• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 120 z 217
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 217

 #506078  autor: koollolo
 30 wrz 2011, 19:36
jarowit pisze: Celuję w rodzina 40 i htc wildfire s na 24 miesiące. Najciekawsze jest to że dla nowych abonentów jest oferta, gdzie telefon kosztuje 249 zł, abonament wynosi przez pierwsze 6 miesięcy 22,5zl , a potem 45 zł. Mi BOA na stronie dla "stałych klientów" oferuje to samo za odpowiednio 299 zł i stały abonament 49 zł, gdzie tu sprawiedliwość?:)
Pozdrawiam
Jestem w tej samej sytuacji, co ty. Pisz na I-BOA. Mnie już na drugi dzień odpisali z ofertą taką jak na pierwszej stronie, tzn.:
R40: 45zł (zamiast 49 zł) i HTC Wildfire S za 199 zł (cena z Oferty Multimedialnej).
Dodatkowo mogę liczyć na dodanie ok. 350 punktów Era Premia potrzebnych do rabatu. (Era Premia się kończy, więc jest argument, że chcę jeszcze wykorzystać.)

 #506081  autor: marcin9913
 30 wrz 2011, 19:44
Orientuj się ktoś czy nawet przy najniższym abonamencie 29zł/25zł, przy negocjacji z SUK przesyłka kurierem jest za darmo?
 #506188  autor: koollolo
 01 paź 2011, 13:52
Wynik mojej korespondencji z I-BOA jest dokładnie taki, jak z bieżących postów i z pierwszej strony, tzn:
R20 za 25 zł
R40 za 45 zł
+ telefon w cenie z oferty multimedialnej

Dodam, że wszystko odbyło się kulturalnie i bardzo rzeczowo (drogą mailową). Bez wykłócania się (w czym nie jestem dobry). Wystarczyło przedstawić to co opisał jarowit - że oferta dla nowych klientów wygląda lepiej niż ta dla stałych.
Jak widać, na tym pułapie nie trzeba wypowiadać umowy, żeby ugrać troszkę więcej, niż w ofercie standardowej.

 #506471  autor: jarowit
 03 paź 2011, 11:09
dawno mnie tu nie bylo :) dzisiaj rozpoczynam pertraktacje, zobaczymy jak pójdzie :) dodam jeszcze że w czasie tej pierwszej rozmowy z konsultantem, twierdził on że regulamin jest tak skonstruowany że niby ci nowi płacą jednak więcej :) powiedział m.in. że te "minuty do wszystkich" dla nowych nie są dla wszystkich, a dla stałych są ....

mam jeszcze pytanie, jak dostaliście oferty w wersji dla "nowych" to czy obcieli wam minuty?:) Na przyklad R40 ma w ofercie dla stałych klientów 240 za 49zł, a dla nowych 200 za 45 zł.

Pozdrawiam

 #506472  autor: DiAbOlO
 03 paź 2011, 11:16
Z tego co widzę w regulaminach, to minuty są do wszystkich polskich sieci komórkowych/stacjonarnych (z Play'em i temu podobnymi włącznie), więc raczej ściemniał.

A propos "obciętych minut" to byłeś chociaż na stronie by sprawdzić jak to jest?

...:::DiAbOlO:::...

 #506480  autor: jarowit
 03 paź 2011, 11:48
Bylem na stronie :) Z tymi minutami to chodzi mi o to, że skoro obiżają abonament do wersji dla nowych klientów, to może też obniżają liczbę darmowych minut do wersji dla "nowych".

Chyab nie do końca do wszystkich bo już w sklepie podczas przeglądania telefonów widzę mały napis w jasnej czcionce "* Minuty do wszystkich sieci(T-Mobile, Orange, Plus i na stacjonarne)." :D Pytanie tylko czy tak samo jest dla stałych klientów?:)

 #506547  autor: koollolo
 03 paź 2011, 18:38
marcin9913 pisze:Orientuj się ktoś czy nawet przy najniższym abonamencie 29zł/25zł, przy negocjacji z SUK przesyłka kurierem jest za darmo?
Tak, kurier jest darmowy.
jarowit pisze:(...) skoro obiżają abonament do wersji dla nowych klientów, to może też obniżają liczbę darmowych minut do wersji dla "nowych".
Słuchaj/czytaj uważnie, co do ciebie mówią/piszą, żeby przypadkiem nie zgodzić się na inną ofertę niż byś chciał (nie wiem, czy to się zdarza, ale trzeba być czujnym).
"Specjalny promocyjny abonament" jest oferowany dla oferty dla Stałych Klientów, tzn. z wyższymi pakietami minut (R20: 100, R40: 240 itd.).
jarowit pisze:Chyab nie do końca do wszystkich (...)
W Cenniku Taryf Rodzinnych jest napisane:
Kod: Zaznacz cały
1 Powyższe oznacza, że Minuty wliczone w Opłatę Abonamentową dotyczą wyłącznie połączeń do abonentów lub użytkowników Polskiej Telefonii Cyfrowej S.A., Polkomtel S.A., PTK Centertel Sp. z o.o. oraz do abonentów lub użytkowników dostawców świadczących usługi telekomunikacyjne z wykorzystaniem sieci tych operatorów oraz użytkowników krajowych sieci stacjonarnych z wyłączeniem połączeń do abonentów lub użytkowników pozostałych Operatorów infrastrukturalnych i Cyfrowego Polsatu S.A oraz do abonentów lub użytkowników dostawców świadczących usługi telekomunikacyjne z wykorzystaniem sieci tych operatorów.
Play wykorzystuje sieć Plusa (czyli Polkomtela), więc z tego co rozumiem darmowe minuty też działają.
Niech mnie ktoś poprawi, jeśli źle interpretuję ten zapis.

 #506568  autor: jarowit
 03 paź 2011, 20:31
Ok, dzięki za info :) Teraz celuje w R20 i Sony-Ericsson Hazel, w iboa kosztuje aż 399 zł! Co ciekawe na allegro nowy kosztuje około 450 zł.... Niestety wstępne negocjacje zakończyły sięfiaskiem, ale zobaczymy, może sie ugną :)

 #506634  autor: bora1410
 04 paź 2011, 10:35
Witam. Polaczono mnie z SUK, wysluchalem oferty. Oferuja mi pakiet dla biznesu 140 za 84 netto (ale bez zadnego pakietu internetowego). Za pakiet 300MB mialbym doplacic 9 netto, za 1,5G- 38 netto. Desire S za zlotowke lub Galaxy S za 243. Czy da sie cos lepszego wynegocjowac? Posiadamy w firmie ok 8 abonamentow, akurat ten sie teraz konczy. Rachunki srednie ok 100pln.

 #506764  autor: wozo
 04 paź 2011, 23:24
Jak już wcześniej pisałem przedłużyłem umowę wybierając taryfę Rodzinna 60 ze zniżką za 59 zł. Kilka dni temu zadzwoniłem do BOA aby uruchomić promocyjny pakiet 250MB za 10zł miesięcznie. Konsultant powiedział, że on może jedynie uruchomić mi pakiety ze zwykłego cennika bo promocyjną ofertę dostałem z innego działu (chodziło mu o SUK). Kazał mi poczekać przy telefonie gdyż musi się z nimi skonsultować w tej sprawie…chwila oczekiwania i informacja, że pakiet został uruchomiony i powinien działać już po północy. Po chwili dostałem takiego SMSa – „Usługa BC 13/ryczałt została aktywowana na Twoim koncie. Będzie dostępna od jutra”. Jak dzwonię pod numer 602 963 000 aby sprawdzić ilość pozostałych bezpłatnych minut nie ma tam żadnej informacji o pozostałych MB do wykorzystania. Skąd mam wiedzieć ile danych wykorzystałem w danym miesiącu? Wcześniej jak miałem ofertę multimedialną to w serwisie głosowym najpierw była informacja o pozostałych minutach a potem o wykorzystanych megabajtach danych. Po przedłużeniu umowy uruchomili mi też bez mojej wiedzy „Granie na czekanie” i codzienne smsy z prognozą pogody. Czy będą za te usługi naliczali jakieś opłaty?

 #506765  autor: KC-KARLOS
 04 paź 2011, 23:46
wozo pisze: Po przedłużeniu umowy uruchomili mi też bez mojej wiedzy „Granie na czekanie” i codzienne smsy z prognozą pogody. Czy będą za te usługi naliczali jakieś opłaty?
Te usługi są uruchamiane zgodnie z regulaminami ofert promocyjnych.
GnC wyłączysz SMSem na 80333 o treści NIE.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #506801  autor: Pawel.s
 05 paź 2011, 10:33
wozo pisze:... Jak dzwonię pod numer 602 963 000 aby sprawdzić ilość pozostałych bezpłatnych minut nie ma tam żadnej informacji o pozostałych MB do wykorzystania. Skąd mam wiedzieć ile danych wykorzystałem w danym miesiącu? ...?
Ja zawsze wolalem uzywac bezplatnego i szybszego sposobu czyli *100*2*1#

 #506866  autor: wozo
 05 paź 2011, 16:05
"Granie na czekanie" już wyłączyłem. Pogoda nadal mi przychodzi rano...wysyłałem sms wg instrukcji na stronie T-mobile o treści "POGODA ANULUJ" na 8717 i dostałem taką odpowiedz - "Dostęp do usługi Pogoda został już wcześniej anulowany". Pogoda cały czas przychodzi.

 #507267  autor: lip@
 07 paź 2011, 12:39
witam,

mam pytanie: cały czas prowadzicie dyskusję nt. negocjacji taryf RODZINA. Czy ktoś z Was posiada informację nt. negocjacji umowy w taryfach multimedialnych lub biznesowych?
Czy one także podlegają negocjacji?

 #507280  autor: DiAbOlO
 07 paź 2011, 13:24
lip@ pisze:witam,

mam pytanie: cały czas prowadzicie dyskusję nt. negocjacji taryf RODZINA. Czy ktoś z Was posiada informację nt. negocjacji umowy w taryfach multimedialnych lub biznesowych?
Czy one także podlegają negocjacji?
A propos multimedialnych - patrz pierwsza strona - nie są negocjowalne.
Co do biznesówek, to przewertuj ok. 10 stron wstecz, a zapewne coś znajdziesz.

...:::DiAbOlO:::...

 #507311  autor: lip@
 07 paź 2011, 15:11
nie zadał bym pytania o multi, nie czytając pierwszego postu ;)

jakiś czas temu info o multi zniknęło z pierwszego postu, stąd moje pytanie. Co do biznesu - thx.

 #507729  autor: anonim69
 09 paź 2011, 13:48
Krótkie pytanko do zorientowanych zapewne najbardziej będzie to wiedział st.konsultant, jak jest z dostępnością telefonu Xperia NEO w iBOA ?
pivovar pisze:jednak można :mrgreen:
właśnie przedłużyłem umowę w punkcie partnerskim T-mobile,
taryfa Rodzina 80 - 550 minut
za 75 zł z kodem promocji H1R1SUK (czy jakoś tak)
telefon xperia neo z rączki do rączki, a z tego co widziałem na Iboa - to był niedostępny :cry:
oczywiście forum jak zwykle pomogło, więc wiedziałem co i za ile mogę dostać - dzięki

Myślę, że jest to alternatywa, dla tych którzy wolą kontakt osobisty i nie chcą czekać na kuriera.
Minusem jest tylko to, że brakujące ewentualnie punkty trzeba sobie załatwić przez telefon,
oraz to, że nie mamy 10 dni na rezygnację jakby co :D
Dostałem także propozycję ze zniżką mailowo, czy uzgadniałeś ewentualne podpisanie umowy z konsultantem telefonicznie , czy poszedłeś w ciemno, i jak wygląda sprawa dodania punktów, brakuje mi 400 do 7000 i wiem , ze telefonicznie raczej by nie było problemu z dostaniem takiej ilość, lecz w salonie nie ma szans, a interesuje mnie ten model telefonu co wziąłeś.
Oczywiście pytanie do wszystkich zorientowanych w tej kwestii .

 #507808  autor: pivovar
 09 paź 2011, 20:05
anonim69 pisze:Krótkie pytanko do zorientowanych zapewne najbardziej będzie to wiedział st.konsultant, jak jest z dostępnością telefonu Xperia NEO w iBOA ?
pivovar pisze:jednak można :mrgreen:
właśnie przedłużyłem umowę w punkcie partnerskim T-mobile,
taryfa Rodzina 80 - 550 minut
za 75 zł z kodem promocji H1R1SUK (czy jakoś tak)
telefon xperia neo z rączki do rączki, a z tego co widziałem na Iboa - to był niedostępny :cry:
oczywiście forum jak zwykle pomogło, więc wiedziałem co i za ile mogę dostać - dzięki

Myślę, że jest to alternatywa, dla tych którzy wolą kontakt osobisty i nie chcą czekać na kuriera.
Minusem jest tylko to, że brakujące ewentualnie punkty trzeba sobie załatwić przez telefon,
oraz to, że nie mamy 10 dni na rezygnację jakby co :D
Dostałem także propozycję ze zniżką mailowo, czy uzgadniałeś ewentualne podpisanie umowy z konsultantem telefonicznie , czy poszedłeś w ciemno, i jak wygląda sprawa dodania punktów, brakuje mi 400 do 7000 i wiem , ze telefonicznie raczej by nie było problemu z dostaniem takiej ilość, lecz w salonie nie ma szans, a interesuje mnie ten model telefonu co wziąłeś.
Oczywiście pytanie do wszystkich zorientowanych w tej kwestii .
Dlatego wybrałem się do punktu, ponieważ wiedziałem, że gość tam ma Xperię Neo.

Nie uzgadniałem nic przez telefon, ani przez maila - bo słyszałem, że są problemy z Neo.
Jeżeli potrzebujesz punktów to napisz do nich maila z konta przez IBOA. A jak Ci dodadzą - to spróbuj w jakimś punkcie gdzie będą mieli Neo.

pozdrawiam - PIVOVAR ;-)

 #507868  autor: adass
 09 paź 2011, 22:59
Prawda multimedialna jest nienegocjowalna. Ostatnio się przekonałem o tym jak do mnie konsultant zadzwonił i chwilę porozmawialiśmy. Oczywiście także przeonywał mnie że nie ma możliwości negocjacji cen na żadnej płaszczyźnie sieci a można było jak była jeszcze era. Po swierdzeniu przezemnie że nawet w salonie mogłem coś powalczyć tylko musiałbym wysłać wypowiedzenie jako podkładke do oferty z SUK itd. Otrymałem bardzo nie miłą odpowiedź że w salonie mi poprostu nakłamali że podali nie aktualną ofertę itp. Sam osobiście pracuję w handlu no i nie wyobrażam sobie abym mógł coś takiego wprost powiedzieć że ten co mówił to się nie zna że jest niekompetentny. Bo albo brakuję profesjonalizmu albo pracownicy są źle przeszkoleni. A to co handlowiec powiedział powinno byc święte. No ale dość moich wywodów. Jeszcze tego samego dnia napisałem jeszcze jednego meila i wieczorem miła pani oddzwoniła. Także próbowała mnie nakręcić aby podpisać standardową ofertę przedłużeniową tj za 89zł rodzina 80 i za jakieś 5 zł dorzuciłaby pakiet internetowy. Ale oczywiście byłem nieugięty i powiedziałem że co najwyżej za tą taryfe jestem w stanie zapłacić 75zł a później chciałbym internet non-stop bluconnect 13 za 10 zł. Tak więc pani stwierdziła że odznaczy aby skontaktowała się ze mną specjalna sekcja. I tak to więc oczekuję na telefon. Co do punktów piszcie śmiało przez kontakt na stronie powinno się udać aby dołożyli. Mi dołożyli prawiem 540 punktów

 #507901  autor: torture
 10 paź 2011, 09:14
Witam.

Teraz jestem w trakcie przedłużania umowy dla dziewczyny. Chciałem jej wziąć to, co sobie. rodzina 40 za 45zł + pakiet SMSów + Wildfire S za 99zł (miałem zniżkę EP). Napisałem maila, takiego jak zawsze, wspominając nieciekawe ceny, porównując z ofertą Play itd. - zawsze skutkowało.

I co odpisali? Rodzina 40 za 59 zł (pomyłka?) i Wildfire S za 199zł. Ktoś pisał, że jest możliwość wynegocjowania ceny telefonu z tabeli taryf multimedialnych, zgadza się to? Jak to wywalczyć?
  • Strona 120 z 217
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 217
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 217