McCm pisze:Wynikła teraz inna sprawa. Ktoś juz podpisał umowę, ale okazało się, że konsultant mówił, iż telefon kosztuje 16zł, a okazało się, że trzeba płacić 16zł miesięcznie przez cały okres umowy.
Tak, wiem, że powinno się czytać to co się podpisuje, ale to znajomi, nie ja.
Czy są teraz jakiekolwiek możliwości odstąpienia od umowy (nawet polubownego)?
Chodzi pewnie o opcje z ratami. Zwróć uwagę, że wszystko sprowadza się do tego, że przez pierwsze 12 miesięcy opłata abonamentowa na fakturze jest tak jakby podzielona na dwie kwoty:
- opłata abonamentowa
- rata za telefon.
Czyli np jak ktoś wybiera taryfę Rodzina 60, to przez rok na fakturze będzie miał abonament 39 zł i rata za telefon 30 zł. Łącznie wyjdzie 69 zł, czyli dokładnie tyle ile normalnie (bez opcji rat) ta taryfa kosztuje.
p.s
W tym momencie odstąpienie od umowy wchodzi w grę tylko w przypadku uwzględnionej reklamacji.