• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 115 z 241
  • 1
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 241

 #517176  autor: Daisy
 21 lis 2011, 21:54
Quetzal to jeszcze zależy na jakiego człowieka trafisz. Wiadomo, że wszędzie mogą się zdarzyć nie do końca inteligentni pracownicy, mam tylko nadzieję, że nie utrzymują się oni w tej pracy zbyt długo ;)

 #517223  autor: KC-KARLOS
 21 lis 2011, 23:42
luki791 pisze:Czy można komuś z play doładować konto środkami z mojego konta komórkowego?
Nie ma takiej możliwości.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #517230  autor: luccicare
 22 lis 2011, 00:14
Quetzal pisze:
luccicare pisze:Ale wydrukuję sobie ten wpis i jak znajdę trochę czasu udam się do salonu, zobaczymy jak teraz pójdzie. Dzięki za odpowiedz.
W tamtym poście (który uznałem za prowokacje) pisałeś, ze nie wyślesz wypowiedzenia pocztą bo nie masz czasu i wolałeś nawet ryzykować windykację.
Teraz natomiast zamiast wysłać list z potwierdzeniem odbioru chcesz drukować wpis z forum i kłócić się w salonie, żeby przyjęli wypowiedzenie, które bez łaski wyślesz na każdej poczcie (co więcej wysłanie pocztą jest przewidziane w umowie z Play jako jedyna forma rozwiązania umowy - jak zresztą w wielu innych firmach).
Wg mnie twój sposób postępowania jest co najmniej dziwny.
Sorry, ale nie rozumiem Ciebie. Co to za problem zeskanować moje pismo, wysłać do centrali, a samo pismo wrzucić do niszczarki. To nie zabiera zbyt wiele czasu, moja wizyta na poczcie zabiera już co najmniej pół godziny, do tego nie wiadomo kiedy wypowiedzenie dotrze i czy dotrze, do tego jeszcze za to płacę. W wielu innych firmach (np u 3 innych operatorów komórkowych) przyjmą wypowiedzenie w salonie. Wymyśliłem po prostu inny sposób wypowiedzenia umowy, dlaczego piszesz o windykacji skoro po wypowiedzeniu umowy przez operatora chciałem opłacić faktury? (robię to przez neta, więc jest to łatwe) Z odpowiedz P4Y2 jestem zadowolony, jest pro-kliencka i pro-firmowa. Zamienię abo na pf i jeszcze P4 na mnie zarobi. Zobaczymy jak teraz pójdzie w salonie. A skoro coś uważasz za dziwne, wiedz, że czasem nawet coś takiego potrafi pomóc w zmianie zachowań operatora. To właśnie zachowanie pracowników operatora uważam za dziwne. Teraz akurat nie podoba mi się oferta, ale za jakiś czas może się coś zmienić. Po co próbują palić za sobą mosty i dodatkowo zniechęcać klienta na przyszłość?

 #517251  autor: playonline
 22 lis 2011, 09:31
Znowu odbiegne od tematu. Jakies 2 miesiace temu rozwiazywalem umowe na internet stacjonarny + telefon stacjonarny. Wystarczylo, ze zadzwonilem na infolinie i powiedzialem, ze rozwiazuje umowe. Rachunku wiecej nie widzialem. :) Co lepsze. Za ostatni miesiac dostepu do internetu tez nie placilem. Mialem problem z internetem i jako odszkodowanie powiedzialem, ze nie bede placic za ten miesiac. :) Umorzyli wiec oplate za caly miesiac (net + stacjonarka).

 #517290  autor: pakierhakierxd
 22 lis 2011, 13:10
Gdyby przeszły na konto główne to wystarczyłoby doładować i by był roczek a tak to tylko 30 dni które można przedłużać kupując pakiety lub doładowując konto przez fb ,czemu przez to ponieważ tylko tam od doładowania 5zł dostaje się bonus 10/30 % doładowania wszystkie inne sposoby są od 20zł

Pozdrawiam :)

 #517298  autor: KC-KARLOS
 22 lis 2011, 13:30
luki791 pisze:Czyli co? Pani w Play mnie wprowadziła w błąd?
Na to wygląda...
luki791 pisze:Kupując pakiety kasa leci z konta głównego czy promocyjnego?
TYLKO z głównego.
luki791 pisze:W play jest też czat, rozmawiałem tez z jedną osoba której musiałem tłumaczyć co to jest konto promocyjne...
Oni na czacie siedzą tylko, żeby zachęcić do zakupu telefonu na abonament, a nie doradzać o ofercie na kartę.
pakierhakierxd pisze:Gdyby przeszły na konto główne to wystarczyłoby doładować i by był roczek a tak to tylko 30 dni które można przedłużać kupując pakiety lub doładowując konto przez fb ,czemu przez to ponieważ tylko tam od doładowania 5zł dostaje się bonus 10/30 % doładowania wszystkie inne sposoby są od 20zł
Zgadza się, dlatego jeśli nie chcesz kombinować z pakietami, może tą znaczną kwotę po prostu wykorzystaj na cokolwiek, jeszcze będąc w MIX, a jak pozostanie mniej środków, one i tak przejdą do Fresh'a na promocyjne, gdzie nieco łatwiej będzie je można przedłużać.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #517303  autor: KC-KARLOS
 22 lis 2011, 13:53
Ale jak je przedłużac jeśli nie mogę ich kupic za środki z konta promocyjnego?
Konto promocyjne to Złotówki uzyskane z promocji, które wykorzystasz TYLKO na rozmowy/SMS/MMS do wszystkich sieci.
Będąc już we Fresh'u z MIXa, masz możliwość ich przedłużania, ale TYLKO z konta głównego (z doładowań, które są ważne rok we Fresh'u). Sposoby jak to zrobić, już pokrótce krótko opisał kolega pakierhakierxd.
Polecam poprzeglądać forum TELEPOLIS.PL w dziale "Oferta prepaid i mix" - tam jest sporo tematów o pakietach w Play Fresh.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #517310  autor: pakierhakierxd
 22 lis 2011, 14:16
Musisz doładowywać konto i kupować pakiety lub tak jak napisałem przedłużać ważnośc przez kupienie doładowania ale wtedy będziesz mieć skarbonkę jeszcze większą ;)

Pozdrawiam :)

 #517367  autor: play4you2
 22 lis 2011, 18:48
osachorzow pisze:Czy ktoś z Szanownych spotkał się z sytuacją odzyskiwania przez biorcę numeru, który wrócił do puli numerów macierzystego operatora? Doładowałem numer w czerwcu ale w wyniku jakiejś awarii (o kodzie P4 ;) ) nie przedłużyło ważności i w efekcie numer został wyłączony z dniem 31.10 i wrócił do T-Mobile.

W salonie Play Pani która ustalała z BOK co się stało stwierdziła, że nic się nie da zrobić bo oni już nie mają tego numeru - choć strony pokazujące do jakiej sieci należy numer twierdzą że jest w Play, ale może to być tylko informacja o ostatnim miejscu stacjonowania tego numeru :( Dla mnie był to złoty numer bo miał na końcu 000 a pozostałe cyfry również całkiem sympatyczne ;)

Jak myślicie czy P4 odzyska ten numer albo zaproponuje inny 'złoty' numer czy przyjmą stanowisko: nie mamy pana płaszcza i co pan nam zrobi? Może play4you masz jakieś doświadczenia w tej kwestii?
Na odzyskanie numeru są marne sznase. Mam takie pytanie: Czy od czerwca nie zauważyłeś, że konto nie jest doładowane? Przeciez od czerwca do paaździernika upłynęło 4 m-ce. Nawet jeżeli była jakaś awaria z doładowaniami to sa jeszcze inne sposoby na doładowanie. Chyba, że dostałes informację, że konto zostało doładowane a zdrapka wykorzystana, a u nas coś poszło nie tak. Jednakże wątpię w taki scenariusz...jeżeli otrzymałeś informację, że konto zostało doładowane to automatycznie u nas w systemie to zaczytuje. Możesz podesłać numer telefonu na Priva-przyjrzę się sprawie. Pzdr

[ Dodano: 2011-11-22, 18:53 ]
OLEK [ET] pisze:play4you2, po nowym roku można się spodziewać jakiś nowych modeli telefonów, lub promocji?
NIE MAM TAKICH INFORMACJI.

[ Dodano: 2011-11-22, 19:08 ]
luki791 pisze:
Karlos20 pisze:
luki791 pisze:A jest jakiś inny sposób, żeby uciec z play mixtura i mieć 500 zł na koncie ważnym przynajmniej rok?
Nie ma innej opcji. Taryfy NIE MOŻNA ZMIENIĆ, bo nie ma takiej opcji. Pozostaje tylko pozostać w tej ofercie i wydzwonić tą kasę.
Byłem w Play i powiedziano mi że te środki przejdą na konto promocyjne ważne 30dni ale ważność tych środków wzrośnie do roku jeżeli doładuje konto min. 5 zl, jak się do tego odniesiecie?
Tu chodzi o konto główne. Środki z PLay Mixtury przechodzą na konto promocyjne i sa do wykorzystania przez 60 dni, a nie 30. Regulamin Oferty Promocyjnej „Przeniesienie numeru telefonu do Oferty Play Fresh”
8. Na konto UŜytkownika przenoszącego numer MSISDN z usługi typu Mix przenoszone są niewykorzystane
środki z tytułu doładowań zgodnie z poniŜszym:
a. Przeniesione środki są waŜne 60 dni od daty przeniesienia numeru do usługi Play Fresh.
b. Przeniesione środki nie wpływają na Okres waŜności połączeń przychodzących i
wychodzących w ofercie Play Fresh.
c. Przeniesione środki moŜna wykorzystać na połączenia głosowe, wideo, SMS i MMS
realizowane do wszystkich sieci komórkowych w Polsce oraz na połączenia głosowe do
krajowych sieci stacjonarnych, realizowane z Sieci Telekomunikacyjnej P4 z wyłączeniem
numerów specjalnych określonych w Tabeli 5, 6, 7, 8, 9 Cennika Oferty Play Fresh.
d. Doładowanie konta nie powoduje wydłuŜenia waŜności środków przeniesionych z usługi typu
MIX.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #517385  autor: osachorzow
 22 lis 2011, 20:20
play4you2 pisze:
osachorzow pisze:Czy ktoś z Szanownych spotkał się z sytuacją odzyskiwania przez biorcę numeru, który wrócił do puli numerów macierzystego operatora? Doładowałem numer w czerwcu ale w wyniku jakiejś awarii (o kodzie P4 ;) ) nie przedłużyło ważności i w efekcie numer został wyłączony z dniem 31.10 i wrócił do T-Mobile. (...)
Na odzyskanie numeru są marne sznase. Mam takie pytanie: Czy od czerwca nie zauważyłeś, że konto nie jest doładowane? Przeciez od czerwca do paaździernika upłynęło 4 m-ce. Nawet jeżeli była jakaś awaria z doładowaniami to sa jeszcze inne sposoby na doładowanie. Chyba, że dostałes informację, że konto zostało doładowane a zdrapka wykorzystana, a u nas coś poszło nie tak. Jednakże wątpię w taki scenariusz...jeżeli otrzymałeś informację, że konto zostało doładowane to automatycznie u nas w systemie to zaczytuje. Możesz podesłać numer telefonu na Priva-przyjrzę się sprawie. Pzdr
Dzięki za zainteresowanie, wysłałem PW. Po doładowaniu na 99.99% doładowanie zrealizowało się prawidłowo. Z resztą jak w wakacje zmieniałem POnK na nową ofertę to środki z konta wyparowały, było to kilkanaście złotych ale nie miałem siły na reklamacje i odpuściłem... dzięki temu jestem zdrowszy ;) Ale z tym freshem to raczej nie odpuszczę.

 #517467  autor: forum_tg
 23 lis 2011, 12:57
play4you2 ponownie chciałbym się dowiedzieć kiedy zostanie rozwiązane zgłoszenie nr: 36712470, zgłoszenie jest z 03.11.2011 r., czyli już sporo czasu minęło, ale de facto sama sprawa jest dużo starsza. Prosze o przyśpieszenie jej zakończenia, a najlepiej pozytywne zakończenie ;)

 #517637  autor: Przemkurius
 24 lis 2011, 00:46
Witam.
Mam takie pytanie/problem a mianowicie : wziąłem abonamencik super przejście do play stan darmowy za 59 zł. W ofercie było napisane, że abonament ten obejmuje 550 bądź też 886 sms-ów ponieważ przenoszę numer. Rozumiem, że te złotówki są jakimś przelicznikiem. I tu jest mój problem : po aktywacji karty dostałem lekko ponad 94 zł a z moich obliczeń wynika, że 550 minut to jest 159,5 zł ( licząc 1 min = 29 gr ) a 886 sms-ów to koszt 159,48 ( 1 sms = 18 gr ). Czy nie orientujecie się skąd taka rozbieżność ? napisałem już do obsługi klienta, lecz odpowiedzi nie otrzymałem
Pozdrawiam

 #517646  autor: play4you2
 24 lis 2011, 08:27
tomektg pisze:play4you2 ponownie chciałbym się dowiedzieć kiedy zostanie rozwiązane zgłoszenie nr: 36712470
Sprawa została zamknięta 23.11

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #517654  autor: xif
 24 lis 2011, 09:54
play4you2

posiadasz może informację, czy mając nadal niewystawioną jedną fakturę [ problem już opisywałem, zgłoszenie zamknięto z dopiskiem, aby czekać, bo na dniach wystawiona zostanie ta faktura ] mogę przedłużyć umowę i nie będzie z tym żadnych problemów z tytułu "zaległości"?

 #517739  autor: play4you2
 24 lis 2011, 14:54
xif pisze:posiadasz może informację
podeślij mi na pw swój numer i hasło abonenckie sprawdzę to.

[ Dodano: 2011-11-24, 14:56 ]
Przemkurius pisze:Mam takie pytanie/problem a mianowicie
Podeślij mi na pw swój numer i hasło abonenckie lub numer zgłoszenia zweryfikuję to.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #517757  autor: djkynek
 24 lis 2011, 16:52
play4you2 jesli mozesz zobacz na odpowiedz na zgłoszenie nr 35762390 i zobacz jakie abonamenty płacę za okres rozliczeniowy od 20/10/2011 i od 20/11/2011. Przeciez to kpina. Juz nie mam sił się szarpac z playem, który obiecuje jedno, a liczy zupełnie co innego.
Wg odpowiedzi miał byc od 20. pazdziernika abo 52,05 zł brutto (40,08 zł netto) na numerach 601...603...605...697.... a co jest ? Prosze nie odsyłaj mnie juz do nikogo tylko załatw to w koncu.

Play - sieć 4G ? - nie !!! - sieć 1WG -czyli jedno, wielkie G

 #517767  autor: play4you2
 24 lis 2011, 17:22
djkynek pisze:play4you2 jesli mozesz zobacz na odpowiedz na zgłoszenie nr 35762390
Nota którą Ci obiecano została wystawiona na taką kwotę jak w piśmie. Upusty również zostały podłączone od 10 października.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #517773  autor: djkynek
 24 lis 2011, 17:48
Ot reprezentujesz cały P4. Pzeczytaj odpowiedz uwaznie i stamtad kwoty porównaj z wysokościa abonametów na fakturach - wg Ciebie wszystko sie zgadza ? 52,05 na odpowiedzi, a 60,03 na fakturze to jest wg Ciebie to samo ?

Play - sieć 4G ? - nie !!! - sieć 1WG -czyli jedno, wielkie G

 #517783  autor: Robaas
 24 lis 2011, 18:21
djkynek w play ogólnie ludzie mają problemy z liczeniem i matematyką, przykład:
moje zgłoszenie, data aktywacji numeru 14.06.2011, zgłoszenie napisane 22.06.2011 dotyczyło braku smsa z potwierdzeniem w promocji poleć play znajomemu.
Odpowiedź:
Pragnę wyjaśnić, że nie została zarejestrowana rekomendacja Pana numeru. Zgodnie z regulaminem oferty (punkt 19) korzystanie z numeru na Kartę powinno być nie krótsze niż 5 dni i nie dłuższe niż 50 dni. W momencie próby polecenia Pańskiego numeru nie był on aktywny wystarczająco długo w naszej sieci.
dodam, że 2 dni później bez żadnych ponowień sms dotarł i nagle numer w chwili polecenia był wystarczająco długo aktywny. Niestety w odpowiedzi na skargę nie wyjaśniono mi jak pracownik wyliczył, że było mniej niż 5 dni.

Pozdrawiam umiejących liczyć i tych z play

ps z czytaniem i pisaniem ze zrozumieniem jest podobnie jak z matematyką, prawda p4u2?

 #518001  autor: playonline
 25 lis 2011, 14:07
Play4You2 - w zwiazku z tym, ze Play oficjalnie ma juz umowe z Orange (w koncu sie przyznal... ;) ) czy mozesz powiedziec mi czy istnieje u was odrebna opcja na blokowanie transmisji danych dla Orange? Tzn mam na mysli, ze skoro do kilku dni wstecz jak i obecnie mialem zablokowany net dla Play i Plus a teraz doszedl Orange to czy musze dodatkowo zglosic blokade internetu na Orange czy automatycznie taka blokada sie nalozy przez system? No i czy bede mogl ustawic blokade np. na Play i Plus a Orange miec wolny (do uzycia dla internetu)?
  • Strona 115 z 241
  • 1
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 241
  • 1
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 241