• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #515245  autor: KA
 13 lis 2011, 16:48
Witam! Od kilku dni (co najmniej 5) nie działa informacja o środkach podstawowych w numerach prepaid w Orange online. Mam 3 swoje, na wszystkich to samo, u kliku znajomych również. Wydaje mi się, że to dotyczy wielu (być może wszystkich?) nr prepaid w Orange, bo kilka dni temu BOK odpisał mi, że wiedzą i naprawią NIEZWŁOCZNIE(!) - nie działa do dziś.
Dla niektórych osób - w tym dla mnie - jest to problem bardzo uciążliwy, bo obsługuję numery kilku osób, które ze mną nie mieszkają, a muszę mieć wgląd w ich konto, ponieważ same nic oprócz dzwonienia nie potrafią. Dotąd awarie były kilkugodzinne, nigdy kilkudniowe! Myślę, że warto nagłośnić tę sprawę na portalu i domagać się od Orange poważnego traktowania większą grupą użytkowników, bo pojedyncze osoby wyraźnie "olewają". Pozdrawiam!

W końcu DZIAŁAJĄCY Android!!!

 #515334  autor: rymi
 14 lis 2011, 06:15
Mam to samo na kilkunastu numerach. Najfajniejsze, ze w zaleznosci od oferty to roznie wyglada, choc poprzednio bylo na wszystkich to samo. Zmieniano funkcjonalnosc Orange Online 7 listopada [rano jak chcialem sie zalogowac to byla informacja, ze portal Orange Online bedzie dostepny od godz 12:00]

Na Orange Free na Karte nie widze ani środków podstawowych, ani promocyjnych, ani daty waznosci tych srodkow.

W Orange Strefa [numer stacjonarny po GSM] nie mam mozliwosci pobrania faktury [brak zakladki Płatności].

W Orange POP widze tylko Skarbonke, a w tej samej taryfie, ale z Zetafonem widze choc do kiedy musze wykonac nastepne doladowanie.



Po drugie usługa Doładowywania ofert na karte z abonamentu z 20% dodatkiem nie dziala od wczoraj. Wyslalem, dostalem potwierdzenie przyjecia i standardowym info, ze mam 15 min na anulowanie doladowania. Do dzis nie doladowalo numeru. Jak teraz wyczytalem w regulaminie maja na to 24h czasu, ale pewnie juz nie dadza rady :-( Doba minie za 1,5 godz. Oczywiscie Zetafon zostanie przedluzony o miesiac za brak doladowania wczoraj :/

[ Dodano: 2011-11-16, 18:58 ]
No cos tam od dzisiaj sie poprawiło - widzę na wszystkich moich numerach środki podstawowe i ich ważność.

Wciąż nie widać środków z konta promocyjnego :-( No i dalej nie mogę pobrac faktury z Orange Strefa [wczoraj zadzwoniłem wreszcie do BOKu i trzy razy mnie przełączano i powiedziano, że wreszcie łączą z Działem Technicznym - niestety dranie po 39 minutach połączenia przerwali je :-/ ]

 #523303  autor: squash0
 20 gru 2011, 12:52
U mnie jeden numer pokazuje wszystko a na drugim (głównym) nic
Orange online to parodia serwisu

 #523309  autor: wlkp
 20 gru 2011, 13:43
U mnie działa cały czas ,ale nie wszystko .Środki główne i pakiet minut pokazuje ,ale wykupionego pakietu sms od początku nie pokazuje .Mogli by się więcej postarać ,ja rozumiem jakaś krótka awaria ,ale ....