• Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #511476  autor: Luki21
 26 paź 2011, 16:25
Dzień dobry,

posiadałem telefon na abonament. Po wygaśnięciu abonamentu zostałem obciążony kwotą spoza promocji. W międzyczasie zmieniłem operatora(przeniesienie numeru) - wtedy operator z którego usług zrezygnowałem wystawił fakturę korygującą VAT z której wynika zwrot pieniędzy. Abonament był na rodzica, kasa przelewana była poleceniem zapłaty z mojego konta. Faktura została wystawiona 05.04.2010 - z tego co mi się o uszy obiło to mogę jeszcze wnioskować o zwrot, ponieważ faktura przedawnia się po 3 latach. Jeśli tak jest to czy mogę zażądać zwrotu kwoty z faktury wraz z odsetkami? Od ilu dni te odsetki mają być obliczone? Operator miał i zapewne ma konto z którego pobierał abonament, nie było kontaktu z zapytaniem gdzie i jak zwrócić pieniądze.

Pozdrawiam
Łukasz
 #511883  autor: Reyes
 28 paź 2011, 16:37
Luki21 pisze:Operator miał i zapewne ma konto z którego pobierał abonament, nie było kontaktu z zapytaniem gdzie i jak zwrócić pieniądze.
A był taki kontakt z Twojej strony? Wystarczy się upomnieć. Operator nie będzie dzwonił w sprawie każdej nadpłaty na koncie.

Minds are like parachutes, they only function when they're open.
 #511907  autor: Luki21
 28 paź 2011, 17:58
Reyes pisze: A był taki kontakt z Twojej strony? Wystarczy się upomnieć. Operator nie będzie dzwonił w sprawie każdej nadpłaty na koncie.
Jeśli nadpłata nie jest wypłacona to w gestii operatora jest dopytanie się jak zwrócić. Poza tym chyba racjonalny jest zwrot na konto z którego wpłata przyszła.

 #512232  autor: grzegi
 30 paź 2011, 12:17
Wiesz - nie licz na to, że operator będzie za Tobą latał. Prędzej coś zdziałasz, jak sam zaczniesz robić coś w tym kierunku, niż czekał na operatora.

Przytoczę Ci sytuację życiową - nagle na Twoim koncie pojawiają się ekstra pieniądze od pewnej osoby. Jaka jest Twoja reakcja? Dzwonisz do niej albo od razu oddajesz pieniądze na to konto, z którego została wykonana operacja, czy czekasz aż sama się odezwie?

No właśnie. Tak samo jest w tej sytuacji - operatorowi Twoja nadpłata jest na rękę, więc czeka na Twoją interwencję.

 #512244  autor: ciuchcia
 30 paź 2011, 13:39
Luki21 pisze:Poza tym chyba racjonalny jest zwrot na konto z którego wpłata przyszła.
Np na konto agencji, która wykonała przelew. Ciekawe podejście.

 #512325  autor: Luki21
 30 paź 2011, 22:09
ciuchcia pisze:
Np na konto agencji, która wykonała przelew. Ciekawe podejście.
Tia polecenie zapłaty z konta agencji...

 #512897  autor: Reyes
 02 lis 2011, 15:53
Łukasz, a u którego operatora miałeś ten numer? Plus w takich przypadkach (dezaktywacja numeru, za który rachunki regulowane były przez Direct Debit) zwraca nadpłatę bezpośrednio na konto, nie trzeba składać dyspozycji. Nie wiem jednak jak u innych opów.

Jak już wczesniej napisałam - wystarczy się upomnieć. Jeden telefon na infolinię załatwi sprawę.

Minds are like parachutes, they only function when they're open.