Ja nie dawno napisałem zgłoszenie w sprawie echa dzwoniłem na stacjonarny
Napisałem coś takiego
Opis:
Model urządzenia: Motorola Defy
Lokalizacja: Supraśl,Lewitówka
Data lub okres występowania problemu: 7.09.2011
Kod lub opis błędu: echo podczas rozmowy
Szczegółowy opis sprawy: • KRÓTKI OPIS PROBLEMU:
Witam rozmawiałem dziś z abonentem sieci stacjonarnej i słyszałem lekkie echo, zdarza się to od czasu do czasu najczęściej jak dzwonię na stacjonarne i częściej na zasięgu 3g,nie wyłączę 3g bo korzystam z internetu. Mam nadzieję że takie zgłoszenia pomogą w wyeliminowaniu całkowicie takich problemów
Nr abonenta dzwoniącego:
xxx
Nr abonenta odbierającego:
xxx
Czy problem dotyczy połączeń z jedną osobą czy z różnymi osobami?
Z różnymi osobami najczęściej z numerami stacjonarnymi
• Częstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie połączenia)?
Rzadko
• Miasto, w którym wystąpił problem:
Supraśl
• Ulica, przy której wystąpił problem:
Lewitówka
• Czy był zasięg (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)?
Zasięg 3g sieci play-3/5 kresek
• Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
Nie
• Model telefonu:
Motorola Defy
• Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby) ?
Brak próby ale kiedyś też na innym występowało
• Czego dotyczy zła jakość połączenia (echo, cisza w rozmowie, szumy ...)?
Echo
• Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
07.09.2011
• Dokładny czas wystąpienia połączenia (data + gg:mm:ss):
07.09.2011 9:10
Dostałem taką odpowiedź
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące Play 24, które wpłynęło za pośrednictwem poczty elektronicznej 7 września 2011 roku.
|Uprzejmie informuję, że dział ekspercki wskazuje źródło problemu w przestarzałych centralach TP. Echo, zwłaszcza w przypadku połączeń z numerami stacjonarnymi, niestety może występować.
Bardzo przepraszam za niedogodności. Z drugiej strony zapewniam, że sieć jest stale modernizowana.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową
www.play.pl.
Z poważaniem
xxx
konsultant back office ds. obsługi klienta
P4 Sp. z o.o., ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa KRS 0000217207 NIP 951-21-20-077,
REGON 015808609 Kapitał zakładowy 48 456 500,00 PLN
No ok długo czekałem na odpowiedź 1 raz ale w końcu się doczekałem i mnie zadawala ,chodziło mi o to żeby zgłosić to żeby poprawili to jak się da
