Kurcze, ale ja miałem uruchomioną usługę, wszystko chodziło! Zawsze co miesiąc robiłem tak samo, doładowywałem konto i odpalałem usługę. A tu nagle została wyłączona
[ Dodano: 2012-01-02, 16:43 ]
Karlos20 pisze:A przy włączeniu usługi ubyło Ci z konta te 10 PLN?
Sprawdź dodatkowo kodem *111*224*3# czy rzeczywiście usługa jest aktywna. Być może po doładowaniu konta system billingowy dostał "czkawki" i nie widział jeszcze kwoty powyżej 10 zł na włączenie usługi.
Aha, uwaga: jest jeszcze dobry kwiatek z tą usługą - jeśli na koncie nie posiada się odpowiedniej ilości kasy na koncie, usługa która była już aktywna w poprzednim miesiącu, zostaje dezaktywowana. A wtedy trzeba ją uruchomić ponownie (jeśli klient będzie miał od 10 zł na koncie i więcej).
Tak, ubyło mi z konta 10 PLN. Poza tym w kwestii sprawdzenia kodem - muszę przełożyć kartę do starej 8310, ponieważ dotykowy 9500 nie chce obsługiwać kodu zaczynającego się na *111* HGW dlaczego.
Pozdrawiam Kolego
[ Dodano: 2012-01-02, 16:46 ]
*111*224*3# rezultat= usługa wyłączona
krfa