• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #526931  autor: myszolekpysiol
 09 sty 2012, 03:10
Wymieniłam taśmę w J600, działał, rozmawiałam przez niego i smsowałam.
Dziś pokazuje nazwę sieci, że ma zasięg, ale nie da się ani esa wysłać, ani nawiązać połączenia, konto mam aktywne oczywiście. No i jak dzwonię na ten numer, to słyszę "przepraszamy wybrany abonent jest.." Co się stało?
Ostatnio zmieniony 09 sty 2012, 11:14 przez myszolekpysiol, łącznie zmieniany 1 raz.

 #526936  autor: kerim36
 09 sty 2012, 08:20
myszolekpysiol pisze:No i jak dzwonię na ten numer, to słyszę "przepraszamy wybrany abonent jest.." Co się stało?
skoro jest komunikat z sieci tzn ze jest zasieg, wiec moze chwilowy problem sieci

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #526938  autor: Precelos
 09 sty 2012, 08:27
Tasma nie odpowiada za zasieg, tylko zazwyczaj za klawisze gorne lcd i glosnik.

Jak kolega juz wspomnial wian lezy prawdopodobnie po stronie sieci, dla pewnosci mozesz wlozyc karte sim do innego telefonu

Obrazek

 #526940  autor: myszolekpysiol
 09 sty 2012, 08:34
Pomógł reboot :oops:
Zobaczymy jak długo podziała, bo mam jednak głupie przeczucie, że to ma związek z tą taśmą...
A taśmę ma wymienianą 4 raz, pierwszy przeze mnie, wcześniej w serwisach za ciężkie pieniądze i taśma nieoryginalna, teraz kupiłam oryginalną.
Dzięki za odp.

[ Dodano: 2012-01-09, 10:05 ]
Niestety po wykonaniu połączenia dzieje się to samo :(