• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #521389  autor: alraf
 10 gru 2011, 23:25
Od dłuższego czasu (2 lata) jestem posiadaczem numeru na kartę.Nigdy go nie rejestrowałem.
Parę dni temu po wpisaniu kodu *101# w celu sprawdzenia ile kasy mam na koncie wyskoczyła informacja "Pozostało Ci -17,40zl- w ramach Pakietu Zlotowek w
abonamencie.Biezace saldo niezaplaconych faktur i kwoty wydanej poza
abonamentem wynosi -61,07-" Ta informacja mnie bardzo zdziwiła
ponieważ ten numer jest na kartę a nie na abonament.Zadzwoniłem więc do
Obsługi Klienta i po rozmowie z konsultantką dowiedziałem się,że ten
mój numer telefonu został przeniesiony na abonament
prawdopodobnie dnia 25,11,2011 i jest na całkiem inne dane osobowe niż moje.Co jest dla mnie niezrozumiałe ponieważ ja
tego numeru na abonament nie przenosiłem i żadnej umowy nie podpisywałem.Dodam tylko że 21.11.2001 dzwonili do mnie z Obsługi Klienta z ofertą na abonament,ale kazałem zadzwonić w późniejszym terminie mówiąc ,że muszę się zastanowić.
Złożyłem reklamacje w Play.po paru dniach Play przysłał listownie informacje,że muszę napisać oświadczenie że na ten numer żadnej umowy nie podpisywałem,bo inaczej nie mogą uruchomić dalszych procedur wyjaśniających.
Czy ktoś z Was miał podobna sytuację?Jak ta sprawa może się skończyć?Proszę o rady?
Ostatnio zmieniony 11 gru 2011, 11:23 przez alraf, łącznie zmieniany 1 raz.

 #521436  autor: kamil4862
 11 gru 2011, 11:34
Sytuacja dość ciekawa ;) Spokojnie, sprawa na pewno zakończy się pozytywnie dla Ciebie. Masz kartę sim, w systemie jest ślad kiedy była aktywowana, a co najważniejsze nie ma Twojego podpisu na umowie. Złóż oświadczenie i powinni to załatwić ;)

Obrazek

 #521462  autor: Golarz Filip
 11 gru 2011, 13:22
Jeżeli faktycznie doszło do takiej sytuacji,to zaczynam się lekko obawiać o swoją kartę...
Brzydko pachnie jawnym oszustwem,niż błędem technicznym.
Tym bardziej wkurza fakt,że "Kochany Kliencie,musisz OŚWIADCZYĆ,że umowy nie podpisywałeś"- rozumiem procedury,ale jaki ja mam interes w tym,że muszę wydać kasę na bilet/benzynę/znaczek pocztowy by Play zajął się sprawą.SZOK!!!

 #521464  autor: potargany
 11 gru 2011, 13:26
Pytanie

Ma nr NIEZAREJESTROWANY ( dane innej osoby ) Nie wie że ma już " ABONAMENT " i wywala limit kredytowy 1000 zł

Co w tym przypadku ?

Pieniądze to nie wszystko ...

 #521468  autor: ciuchcia
 11 gru 2011, 13:52
to zależy od podejścia Playa :) teoretycznie jest to "niesłuszne wzbogacenie się" - tak to kiedyś określała pewna firma telekomunikacyjna. I z takim pismem Klientom wysyłała faktury :) W praktyce pewnie wystarczy wydzwonić ile się da i wyrzucić kartę. To rozwiązanie jest niestety strasznie niemoralne. Bo osoba, na którą widnieje w systemie umowa nie ma jak udowodnić, że to nie ona wydzwoniła te środki (chyba, że jest to jakiś oczywisty błąd). Możesz też skontaktować się z osobą, na którą jest podpisana umowa. Dane możesz podejrzeć na Play24 - to Ty masz nr na który przychodzą hasła jednorazowe. Z tą osobą prędzej ustalisz co się stało niż z playem. A ta osoba nie będzie musiała wysyłać żadnych oświadczeń - będzie mogła złożyć reklamacje telefonicznie. To ostatnie rozwiązanie jest o tyle niedobre, że jeśli jej to zgłosisz, a ta osoba pójdzie wyrobić duplikat sim, to stracisz numer :D

 #521476  autor: potargany
 11 gru 2011, 14:12
Tylko zapewne owa osoba , nie wie że ktoś owej karty używa :D
Ciekaw jestem czy też ma ABONAMENT ( nr zbliżony pewnie "czeski bląd " 34 , 43 )
Wiec tak jak pisze ciuchcia , zaloguj się na play 24 , wejdz w dane kontaktowe ( może podał 2gi nr do kontaktu ) no i dzwoń , wyjaśniaj...

Pieniądze to nie wszystko ...
 #521528  autor: play4you1
 11 gru 2011, 20:00
alraf pisze:Od dłuższego czasu (2 lata) jestem posiadaczem numeru na kartę.Nigdy go nie rejestrowałem.
Parę dni temu po wpisaniu kodu *101# w celu sprawdzenia ile kasy mam na koncie wyskoczyła informacja "Pozostało Ci -17,40zl- w ramach Pakietu Zlotowek w
abonamencie.Biezace saldo niezaplaconych faktur i kwoty wydanej poza
abonamentem wynosi -61,07-" Ta informacja mnie bardzo zdziwiła
ponieważ ten numer jest na kartę a nie na abonament.Zadzwoniłem więc do
Obsługi Klienta i po rozmowie z konsultantką dowiedziałem się,że ten
mój numer telefonu został przeniesiony na abonament
prawdopodobnie dnia 25,11,2011 i jest na całkiem inne dane osobowe niż moje.Co jest dla mnie niezrozumiałe ponieważ ja
tego numeru na abonament nie przenosiłem i żadnej umowy nie podpisywałem.Dodam tylko że 21.11.2001 dzwonili do mnie z Obsługi Klienta z ofertą na abonament,ale kazałem zadzwonić w późniejszym terminie mówiąc ,że muszę się zastanowić.
Złożyłem reklamacje w Play.po paru dniach Play przysłał listownie informacje,że muszę napisać oświadczenie że na ten numer żadnej umowy nie podpisywałem,bo inaczej nie mogą uruchomić dalszych procedur wyjaśniających.
Czy ktoś z Was miał podobna sytuację?Jak ta sprawa może się skończyć?Proszę o rady?
Jeżeli jest tak jak piszesz to bardzo nie fajna sytuacja....ale naprawimy to. Podeślij mi na [email protected] albo na priwa dane i numer telefonu albo numer sprawy. Postaramy się jak najszybciej sprawę wyjaśnić.
 #521575  autor: Golarz Filip
 12 gru 2011, 01:04
play4you1 pisze:Jeżeli jest tak jak piszesz to bardzo nie fajna sytuacja....ale naprawimy to. Podeślij mi na [email protected] albo na priwa dane i numer telefonu albo numer sprawy. Postaramy się jak najszybciej sprawę wyjaśnić.
Brawo,takiego ruchu spodziewam się po poważnym operatorze,a nie jakieś pisanie oświadczeń!

 #521581  autor: bledos
 12 gru 2011, 08:24
potargany pisze:nr zbliżony pewnie "czeski bląd " 34 , 43
Dziwnie to wygląda, ale spróbujcie zarejestrować numer w Play... Bez kodu PUK się nie da, a z tego co mi wiadomo, to żeby go uzyskać, trzeba zostać zweryfikowanym przez SMSa... Tak wygląda procedura dla zarejestrowanych numerów, a żeby zarejestrować, trzeba mieć PUK i tu koło się zamyka...

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #522080  autor: Deletor
 14 gru 2011, 16:22
Bardzo fajne podejście P4 że nawet na forum którego nie są właścicielem starają się pomagać. Znając życie to jest tak jak któryś z przedmówców mówił czeski błąd przy wprowadzaniu danych do systemu. Co do wysyłania oświadczeń to wydaje mi się że wystarczyło by się przejść do punktu i tak jest wszystko do załatwienia.

 #522460  autor: lehmk
 16 gru 2011, 10:13
dlatego zmieniłem sieć :)

Jakieś naliczanie poza rachunek, sami nie wiedzą gdzie, kto, po co i z kim. Zero jakiegokolwiek systemu wg. którego działaja. Nie wiadomo, czego się spodziewać po P4

jeśli nie wiesz co mówić? to mów niewyraźnie:)

 #522475  autor: bp121
 16 gru 2011, 12:53
Czeski blad, czy ja wiem?
Moze w numerze karcie bylby blad, ale wtedy nie przepusciloby po numerze telefonu.