• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 3 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

 #522367  autor: DanielR
 15 gru 2011, 20:46
bolek2004 pisze:Myślę, że to prowokacja (może nawet tego pana z Ossa)
No nie wiem, choć wszytko tu jest możliwe... Z drugiej jednak strony, powiedzmy "styl pisania" (formułowania wypowiedzi), nie pasuje mi do wspomnianego wyżej trolla. :wink:

 #522373  autor: Vieslav
 15 gru 2011, 21:02
Już liczyłem i nawet po najwyższych możliwych stawkach, czyli 25gr za 50kb za nic w świecie nie wyjdzie 4500zł za 450MB. Wychodzi w zaokrągleniu 2300zł. Jeśli rzeczywiście w tej taryfie transfer danych kosztuje 12gr za 100kb to wyjdzie dokładnie 552,96 zł za przesłanie 450MB. Więc albo pomyłka systemu billingowego albo jak już wspomnieli wyżej - prowokacja. Tak z ciekawości - skoro billingi udostępniają na koniec okresu rozliczeniowego to skąd znasz ilość pobranych danych? Plus ma jakąś dziwną politykę - aktualny billing powinien być dostępny online.

 #522377  autor: thonka
 15 gru 2011, 21:15
Vieslav, syberyjskie mialy tez wap liczony po 12gr za 10kB... a ruch IP mogl isc po tym normalnie...

liczac po 12zl 1MB wychodzi 375mb dajace 4500zl...
Ostatnio zmieniony 16 gru 2011, 01:01 przez thonka, łącznie zmieniany 2 razy.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #522378  autor: Sig
 15 gru 2011, 21:15
Jest jeszcze ewentualność, że jakaś aplikacja cyklicznie łączyła się o pobierała trochę danych, za każdym razem kasowało jak za 100MB. Wiem, że to trochę swobodna interpretacja, ale jak dla mnie to jedyna szansa, żeby w "faktycznie" pobranych 450MB (może ma licznik w telefonie?) wyszła równowartość tej kwoty. Może sprawdzanie poczty, bez podtrzymywania połączenia?

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #522380  autor: thonka
 15 gru 2011, 21:16
Sig, polaczenie nawet za 1kB byloby liczone w billingu jako 100kB...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #522385  autor: Sig
 15 gru 2011, 21:29
Tyle to ja wiem, ale przecież pytająca mówi, że nie widzi billingu, ale nie wyjaśniła skąd wie o 450MB, więc założyłem, ze wyczytała z telefonu - realnie pobrane dane. Właśnie dlatego piszę, że pobrane 450MB to w rzeczywistości "cennikowo" może być znacznie więcej, bo może coś powodowało wiele sesji w długim czasie po kilka kilobajtów
To tylk oteoria, ale przecież nie sprzeczna z tym co piszesz.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #522391  autor: kkarolina
 15 gru 2011, 21:41
o ilości danych poinformowała mnie Pani na infolinii, dokładnie to 456 MB, natomiast nie mam informacji w jakich godzinach konkretnie pobrałam jakąśtam ilosc MB, będzie to na billingu, no i dowiedziałam się tego tylko, że są to dane z dzisiaj, czyli rachunek był przedtem w normalnej kwocie. o pobieraniu danych przez aplikacje raczej nie ma mowy, bo abonament rozpoczęłam w kwietniu i przez kilka miesięcy abonament nie został w ogóle przekroczony. ostatnie kilka rachunków to było + 50 i +100 zł do abonamentu, czyli dwa rachunki po okolo 100 zł i 150 zł, wynikało to właśnie z korzystania z internetu, ale nie tylko.
na eboku jest jedynie stan pakietów, kwota przekraczajaca abonament i kwota dodatkowych usług w moim przypadku do jest gprs za 4500 zł.

bolek2004: w jakim cele miałabym kogokolwiek w ten sposób prowokować? bo nie rozumiem. to nie jest sytuacja z kosmosu(chociaż dla mnie jest kosmosem), w intenecie jest mnóstwo takich wątków, z różnych okresów i u różnych operatorów, był w takiej sprawie(podobnej) przynajmniej jeden zbiorowy pozew sądowy bodajże przeciwko sieci Play, więc nie jestem odosobnionym przypadkiem, niestety nigdzie nie znalazłam informacji jak w takiej sytuacji walczyć o swoje(oprócz jednego artykuliku, który jest dość niejasny na forum prawnym). mam nadzieję, że jest to oczywiście pomyłka systemu billingowego(oby), ale jeśli np nie to jesteśmy z chłopakiem delikatnie mówiąc w d... 4 tysiące piechotą nie chodzą. poza tym podobno mój przypadek podobno nie jest odosobniony i co i rusz ktoś zakada wątek o przekroczonym drastycznie abonamencie. no i szczerze mówiąc, gdyby to była kwota nawet i tych kilkuset złotych, a nie taka stanowiąca w sumie całość mojego domowego budżetu to nie martwiłabym się tym, co zrobić, jak nie uznają mi reklamacji i jak ją najlepiej napisać tak, żeby została rozpatrzona pozytywnie.

 #522416  autor: mungo
 15 gru 2011, 22:56
Nie mam abonamentu w Plusie, ale widzę że mają internetowe biuro obsługi.
http://online.plus.pl/

Po demo widzę że powinien być dostęp do bieżącego zużycia: Płatności -> Zestawienie finansowe konta -> Szczegóły bieżącego użycia -> Szczegóły -> Wykaz bieżącego zużycia.

Możesz się tutaj pochwalić screenshotami ;)

 #522418  autor: Freyr
 15 gru 2011, 23:02
Na początku przecztałem, że nie kupujesz pakietu bo się nie opłaca skoro mało korzystasz z internetu. Teraz widzę, że przekaczasz rachunki o 50-100 zł. Trochę to głupie z twojej strony ale nie moje pieniądze. Pakiet kosztuje parę złotych, teraz pozostaje współczuć.

http://www.facebook.com/KNP.StalowaWola

 #522425  autor: pauli05
 16 gru 2011, 00:00
thonka pisze:pauli05, ale przeciez nikt nie prezentuje tutaj takiego podejscia tylko realnie pokazuje co mozna zrobic i jaka moze byc przyczyna takiego, a nie innego rachunku.
no właśnie widziałam wypowiedzi jednej osoby w dosyc niemiłym tonie ;)
stad naszła mnie taka refleksja ;)

 #522427  autor: Mordrag
 16 gru 2011, 00:11
4,500 zł za sam internet ? Jak tak to wychodzi około 10 zł za 1 MB nawet w Orange bez pakietu jest taniej :lol: coś jest nie tak. Masz możliwość sprawdzenia dokładnego billingu ? Czy te ~450 mb pobrało się w czasie jednej sesji ? Czy z przerwami (pobrało kilka mb, rozłączyło się i dalej pobrało kilka mb)

Otrzymanie 2 ostrzeżeń na koncie od osoby, która nie potrafi scalić wątków pochlebia mi, gdyż osoba o tak ograniczonych możliwościach intelektualnych poświęciła swój czas, by nauczyć się dać warna na konto :D

 #522428  autor: kkarolina
 16 gru 2011, 00:13
http://s5.ifotos.pl/img/plussjpg_rhxpsxq.jpg
tak to wygląda, nie ma niestety ilośći wykoszystanych mb, mogę sprawdzić sobie jedynie ilość pozostałych minut i smsów.

Freyr: no i jak wynika z powyższega zdarza się ostatnio przekraczać rachunki mojemu chłopakowi, natomiast nie jest to spowodowane jedynie internetem. natomiast jeśli uda mi się wyjaśnić całą sytuację to prawdopodobnie zdecyduje się na pakiet, natomiast jeśli przez pół roku te rachunki były nieprzekraczane lub tylko o kilka złotych, teraz ten abonament nie wystarcza, ale wolimy dopłacić, bo zmiana planu taryfowego nie ma sensu.

 #522430  autor: Mordrag
 16 gru 2011, 00:24
Zostało pobrane zostało więcej niż 450 mb w ciągu nocy (mało prawdopodobne, Android z włączoną synchronizacją ściągnie max 3 mb, te 450 mb nie nabiłoby 4,500zł) albo coś na infolinii źle podali ilość ściągniętych danych. Drożej to jest tylko w roamingu zagranicznym w Orange 21 zł za 1 mb w strefie europejskiej :lol: To w Plusie klient nie może sprawdzić dokładnie o której godzinie i dokładnie ile mb zostało pobrane ? Podana jest tylko kwota ?

Otrzymanie 2 ostrzeżeń na koncie od osoby, która nie potrafi scalić wątków pochlebia mi, gdyż osoba o tak ograniczonych możliwościach intelektualnych poświęciła swój czas, by nauczyć się dać warna na konto :D

 #522432  autor: ganc2
 16 gru 2011, 00:29
nie rozumiem jednego. co to za taryfa, w której pobranie 400mb kosztuje pare tysiecy zlotych? rozumiem takie ceny pare lat temu, ale dzisiaj? zawsze uważałem że plus to sto lat za murzynami jest z ofertą, ale tym razem to pobili samych siebie.

skoro nie korzystasz z internetu, mogłaś go zupełnie wyłączyć gprs z poziomu uslug operatora, nie telefonu, bo z tym androidem to faktycznie tak jest ze lubi platac figle i czasem sie z czyms laczy bez zgody, ciezko to ogarnac.

 #522436  autor: nemo2009
 16 gru 2011, 00:39
ganc2 pisze:skoro nie korzystasz z internetu, mogłaś go zupełnie wyłączyć gprs z poziomu uslug operatora, nie telefonu, bo z tym androidem to faktycznie tak jest ze lubi platac figle i czasem sie z czyms laczy bez zgody, ciezko to ogarnac.
W Plusie nie jest to takie proste,jak myślisz.Jeśli wyłączysz GPRS,pozbędziesz się też MMS,niestety.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #522437  autor: ganc2
 16 gru 2011, 00:45
nemo2009 pisze:
ganc2 pisze:skoro nie korzystasz z internetu, mogłaś go zupełnie wyłączyć gprs z poziomu uslug operatora, nie telefonu, bo z tym androidem to faktycznie tak jest ze lubi platac figle i czasem sie z czyms laczy bez zgody, ciezko to ogarnac.
W Plusie nie jest to takie proste,jak myślisz.Jeśli wyłączysz GPRS,pozbędziesz się też MMS,niestety.
czyli z tego wynika, że wysyłając do ciebie MMSa, obciążyłbym cię również kosztami pobrania go? czy chodzi tylko o to ze kod jest wspolny dla GPRS/MMS wl./wyl.? tak czy inaczej, w obu przypadkach to jest chore i to bardzo

 #522440  autor: thonka
 16 gru 2011, 01:00
a mnie dalej sie wydaje, ze to byl apn WAP niestety...

10kB kosztuje wtedy 12gr czyli 1MB to koszt 12zl. wystarczy wtedy niecale 400MB i jestesmy wtedy w takiej wlasnie sytuacji...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #522447  autor: konsultantemeryt
 16 gru 2011, 08:11
Pracując na infolinii Play-a miałem nie raz nie dwa takie przypadki. Oczywiście ludzie zrzucali całą winę na operatora (bo jego telefony łączą się z internetem bezpośrednio, bez ich wiedzy). Krótka piłka, nie miałaś pakietu internetowego (za 6,15 brutto z lejkiem) to już nie problem operatora. Jedyny problem możesz mieć do Producenta Telefonu dlaczego łączył się z internetem gdy ty "spałaś". Pewnie Cie wyśmieją tam ponieważ ten telefon ma system operacyjny.

Reasumując możesz pisać odwołanie ale całej kwoty Ci nie umorzą.

Pozdrawiam.

 #522452  autor: Kryniczanin
 16 gru 2011, 08:45
Znajomy miał 850pln. W d.Erze udało mu się umorzyć 50% ale to była tylko i wyłącznie dobra wola operatora. Żadne cytaty, kombinacje nic nie dawały.

 #522470  autor: łazęga
 16 gru 2011, 11:47
pauli05 pisze:
thonka pisze:pauli05, ale przeciez nikt nie prezentuje tutaj takiego podejscia tylko realnie pokazuje co mozna zrobic i jaka moze byc przyczyna takiego, a nie innego rachunku.
no właśnie widziałam wypowiedzi jednej osoby w dosyc niemiłym tonie ;)
stad naszła mnie taka refleksja ;)
Piszesz o mnie?

Bardzo nie lubię, gdy ktoś robi bardzo głupie błędy (kupno pakietu za 7 zł i nie byłoby problemu), a po fakcie szuka winy wszędzie tylko nie w lustrze.
  • Strona 3 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7