• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #510966  autor: sebt
 24 paź 2011, 16:45
Witam. Przedłużaliśmy umowę na neostradę i nie przyszła nam faktura z TP. W systemie online termin płatności mija dzisiaj, a ja papierowej faktury dalej nie otrzymałem. Zawsze przychodziła pocztą, teraz nie ma.. na maila nie dostałem żadnej informacji nt. faktury ani e-faktury, nic! Nie chcę płacić odsetek.. ściągnąłbym też fakturę z ich systemu i wydrukował, no ale mają błąd serwera jakiś i nie idzie. Co mam robić?
/czy ma to coś wspólnego z przedłużaniem umowy? może się wstrzymać z zapłatą trzeba?

 #510967  autor: Arturos
 24 paź 2011, 16:50
19393 ?

Pozdrawiam Arturos

 #510971  autor: noak
 24 paź 2011, 17:03
i prawdopodobnie więcej papierowej faktury nie otrzymasz, przedłużałeś umowę a tam jest zapis że zamiast papierowej faktury będziesz dostawał e-fakture sprawdź maila, jeśli nic nie dostałeś zadzwoń na 19393

 #510983  autor: sebt
 24 paź 2011, 17:35
noak pisze:i prawdopodobnie więcej papierowej faktury nie otrzymasz, przedłużałeś umowę a tam jest zapis że zamiast papierowej faktury będziesz dostawał e-fakture sprawdź maila, jeśli nic nie dostałeś zadzwoń na 19393
Rzeczywiście.. istnieje taki punkt. Brzmi on następująco:
"zawierając Umowę na usługę Neostrada w Promocji Abonent składa deklarację, co do wyboru
otrzymywania faktur TP w postaci elektronicznej. Otrzymywanie faktur TP w postaci elektronicznej wymaga podania adresu e-mail. JeŜeli adres e-mail nie zostanie podany, faktura TP w postaci elektronicznej będzie dostępna na portalu www.tp.pl, na indywidualnym koncie Abonenta. "

Problem teraz w tym, że na maila właściciela konta tp i telefonu nic nie przyszło, a faktury z konta tp się pobrać nie da, bo pojawia się error 500.

/w systemie była wyłączona opcja otrzymywania informacji nt. nowych faktur na maila, co nie zmienia faktu, ze fakture powinno sie dac sciagnac z ich systemu, a pokazuje mi sie 500 Internal Server Error
nie ma to jak modernizacja tepsy

 #510987  autor: ukefake
 24 paź 2011, 18:09
sebt, sprawdź saldo, a numer konta weź z ostatniej papierowej faktury i można robić przelew. Dodatkowo lepiej podać adres mailowy, wtedy będziesz dostawał pdf-a na maila.

 #511003  autor: sebt
 24 paź 2011, 19:19
już zaznaczyłem otrzymywanie faktury mailem, a to pewnie jakoś przelewem zapłacę
nie zmienia to faktu, że po ponad 10-ciu latach otrzymywania papierowej faktury takie zmiany są wprowadzane.. a co najgorsze - bez konsultacji z klientem

dziękuję za pomoc i wyjaśnienie, rozwialiście moje wątpliwości

 #511016  autor: zachowania
 24 paź 2011, 19:54
sebt pisze:...
nie zmienia to faktu, że po ponad 10-ciu latach otrzymywania papierowej faktury takie zmiany są wprowadzane.. a co najgorsze - bez konsultacji z klientem
sprawdź dokładnie, bo ja ostatnio po prawie roku od przedłużenia umowy otrzymałem maila, że TP będzie mi wysyłało mailowo faktury. Na co przy podpisywaniu umowy prawie 12 miesięcy temu nie zgadzałem się. Zmienili sami i faktury papierowej nie przysłali.
Zadzwoniłem na 19393 i okazało się, że TP może wg jakiegoś tam regulaminu zmienić sobie rodzaj przesyłanych faktur kiedy chce. Mimo wszystko, nakazałem przesyłać faktury tradycyjne, oczywiście kilka razy pytając czy nie będą doliczali kasy za to.

--

 #511509  autor: mkowalski
 26 paź 2011, 18:08
sebt pisze:nie zmienia to faktu, że po ponad 10-ciu latach otrzymywania papierowej faktury takie zmiany są wprowadzane.. a co najgorsze - bez konsultacji z klientem
Jak to bez konsultacji? W aneksie jest zapis, że zgadzasz się na e-fakturę - jaka jeszcze "konsultacja" jest potrzebna?

 #511915  autor: sebt
 28 paź 2011, 18:06
mkowalski pisze:
sebt pisze:nie zmienia to faktu, że po ponad 10-ciu latach otrzymywania papierowej faktury takie zmiany są wprowadzane.. a co najgorsze - bez konsultacji z klientem
Jak to bez konsultacji? W aneksie jest zapis, że zgadzasz się na e-fakturę - jaka jeszcze "konsultacja" jest potrzebna?
a żebyś wiedział, że potrzebna.. popisując aneks przy kurierze nie ma czasu na zapoznanie się z nim przecież.. a zamawiając przedłużenie przez błękitną linię nikt mi o przejściu na e-fakturę nie powiedział

 #511921  autor: Maniek99
 28 paź 2011, 18:24
@sebt
Dlatego zawsze masz 10dni na anulowanie aneksu przyniesionego przez kuriera, żeby móc się z jego treścią zapoznać.

 #511925  autor: sebt
 28 paź 2011, 18:31
@Maniek99
masz rację : ) co prawda na neostradę nie narzekam i anulować aneksu nie będę, co nie zmienia faktu, że pani przyjmująca zamówienie mogła mnie o zmianie poinformować

 #511926  autor: Maniek99
 28 paź 2011, 18:34
@sebt
Gdyby cię poinformowała, mógłbyś się rozmyślić i być może nie dostała by prowizji...

 #511927  autor: sebt
 28 paź 2011, 18:36
Ah.. zapomniałem napisac.. zadzwoniłem na tą błękitną linię i nie było problemu ze zmianą faktury z e- na papierową via PP : )
korzystanie z e-faktury ma znaczenie chyba tylko dla nowych klientów - dzięki niej jest obniżona opłata aktywacyjna