Użytkownik
Ranga
Ostrożny rozmówca
Posty
192
Rejestracja
21 lis 2011, 21:49
Lokalizacja
Lubin/Poznań
Wiesz, nikt Ci nie sprowadzi telefonu w ciągu 1 dnia.gaskabalbinka pisze:taa.. może są gdzieś jakieś pojedyncze sztuki w punktach, które nie mogą go sprzedać ale nie liczyłbym na to, że sprowadzisz komuś stare neo na następny dzieńKonsultantPLUS pisze:Widać, za mało się starasz. Pogadaj z managerem:)
tak samo jako c7, która też nie jest już osiągalna
Najprostsze sposoby są najlepsze.Nathan pisze:Witam. Ja mam pytanie, czy ktoś negocjował przez SUK taryfę rodzina 110. Upust będzie do 100zł? Jakieś paczki danych dorzucą? Mam 2 numery do przedłużenia, planuję jeden w R80, drugi w R110. Jeden z numerów objęty programem Premium Gold. Dzwoniłem dziś do konsultanta z tego programu ale pani nie zaproponowała mi nic ponad standard widoczny na koncie iboa zachwalając, że mam tańsze telefony. Akurat to co mnie interesuje kosztuje albo 1zł albo 0.50zł w Premium Gold. Czy coś jeszcze można zyskać z tym programem? Konsultantka ma do mnie dzwonić jutro, chyba od razu poproszę o przełączenie do SUK.
Musisz dopłacać miesięcznie 10zł , warunki spokojnie możesz negocjować z SUK.dominik pisze:czytam i czytam i nie bardzo mogę to wychwycić. Czy zbijając cenę za R80 do 75 PLN mamy w niej pakiet 250 mb danych czy trzeba za niego dopłacić tą dyszkę? jeżeli umowa kończy mi się
Wczoraj, po wcześniejszym e-mailu do SUK w sprawie umowy mojej dziewczyny, oddzwonił do niej pan z utrzymania klienta i od razu zaproponował to o co prosiliśmy:anonim69 pisze:Musisz dopłacać miesięcznie 10zł , warunki spokojnie możesz negocjować z SUK.dominik pisze:czytam i czytam i nie bardzo mogę to wychwycić. Czy zbijając cenę za R80 do 75 PLN mamy w niej pakiet 250 mb danych czy trzeba za niego dopłacić tą dyszkę? jeżeli umowa kończy mi się
Ponawiam zadane przez Nathan pytanie do przedłużających w ostatnich dniach umowę lub zorientowanych w temacie , jak cennik telefonów na dzień dzisiejszy obowiązuje, brany jest z taryfy multimedialnej czy standardowy ?
Zaloguj się do iBOA na swoim koncie , zakładka Kontaktsebass__ pisze:Szukałem też na stronie T-mobile jakiegoś kontaktu do Sekcji Utrzymania Klienta i niestety nic nie mogłem znaleźć interesuje mnie przede wszystkim jakiś e-mail do nich. Czy może mi ktoś podać do nich e-mail?
A mozesz zajrzec na pierwsza strone i przeczytac ze zrozumieniem co tam jest napisane? Masz z tym problemy? Jesli tak to dobra rada: nie podpisuj lepiej zadnych umów i przenieś numer na kartę. Umowa Cię przerosnie o wiele bardziej niz pierwszy post na tym forum.sebass__ pisze:A możecie mi podpowiedzieć co mogę wynegocjować z tej oferty przedstawionej dla mnie ?
Nie musisz. Do salonu też przecież nie musisz.Rafix pisze:Czy chcąc przedłużyć umowę w iboa, trzeba, tak jak w salonie, opłacić aktualną fakturę, nawet, jeżeli została wystawiona dosłownie wczoraj?:)
Nic więcej nie dostaniesz. Jeżeli ci się nie podoba to zwijaj manatki do playa po te swoje złote góry. Proste.RamboII pisze:Wczoraj wysłałem e-mail przez iBOA. W treści podałem, że w Playu proponują mi:
650min do wszytkich,
1GB transfer danych,
Nielimitowane połączenia wewnątrz sieci i do tego smartfon
i to wszystko w cenie 75zł/mc
Telefon z SUK i propozycja:
550min
250B
Nielimitowane połączenia wewnątrz sieci + telefon
wszystko w cenie 85zł
Czy Oni nie potrafią liczyć? Poprosiłem o uczciwą ofertę a tu mniej minut, mniej danych i droższy abonament.
Pisać jeszcze raz czy już załatwiać przeniesienie numeru?