• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 127 z 241
  • 1
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 241

 #523109  autor: jackq
 19 gru 2011, 15:19
play4you2 dziękuję za pomoc, zgłoszenie zamknięte :)
Rozumiem, że jak dostałem rabat -25% na abonament (LP69, LP69 bez tel, AIM85), to w innym (AIM 65) też go dostanę ;) Czy mam znów pisać zgłoszenie na zrobienie oferty ze zniżką na AIM65? Czy ta oferta jest jakoś ograniczona czasowo? Bo czekam na obniżkę cen telefonów ;)

 #523117  autor: miejski
 19 gru 2011, 15:56
Witam, bo to mój pierwszy post na tym forum.

Opisze moje tutaj prawie roczne problemy z Play-em, gdyż normalna droga reklamacji przez Play 24 nic nie daje.
Od początku użytkowania telefonu w sieci Play (tj. od dnia 12.02.2011) po przeniesieniu numeru z sieci Era, mam problemy polegające na:
1. Długim czasie przełączania telefonu (dochodzącym nawet do 40 minut) między sieciami Play i Plus;
2. Częstym braku możliwości zalogowania telefonu do sieci Play oraz do sieci Plus (występuje komunikat "Karta SIM nie ma możliwości rejestracji w sieci Plus");
3. Słabej jakości dźwięku podczas połączenia głosowego, uniemożliwiającej normalne prowadzenie rozmowy;
4. Rozłączaniu w trakcie połączenia głosowego, pomimo prowadzenia rozmowy bez zmiany położenia (brak sygnału sieci na wyświetlaczu telefonu).
W związku z powyższymi problemami w wyniku zgłoszeń w Play24 o nr 28435850 i 28684138 dokonałem wymiany karty SIM na nową. Niestety nie przyniosło to oczekiwanej poprawy sytuacji.
W czerwcu 2011r. oddałem również telefon do serwisu, gdzie w wyniku usługi reklamacyjnej wgrano do telefonu nowe oprogramowanie i zwrócono mi go z adnotacją „sprawny” oraz zasugerowano używanie telefonu wyłącznie w trybie GSM (mimo, iż stanowi to wyraźne ograniczenie funkcjonalności telefonu klasy „smartphone”). Pomimo używania telefonu prawie wyłącznie w trybie GSM, wyżej opisane problemy nie ustąpiły.
Ponowne reklamacje nr 36640602, 37435538, 37731472, 37800067 nie spowodowały żadnego usprawnienia pomimo dołączenia do maila logów z programu Netmonitor oraz linków do Youtube z filmami ukazującymi na czym problem polega:
http://www.youtube.com/watch?v=RdEpmWm0JJw
http://www.youtube.com/watch?v=zIHOgDowKOI.

Dokonałem nawet tymczasowej wymiany telefonu na otrzymany w ramach "Testuj smartfona" Huawei Ideos, lecz problemy z moim numerem powtarzały się również na tym aparacie co widać poniżej:
http://www.youtube.com/watch?v=YzwTOwL-UKw
http://www.youtube.com/watch?v=zku7McoG6oQ

Na ostatnie zgłoszenie (o problemach na trasie Dęblin - Ostrowiec Św.) dostałem listowną odpowiedz, że m. in. "W celu weryfikacji zaistniałej sytuacji przekazaliśmy zgłoszenie do działu ekspertów. Stwierdzono, że na trasie Dęblin - Ostrowiec Św. P4 nie posiada własnych anten". Pobieżna analiza na BTS Search i analiza ww. filmów prowadzi do konkluzji, że Play oczywiście posiada na tej trasie BTS-y (Dęblin, Puławy, Zwoleń, Lipsko i Ostrowiec Św.) ale okłamuje własnych abonentów i nic nie robi w celu usunięcia moich problemów, które występują prawie od roku.

Zgłosiłem ponownie sprawę poprzez Play24 (zgłoszenie nr 38533988) i jednocześnie złożyłem skargę na stronie UKE.

Pisząc tu, liczę na pomoc forumowych Play4you, choć po dotychczasowych działaniach obsługi klienta Play, nie mam wielkich nadziei.

Pozdrawiam
miejski

 #523133  autor: forum_tg
 19 gru 2011, 16:32
play4you2 mogłbyś w jakikolwiek sposób przyśpieszyć rozwiazanie zgłoszenia: 38399006

 #523141  autor: play4you2
 19 gru 2011, 17:24
miejski pisze:Pisząc tu, liczę na pomoc forumowych Play4you, choć po dotychczasowych działaniach obsługi klienta Play, nie mam wielkich nadziei.
Czy możesz utworzyć zgłoszenie i podać mi jego numer ?

[ Dodano: 2011-12-19, 17:26 ]
tomektg pisze:play4you2 mogłbyś w jakikolwiek sposób przyśpieszyć rozwiazanie zgłoszenia: 38399006
Ponagliłem sprawę. Obecnie jest ona weryfikowana w dziale technicznym. Proszę o jeszcze trochę cierpliwości.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #523146  autor: miejski
 19 gru 2011, 17:46
play4you2 pisze:
Czy możesz utworzyć zgłoszenie i podać mi jego numer ?
Pisałem o bieżącym nr zgłoszenia:
miejski pisze:Zgłosiłem ponownie sprawę poprzez Play24 (zgłoszenie nr 38533988) i jednocześnie złożyłem skargę na stronie UKE.

 #523148  autor: play4you2
 19 gru 2011, 17:47
miejski pisze:Pisałem o bieżącym nr zgłoszenia:
ok, przekazałem do realizacji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #523301  autor: muchakk
 20 gru 2011, 11:27
Co się dzieje z PLAY24? Podczas próby zalogowania cały czas jest informacja "Błąd bazy danych"

 #523306  autor: KC-KARLOS
 20 gru 2011, 13:06
U mnie jest wszystko w porządku (wszystko działczy), wczoraj wieczorem i tak samo przedwczoraj - też wieczorem, "grzebali" w kodach.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #523340  autor: ppp1ppp
 20 gru 2011, 16:32
Już po raz drugi zgłoszenie wyparowało z play24 po telefonie od konsultanta z bok play.
play4you2 możesz sprawdzić dlaczego - nr zgłoszenia 37965373 - reklamacja związana ze źle wystawioną fakturą

 #523409  autor: bora1410
 20 gru 2011, 22:13
...
Ostatnio zmieniony 21 gru 2011, 22:04 przez bora1410, łącznie zmieniany 1 raz.

 #523520  autor: damian997
 21 gru 2011, 20:13
Chciałbym zapytać czy w play fresh jest nadal to ze jak oladuje np. za 30zl to dostaje 300mb. Pytam poniewaz nie moge znalesc tego kodu ktory trzeba wpisac przed doladowaniem. Jesli ktos ma info to prosze napisac ten kod.

 #523523  autor: ChuckyCiechanow
 21 gru 2011, 20:32
Przez przypadek zleciłem zmianę taryfy w Play Fresh co gorsza na tym numerze posiadam ponad 107 godzin w usłudze zbieraj minuty. Zgłosiłem od razu reklamacje, mam nadzieje, że podejdą indywidualnie i chociaż trochę odzyskam. Dzwoniłem z innego numeru i na tym numerze został zgłoszony problem. Numer zgłoszenia to 38641909.

 #523530  autor: KC-KARLOS
 21 gru 2011, 21:43
ChuckyCiechanow, raczej tego już nie odzyskasz... Zmiana taryfy czasem trwa bardzo szybko i raczej odzyskanie promocyjnych jednostek nie będzie możliwe, nawet poprzez przypadkową zmianę - ja tak miałem rok temu.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #523532  autor: forum_tg
 21 gru 2011, 21:48
wg mnie, to na pewno nie odzyskasz. to jest tak samo jak przechodzisz do play i dostajesz 60 zł, ale najpierw musisz doładować, a potem wybrać taryfę.
zawsze było pewne że jak zmienisz taryfę tracisz wszystko.

ChuckyCiechanow, a jak to zrobiłeś że miałeś 107 godzin? niesamowita liczba.

 #523533  autor: KC-KARLOS
 21 gru 2011, 21:49
damian997 pisze:Chciałbym zapytać czy w play fresh jest nadal to ze jak oladuje np. za 30zl to dostaje 300mb. Pytam poniewaz nie moge znalesc tego kodu ktory trzeba wpisac przed doladowaniem. Jesli ktos ma info to prosze napisac ten kod.
Jest taka opcja, w taryfie PLAY FRESH Internet bez limitu danych. Migracja na tą taryfę jest możliwa wyłącznie na Play24.
A nie lepiej aktywować ofertę "LUBIĘ TO!" ? Tam za 30 zł dostajesz 500 MB z lejkiem na 30 dni, a za 50 zł - aż 1 GB z lejkiem na 150 dni (5 miesięcy)! Poza tym w LB masz neta ZA DARMO w cenniku! We Fresh'u internetowym po upływie ważności pakietu, kasują 12 gr za 100 kb, no i w tym profilu nie można kupować dodatkowych pakietów netowych. W "LubięTo!" - można.

[ Dodano: 2011-12-21, 21:54 ]
tomektg pisze:ChuckyCiechanow, a jak to zrobiłeś że miałeś 107 godzin? niesamowita liczba.
Ja mam obecnie 265 minut w opcji Zbieraj Minuty (opcja aktywna dożywotnio w taryfie Play Fresh Rozmowy i SMSy w Play).
tomektg pisze:zawsze było pewne że jak zmienisz taryfę tracisz wszystko.
Zawsze tak było - zostają TYLKO złotówki.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #523645  autor: play4you2
 22 gru 2011, 15:11
ppp1ppp pisze:Już po raz drugi zgłoszenie wyparowało z play24 po telefonie od konsultanta z bok play.
play4you2 możesz sprawdzić dlaczego - nr zgłoszenia 37965373 - reklamacja związana ze źle wystawioną fakturą
Hej,

sprawa rozwiązana. :)

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #523652  autor: ChuckyCiechanow
 22 gru 2011, 16:14
tomektg pisze:a jak to zrobiłeś że miałeś 107 godzin? niesamowita liczba.
Od pewnego operatora można było dzwonić praktycznie za darmo do Play przez 7 h i dłużej. Wystarczyło zakupić starter np za 3 zł i spełnić jeden warunek :)

 #523666  autor: uwazny
 22 gru 2011, 17:38
PLAY4YOU

1.Czy dowiem się co to za kanał zgłoszenia "Misio"? nr zgłoszenia: 37681086
2. Kto i na jakich zasadach jest uprawniony do samodzielnego zakładania zgłoszeń na moim koncie bez mojej wiedzy ani zgody? nr zgłoszenia :37655063

 #523781  autor: play4you2
 23 gru 2011, 14:43
Chucky to zgłoszenie, o ktorym piszesz zostało automatycznie wygenerowane podczas realizacji twojego wcześniejszego zgłoszenia numer 37468513. Realizowano pewne zmiany na koncie i to jest po nich ślad.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #523807  autor: ChuckyCiechanow
 23 gru 2011, 18:30
Lepiej być nie mogło taryfy mi nie zmieniło :) wiec i minuty zostały Dostałem taką odpowiedź

,,Po dokładnej weryfikacji nie stwierdzono nieprawidłowości na koncie.

Od aktywacji numeru 48783xxxxxx w sieci Play nie została zmieniona taryfa, dlatego rekompensata nie zostanie przyznana."
  • Strona 127 z 241
  • 1
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 241
  • 1
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 241