• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 111 z 241
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 241

 #515714  autor: forum_tg
 15 lis 2011, 21:13
play4you2 pisze:
tomektg pisze:play4you2, mam prośbę o pomoc w zgłoszeniu 36712470
Przekazałam do realizacji
play4you2 to była odpowiedź Twoja z dnia: 2011-11-10 i do tej pory nic.


na moje zgłoszenie nr: 36978775, z zapytaniem odnośnie w/w kiedy dostanę odpowiedź, otrzymałem taką odpowiedź:
play4you2 pisze:Szanowny Panie,

w odpowiedzi na zgłoszenie nadesłane dnia 10 listopada 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej Play 24 uprzejmie informuję, iż zgłoszenie numer 36712470 jest rozpatrywane. Wymaga ono dokonania dokładnej analizy oraz odsłuchu rozmów w związku z czym czas oczekiwania na odpowiedź nieznacznie się wydłużył. Bardzo proszę o cierpliwość.

Ponadto zapewniam, że otrzyma Pan odpowiedzi na wszystkie poruszone w zgłoszeniu kwestie. Bardzo przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii
790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.play.pl.

Z poważaniem
Aleksandra N....k
konsultant back office ds. obsługi klienta

play4you2:
Co to znaczy "nieznacznie" Polskie prawo jednoznacznie na podawaniu precyzyjnych określeń dat, a nie niesprecyzowanych.
Jak widzisz sama, Twoje ponaglenie nie wiele dało, odpowiedzi jak nie było tak nie ma.
Proszę Cię uprzejmie o pomoc w załatwieniu tej sprawy, ja nie rozumiem ja długo można odsłuchiwać rozmów telefonicznych.
To było kilka rozmów, a przez taki okres czasu można co najmniej kilkadziesiąt rozmów odsłuchac i przeanalizować.

Z góry dziękuję za pomoc i ponowne ponaglenie współpracowników.

 #515777  autor: play4you2
 16 lis 2011, 08:17
Robaas pisze:Czy Ty jesteś poważna? umiesz czytać? widzisz co odpisaliście mi na reklamację?
Tak jak pisałam wcześniej otrzymałeś rekompensatę czyli zostały Ci przyznane złotówki na konto promocyjne. Masz rację, że nie zostało to dokładnie wytłumaczone, powinna być dodatkowa informacja, że powyższa rekompensata jest do wykorzystania na połączenia smsy, a nie np. na zakup pakietu.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #515784  autor: nemo2009
 16 lis 2011, 09:54
Przeniosłem numer z T do Play,9 listopada miał być aktywny.Owszem w tym dniu numer był aktywny do połowy.Połączenia wychodzące są,przychodzące brak.Abonenci dzwoniący na ten numer słyszą,że takiego numeru nie ma.Taki stan trwa do teraz.Wszelkie monity w OK nie przynoszą skutku i karzą czekać,ale jak długo,tego nie wiedzą.?

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #515785  autor: play4you2
 16 lis 2011, 09:57
nemo2009 pisze:Przeniosłem numer z T do Play,9
Podeślij mi numer na PW sprawdzę to.

[ Dodano: 2011-11-16, 10:26 ]
nemo2009 pisze:Przeniosłem numer z T do Play
Masz zablokowane PW nie mogę Ci odpisać. Co dokładnie Ci nie działa ? Wykonaliśmy testowe połączenia i wszystko jest ok.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #515793  autor: nemo2009
 16 lis 2011, 10:35
play4you2 pisze:nemo2009 napisał/a:
Przeniosłem numer z T do Play,9


Podeślij mi numer na PW sprawdzę to.
_________________
Dzięki serdeczne za błyskawiczną pomoc.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #515795  autor: play4you2
 16 lis 2011, 10:44
nemo2009 pisze:Dzięki serdeczne za błyskawiczną pomoc
Polecam się na przyszłość :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #515825  autor: forum_tg
 16 lis 2011, 12:58
play4you2, a jak tam moja sprawa opisana na poprzedniej stronie? jesteś w stanie coś przyśpieszyć? a raczej ponownie ponaglić.

 #515828  autor: play4you2
 16 lis 2011, 13:15
tomektg pisze:play4you2, a jak tam moja sprawa opisana na poprzedniej stronie
Sprawa jest cały czas procesowana, zleciłeś odsłuch wszystkich rozmów dotyczących poruszonej kwestii, dlatego może to chwilę potrwać.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #515837  autor: playonline
 16 lis 2011, 14:09
02.09.2011 34552081 48697xxxxxx Play24 (opinie i sugestie) WWW Rozpatrywane
Czy nie sadzisz, ze to troche za dlugi czas?... U mnie nie ma co odsluchiwac...

 #515840  autor: pawcio1978
 16 lis 2011, 14:14
Zgoidnie z prawem jeśli do 30 dni od dnia złożenia reklamacji nie masz jakiejkolwiek odpowiedzi to jest to rozwiązane na twoją korzyść.

 #515853  autor: playonline
 16 lis 2011, 14:59
pawcio1978 pisze:Zgoidnie z prawem jeśli do 30 dni od dnia złożenia reklamacji nie masz jakiejkolwiek odpowiedzi to jest to rozwiązane na twoją korzyść.
Dotyczy tylko reklamacji. Choc i tak moje reklamacje nie zostaly rozpatrzone. Druga sprawa to wyegzekwowanie tego czego sie domagam...

 #515857  autor: play4you2
 16 lis 2011, 15:05
playonline pisze:Czy nie sadzisz, ze to troche za dlugi czas?... U mnie nie ma co odsluchiwac...
Twoje zgłoszenie zostało rozwiązane.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #515862  autor: Cyrhlanin
 16 lis 2011, 15:28
Hej witam wszystkich serdecznie potrzebuje pomocy ponieważ 4 dni temu przeniosłem numer do PLAY (a raczej chciałem przenieść...) i do dziś dnia telefon pokazuje komunikat "Rejestracja karty SIM nie powiodła się." Wypowiedziałem się już na innym forum konkretniej więc może to będzie łatwiejsze http://www.mojplay.pl/topic/9457-rejest ... ie-numeru/ Tak więc proszę o pomoc i czekam z niecierpliwością :)

EDIT: Aha i na tamtym forum mam ten sam nick gdyby ktoś nie mógł odnaleźć posta :)

 #515864  autor: play4you2
 16 lis 2011, 15:37
Cyrhlanin pisze:Hej witam wszystkich serdecznie
Podeślij mi numer na pw, zobaczę co mogę z tym zrobić.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #515866  autor: playonline
 16 lis 2011, 15:42
play4you2 pisze:Twoje zgłoszenie zostało rozwiązane.
Dziekuje! :)

A tak powaznie to co za sciemy puszczacie?!

"Warszawa, 14 listopada 2011 roku

[...]

Nr zgłoszenia: 34552081
Nr telefonu: 697xxxxxx



Szanowny Panie,

dziękujemy za odwołanie od wyniku rozpatrzenia reklamacji numer 32788036, przesłane do nas za pośrednictwem portalu Play24, które otrzymaliśmy 2 września 2011 roku. Sprawa dotyczy usługi TelePlay.
Miło nam zawiadomić, że uznaliśmy odwołanie za zasadne.
Przypominamy, iż Pana reklamacja o numerze 32788036 została uznana za niezasadną.
Zawiadamiamy, iż w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości dotyczących powyższej usługi dokonaliśmy ponownej weryfikacji zgłaszanych nieprawidłowości. Informujemy, że 6 września 2011 roku wszelkie niedogodności związane z otrzymywaniem kopii smsów na email zostały usunięte. Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z powyższej sytuacji."

ad 1: Sprawa zamknieta dzis a data 14 listopad?!
ad 2: Sprawa dotyczy bramka.playmobile.pl . Według was chodzi o TelePlay. Widac, ze nawet Warszawa nie zna swoich produktow (wiec spokojnie forumowicze z ocena konsultantow). TelePlay i bramka.playmobile.pl to dwie rozne sprawy! Co udowodnilem wam rachunkiem szczegolowym...
ad 3: Uznana za niezasadna przez to, ze nie macie pojecia o czym piszecie... Zrobcie sobie szkolenie z wlasnych uslug... Nie chodzi o TelePlay a o bramka.playmobile.pl ...
ad 4: zostalo usuniete? Heh... smsow nie wysylam z bramka.playmobile.pl gdyz chcialbym wiedziec do kogo wyslalem smsy... Czego bramka.playmobile.pl nie daje...
ad 5: Zgloszenie nie zostalo rozwiazane a tylko zamkniete.

[ Dodano: 2011-11-16, 15:47 ]
PS I te 20zl? Smiechu warte...

 #515871  autor: play4you2
 16 lis 2011, 15:50
Cyrhlanin pisze:Hej witam wszystkich serdecznie potrzebuje pomocy
Sprawę wyjaśniłam na PW.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #515905  autor: forum_tg
 16 lis 2011, 17:13
play4you2 pisze:
tomektg pisze:play4you2, a jak tam moja sprawa opisana na poprzedniej stronie
Sprawa jest cały czas procesowana, zleciłeś odsłuch wszystkich rozmów dotyczących poruszonej kwestii, dlatego może to chwilę potrwać.
play4you2
miło mi słyszeć, ale pracownicy sieci Play odsłuchują rozmowy dotyczące tej sprawy (czyli od daty pierwszego zgłoszenia) czy od początku gdy jestem w Play?
myślę że łączny czas będzie na poziomie (max) 2h łącznie, a pracownicy odsłuchują je w bardzo długo, w tym czasie już mogliby zrobić stenogramy i mi także udostępnić.

Dlatego pytam o tą sprawę, bo ja nie rozumiem ile czasu można odsłuchiwać rozmów.
Może mogłabyś uprzejmie wytłumaczyć mi a także innym userom forum w czym jest problem żeby to wciągu jednego dnia zrobić?

 #515908  autor: play4you2
 16 lis 2011, 17:17
tomektg pisze:play4you2
miło mi słyszeć
Po pierwsze rozmowy nie zostaną Ci udostępnione ponieważ przekazujemy je tylko na wniosek prokuratury.

Po dokonaniu odsłuchów otrzymasz w formie pisemnej odpowiedź na zgłoszenie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #515943  autor: avt31
 16 lis 2011, 18:37
play4you2 pisze:Po pierwsze rozmowy nie zostaną Ci udostępnione ponieważ przekazujemy je tylko na wniosek prokuratury.
Dlatego należy na własny użytek nagrywać rozmowy. :-D
Równie dobrze mogą być dowodem w sądzie gdyby się w Play (lub u innego opa) przypadkiem zgubiły.

 #515951  autor: pawcio1978
 16 lis 2011, 19:33
Tomektg:
A napisales do UKE?
  • Strona 111 z 241
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 241
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 241