• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #525096  autor: tricki
 31 gru 2011, 14:19
Czy mam rację? Przykładowo: w dniu 10 lipca 2010r. podpisałem umowę na okres 12 miesięcy. A więc umowa wygasa z dniem 10 lipca 2011 r. Operator narzuca dłuższy okres tłumacząc to okresem rozliczeniowym w moim przypadku 19 dnia każdego miesiąca. W ten sposób o 9 dni umową jest wydłużana. Czy Waszym zdaniem słusznie? Czy to celowa praktyka?

PS. pytam czy słusznie pomimo tego że Plus uwzględnił moją reklamację za Iplusa i zwrócił mi różnicę :)
Ostatnio zmieniony 31 gru 2011, 14:24 przez tricki, łącznie zmieniany 3 razy.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #525098  autor: pauli05
 31 gru 2011, 14:21
czyli 10 lipca mieliby Ci wyłączyć mozliwość korzystania z numeru, tak? troche bez sensu:)
chyba, że chcesz usunąć całkiem numer, ale jednak zazwyczaj kontynuuje się korzystanie z numeru

 #525099  autor: tricki
 31 gru 2011, 14:27
w moim przypadku likwidowałem nr w Iplusie. Tyle, że musiałem się upomnieć o zwrot różnicy. Nikt mi sam tego nie zaproponował. Podobna sytuacja była w Orange.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!