potrzebuje dwa dowody, czy wystarczy tylko osobisty?
Potrzebne będą 2 dokumenty.

[ Dodano: 2012-01-11, 13:48 ]
tricki pisze:Podobny problem zgłaszał też już ktoś na forum w temacie Pakiet30za10
Otrzymałem właśnie informację, że ten Pakiet został juz wycofany. Regulamin na stronie powinien znajdować się już w archiwum.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #527480  autor: soyo
 11 sty 2012, 13:49
play4you2 pisze: Potrzebne będą 2 dokumenty.
Dlaczego w takim razie w co drugim salonie do ktorego dzwonie na terytorium calego kraju mi jest mowione, ze nie jest potrzebny drugi dokument?

Zaznaczam, ze staram sie podkreslic, ze numer bym przenosil z karty, nie z abonamentu. Jeden pan z Warszawy nawet mnie zapewnial, ze tak jest, i ze moge sie u niego osobiscie zjawic i taka umowe moge podpisac z samym dowodem.

Zadzwonilem ponownie do salonu, w ktorym zamierzam podpisac umowe aby potwierdzic, ze przy przenoszeniu numeru z innej sieci(na karte) wtedy potrzebny jest tylko dowod i faktycznie tak mnie pracownik play zapewnil. Zadzwonilem juz do Orange aby spytac o przeniesienie, jest bezplatne, trwa kilka dni oraz wymagany jest rowniez tylko dowod.

Wiec moge wziasc abonament w Playu tylko na dowod, ale musze:

1) wypisac sie z Playa
2) przeniesc numer do Orange
3) wypisac sie z Orange
4) przeniesc numer do Playa
5) podpisac umowe tylko okazujac dowod

Ktos by mogl pomyslec, ze byloby o wiele prosciej(i logiczniej) pominac kroki 1-4. Ale co tam ;)

 #527505  autor: play4you2
 11 sty 2012, 14:23
soyo pisze:Dlaczego w takim razie w co drugim salonie do ktorego dzwonie na terytorium calego kraju mi jest mowione, ze nie jest potrzebny drugi dokument?

Zaznaczam, ze staram sie podkreslic, ze numer bym przenosil z karty, nie z abonamentu. Jeden pan z Warszawy nawet mnie zapewnial, ze tak jest, i ze moge sie u niego osobiscie zjawic i taka umowe moge podpisac z samym dowodem.
Kontaktowałem się z działem Wsparcia Sprzedaży i uzyskałem informacje, które Ci przekazałem. Niezbędne są 2 dokumenty.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #527512  autor: soyo
 11 sty 2012, 14:38
play4you2 pisze: Kontaktowałem się z działem Wsparcia Sprzedaży i uzyskałem informacje, które Ci przekazałem. Niezbędne są 2 dokumenty.
Sluchaj, nie twierdze, ze mnie oklamujesz. Wierze, ze tak ci powiedziano. Ale i ty, i co drugie salony racji miec nie mozecie jednoczesnie, bo jedna informacja drugiej przeczy. Wiec albo w salonach robia tak jak uwazaja, albo ktos mowi zle.

Powiem szczerze, ze osoba w salonie z Warszawy do ktorej dzwonilem byla bardzo przekonywujaca. Powiedzial pan, ze przy odpowiedniej wysokosci abonamencie drugi dokument nie jest wymagany. Powiedzialem, ze chodzi o All Inclusive Max 85 i powiedzial, ze tak jest. Z kolei inna pani powiedziala, ze tak jest w regulaminie nawet na stronie play napisane (choc nie sprawdzalem).

Dzis ide do salonu Orange, przenosze numer i w piatek/sobote bede bral telefon w Playu, wiec sie wszystko wyjasni.

 #527537  autor: tricki
 11 sty 2012, 16:11
dostałem odpowiedź z BOK, że moja reklamacja dla nr w Play Fresh nie zostanie rozpatrzona z powodu niezarejestrowania nr. Czy to normalna praktyka oparta na konkretnych przepisach?

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #527542  autor: ukefake
 11 sty 2012, 17:16
tricki, reklamacje mogą zgłaszać tylko abonenci, a abonentem jest ten kto płaci abonament lub zarejestrowany uzytkownik pre-paid. więcej znajdziesz w PT.

 #527549  autor: forum_tg
 11 sty 2012, 17:42
coś nie idzie,

Play4you2
mogę prosić o tego typu ustawienia dla telefonu Sagem my411x
zazacznę ponownie że wiadomości sieciowych z konfiguracją nie dostaję
kerim36 pisze:ustawienia dla orange:

Wejdź w MENU, a następnie wybierz WIADOMOŚCI.
Przejdź do OPCJE i wybierz MMS.
Wybierz TRYB POBIERANIA, przejdź do SIEĆ WŁASNA i ustaw AUTOMATYCZNIE, a następnie zatwierdź.
Naciśnij WRÓĆ i przejdź do USTAWIENIA ZAAWAN..
Wybierz SERWER MMS, a następnie naciśnij OPCJE i wybierz DODAJ....
Wpisz MMS Orange jako TYTUŁ USŁUGI i zatwierdź.
Wejdź do utworzonego profilu, w polu SERWER MMS wpisz http://mms.orange.pl
W polu PROTOKÓŁ ustaw HTTP i zatwierdź.
W POŁ. PREFEROWANE wybierz GPRS.
Wybierz PROXY i polu UŻYTY zaznacz TAK
W polu UŻYTKOWNIK wpisz mms
W polu HASŁO wpisz mms
W polu ADRES SERWERA PROXY wpisz 192.168.006.104
Wejdź w PORT NUMBER i wybierz BEZ ZABEZPIECZEŃ.
W polu PORT NUMBER wpisz 8080 i naciśnij dwukrotnie WRÓĆ.
Przejdź do PARAMETRY GPRS
W polu UŻYTKOWNIK wpisz mms
W polu HASŁO wpisz mms
W polu APN wpisz mms, potwierdź i naciśnij WRÓĆ.
Naciśnij WRÓĆ, wybierz ZAPISZ, a następnie potwierdź naciskając TAK.
Naciśnij OPCJE, a następnie wybierz WŁĄCZONY aby uaktywnić profil.



dla playa trzeba wpisac inny serwer mms
uzystkownika
hasla
serwer proxy

i powinno dzialac

 #527550  autor: ukefake
 11 sty 2012, 17:48
tomektg, ustawienia dla play:

Wejdź w MENU, a następnie wybierz WIADOMOŚCI.
Przejdź do OPCJE i wybierz MMS.
Wybierz TRYB POBIERANIA, przejdź do SIEĆ WŁASNA i ustaw AUTOMATYCZNIE, a następnie zatwierdź. (wejdź też do opcji roamning i zaznacz automatyczne pobieranie wiadomości)
Naciśnij WRÓĆ i przejdź do USTAWIENIA ZAAWAN..
Wybierz SERWER MMS, a następnie naciśnij OPCJE i wybierz DODAJ....
Wpisz PlayMMS jako TYTUŁ USŁUGI i zatwierdź.
Wejdź do utworzonego profilu, w polu SERWER MMS wpisz http://10.10.28.164/mms/wapenc
W polu PROTOKÓŁ ustaw HTTP i zatwierdź.
W POŁ. PREFEROWANE wybierz GPRS.
Wybierz PROXY i polu UŻYTY zaznacz TAK
W polu UŻYTKOWNIK (puste)
W polu HASŁO (puste)
W polu ADRES SERWERA PROXY wpisz 10.10.25.5
Wejdź w PORT NUMBER i wybierz BEZ ZABEZPIECZEŃ.
W polu PORT NUMBER wpisz 8080 i naciśnij dwukrotnie WRÓĆ.
Przejdź do PARAMETRY GPRS
W polu UŻYTKOWNIK (puste)
W polu HASŁO (puste)
W polu APN wpisz mms, potwierdź i naciśnij WRÓĆ.
Naciśnij WRÓĆ, wybierz ZAPISZ, a następnie potwierdź naciskając TAK.
Naciśnij OPCJE, a następnie wybierz WŁĄCZONY aby uaktywnić profil.

poza tym, można spróbować wysłać ustawienia do podobnego modelu. niestety strona z konfiguracją teraz nie działa i ciężko mi coś podpowiedzieć.

 #527622  autor: Publius
 11 sty 2012, 22:10
Rozwiązanie DRUGIEGO zgłoszenia w sprawie wyłączenia poczty głosowej w PoNK.
Pierwsze zgłoszenie rozpatrywane w dniach: 4 - 6.12.2011
Drugie zgłoszenie rozpatrywane w dniach: 10.12.2011 - 10.01.2012
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło za pośrednictwem serwisu Play24 10 grudnia 2011 roku.

Na wstępie pragnę przeprosić za wydłużony czas oczekiwania na rozpatrzenie Pana zgłoszenia.

Uprzejmie informuję, iż przekierowanie na pocztę głosową zostało wyłączone. Serdecznie przepraszam za niedogodności.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem: [email protected].

Z poważaniem
[xxx]
młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta
Niestety, poczta głosowa nadal działa, wobec czego otworzyłem kolejne zgłoszenie, o numerze 39410113. P4Y, rzucisz okiem? Bo drugi miesiąc wyłączania poczty się już zaczyna i witki mi opadają do kostek... :(

 #527631  autor: forum_tg
 11 sty 2012, 22:30
ukefake pisze:ustawienia dla play:

(...)
poza tym, można spróbować wysłać ustawienia do podobnego modelu. niestety strona z konfiguracją teraz nie działa i ciężko mi coś podpowiedzieć.
Dziękuje bardzo za pomoc.

 #527655  autor: joasia_23
 11 sty 2012, 23:11
soyo, przenosiłam nr na kartę z T-Mobile do Play na abonament i potrzebny był tylko dowód osobisty.

 #527658  autor: soyo
 11 sty 2012, 23:13
joasia_23 pisze:soyo, przenosiłam nr na kartę z T-Mobile do Play na abonament i potrzebny był tylko dowód osobisty.
Dzieki Joasia ;)

Dzis bylem w salonie Orange, wiec jutro, lub pojutrze jak dobrze pojdzie, zatocze pelne kolo dzieki fantastycznej filozofii play'a ;)

Zaluje tylko tych drzew co to musialy pojsc aby mi to umozliwic :/ Tyle papieru, aby glupi numer przeniesc...

 #527765  autor: qper
 12 sty 2012, 14:40
Play4You kilka spraw...

1 sprawa
----------
Wymieniałem kartę SIM z micosim na normalną i od tego czasu zauważyłem, że telefon dość długo przelogowuje się pomiędzy sieciami. Czasami nawet ma taki problem, że przy dostępnej sieci PLUS, ORANGE karta automatycznie nie chce się do nich zalogować, chociaż ręcznie idzie bez problemu.

Kiedyś miałem podobnie ale coś tak było zmienione w konfiguracji. Możemy to zrobić jeszcze raz?

2 sprawa
----------
Moja mama mimo tego, że ma ponad 30 zł na koncie nie może wysłać SMS-a na numer 90252 (Etykietka), inne SMSy chodzą bez problemu. Dlaczego się tak dzieje ?

zrobiłem nawet zgłoszenie - 39432110

3 sprawa
----------
Problem na mamy karcie. Karta SIM działa bez problemu, natomiast czasami dzieje się taka akcja - wyłącza się całkowicie sieć i wyskakuje komunikat Nieudana rejestracja karty SIM. Za jakiś czas wszystko wraca do normy. Co może być przyczyną?


Pozdrawiam

 #527767  autor: play4you2
 12 sty 2012, 14:45
qper pisze:1 sprawa
----------
Wymieniałem kartę SIM z micosim na normalną i od tego czasu zauważyłem, że telefon dość długo przelogowuje się pomiędzy sieciami. Czasami nawet ma taki problem, że przy dostępnej sieci PLUS, ORANGE karta automatycznie nie chce się do nich zalogować, chociaż ręcznie idzie bez problemu.

Kiedyś miałem podobnie ale coś tak było zmienione w konfiguracji. Możemy to zrobić jeszcze raz?

2 sprawa
----------
Moja mama mimo tego, że ma ponad 30 zł na koncie nie może wysłać SMS-a na numer 90252 (Etykietka), inne SMSy chodzą bez problemu. Dlaczego się tak dzieje ?

zrobiłem nawet zgłoszenie - 39432110

3 sprawa
----------
Problem na mamy karcie. Karta SIM działa bez problemu, natomiast czasami dzieje się taka akcja - wyłącza się całkowicie sieć i wyskakuje komunikat Nieudana rejestracja karty SIM. Za jakiś czas wszystko wraca do normy. Co może być przyczyną?

1. Telefon wybiera siec Plus i Orange dopiero gdy nie może się zalogować do Play.
2. Czy przypadkiem Twoja Mama nie ma założonej blokady premium ?
3. Proponował bym wymianę karty sim.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #527768  autor: qper
 12 sty 2012, 14:48
play4you2 pisze:1. Telefon wybiera siec Plus i Orange dopiero gdy nie może się zalogować do Play.
1) Telefon może się logować do PLUS / ORANGE. Problem jest przy automatycznym przelogowaniu, czasami długo trwa i kończy się fiaskiem pomimo obecności wszystkich 3 sieci.

2) takiej blokady nigdy nie zakładaliśmy - więc nie powinno jej być.
Na podstawie zgłoszenia 39432110 można to zweryfikować

 #527992  autor: ChuckyCiechanow
 12 sty 2012, 23:27
Wiem ostatnio czepiam się literówek z wypowiedzi BOK. Tylko dla czego zdarzają się takie blachę ,nikt nie patrzy co piszę ?
Uprzejmie informuję, że nasz system zarejestrował poprawne logowanie do portalu Platy24 co wskazuje na ustąpienie błędu. Przepraszam za dotychczasowe niedogodności.
Tylko, że niestety problem nie ustał i nadal nie mogę zalogować się do Mobilnego Play 24.

 #528389  autor: DanielR
 14 sty 2012, 20:56
DanielR pisze:A ja tak sobie "chodzę" po oficjalnej stronie Play..., i "chodzę", przed chwilką też byłem. :)
I żeby nie było nudno, mam takie pytanko do play4you2.
Czy mogłabyś poprosić ludzi odpowiedzialnych za waszą stronę, by zaktualizowali dane z tego porównania: >>KLIKNIJ<< ?
Jak się zapewne domyślasz, chodzi mi przede wszystkim o ważności konta na połączenia wychodzące, w kontekście promocji wprowadzonych przez sieci T-Mobile, Heyah oraz Orange.
To mój post z października ubiegłego roku...
Chciałbym Was pochwalić! Obecnie porównanie wreszcie uwzględnia promocje we wszystkich trzech powyższych sieciach i moim zdaniem jest teraz zwyczajnie uczciwsze. Gratuluję! :wink:

 #528414  autor: Quetzal
 14 sty 2012, 22:22
DanielR pisze: Chciałbym Was pochwalić! Obecnie porównanie wreszcie uwzględnia promocje we wszystkich trzech powyższych sieciach i moim zdaniem jest teraz zwyczajnie uczciwsze. Gratuluję! :wink:
Obecne porównanie, owszem - wspomina o tym b. drobnym drukiem.
Natomiast wszelkie koszty, a już zwłaszcza transmisji danych podaje wg oferty podstawowej, która we wszystkich sieciach jest absurdalnie droga.
Moim zdaniem to porównanie wprowadza tylko więcej zamieszania niż pożytku.
  • Strona 137 z 241
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 241
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 241