Blokować reklamy na stronach mobilnych czy nie blokować? Użytkownicy są chyba podzieleni, ale większość, z tego co zauważyłem, staje jednak na stanowisku, ze nie powinno się płacić za transmisje informacji, których się nie chce! Z drugiej strony pojawiają się obawy o źródła finansowania portali. Tyle, że w związku z upowszechnianiem mobilnego Internetu, wymagania co do transmisji danych będą radykalnie rosły. A z czego budować tę kapitałochłonną infrastrukturę, by sprostać zapotrzebowaniu? Nie po to chyba chcemy korzystać z szerokopasmowego Internetu, żeby znaczna część transferu była pożerana przez animacje reklamowe? Bo chyba w tę stronę wszystko jak na razie zmierza. Jak sądzicie?
Nie, nie blokować.
A przede wszystkim nie kompresować na siłę wszystkim użytkownikom internetu.
Jak ktoś chce skompresowany internet może zainstalować Operę Mini
Jak ktoś chce filtrować reklamy możne zainstalować stosowne wtyczki do blokowania reklam.
Im mniej operatorzy ingerują w strumień danych tym lepiej.