Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Mam włączoną usługę połączeń z numerów zastrzeżonych i od kilku dni mi nie działa. Nie wiem czy zbiegło się z wymianą telefonu kilka tygodni temu przypadkowo czy może jedno z drugim jest związane - fakt jest taki, że dzwonił już ktoś do mnie z ukrytego numeru (czego nie toleruję).
Czy u Was usługa działa OK? Czy to, że nie działa u mnie ma związek ze zmianą słuchawki?
Usługa nie blokuje połączeń w których numer nie jest wyświetlany z innego powodu niż aktywna funkcja ukrywania numeru CLIR lub jest niepełny, nieprawdziwy, zamieniony
Generalnie oni nie dzwonią z zastrzeżonego numeru tylko ukrytego.
Czyli to nie jest wina po stronie PLAY, tylko odpowiednio skonfigurowana centralka w call center mBanku.
Marens ma racje w 100%
Taki jest zapis w play i dzwoniłem do bok i zostało to potwierdzone na moim drugim numerze- niestety zostawiają sobie furtkę awaryjną żeby i sami mogli dzwonić chyba
Doradca klienta indywidualnego - ORANGE
Czasami cudotwórca - nawet często
Masz problem to nasz , może pomogę , jak dam radę
Nieładnie tak robić, tzn. wykorzystywać znane błędy na swoją korzyść. Mimo wszystko uważam, że skoro usługa nie eliminuje takich przypadków, to jest to niedoskonałość usługi.
A co do Play, to konsultanci przyznali się do błędu i ponowili mi aktywację blokady. Zdarzyło się to już dwa razy, od kilku m-cy cisza - czyli albo nikt nie dzwoni z błędnego/ukrytego numeru, albo coś poprawili w Play.
Pożyjemy zobaczymy.