Witam, bo to mój pierwszy post na tym forum.
Opisze moje tutaj prawie roczne problemy z Play-em, gdyż normalna droga reklamacji przez Play 24 nic nie daje.
Od początku użytkowania telefonu w sieci Play (tj. od dnia 12.02.2011) po przeniesieniu numeru z sieci Era, mam problemy polegające na:
1. Długim czasie przełączania telefonu (dochodzącym nawet do 40 minut) między sieciami Play i Plus;
2. Częstym braku możliwości zalogowania telefonu do sieci Play oraz do sieci Plus (występuje komunikat "Karta SIM nie ma możliwości rejestracji w sieci Plus");
3. Słabej jakości dźwięku podczas połączenia głosowego, uniemożliwiającej normalne prowadzenie rozmowy;
4. Rozłączaniu w trakcie połączenia głosowego, pomimo prowadzenia rozmowy bez zmiany położenia (brak sygnału sieci na wyświetlaczu telefonu).
W związku z powyższymi problemami w wyniku zgłoszeń w Play24 o nr 28435850 i 28684138 dokonałem wymiany karty SIM na nową. Niestety nie przyniosło to oczekiwanej poprawy sytuacji.
W czerwcu 2011r. oddałem również telefon do serwisu, gdzie w wyniku usługi reklamacyjnej wgrano do telefonu nowe oprogramowanie i zwrócono mi go z adnotacją „sprawny” oraz zasugerowano używanie telefonu wyłącznie w trybie GSM (mimo, iż stanowi to wyraźne ograniczenie funkcjonalności telefonu klasy „smartphone”). Pomimo używania telefonu prawie wyłącznie w trybie GSM, wyżej opisane problemy nie ustąpiły.
Ponowne reklamacje nr 36640602, 37435538, 37731472, 37800067 nie spowodowały żadnego usprawnienia pomimo dołączenia do maila logów z programu Netmonitor oraz linków do Youtube z filmami ukazującymi na czym problem polega:
http://www.youtube.com/watch?v=RdEpmWm0JJw
http://www.youtube.com/watch?v=zIHOgDowKOI.
Dokonałem nawet tymczasowej wymiany telefonu na otrzymany w ramach "Testuj smartfona" Huawei Ideos, lecz problemy z moim numerem powtarzały się również na tym aparacie co widać poniżej:
http://www.youtube.com/watch?v=YzwTOwL-UKw
http://www.youtube.com/watch?v=zku7McoG6oQ
Na ostatnie zgłoszenie (o problemach na trasie Dęblin - Ostrowiec Św.) dostałem listowną odpowiedz, że m. in. "W celu weryfikacji zaistniałej sytuacji przekazaliśmy zgłoszenie do działu ekspertów. Stwierdzono, że na trasie Dęblin - Ostrowiec Św. P4 nie posiada własnych anten". Pobieżna analiza na BTS Search i analiza ww. filmów prowadzi do konkluzji, że Play oczywiście posiada na tej trasie BTS-y (Dęblin, Puławy, Zwoleń, Lipsko i Ostrowiec Św.) ale okłamuje własnych abonentów i nic nie robi w celu usunięcia moich problemów, które występują prawie od roku.
Zgłosiłem ponownie sprawę poprzez Play24 (zgłoszenie nr 38533988) i jednocześnie złożyłem skargę na stronie UKE.
Pisząc tu, liczę na pomoc forumowych Play4you, choć po dotychczasowych działaniach obsługi klienta Play, nie mam wielkich nadziei.
Pozdrawiam
miejski