• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #510692  autor: myk
 22 paź 2011, 22:11
witam, mam taki problem w lipcu zaplacilam fakture w zwykłym punkcie rachunkowym, z uwagi, że to byly wakacje pierwszy lepszy punkt okazał się dobrym punktem, niestety, pieniądze nie dotarły do Play'a a punkt został zamknięty, nie wiadomo z jakiego powodu, wysyłałam już z 5 razy potwierdzenie tejże faktury, lecz Play napisał, że została zapłacona w nieautoryzowanym punkcie, a telefon mam zablokowany całkowicie, i teraz pytanie co z tym robić, czy dalej kłocić się że fakture mam zapłaconą i mam na to dowód, czy po prostu darować Playowi i jeszcze raz ją płacić?

 #510702  autor: grzegi
 22 paź 2011, 22:51
Nie rozumiem bardzo pojęcia, że wysyłałaś im potwierdzenie faktury. Masz na myśli to, że wysyłałaś im potwierdzenie wpłaty na ich konto, czy tylko pieczątkę z tego punktu, że przyjęli Twoje pieniążki?
Jeśli wpłacałaś w firmie kogucik, to się nie dziwię. Mogło być tak, że nałapali klienteli, mówili, że popłacą rachunki, a tylko wzięli kasę i się rozpłynęli.
Najpierw popatrzyłbym w historii przelewów, czy faktycznie nic nie przyszło. Potem wysłał do nich pocztą ten dokument, żeby sprawdzili czy nie ma na ich koncie nic związanego z tą wpłatą.
Jeśli odpowiedzą, że nic nie mają, to oznacza to tyle, że firma wzięła od Ciebie pieniądze, ale nie dotarły one do Play i będziesz tak, czy inaczej, musiała zapłacić jeszcze raz.

P.S. Jeśli masz pieczątkę tej firmy, to ja bym dociekał co się z nią stało i od nich ciągnął kasę, jeśli jeszcze istnieją (być może pod inną nazwą).

 #510705  autor: myk
 22 paź 2011, 23:08
Wysłałam skan z tą pieczątką, że ja pieniądze zapłaciłam..
No wpłacałam w firmie "punkt kasowy nr1" ale nie spodziewałam się, że tak to sie skonczy..
No to był oszust, ale mniejsza z tym. Teraz Play moim problemem, bo mam zablokowany całkowicie telefon i nie wiem co robić, obawiam się, że rozwiążą ze mna umowę..

 #510710  autor: grzegi
 22 paź 2011, 23:22
Wyślij na adres play pismo z opisem całej sytuacji - telefon do BOK jest bez sensu, bo i tak doradzą Ci wysłanie pisma.
Możesz też spróbować skontaktować się z playforyou (konsultant play) w temacie "pomoc - tu znajdziesz pomoc - Play". Opisz tam swój problem jeszcze raz i poproś o pomoc.

Ja bym jednak wysłał pismo do Play z opisem całej sytuacji i co ważne jak najszybciej zapłacił tą brakującą fakturę, bo zapewne lecą odsetki.
Umowy nie rozwiążą (jeśli w ogóle mieliby to zrobić) dopóki nie uregulujesz wszystkich należności wraz z odsetkami za zwłokę. Po uregulowaniu wszystkiego powinni "uaktywnić" numer ponownie.
A następne faktury masz zapłacone?

 #510711  autor: myk
 22 paź 2011, 23:27
Tą brakującą fakturę zapłaciłam w piątek przelewem wiec chyba najpóźniej w poniedziałek będą te pieniądze u nich?
I tak faktury za sierpien, wrzesien i październik są opłacone. A pismo, ok wyślę, jeśli mi to pomoże:D

 #510712  autor: grzegi
 22 paź 2011, 23:32
Powinny być w poniedziałek, maksymalnie we wtorek.
Skrobnij pisemko do Play, nie kosztuje majątek, a w takich sprawach dobrze mieć korespondencję z operatorem. Nie zapomnij w nim zaznaczyć, że brakujący rachunek opłaciłaś wtedy-a-wtedy. Poproś o pisemną odpowiedź na Twój adres.

 #510718  autor: myk
 22 paź 2011, 23:49
Ok, dziękuję za odpowiedzi mam nadzieje, ze sprawa rozwiaze sie bez niemiłych konsekwencji.. ;P

 #510727  autor: PWK
 23 paź 2011, 00:50
Pierwsze co powinnaś zrobić to udać się z całą dokumentacją na policję i zgłosić sprawę. Jeśli firma faktycznie pobrała od Ciebie pieniądze i nie przekazała tam gdzie powinna, to prawdopodobnie postąpiła tak nie tylko z Tobą. Być może przyczynisz się do schwytania oszusta, a może już został złapany.

Potem pisz list do Play, opisz dokładnie sytuację. Wspomnij także, że sprawa została zgłoszona policji. Operator też pewnie będzie bardziej skory do porozumienia, gdy będzie miał informację, że o sytuacji zostały powiadomione odpowiedni służby.