• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 31 z 32
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32

 #511026  autor: banderas
 24 paź 2011, 20:57
z tego co orientuje się do kojnca roku czyli 31.12.2011, jest chyba w regulaminie

banderassso

 #512355  autor: TheArt
 31 paź 2011, 00:23
A myslicie ze jak mam dlugi w Plusie to mi nie dadza tego smartfona :D. Ciekawym :twisted: Ten zlom ktory daja jaka ma wersje Andka.

 #512428  autor: pakierhakierxd
 31 paź 2011, 13:02
Myślę że jak jesteś wpisany do biku to nie dadzą

Pozdrawiam :)

 #512448  autor: Golarz Filip
 31 paź 2011, 14:15
Raczej do BIGu ( gospodarczej ) a nie BIKu ( kredytowej ) :P

 #512450  autor: Merlin
 31 paź 2011, 14:20
Golarz Filip pisze:Raczej do BIGu ( gospodarczej ) a nie BIKu ( kredytowej )
Można być w bazie KRD lub bazie ERiF albo w obu jednocześnie. Dotyczy zarówno klienta indywidualnego jak i biznesowego. Można zobaczyć na jaką kwotę jest suma zobowiązań jak i szczegółowo zobaczyć każde z nich.

 #512462  autor: pakierhakierxd
 31 paź 2011, 15:07
Sorry za pomyłkę nie wiedziałem dokładnie :)

Pozdrawiam :)

 #512560  autor: banderas
 31 paź 2011, 21:58
mnie nawet bez długu nie chca mi dać, oczywoiście po uregulowaniu , podobno jak ktoś ma jakieś przygody z zaległościami to nie dają phona na testy

banderassso

 #512563  autor: pakierhakierxd
 31 paź 2011, 22:37
Taka sama weryfikacja jest jak chcesz wziąć abonament itp.

Pozdrawiam :)

 #513234  autor: Piechur89
 04 lis 2011, 12:40
Chłopaki mam problem u mnie w w panelu użytkownika jest termin odbioru 07.11.2011-10.11.2011 to mam odebrać już 07.11 czy mam czekać do 10.11

 #513238  autor: Maniek99
 04 lis 2011, 13:00
@Piechur89 Już 7-go możesz odebrać.

 #516810  autor: TheArt
 20 lis 2011, 17:34
Oddałem im Huaweia :D.

Rozmowa z konsultantką:
- Jak się Panu podobał telefon
- Większego złomu już nie mogliście wybrać
Konsultantka patrząc z byka, pyta
- A czy podobał się Panu system Android
- Tak, mam go na innym smartfonie, więc jest mi znany
- A czy ma Pan u nas abonament
- Oczywiście nie
Konsultantka patrzy już spod byka
- Dlaczego
- W Orange jest taniej
- To niech Pan przepłaca dalej - strzeliła focha zarzucając włosy
- Mówię, że mają taniej
- My mamy najtańszą ofertę
- Ależ skąd, robiłem zestawienia i Orange ma taniej.
U mnie microsd chciała :D. Mogli dać lepiejsze smartfoniki do testu, mimo to chwali im się tę akcję.

 #516910  autor: Daisy
 20 lis 2011, 21:19
TheArt - cudny dialog :) nie ma to jak rzeczowe argumenty sprzedawcy :lol:

 #516916  autor: markoz7874
 20 lis 2011, 21:23
TheArt pisze: .. Mogli dać lepiejsze smartfoniki do testu, mimo to chwali im się tę akcję.
Ja tez uważam, że smartfony były marne, ale jestem zadowolony z akcji play.
Orange oddal co prawda do testów lepsze smartfony i nawet cześć testujących będzie mogła je zatrzymać.
pytanie kto się załapał na testy?

P.S. mnie konsultantka play o nic nie pytała. Oddałem, wydrukowała potwierdzenie, dziękuję, do widzenia.

 #516982  autor: playonline
 21 lis 2011, 09:09
TheArt - cudny dialog :) nie ma to jak rzeczowe argumenty sprzedawcy :lol:
I klienta... Ani jeden, ani drugi nie podal konkretow... :)

 #516995  autor: mungo
 21 lis 2011, 11:23
playonline pisze:
TheArt - cudny dialog :) nie ma to jak rzeczowe argumenty sprzedawcy :lol:
I klienta... Ani jeden, ani drugi nie podal konkretow... :)
Klient nie był nawet o nie zapytany. Po prostu odmówił i powiedział że porównał oferty. To zadanie sprzedawcy żeby umiejętnie zbadać potrzeby klienta i na tej podstawie zaproponować odpowiednią ofertę. Z dialogu wynika że na początku konsultantce się chciało i zadawała pytania o Huaweia i Androida, ale nie miała wystarczająco dużo cierpliwości i spasowała po dwóch pytaniach rzucając że Play jest bezdyskusyjnie najtańszy. Niestety część pracowników i użytkowników Play żyje w swoim świecie. Właściwie nie tylko Play, ale w internecie jest ich najwięcej...

 #516998  autor: playonline
 21 lis 2011, 11:31
mungo pisze:Klient nie był nawet o nie zapytany. Po prostu odmówił i powiedział że porównał oferty. To zadanie sprzedawcy żeby umiejętnie zbadać potrzeby klienta i na tej podstawie zaproponować odpowiednią ofertę. Z dialogu wynika że na początku konsultantce się chciało i zadawała pytania o Huaweia i Androida, ale nie miała wystarczająco dużo cierpliwości i spasowała po dwóch pytaniach rzucając że Play jest bezdyskusyjnie najtańszy. Niestety część pracowników i użytkowników Play żyje w swoim świecie. Właściwie nie tylko Play, ale w internecie jest ich najwięcej...
To ze sie nie chcialo czy nie miala wiedzy to jedno ale drugie... idz do innego salonu np T-mobile czy Orange albo Plusa i postap tak samo. Zero wiedzy beda miec. Jakas wiedze beda miec tylko osoby w tych salonach co maja telefon w Play. Bez przesady. Chyba nie oczekujesz, ze saloniarze czy CSR wszystkich opow beda znac oferty (wszystkie) innych operatorow? :) Jest to niemozilwe! :)

 #517015  autor: mungo
 21 lis 2011, 12:29
Ja nie mówię że sprzedawca Play ma znać ofertę Orange. Po co? Miała dalej badać potrzeby klienta tak by móc przedstawić taką ofertę Play, która jest najbardziej dopasowana do sposobu użytkowania telefonu przez klienta. Mogła zapytać "To takiego atrakcyjnego ma Pan w tym Orange? Dają panu dużo minut, smsów, danych?" i tu klient mógłby zdradzić z jakiej oferty korzysta (w sensie co w niej ma, co mu jest potrzebne) i na tej podstawie sprzedawca by przedstawił ofertę w Play. I w dalszej dyskusji to klient zdradzał by szczegóły oferty Orange, a sprzedawca Play dalsze szczegóły zaproponowanej oferty Play, lub może zaproponować inną, bardziej dopasowaną,ofertę Play.

 #517056  autor: Marens
 21 lis 2011, 14:51
Byłem dzisiaj odebrać smartfona do testów: "Przepraszam, ale nie mamy" :-D

 #517060  autor: TheArt
 21 lis 2011, 14:59
markoz7874 pisze: P.S. mnie konsultantka play o nic nie pytała. Oddałem, wydrukowała potwierdzenie, dziękuję, do widzenia.
To musiałeś mieć straszną minę :D. U nas co chwilę mówi "to proszę przepłacać dalej", jak odbierałem smarta też to usłyszałem :D. Myślę, że oni nastawiają się bardziej na zielonych i świeżych.

 #517088  autor: Daisy
 21 lis 2011, 17:19
playonline pisze:
mungo pisze:Klient nie był nawet o nie zapytany. Po prostu odmówił i powiedział że porównał oferty. To zadanie sprzedawcy żeby umiejętnie zbadać potrzeby klienta i na tej podstawie zaproponować odpowiednią ofertę. Z dialogu wynika że na początku konsultantce się chciało i zadawała pytania o Huaweia i Androida, ale nie miała wystarczająco dużo cierpliwości i spasowała po dwóch pytaniach rzucając że Play jest bezdyskusyjnie najtańszy. Niestety część pracowników i użytkowników Play żyje w swoim świecie. Właściwie nie tylko Play, ale w internecie jest ich najwięcej...
To ze sie nie chcialo czy nie miala wiedzy to jedno ale drugie... idz do innego salonu np T-mobile czy Orange albo Plusa i postap tak samo. Zero wiedzy beda miec. Jakas wiedze beda miec tylko osoby w tych salonach co maja telefon w Play. Bez przesady. Chyba nie oczekujesz, ze saloniarze czy CSR wszystkich opow beda znac oferty (wszystkie) innych operatorow? :) Jest to niemozilwe! :)
a ja się nie zgodzę - moim zdaniem powinni znać oferty pozostałych sieci, a przynajmniej swojej największej konkurencji. nie mówię, że muszą byc na bieżąco ze wszystkimi promocjami, ale podstawową ofertę powinni znać, żeby wiedzieć co próbują przebić.
  • Strona 31 z 32
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32