Otrzymałem oto odpowiedz:
Szanowny Panie,
Dziękuje za zgłoszenie dotyczące połączeń, które wpłynęło do nas za pomocą strony internetowej dnia 30 sierpnia 2011 roku.
Uprzejmie informuję, że dokładna analiza Pana połączeń i SMS-ów z dnia 29-08-2011r. nie wykazała nieprawidłowości Jeżeli problem będzie się powtarzał proszę u uzupełnienie poniższych danych podając jak najświeższe przykłady:
• Nr abonenta odbierającego:
• Nr abonenta dzwoniącego:
• Czy problem dotyczy połączeń od jednej osoby czy od różnych osób?
• Częstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie połączenia)?
• Miasto, w którym wystąpił problem:
• Ulica, przy której wystąpił problem:
• Czy był zasięg u abonenta odbierającego (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)?
• Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
• Model telefonu:
• Jakie komunikaty słychać w słuchawce (u osoby inicjującej połączenie)?
• Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby) ?
• Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
• Dokładny czas wystąpienia połączenia w historii (data + gg:mm:ss):
• KRÓTKI OPIS PROBLEMU:
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.play.pl.
Z poważaniem
................................
konsultant back office ds. obsługi klienta
[ Dodano: 2011-09-02, 17:58 ]
Dziwne bo gościu z obsługi klienta jak dzwoniłem tego samego dnia powiedział że faktycznie maja "małe" problemy z siecią.