• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #505484  autor: treeev
 27 wrz 2011, 06:48
Małe sprostowanie, echo o którym wspominałem wystąpiło raz czy dwa.problem leży u mnie o stronie telefonu (zte blade), jak przyłożyłem kartę sim do nokii było lepiej słychać (mnie i u mnie rozmówcę)

 #507160  autor: ksz_sz
 06 paź 2011, 21:42
Ciąg dalszy, walki po drugim zgłoszeniu dostałem odpowiedź taką:

"Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 14 września 2011 roku, dotyczące problemów z usługami Play.
Zapewniam, że dokładnie zapoznaliśmy się z opisywaną przez Pana sprawą. Według uzyskanych danych zostaną wprowadzone stosowne konfiguracje, które mają na celu wyeliminowanie wszelkich usterek i poprawę jakości usług. Jednocześnie pragnę przeprosić za powstałe niedogodności."

Juz czekam 2 tyg a żadnych zmian nie ma więc poszło kolejne zgłoszenie.
To jest jak walka z wiatrakami.
Pozdrawiam

 #507983  autor: przyssawka
 10 paź 2011, 17:40
Dodam jeszcze - permanentna walka z wiatrakami :)

 #508293  autor: ksz_sz
 11 paź 2011, 22:28
Pozostaje chyba tylko UKE:

W odpowiedzi uprzejmie informuję, że Pański problem został ponownie przesłany do działu technicznego w celu analizy. Uzyskaliśmy odpowiedź, że po ostatnim zgłoszeniu została zmieniona konfiguracja sieci. Skoro problem nadal występuje, wina leży po stronie operatora telefonu stacjonarnego.

 #508391  autor: Claudec
 12 paź 2011, 13:09
Problem z echem występuje tylko miedzy TP <-> Play
Dzwoniac z Play do netii nie ma takich problemow

 #508469  autor: pakierhakierxd
 12 paź 2011, 17:59
U mnie właśnie występuje dzwoniąc do netii ale powiem coś że poprawiło się z tym chyba przez przestawienie na zasięg plusa bo ostatnio jak rozmawiałem to już mało co słyszałem ja tam rzadko dzwonię na stacjonarny najczęściej tylko w przypadku gdy ktoś nie ma komórkowego,nie znam,popsuł się telefon :D

Pozdrawiam :)

 #508482  autor: Andrzej24
 12 paź 2011, 18:24
To i ja się dołączę bo dużo dzwonię na jeden numer stacjonarny i od roku nie było z echem problemu lecz od jakiegoś miesiąca zaczęło się echo. Jestem na GSM Play. Telefon stacjonarny jest podłączony kablem wewnątrz budynku długości nie przesadzę 20m. (centrala za ścianą). Aparat telefoniczny stacjonarny i komórkowy ten sam. Nie wiem jak jest na nadajnikach Plusa lecz widzę, ze na Play zaczyna się to powtarzać i jest to irytujące.
Panowie z Play. Zróbcie coś z tym bo jak się okaże, że na Plusie działa normalnie to się ręcznie na niego przełączę.

 #508501  autor: Realista
 12 paź 2011, 19:22
U mnie problem występował przez 2 tygodnie było echo i słyszałem własny głos, ale ostatnio jest ok.
Zgłosiłem to w salonie tak przy okazji i pan powiedział ze wystawi zgłoszenie.
Wkurzało ale pomogło, wię radzę sytuację zgłaszać może i u was Pomoże
Sytuacja pojawiała się na nadajnikach play jak i plus w moim wypadku a teraz jak ręką odjął :D

Doradca klienta indywidualnego - ORANGE
Czasami cudotwórca - nawet często :-)
Masz problem to nasz , może pomogę , jak dam radę ;-)

 #508503  autor: ksz_sz
 12 paź 2011, 19:26
U mnie problem jest ale tylko przy odbieranych połączeniach i o dziwo na Plusie jest to samo więc chyba problem bardziej dotyczy systemu niż samych nadajników. Skoro nie naprawili po zgłoszeniu to pozwoliłem sobie napisać do UKE i dostałem odpowiedź że zbadają sprawę zobaczymy co z tego wyniknie.

Wprowadzili jakieś konfiguracje i jest jeszcze gorzej teraz doszedł pogłos przy wybieranych do TP czego wcześniej nie było. Niestety będę musiał siedzieć na Plusie bo tam przynajmniej nie ma problemu z wybieranymi na stacjonarne chociaż przy odbieranych też echo występuje.

 #510109  autor: Wiola_K
 19 paź 2011, 22:40
Ostatnio zgłaszałam problem, że jak koleżanka dzwoni do mnie z TP nie jestem w stanie w ogóle z nią rozmawiać, takie jest echo. Po dwóch dniach zadzwoniła do mnie Pani wybadała cała sytuację. Dziś zerkam na Play 24, a tu odpisali, ze przepraszają za jakość, dali to do sprawdzenia technikom i od 1 listopada dostaję 30 minut do wszystkich sieci z powodu niedogodności. Miłe zaskoczenie :)

 #510212  autor: ksz_sz
 20 paź 2011, 14:05
Tylko jest pytanie czy naprawili. U mnie nie i sprawę teraz bada UKE, tak więc czekam na wyjaśnienie.
Pozdrawiam

 #511148  autor: pawcio1978
 25 paź 2011, 11:59
Osobiście czasami dzwonię na numery w TP i Orange. Bardzo sporadycznie zdarzały się problem z jakością połączenia.

 #511222  autor: Wiola_K
 25 paź 2011, 16:26
Jak ja dzwoniłam do koleżanki wszystko było w miarę ok, ale jak ona dzwoniła ze stacjonarnego - koszmar, i na razie nic się nie zmieniło

 #511291  autor: ksz_sz
 25 paź 2011, 19:54
Czyli problem istnieje na większą skalę. No zobaczymy jaka będzie odpowiedź UKE na moją skargę. Na pewno Was poinformuje.
Pozdrawiam

[ Dodano: 2012-04-16, 14:02 ]
Oczywiście Play się nie przyznał do problemu nawet przy pomocy UKE nic się nie udało zdziałać. Złożyłem wniosek o postępowanie mediacyjne jednak operator nie zgodził się na mediacje co oznacza że Play boi się że będzie dużo takich wniosków a jest to ewidentnie ich wina. Także jeśli ktoś dużo odbiera połączeń z TP to Playa NIE polecam.