• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #508682  autor: Kryniczanin
 13 paź 2011, 19:39
Witam sprawa jest następująca doładowałem 18 września konto osobie z rodziny - doładowanie z abonamentu za 25pln. Zapłaciłem fakturę i przeglądam I-Boa dzisiaj patrzę i mam właśnie 25pln brutto do zapłaty w bieżącym okresie 28.09-27.10. a nic nie doładowywałem znalazłem rachunek szczegółowy za okres 28.08-27.09. i okazało się że T-Mobile sam z siebie bez choćby słowa uprzedzenia mnie nie zaliczył doładowania z 18 września do okresu rozliczeniowego właściwego dla daty doładowania 28.08.-27.09. a przeniósł na bieżący okres 28.09.-27.10. mimo iż doładowanie nastąpiło w środku okresu. Czy operator może tak sam z siebie dokonywać takich manipulacji? Mi się to zachowanie nie spodobało bo jaką mam gwarancję że operator po 18 miesiącach od rozwiązania umowy nie wyskoczy z jakimiś zaległymi należnościami?

 #508691  autor: kerim36
 13 paź 2011, 20:12
zapoznaj sie z regulaminem tejze uslugi i pewnie bedzie napisane do jakiego czasu moga to rozliczac

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl
 #508761  autor: st.konsultant
 14 paź 2011, 01:01
Kryniczanin. pisze:Witam sprawa jest następująca doładowałem 18 września konto osobie z rodziny - doładowanie z abonamentu za 25pln. Zapłaciłem fakturę i przeglądam I-Boa dzisiaj patrzę i mam właśnie 25pln brutto do zapłaty w bieżącym okresie 28.09-27.10. a nic nie doładowywałem znalazłem rachunek szczegółowy za okres 28.08-27.09. i okazało się że T-Mobile sam z siebie bez choćby słowa uprzedzenia mnie nie zaliczył doładowania z 18 września do okresu rozliczeniowego właściwego dla daty doładowania 28.08.-27.09. a przeniósł na bieżący okres 28.09.-27.10. mimo iż doładowanie nastąpiło w środku okresu. Czy operator może tak sam z siebie dokonywać takich manipulacji? Mi się to zachowanie nie spodobało bo jaką mam gwarancję że operator po 18 miesiącach od rozwiązania umowy nie wyskoczy z jakimiś zaległymi należnościami?

Zgodnie z

http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... Mobile.pdf



"Operator zastrzega sobie prawo uwzglednienia w Fakturze opłat za
Usługi Telekomunikacyjne wykonane na rzecz Abonenta,
a nieuwzglednione, w szczególnosci z przyczyn technicznych,
w Fakturach za poprzednie Cykle Rozliczeniowe."

 #508767  autor: sumix
 14 paź 2011, 08:01
To oni dalej to robią ?
W 1999 właśnie dlatego uciekłem z ERY do Plusa i tam NIGDY mnie to nie spotkało.

Problem polegał na tym że ERA nie przyznawała nowego pakietu minut wliczonego w abonament w dniu nowego okresu rozliczeniowego tylko przyznawała je według kolejności połączeń bilingu za dany okres rozliczeniowy, na którym zwykle było kilka/kilkanaście pozycji z poprzedniego okresu rozliczeniowego. Nadużywając wyżej wymienionej formułki.

Posiadając pakiet 60 minut oczywistym był fakt, że chciało się go wykorzystać w szczycie a pod koniec okresu rozliczeniowego dzwoniło się po stawce wieczornej. Tylko że zawsze rozmowy z końca poprzedniego okresu rozliczeniowego były na bieżącym billingu jako pierwsze i dumnie pożerały minuty z abonamentu, więc nigdy nie wiedziałem ile mam jeszcze minut. A będąc wtedy studentem liczyłem każdy grosz.

Łezka się w oku kręci na wspomnienia.
Bardzo wam dziękuje, że podnieśliście ten temat. Jakakolwiek chęć przejścia do T-Mobile mi przeszła na kolejne 10 lat.

 #508779  autor: Kryniczanin
 14 paź 2011, 09:03
kerim36, Regulamin usługi mówi że w zostanie zapłacone przy najbliższej fakturze co u mnie nie nastąpiło.
1.11. Kwoty doładowan dokonanych przez Abonenta w ramach Usługi zostana doliczone do najbli5szej faktury za usługi telekomunikacyjne dotyczacej numeru
abonenckiego, z którego nastapiło doładowanie, w pozycji „Połaczenia telefoniczne” i płatne sa wraz z opłatami za usługi telekomunikacyjne. Poszczególne
doładowania beda widoczne na rachunku szczegółowym.
"Operator zastrzega sobie prawo uwzglednienia w Fakturze opłat za
Usługi Telekomunikacyjne wykonane na rzecz Abonenta,
a nieuwzglednione, w szczególnosci z przyczyn technicznych,
w Fakturach za poprzednie Cykle Rozliczeniowe."
Operator nie poinformował mnie o swoich problemach a regulamin usługi z której korzystałem mówi zupełnie coś innego.