• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 15 z 22
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 22

 #510069  autor: KC-KARLOS
 19 paź 2011, 20:56
Spamer ;) pisze:Już doładowałem za 10 zł kartę i dostałem bonus 1024 MB. Internet chodzi w miarę, zobaczę jak chodzi na lejku, gdy mi się bonus skończy.
Pamiętaj, że po wyczerpaniu transferu (1024 MB + 100 MB po doładowaniu), możesz za 9 zł kupić 200 MB, które przywrócą szybkiego neta.

A jaka Ci wychodzi średnia prędkość na EDGE-u? Bo zdążyłem się domyśleć, że mieszkasz na wsi... I pewnie masz tylko możliwość korzystania z Plusa.
U mnie prędkość (przede wszystkim w godzinach rannych) sięgała nawet do 5 Mbit/s.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #510076  autor: Spamer ;)
 19 paź 2011, 21:15
Karlos20 pisze:Pamiętaj, że po wyczerpaniu transferu (1024 MB + 100 MB po doładowaniu), możesz za 9 zł kupić 200 MB, które przywrócą szybkiego neta.
Wiem o tym, co do bonusu 100 MB po doładowaniu za 10 zł, to go nie widzę pod *108#, tylko samo 1024 MB było.

 #510079  autor: KC-KARLOS
 19 paź 2011, 21:20
Spamer ;) pisze:Wiem o tym, co do bonusu 100 MB po doładowaniu za 10 zł, to go nie widzę pod *108#, tylko samo 1024 MB było.
Oj Józek... Pakiety netowe, otrzymane po wykupieniu pakietów oraz po doładowaniach, sprawdzisz kodem *107# - czyli tak jak we FRESHU. ;)
Kod *108# to pakiet promocyjny 1 GB, który otrzymujesz jednorazowo.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #510083  autor: Spamer ;)
 19 paź 2011, 21:33
Karlos20 pisze:Pakiety netowe, otrzymane po wykupieniu pakietów oraz po doładowaniach, sprawdzisz kodem *107# - czyli tak jak we FRESHU.
Raczej nie. We Fresh'u pod *107# to mam promocyjne minuty do Play, a dopiero pod *108# zawsze sprawdzam pakiety na internet np: 300 MB po doładowaniu. :)

 #510085  autor: KC-KARLOS
 19 paź 2011, 21:38
Spamer ;) pisze:Raczej nie. We Fresh'u pod *107# to mam promocyjne minuty do Play, a dopiero pod *108# zawsze sprawdzam pakiety na internet np: 300 MB po doładowaniu.
A no tak, zwracam honor. ALE: trzeba zauważyć, że pakiety po doładowaniach i wykupione pakiety w RBM to *107# a nie *108#.
Mam znajomego, który ma abo w Play (LongPlay II Stan Darmowy) i tym samym kodem, co w RBM też sprawdza stan i ilość pakietów netowych, stąd moja pomyłka ;)
Wiele osób też by się pomyliło...

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #510094  autor: Spamer ;)
 19 paź 2011, 21:48
Karlos20 pisze:A jaka Ci wychodzi średnia prędkość na EDGE-u?
Zasięg 54 % roaming Plus 2G, prędkość około 100-140 kb/s. :P
Karlos20 pisze:ALE: trzeba zauważyć, że pakiety po doładowaniach i wykupione pakiety w RBM to *107# a nie *108#.
Owszem, aczkolwiek jeszcze trzeba zauważyć, że działa taki kod jak w Fresh'u *111*33*0# czyli sprawdzenie taryfy i jej zmiana, niestety nie można zmienić taryfy. ;-)

 #510097  autor: KC-KARLOS
 19 paź 2011, 21:55
Spamer ;) pisze:Owszem, aczkolwiek jeszcze trzeba zauważyć, że działa taki kod jak w Fresh'u *111*33*0# czyli sprawdzenie taryfy i jej zmiana, niestety nie można zmienić taryfy.
To fakt, to samo jest z kodem *163# - miał służyć do migracji ze starego na nowy POnK.
Wczoraj z tym kodem były problemy.

[ Dodano: 2011-10-19, 22:01 ]
Spamer ;) pisze: Zasięg 54 % roaming Plus 2G, prędkość około 100-140 kb/s.
Nie jest źle - przynajmniej tak szybko nie zje całego transferu, pamiętaj o naliczaniu co 100 kB.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #510102  autor: Spamer ;)
 19 paź 2011, 22:11
Karlos20 pisze:Wczoraj z tym kodem były problemy.
Możliwe, ja mam kartę Nowy POnK zarejestrowaną, leży w szufladzie, gdyż zasięgu nie mam już 4G Play. Ciekawe czy karta zostanie dezaktywowana, gdzieś za miesiąc mija jej 90 dni od aktywacji, nie ładowałem jej, na koncie zostało 8,50 zł.
Karlos20 pisze:pamiętaj o naliczaniu co 100 kB
Do oszczędzania używam Adblock + Flashblock, zresztą później i tak jest lejek.

 #510103  autor: KC-KARLOS
 19 paź 2011, 22:26
Spamer ;) pisze:Ciekawe czy karta zostanie dezaktywowana, gdzieś za miesiąc mija jej 90 dni od aktywacji, nie ładowałem jej, na koncie zostało 8,50 zł.
Ja również mam zarejestrowaną POnK, niestety zablokowaną do końca października, 0 na koncie, a potem chyba wyłączą...

Wracając do tematu, czy normalnie korzystasz z transmisji danych w RBM - gdyż jeszcze tydzień temu zrywało połączenie co ok. 6 MB przetransferowanych danych, nieważne, czy to lejek, czy nie. Nie mam jak tego sprawdzić, bo swoją RBM mam już zablokowaną.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #510108  autor: Spamer ;)
 19 paź 2011, 22:40
Karlos20 pisze:potem chyba wyłączą...
Trudno, nie będę korzystał z czegoś, co nie zapewnia mi zasięgu.
Karlos20 pisze:czy normalnie korzystasz z transmisji danych w RBM - gdyż jeszcze tydzień temu zrywało połączenie co ok. 6 MB przetransferowanych danych, nieważne, czy to lejek, czy nie.
Jeszcze surfuje na bonusie, zostało mi 900 MB. Przerwania co 6 MB nie zauważyłem, a pobierałem środowisko Java. Na lejku zobaczę też, jak się włączy. :smt005

 #510116  autor: KC-KARLOS
 19 paź 2011, 22:48
Spamer ;) pisze:Jeszcze surfuje na bonusie, zostało mi 900 MB. Przerwania co 6 MB nie zauważyłem, a pobierałem środowisko Java. Na lejku zobaczę też, jak się włączy.
No to problem techniczny został zażegnany ;)

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #510174  autor: issp
 20 paź 2011, 10:24
Ja tam teraz z innej beczki. Od dziś mam nowy okres rozliczeniowy w RBM88 loguję się na play24 patrzę a tam 60min (Promocyjne minuty do wszystkich) Jakiś bonus? za co? :roll:

 #510181  autor: taryfiasz19gr
 20 paź 2011, 11:06
Karlos20 pisze:czy normalnie korzystasz z transmisji danych w RBM - gdyż jeszcze tydzień temu zrywało połączenie co ok. 6 MB przetransferowanych danych, nieważne, czy to lejek, czy nie.
Spamer ;) pisze:Przerwania co 6 MB nie zauważyłem, a pobierałem środowisko Java. Na lejku zobaczę też, jak się włączy.

Zamrożenia zostały wczoraj naprawione dzięki mojej interwencji w Play.

Usterkę zgłaszałem już tydzień temu (podejrzewam że jako pierwszy, bo słucham radia Gagabox i zaczęło co 0,5 h przycinać neta) i początkowo mówili że to wina mojego telefonu, a dzięki moim testom i wskazówkom udowodniłem im że to awaria całej sieci i dopiero wtedy naprawili ale dopiero po prawie tygodniu od zgłoszenia. Tak to byśmy do dziś mieli awarię. Czasami użytkownicy muszą sami pokierować operatora jak rozwiązać problem techniczny, bo początkowo to był niby problem w moim telefonie a ja wiedziałem że to jest awaria opa dopiero sam musiałem im udowodnić konkretnymi spostrzeżeniami :)

http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=54691.

taryfiasz19gr/ Lejkowiec netowy

 #510184  autor: Spamer ;)
 20 paź 2011, 11:19
taryfiasz19gr pisze:Zamrożenia zostały wczoraj naprawione dzięki mojej interwencji w Play.
Jakby nie mówić, dzięki od wszystkich. :wink:

 #510277  autor: KC-KARLOS
 20 paź 2011, 18:15
issp, być może dostałeś pakiet złotówek plus dodatkowe 60 minut do wszystkich, co łącznie dają 666 minut (lub więcej w ramach promocji specjalnych). Sprawdź zestawienie swojego konta na 24.play.pl

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #510329  autor: issp
 20 paź 2011, 20:42
Karlos20, sprawdziłem, dostaję ok 120zł w pakiecie złotówkowym i 254 min w minutach do wszystkich.

A dziś patrzę nowy okres rozliczeniowy i bonus w postaci 60 min w promocyjnych minutach do wszystkich. :-D

 #510365  autor: evolucja
 20 paź 2011, 23:41
Czy jest tu może ktoś z pracowników RBM? Za kilka dni kończy mi się umowa i nie ma szans aby do tego czasu zdążyli z telesprzedaży zadzwonić a chciałbym przenieść numer...

[ Dodano: 2011-10-21, 13:43 ]
No, udało się wreszcie. Ze 4 razy do mnie dzisiaj dzwonili(czyli łącznie 5 dni czekania) :) Umowa przygotowana, koło wtorku powinna być u mnie, przeniesienie(puk puk) z końcem listopada. Mam nadzieję, że nie pomyliłem się przy podawaniu danych.
Jak wszystko pójdzie dobrze to będę miał najlepszą możliwą ofertę za skromne niecałe 14zł miesięcznie :D

Nawiasem mówiąc nieźle kasy tam muszą trzaskać. Jestem pewien, że praktycznie każdy telefon z ich strony kończy się zawarciem umowy.

 #510478  autor: tege
 21 paź 2011, 16:28
Pytanie ogólne. Planuję przejście do RBM ale w rozmowie z biurem obsługi obecnego operatora dostałem na twarz informację, że pakiety danych w Play obowiązują tylko w ramch infrastruktury P4, a przy korzystaniu z nadajników Plusa opłaty naliczane są wg normalnej taryfy (SIC). Nie chce mi się w to wierzyć. Czy może ktoś potwierdzić, że tak nie jest? Przeczytałem regulamin i znajduje się tam info, że pakiety można wykorzystać "na terytorium RP w zasięgu sieci P4, przy wykorzystaniu ustawień APN rbminternet", co w zasadzie nie wyklucza tego, że w przypadku korzystania z innych nadajników pakiety nie obowiązują. Będę wdzięczny za jednoznaczną odpowiedź.

I dodatkowe pytanie. Jeśli teraz pakiety obowiązują również przy korzystaniu z nadajników Plusa to jak będzie wyglądała sytuacja gdy skończy się "okres ochronny" dla P4? Czy może się zdarzyć tak, że z dnia na dzień trzeba będzie płacić za dane "ściągnięte" z nadajników Plusa/innego operatora?

 #510483  autor: barpoz
 21 paź 2011, 16:56
Ja dostałem nawet odpowiedź na e-mail z RBM że działa tylko na nadajnikach P4, przez co anulowałem zamówienie na telefon. Następnie przez inny portal też na T (Telepolis mnie OLAŁ) dostałem odpowiedź od Pana Gruszki, że sieć P4 o której jest pisane w umowie dotyczy nadajników P4 i PLUS.

Teraz czekam już tylko 5 tygodni na telefon z telesprzedaży - tylko tak można dostać umowę z 25% rabatem ;(

Generalnie obsługa Klienta w RBM nie istnieje, ale oferta jest ciekawa.

Szkoda że żaden portal nie ma odwagi napisać o BURDELU panującym w RBM.

 #510490  autor: user_delete19
 21 paź 2011, 17:28
tege pisze:Pytanie ogólne. Planuję przejście do RBM ale w rozmowie z biurem obsługi obecnego operatora dostałem na twarz informację
Raaaaajt, bo najlepszym źródłem wiadomości o ofercie operatora jest jego konkurencja... Mniemam, że wierzymy też w to, że play upada i na dniach ma zostać sprzedany? :roll:

hint: nie, transmisja danych jest też w roamingu...
I dodatkowe pytanie. Jeśli teraz pakiety obowiązują również przy korzystaniu z nadajników Plusa to jak będzie wyglądała sytuacja gdy skończy się "okres ochronny" dla P4? Czy może się zdarzyć tak, że z dnia na dzień trzeba będzie płacić za dane "ściągnięte" z nadajników Plusa/innego operatora?
Bosh, po to są umowy żeby się tak nie działo (działa na tej samej zasadzie jak Twoja lojalka z operatorem...)
  • Strona 15 z 22
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 22
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 22