• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 129 z 241
  • 1
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 241

 #524574  autor: Golarz Filip
 28 gru 2011, 22:05
Potwierdzam problem z doładowaniami.
U rodziny dziś,chwilę po godz. 20 doładowanie z terminala w sklepie nie działa do tej pory ( godz.22:05 ) również od wczoraj nie przyszło doładowanie z Fanty!

 #524577  autor: ukefake
 28 gru 2011, 22:21
problem z doładowaniami występuje również w skycashu.

 #524631  autor: qper
 29 gru 2011, 09:43
ukefake pisze:
qper pisze:Witam,

Mam pytanie czy ktoś miał problem z odpaleniem usługi Etykietka?
większość moich kart działa z etykietką. Problem jest z jej wyłączeniem. Sposób podany na stronie operatora nie działa - bezsensu :(
Też tak mam na jednym z numerów ale to za przeproszeniem olałem.

Na moim głównym numerze po wymianie karty sim już to nie działa. Karty wymieniałem 3 razy i nic. Niby obsługuje ale jak się wysyła sms z etykietką to jednak nie obsługuje...

Żeby powiedzieli chociaż na jaki numer seryjny karty SIM wymienić albo coś podobnego...

 #524635  autor: Kryniczanin
 29 gru 2011, 10:07
qper, Mam to samo widocznie nasze abonamenty są nie warte nawet takiej usługi. :mrgreen:

 #524641  autor: mPablo
 29 gru 2011, 10:46
Nie działa historia połączeń w Play24 - za grudzień widzę tylko połączenia wykonane dziś.

 #524711  autor: Golarz Filip
 29 gru 2011, 15:41
Proszę o informację ( maila już wysłałem ) czy doładowania trzeba powtórzyć,czy sami po mojej interwencji,zrealizujecie wczorajszą próbę zasilenia konta PF?

Niby awaria naprawiona,ale wczorajsze doładowanie z 20:30 niestety wsiąkło...
Również będę wdzięczny za odpowiedź,czy kody z nakrętek który miały przedłużyć konto,będą księgowane z datą wsteczną,czy po utracone środki trzeba zwrócić się reklamacją?

edit: kolejne próby doładowania tym samym kodem,kilka minut temu DALEJ NIE UDANE

Obie sprawy pilne,proszę o odpowiedź!!!

Na PM,mogę podesłać nr telefonu,tylko proszę o info któremu PFY?

 #524796  autor: ChuckyCiechanow
 29 gru 2011, 22:14
ChuckyCiechanow pisze:Lepiej być nie mogło taryfy mi nie zmieniło :) wiec i minuty zostały Dostałem taką odpowiedź

,,Po dokładnej weryfikacji nie stwierdzono nieprawidłowości na koncie.

Od aktywacji numeru 48783xxxxxx w sieci Play nie została zmieniona taryfa, dlatego rekompensata nie zostanie przyznana."
Dziś jednak zmieniło taryfę i straciłem 107 godzin. Co dziwne minęło 8 dni. Wiec chyba jest coś nie tak ? Zgłosiłem problem: 38904433

 #524815  autor: forum_tg
 30 gru 2011, 00:04
doładowania Play działają bardzo dobrze, rano doładowałem jeden numer, a pare minut temu drugi i poszło bez problemu.

 #524837  autor: soyo
 30 gru 2011, 02:12
" Tu znajdziesz pomoc"

Czy znajde tu pomoc w odpowiedzi na pytanie co Play robi nie obnizajac jeszcze cen telefonow, ktora jest przerazajaco lepsza w ofercie Orange?

 #524852  autor: user_delete19
 30 gru 2011, 09:32
soyo pisze:Czy znajde tu pomoc w odpowiedzi na pytanie co Play robi nie obnizajac jeszcze cen telefonow, ktora jest przerazajaco lepsza w ofercie Orange?
A to ma taki obowiązek? Skoro Orange daje lepsze ceny słuchawek to przecież oczywistaoczywistość, że trzeba tam brać abo...

 #524854  autor: soyo
 30 gru 2011, 09:58
wojciech pisze: A to ma taki obowiązek? Skoro Orange daje lepsze ceny słuchawek to przecież oczywistaoczywistość, że trzeba tam brać abo...
Nie, nie jest to oczywista oczywistosc poprzez sama cene telefonow. Oczywista oczywistosc jest jak sie przeanalizuje wszystkie za i przeciw.

A fakt, ze ceny telefonow klientow przyciagaja to jest fakt. Gdyby tak nie bylo, Play na poczatku istnienia oferowal by same swietne pakiety minut i abonamenty, a nie telefony w zawrotnie niskich cenach.

 #524858  autor: user_delete19
 30 gru 2011, 10:51
Widocznie nieświadomych klientów można doić na cenach słuchawek a i tak przyjdą i kupią więc po co obniżać?

 #524860  autor: soyo
 30 gru 2011, 10:57
wojciech pisze:Widocznie nieświadomych klientów można doić na cenach słuchawek a i tak przyjdą i kupią więc po co obniżać?
"Nieswiadomych" klientow nie dalo sie doic od poczatku istnienia Play? Widocznie nie, skoro ceny byly jakie byly.

Nie chce ciagnac OffTopica, wiec tu zakoncze. Powiem tylko, ze gdyby bylo tak pieknie, to by sie nie spotykalo dzis tak czesto opinii osob zastanawiajacych sie nad opuszczeniem Playa. Dawniej bylo wrecz odwrotnie, dzis, zwlaszcza po tych swietach coraz wiecej osob jest ziirytowana postawa Play'a.

 #524869  autor: Robaas
 30 gru 2011, 12:14
ChuckyCiechanow, sprawdź czy regulamin coś mówi na ten temat, jeżeli regulaminowy czas został przekroczony reklamuj, że już się rozmyśliłeś a oni postąpili niezgodnie z regulaminem.
Powodzenia i pozdrawiam

 #524907  autor: play4you2
 30 gru 2011, 14:56
Baseciq pisze:Obserwuję w Warszawie i okolicach problem z Orange. Po wybraniu numeru telefonu mam w słuchawce ciszę, bez możliwości nawiązania połączenia. Niestety, tak jest dość często. Nie ma problemów ani w Plusie, ani w sieci macierzystej.

Oczywiście zgłoszenie zostało złożone, natomiast zamiast analizy problemu otrzymałem standardowy bełkot o automatycznym ustawieniu telefonu.

Telefony są ustawione na automat, niestety, czasem lądują w Orange i kończy się to na niemożliwości wykonywania połączeń. Nie mam czasu na zabawy w wyszukiwanie sieci, logowanie ręczne, później przełączanie na automat itp.

play4you2, zgłoszenie nr. 38744454 - mam wrażenie że obsługiwała mnie osoba będąca w stanie wskazującym na zużycie, proszę, niech zerknie na to ktoś kompetentny i ogarnięty i niech kopnie kogo trzeba w Orange, lub zmieni preferencje dla moich kart sim które z uporem maniaka wolą Orange od Plusa w roamingu krajowym.
Na ustawienia Orange nie mamy wpływu.

tomektg pisze:play4you2:
możesz zgłosić technikom żeby coś z tym zrobili, bo to utrudnia korzystanie z Play24


ChuckyCiechanow napisał/a:
tomektg napisał/a:
play4you2, gdzie na stronie Play24 jest odnośnik żeby przejść do głównej strony Play oraz do bramki smsowej, bo ja nie potrafię znaleźć.


Jak na razie, odnośnik by przejść do strony głównej oraz bramki sms jest chyba tylko podczas ,,Weryfikacja uprawnień - wprowadzenie hasła jednorazowego''
Przekazałem Twoją sugestię.
marcinb pisze:Witam.

Mogę się dowiedzieć czegoś o taryfie Rozmowy w firmie?

Chodzi i pakiet 250 MB, który się dostaje na 1-y miesiąc za darmo.
W regulaminie jest napisane:
Cytat:
Po wykorzystaniu jednostek z danego pakietu internet dla Firm w trakcie Okresu
Rozliczeniowego prędkość transmisji danych zostanie zmniejszona, pod warunkiem, że
pakiet nadal jest aktywny.
h. Korzystanie z transmisji danych po wykorzystaniu pakietu , gdy pakiet jest aktywny, jest
Bezpłatne, co oznacza, że opłata za korzystanie z transmisji danych jest zawarta
w kwocie Abonamentu.

Co to oznacza, bo nie mogę się połapać
Gdy wykorzystamy 250 MB to mamy internet dalej za darmo ale z niższą prędkością czy jednak jest nam pobierana opłata za transmisję z pakietu złotówek?

Koszt tego pakietu to 8,61 PLN z VAT?

Regukamin pkt 6
Jeżeli po wykorzystaniu Pakietu nie są naliczane dodatkowe opłaty. prędkość transmisji danych jedynie zwalnia. Warunkiem tego mechanizmu jest aktywny pakiet na koncie.
I tak. Opłata to 8,61 miesięcznie. :)
miejski pisze:Witam ponownie,
W odpowiedzi na zgłoszenie nr 38533988 i moje problemy opisywane tutaj , zamknięto je przed Świętami z poniższym komentarzem:

Cytat:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło za pośrednictwem poczty elektronicznej 19 grudnia 2011 roku.

Uprzejmie informuje, że zgłoszenie została ponownie przeanalizowane przez dział ekspercki.
Ponowna analiza wskazała, że w podanej lokalizacji na trasie Dęblin – Ostrowiec Świętokrzyski P4 nie posiada własnych anten.

Proszę w korespondencji zwrotnej o podanie informacji, gdzie uzyskał Pan dane, że w lokalizacjach występują nasze nadajniki.
Proszę również, jeżeli to nie będzie dla Pana problem, o podanie adresów występowania naszych baz.

W przypadku braku w danej lokalizacji naszych nadajników, Abonenci korzystają z infrastruktury partnera roamingowego (Plus).

Z poważaniem
P. K.
młodszy konsultant back office ds. obsługi klienta


Czy ja żyję w jakimś śnie, czy Play nie chce sie przyznać - w związku z moimi problemami - do własnych BTS-ów. A może chodzi o sformułowanie "anten"? Może P4 dzierżawi stacje, więc formalnie nie jest ich właścicielem?

Play4you, możecie mi to wyjaśnić?
Otrzymałeś informacje, że w podanej lokalizacji nie ma naszego zasięgu. Zasięg, z którego możesz korzystać, to roaming krajowy Plusa. Co jeszcze chciałbyś, żebym wyjaśnił?
qper pisze:Witam,

Mam pytanie czy ktoś miał problem z odpaleniem usługi Etykietka?
3 razy wymieniałem kartę SIM w różnych salonach zgodnie z zaleceniami i usługa nie działa.

Kiedyś działał bez problemu. Od czego to zależy?


Zgłoszenie 38739690

żeby było śmieszniej każde wysłanie sms-a test na 8052 jest potwierdzane, że karta obsługuje etykietkę. W momencie wysłani a już płatnego sms z etykietką dostaje sms, że karta nie obsługuje tej usługi. Stracone pieniądze, a fajnie jest wiedzieć z jakiego zasięg korzysta telefon.
Z tego co widzę, zgłoszenie zostało rozpatrzone.
loriko pisze:Proszę o przyspieszenie nr 38080520 ,zgłoszenie wysłałam 8.12
Zgłoszenie przekazałem do realizacji. Niebawem uzyskasz odpowiedź. Jeszcze trochę cierpliwości. :)
qper pisze:Play4you proszę cię o zapoznanie się z odwołaniem 38820733.

Jak widać w bok nadal nikt nie czyta zgłoszeń tylko szuka słowa kluczowego i wkleja odpowiednią regułkę, która nie odpowiada na żadne z poruszanych treści.

Dzięki
Zgłoszenie jest ciągle otwarte. Przekazałem je do realizacji. :)

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #524930  autor: user_delete19
 30 gru 2011, 16:27
play4you2,
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=506914#506914
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=506993#506993
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=507046#507046
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=507047#507047


Możesz mi jeszcze raz wyjaśnić jakim cudem zlikwidować to konto i/lub cofnąć zgody marketingowe? Bo radośnie wisi cały czas, a teraz jeszcze radośniej wysyłacie spam!

i: tak - wysyłanie maili na podany adres jest tak samo skuteczne jak rzucanie grochem o ścianę :evil:

 #524931  autor: Robaas
 30 gru 2011, 16:32
wojciech, a może czas GIODO zainteresować? skoro złożyłeś oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie/przechowywanie Twoich danych osobowych, a firma dalej wysyła bez Twojej zgody niechciane informacje, to moim zdaniem podchodzi to już pod złamanie ustawy.

 #524938  autor: user_delete19
 30 gru 2011, 17:01
Robaas,
myślałem o tym, ale bez przesady że każdą pierdołę będę przez urząd załatwiał... >:

niemnie jak się teraz nie wyjaśni toto w ciągu kilku dni to jednak się szarpnę na pisemko bo sie we mnie z deczka zagotowało >:

 #524966  autor: mPablo
 30 gru 2011, 18:54
wojciech pisze:niemnie jak się teraz nie wyjaśni toto w ciągu kilku dni to jednak się szarpnę na pisemko bo sie we mnie z deczka zagotowało >:
Za skargę do GIODO zapłacisz 10 złotych, ale mam wrażenie, że tylko interwencje właściwych organów przywracają Playowi właściwy pogląd na pewne kwestie(vide sprawa wysłania informacji o zmianie cennika na adres zameldowania zamiast na adres do korespondencji). Do UOKiK sprawę zgłosisz za darmo, a to też ich właściwość bo podpada pod otrzymywanie niezamówionej informacji handlowej drogą elektroniczną, co stanowi zgodnie z właściwą ustawą czyn nieuczciwej konkurencji :wink:

 #524982  autor: user_delete19
 30 gru 2011, 20:28
o! dobrze wiedzieć :]
ja się nie obrażę na wszelakie propozycje ugryzienia tematu :D
  • Strona 129 z 241
  • 1
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 241
  • 1
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 241