• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #514555  autor: grzegi
 10 lis 2011, 14:10
Daisy pisze:a na czym polegał ten podział? Nie wiedziałam nawet, że coś takiego jest.
Chodziło o to, że prepiadowiec i abonamentowy nie byli traktowani na równych zasadach, w uproszczeniu. Abonamentowiec miał więcej "prawnych przywilejów telekomunikacyjnych". Teraz to się zmieniło, niezależnie od tego, czy karta czy abo - takie samo traktowanie.

 #514805  autor: pawcio1978
 11 lis 2011, 13:06
A dokladniej jakie prawa?

 #514812  autor: grzegi
 11 lis 2011, 13:19
"Zgodnie z nową definicją, abonentem jest także podmiot, który zawarł umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych z dostawcą publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych
w formie innej niż pisemna - przez dokonanie czynności faktycznych. W związku z tym, definicją abonenta zostali objęci użytkownicy telefonów komórkowych na kartę tzw. pre-paid, a także użytkownicy korzystający z aparatów publicznych".

Czyli masz te same prawa co osoba, która ma abo.
Prawa abonenta określa umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz ogólne warunki świadczenia usług telekomunikacyjnych.
Ostatnio zmieniony 11 lis 2011, 14:06 przez grzegi, łącznie zmieniany 1 raz.

 #514821  autor: pawcio1978
 11 lis 2011, 13:42
Czyli jakie?

 #514840  autor: grzegi
 11 lis 2011, 14:05
Te, zapisane w warunkach świadczenia usług telekomunikacyjnych, dostępnych u każdego operatora.

 #514861  autor: pawcio1978
 11 lis 2011, 15:21
CZYLI JAKIE ??? Czy tak trudno udzielic konkretnej odpowiedzi? Lepiej spamowac lub robic offtopic?

 #514879  autor: mkowalski
 11 lis 2011, 16:10
Np. prawo do otrzymania szczegółowego wykazu wykonanych połączeń. Tak trudno zajrzeć do warunków świadczenia usług?

 #514885  autor: pawcio1978
 11 lis 2011, 16:18
Jeszcze przed ta zmiana orange oferowalo taka usluge (platna). A w Play masz na Play24.
Po walce z Orange i 2 miesiecznej walce z Play mialbys dosyc regulaminow/ustaw :p

 #514892  autor: Sig
 11 lis 2011, 16:43
pawcio1978 - naprawdę tak trudno dostrzec różnicę pomiędzy "dobrą wolą" operatora, a nakazem, któy muszą spełnić? Równe prawo przejawia się też w np. tym, że jeżeli prepaid zarejestrowaliśmy, operator przysyła nam papierową informację o zmianach w cenniku itd., ale takie szczegóły sa naprawdę do wyczytania we wskazanych źródłach...
Jeżeli mogę pozwolić sobie na uwagę - ogarnij się, bo patrząc na licznik twoich ostrzeżeń oraz styl postów (z którego nie wiadomo o co ci chodzi), wkrótce możesz odpocząć od forum.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #514913  autor: pawcio1978
 11 lis 2011, 17:15
To po co oferuja produkt nie zgodny w 100%? Czy ty biorac auto nowe z salonu to oczekujesz w 100% sprawnego auta z 2011r czy uzywki?

 #515248  autor: Daisy
 13 lis 2011, 16:55
grzegi dzięki za odpowiedź :)
dobrze wiedzieć, co teraz jako pre-paidowiec mogę oczekiwać, bo wcześniej faktycznie nawet nie brałam pod uwagę takich rzeczy jak biling z rozmów ;)