• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 85 z 241
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 241

 #505537  autor: treeev
 27 wrz 2011, 13:09
Jakies zmiany w play, slysze-bo jak nr zajety to teraz mowi automat "przepraszamy...."

 #505542  autor: DanielR
 27 wrz 2011, 13:36
play4you2 pisze:Otrzymałam informację, że w tym roku nie będzie to możliwe, ale sugestia została przekazana do działu, który zajmuje się bramką sms.
:-D :lol:
A Nasze wcześniejsze propozycje w kwestii zmian na Play24, dotyczące możliwości regulacji / zwiększenia ilości pozycji w zakładce Historia połączeń - taka mała rzecz, a cieszy. Czy jeszcze w tym roku (!) :toothy10: będzie możliwa zmiana na + w tej kwestii?

 #505558  autor: play4you2
 27 wrz 2011, 14:51
DanielR pisze:A Nasze wcześniejsze propozycje w kwestii zmian na Play24
Wszystkie wasze wcześniejsze propozycje przesyłam dalej, niemniej jednak na dany rok są juz zaplanowane modernizacje i zmiany. Osoby, które zajmują sie portalem zbierają wasze opinie i z chwilą kiedy będzie to możliwe dokonają zmian na portalu.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #505579  autor: borek182
 27 wrz 2011, 17:24
mam pytanie do play4you. Posiadam internet mobilny w play za 59 zl z limitem 12GB. Limit powinien mi się odnawiać 1-go dnia każdego miesiąca, jednak mam w moim koncie informacje że zostało 388mb i ważność do 26.10.2011:/ Czy to oznacza, że dopiero odnowią mi transfer 26 października? Jeśli tak to oznacza, że transfer dany mi 1 września ma mi starczeć na prawie 2 miesiące :/

 #505581  autor: KC-KARLOS
 27 wrz 2011, 17:34
borek182 pisze:Posiadam internet mobilny w play za 59 zl z limitem 12GB. Limit powinien mi się odnawiać 1-go dnia każdego miesiąca, jednak mam w moim koncie informacje że zostało 388mb i ważność do 26.10.2011:/ Czy to oznacza, że dopiero odnowią mi transfer 26 października? Jeśli tak to oznacza, że transfer dany mi 1 września ma mi starczeć na prawie 2 miesiące :/
Nie, limit GB z szybszym netem jest ważny od pierwszego dnia do ostatniego dnia okresu rozliczeniowego. Być może jest błąd na Twoim koncie.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #505586  autor: wyzwolenia
 27 wrz 2011, 17:48
play4you2 34810260 zglosznei przez Ciebie ponaglone, a wielokrotnie zglaszane przez ludzi z forum bo chodzi o Fanty doladownie, chyba musi czekac ustawowe 30 dni :(? Maskra by tak prosta i znana sprawe zalatwiac tak dlugo :( szczeoglnie ze na forum widze ze zalatic potrafia to w tydzien

 #505590  autor: Robaas
 27 wrz 2011, 18:16
wyzwolenia na tym forum play4you twierdził, że tak jest dobrze i zgodnie z regulaminami (punktów nie umiał podać - zasłonił się "to wszystko co mam do powiedzenia") dobrze, że sobie poszedł i nie wypisuje swoich mądrości.

 #505631  autor: play4you2
 28 wrz 2011, 08:58
wyzwolenia pisze:play4you2 34810260
Tak jak Ci napisałam ponagliłam zgłoszenie, dziś zrobiłam to ponownie. 30 dni to ustawowy termin po którym zgłoszenie zostaje uznane za zasadne. Z chwila kiedy zostanie rozwiązane zostaniesz to tym poinformowany. Ja nie rozwiązuje tych zgłoszeń.

[ Dodano: 2011-09-28, 09:00 ]
Robaas pisze:wyzwolenia na tym forum play4you
Nie wiem w jakiej sprawie piszesz, wcześniej inna osoba zajmowała sie forum, jeśli napiszesz o co chodzi postaram sie udzielić Ci wyczerpującej odpowiedzi :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #505634  autor: tricki
 28 wrz 2011, 09:36
pytanie do play4you2.

a co można zrobic w tej sprawie? :-)

Czy i kiedy zostanie umieszczona opcja aktywująca usługę 30zł za 10zł w Play24 oraz zostanie uwidoczniona data aktywności tej usługi?

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #505641  autor: forum_tg
 28 wrz 2011, 11:13
play4you2 pisze:Osoby, które zajmują sie portalem zbierają wasze opinie i z chwilą kiedy będzie to możliwe dokonają zmian na portalu.
bardzo dobra polityczna wypowiedź, w 100% ucieczka od określenia jakiegoś granicznego terminu.
Z Twojej wypowiedzi można jednoznacznie wnioskować, że informatycy w Play, zrobią to za kwartał, a mogą także za rok, bo nic ich nie wiąże.
wiele sugestii podawanych na tym forum są bardzo ciekawe i wg mnie warto zacząć je wprowadzać w życie, bo są to opinie userów, a nie marketingowców. To ma sie podobać tym co korzystają, a nie tym co wymyślają.

wg mnie takich osób jak Ty play4you2 w Play zdecydowanie brakuje, Ty chcesz rozmawiać dyskutować, wymieniać się opiniamy z użytkownikami sieci Play, a wiele innych osób (przede wszystkim "kochany" przez wszystkich BOK) robi to bo musi i ma użytkowników (jak to się potocznie mówi) "gdzieś".
A nie o to przecież chyba chodzi.

 #505646  autor: play4you2
 28 wrz 2011, 11:23
tomektg pisze:bardzo dobra polityczna wypowiedź
Dziękuję za twoje uwagi, każda wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna, jak zauważyłeś nie jestem wszystkiego w stanie sama zmienić, są pewne procesy, które trwają. Niemniej jednak mogę Cię zapewnić, że wszystko jest przekazywane do Działów, które odpowiadają za konkretne zmiany i dzięki temu możemy ulepszać nasz portal. Co do czasu wykonania zmian, ja jestem tylko pośrednikiem, który przekazuje wam odpowiedzi osób, które sie tym zajmują. :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #505652  autor: qper
 28 wrz 2011, 12:30
Witam,

play4you mam do ciebie konkretne pytanie.

Czy kupując http://www.bankujesz-kupujesz.pl/katalo ... owego-30gb

zadziała to z waszą nową ofertą Nowy Play online na kartę? będzie ten rok wazności i te 30 GB?

Proszę o szybka odpowiedź bo muszę się zdecydować na jakiś mobilny internet :)

 #505653  autor: tricki
 28 wrz 2011, 12:30
a czy na odpowiedź play4you to trzeba sobie zasłużyć? zadałem wyzej pytanie po raz drugi i nie uzyskałem odpowiedzi

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #505656  autor: malsssh
 28 wrz 2011, 13:01
Witam!

Mam pewien problem, w zasadzie mój kolega go ma. Wziął telefon w akcji "testuj smartfona" i wczoraj minął mu termin zwrotu. No i tutaj mamy problem, gdyż nie wiemy co zrobić. Mamy w zasadzie 3 opcje:

1. oddać i zapłacić karę 400zł
2. powiedzieć że się go zgubiło, zachować telefon i zapłacić 400zł
3. nie robić nic i zapłacić 400zł

Proszę o poradę :)

Pozdrawiam

 #505660  autor: play4you2
 28 wrz 2011, 13:17
tricki pisze:a czy na odpowiedź play4you to trzeba sobie zasłużyć?
Nie, nie trzeba sobie zasłużyć, twoje uwagi są nie na miejscu. Przesłałam zapytanie do specjalisty, który tym się zajmuje i czekam na odpowiedź, kiedy ją uzyskam to odpiszę. Proszę spokojnie poczekaj na odpowiedź.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #505661  autor: tricki
 28 wrz 2011, 13:21
play4you2 pisze:Przesłałam zapytanie do specjalisty, który tym się zajmuje i czekam na odpowiedź, kiedy ją uzyskam to odpiszę. Proszę spokojnie poczekaj na odpowiedź.
szkoda ze tej informacji zabrakło, przyznasz że trudno się domyślać :). Tym czasem dziękuję za odpowiedź :)

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #505665  autor: play4you2
 28 wrz 2011, 13:26
qper pisze:play4you mam do ciebie konkretne pytanie
Już to sprawdzam, daj mi chwilkę :D

[ Dodano: 2011-09-28, 13:33 ]
qper pisze:play4you mam do ciebie konkretne pytanie.

Czy kupując http://www.bankujesz-kupu...ernetowego-30gb
Już sprawdziła, niestety nie możesz skorzystać z tej promocji przy nowej Ofercie. Ten voucher dedykowany jest do Oferty Play online na kartę. Ponadto w nowym Cenniku doładowań maksymalny czas przedłużenia konta to 120 dni, więc w sytuacji gdybyś skorzystał z tej promocji ważność konta przedłużyła by sie jedynie o 120 dni.

[ Dodano: 2011-09-28, 13:36 ]
malsssh pisze:Mam pewien problem, w zasadzie mój kolega go ma
Decyzja należy do Ciebie :D

[ Dodano: 2011-09-28, 13:49 ]
wyzwolenia pisze:play4you2 34810260 zglosznei przez Ciebie
Dostałam informację, że twoje zgłoszenie zostało rozwiązane :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #505675  autor: malsssh
 28 wrz 2011, 14:00
Nie do mnie, ja oddałem swój w terminie na szczęście :)

To chyba nie ma sensu oddawać telefon i zapłacić za niego 400zł, to już lepiej zostawić go dla siebie przynajmniej za coś się płaci. Od strony prawnej jak to wygląda ? Telefon będzie można nadal użytkować ?

 #505676  autor: play4you2
 28 wrz 2011, 14:07
malsssh pisze:Nie do mnie, ja oddałem swój w terminie na szczęście
Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz na stronie

http://www.testujsmartfona.pl/view/help ... ction=Help

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #505735  autor: Robaas
 28 wrz 2011, 18:06
play4you2 tak wiem, że inna osoba, kilka razy podkreślałem, że chodzi o Twojego poprzednika i teraz też chodziło. Konkretnie sprawa dotyczy błędu w systemie który skraca ważność pakietu złotowego w przypadku doładowania z promocji z nakrętki. Nie ma podstaw w regulaminie na skrócenie ważności a poprzednik twierdził, że tak ma być. Oto jego błędne wypowiedzi:
Ok, już wszystko wiem. Sprawa jest następująca, że jeżeli miałeś ważny Pakiet na określony czas, to w przypadku gdy np. otrzymasz jakikolwiek inny bonus w postaci tego pakietu, to liczony jest już czas od tego bonusu, ale jeden miesiąc. Jednak czas nie liczy się od daty, jaka była ostatnio uwzględniona na koncie, ale od daty rzeczywistej, czyli od tej, w którym dniu jest przyznany ten bonus (nie wiem, czy prawidłowo to wytłumaczyłem). Oznacza to, że jeżeli miałeś ustawiona datę np. do końca września, to w przypadku gdy doładowałeś promocyjne środki dzisiaj, to całe saldo będzie tym samym ważne przez mesiąc, ale od dzisiaj, czyli do 10 sierpnia, a nie do 10 października. To nie jest błąd systemu, tylko jego prawidłowe działanie.
No przykro mi, sytuacja wygląda jak wygląda i błędu tu nie ma. Co do zapisu w regulaminie, są podane informacje, że środki promocyjne są ważne 30 dni od daty ich przyznania. Jeżeli środkami promocyjnymi jest Pakiet Złotówek a wcześniej na tym samym pakiecie posiadałeś już inne środki, to są one automatycznie ważne 30 dni od daty ich przyznania. Są to te same salda, więc ich ważnośc liczy się od ostatniej aktywacji lub przyznania. Rozumiem, że możesz się nie zgadzać, ale tak to właśnie wygląda. To juz jest wszystko co mam do powiedzenia w tym temacie.
ciekawe tylko czemu bardziej się Wam opłaca uznawać reklamację, dawać po 10,20,30zł niż naprawić błąd?
  • Strona 85 z 241
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 241
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 241