• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 80 z 241
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 241

 #503834  autor: KC-KARLOS
 16 wrz 2011, 22:27
U mnie jest identycznie.
Dzień bez "grzebania" i "majstrowania" na Play24 - to dzień stracony :mrgreen:

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #503835  autor: muchakk
 16 wrz 2011, 22:35
U mnie to samo. Reklamacja złożona...

 #503837  autor: KC-KARLOS
 16 wrz 2011, 22:42
muchakk pisze:U mnie to samo. Reklamacja złożona...
I będziesz czekać te 30 dni? Chce Ci się? Mnie już te "awarie" Play24 się znudziły (czytaj: przyzwyczaiłem się do nich). Za kilka godzin wszystko wróci do "normy".

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #503838  autor: muchakk
 16 wrz 2011, 22:43
Karlos20 chce mi się. Od maja złożyłem jakieś 60 reklamacji. Nie przestane dopóki sieć nie wróci do normalnego działania. Płace za usługę funkcjonującą prawidłowo, a nie za bubel. Co z tego, że każda reklamacja jest uznana jak nie widać poprawy.

DNO DNO DNO

 #503839  autor: amfi
 16 wrz 2011, 22:46
U mnie oprócz problemów z Play24 jest poważniejsza sprawa - od 2 godzin nie mogę wysłać żadnego smsa, z połączeniami wychodzącymi i przychodzącymi nie ma żadnych problemów.

amfi

 #503851  autor: Marens
 17 wrz 2011, 00:18
Sprawdziłem przed chwilą i SMSy działają.
Co do Play24 już wstało, ale faktycznie nie działało.

Nie ma sensu reklamować, że nie działa Play24 gdyż:
Kod: Zaznacz cały
18. Dostęp do e-Faktur może być dla Abonenta ograniczony z przyczyn technicznych, leżących po stronie P4. P4 zobowiązuje się zapewnić
możliwość korzystania z Usługi w godzinach 8.00 – 18.00, na poziomie co najmniej 95% czasu w danym kwartale.
http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... 1-2011.pdf

Co jest dla mnie równoznaczne z działaniem Play24

 #503852  autor: Pajuch
 17 wrz 2011, 01:11
Marens pisze:P4 zobowiązuje się zapewnić
możliwość korzystania z Usługi w godzinach 8.00 – 18.00, na poziomie co najmniej 95% czasu w danym kwartale.
Ja to tylko tak skomentuje
Marens pisze:Co jest dla mnie równoznaczne z działaniem Play24
W bok siedza w biurze od 10 do 22 kody nie dzialaja czesto ehh koment wyzej ;) :-D

 #503868  autor: piotros.org
 17 wrz 2011, 10:49
Robaas pisze:mam: "w trakcie zmian" problem w tym, że w ostatnich dniach nic nie zlecałem, ktoś ma pomysł o co chodzi? opcja play fresh smsy do wszystkich.
Jest to taka dodatkowa funkcjonalność platformy Play'a, że jak włączają Ci rekompensaty za zgłoszenia, to tak jest do momentu ich włączenia, co następuje z reguły 1 każdego miesiąca.
Nic na to nie poradzisz, tak już jest i pewnie dopiero jak napiszą platformę od nowa, to może to poprawią.

piotros

 #503896  autor: Marens
 17 wrz 2011, 12:47
Pajuch pisze:siedza w biurze od 10 do 22
Bok działa 7-24, blokada telefonów powinna 24/7

 #503904  autor: potargany
 17 wrz 2011, 13:29
od 7 - 24 całość
24 - 7 - blokady

P42 - 32804157

Dostałem odpowiedź - obniżenie ABO o 50%
Thx

Pieniądze to nie wszystko ...

 #503909  autor: Robaas
 17 wrz 2011, 14:10
piotros.org ok dzięki.

 #503921  autor: xif
 17 wrz 2011, 14:50
prosiłbym kogoś z obsługi Play o pomoc:

wysłałem pismo (wzór otrzymany w salonie Play) rezygnacyjne, w którym zaznaczyłem opcję przejścia po umowie do Play Fresh - na podstawie informacji z salonu oraz tych znalezionych w internecie byłem pewien, iż pismo to spowoduje przejście wraz z końcem umowy do PF.

dziś natomiast otrzymałem odpowiedź z Play:
(...)w związku z Pana pismem z dnia 13 września 2011 roku dotyczącym rezygnacji z usług świadczonych przez P4 Sp. z o.o. informujemy, iż Umowa dla numeru 00000000000 zostanie rozwiązana z dniem 31 października 2011 roku, z zachowaniem okresu wypowiedzenia określonym w §16 pkt 1 i 5 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla Abonentów. Przy wcześniejszym zerwaniu umowy nie ma możliwości przejścia na Play Fresh.

Pytam się teraz - dlaczego tak zinterpretowano pismo i jak to odkręcić? nie chcę tracić numeru, nie chcę też rozwiązywać wcześniej umowy.

Czy mógłby ktoś pracujący w Play poratować jakoś?

W razie czego - opisałem całą sytuację w kolejnym zgłoszeniu:
Numer zgłoszenia: 35123449

 #504099  autor: mejdej
 18 wrz 2011, 21:47
Witam, mam problem z rozwiązaniem umowy z PLAY, może tutaj mi ktoś pomoże.
Otóż sprawa wygląda tak: z końcem Maja tego roku zaraz po zakończeniu 2 letniej umowy wysłałem wniosek o rozwiązanie umowy, z aneksem o przejście na kartę.
2 czerwca na mojej stronie PLAY pojawiła się informacja (zgłoszenie), że proces dobiegł końca:
potwierdzamy wpłynięcie Pana pisma z dnia 31 maja 2011 roku dotyczącego rezygnacji z usług świadczonych przez P4 Sp. z o.o.
bla bla
W przypadku podtrzymania decyzji informujemy, iż Umowa dla numeru xxxxxxxxxxx zostanie rozwiązana z dniem 19 lipca 2011 roku z zachowaniem okresu wypowiedzenia określonym w §16 pkt. 5 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o.o. dla Abonentów.
Jakiś czas później został mi zablokowany numer. Zalogowałem się więc na play24 i napisałem zgłoszenie:
Data: 23.07.2011
Data zamknięcia: 02.09.2011
Chciałem się dowiedzieć kiedy mój telefon zostanie odblokowany. Po zakończeniu umowy wysłałem pismo o rezygnacji z abonamentu i przejściu na kartę (Play Fresh). Umowa została zerwana 19 lipca i od tego czasu do dzisiaj mój telefon jest nieaktywny, nie mam wogóle zasięgu.
Kiedy się to zmieni?
A jako, że potrzebowałem telefonu zaopatrzyłem się w zestaw startowy play fresh, nie korzystałem ze starej karty i wszelkie zmiany monitorowałem przez internet.
Bardzo się zdziwiłem, gdy na play24 zobaczyłem informację "Nowa faktura z dnia 22.08.2011na kwotę: 45,37 PLN" - przecież umowę rozwiązałem!
Napisałem kolejne zgłoszenie, tym razem z pytaniem o co chodzi. Na drugi dzień przyszła informacja, ze moja skarga została przekazana do działu Reklamacji (Status zamknięcia: 31.08.2011).

2 września zamknęło sie pierwsze zgłoszenie i otrzymałem taka odpowiedz:
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące odstąpienia od złożonej rezygnacji oraz założonej blokady na usługę głosową, które otrzymałam 23 lipca 2011 roku za pośrednictwem serwisu Play24.
Na wstępie pragnę przeprosić Pana za długi czas oczekiwania na rozwiązanie sprawy. Zgodnie z § 14 pkt 8 Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o. o. dla Abonentów, operator udziela odpowiedzi na zgłoszenie w terminie do 30 dni od daty jego zgłoszenia. W związku z tym, że wspomniany termin został przekroczony, Pana reklamacja została uznana za zasadną w zakresie wspomnianego regulaminu.

Uprzejmie informuję, że 31 maja 2011 roku został odnotowany wpływ Pana pisemnej rezygnacji z usługi głosowej świadczonej dla numeru telefonu xxxxxxxxx. Zgodnie z § 16 pkt 5 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o.o. dla Abonentów, usługa została odłączona z zachowaniem okresu jej wypowiedzenia 19 lipca 2011 roku. Powyższe informacje zostały Panu przekazane w odpowiedzi na zgłoszenie numer xxxxxxx.

Przypominam, że złożona przez Pana rezygnacja zawierała informację o całkowitym rozwiązaniu Umowy, bez przejścia na Play Fresh. Zatem od 20 lipca 2011 roku nie miał Pan możliwości wykonywania połączeń. Potwierdzam jednak, że odstąpił Pan od wypowiedzenia umowy, Następnie 11 sierpnia 2011 roku usługa świadczona dla numeru telefonu xxxxxxxxx została całkowicie przywrócona w planie One Play 45, z którego korzystał Pan do dnia rozwiązania umowy. W związku z tym, bez przeszkód może Pan wykonywać połączenia oraz je odbierać. W okresie kiedy usługa była odłączona, nie były pobierane żadne opłaty, zatem nie mam możliwości ich korekty.

Mając jednak na uwadze nieterminowe udzielenie odpowiedzi na reklamowane przez Pana kwestie, jako rekompensatę przyznałam Panu dodatkowy Pakiet 20 minut na połączenia głosowe do wszystkich sieci krajowych. Wspomniany pakiet obowiązywać będzie przez jeden pełen okres rozliczeniowy od 20 września 2011 roku do 19 października 2011 roku.

Jestem przekonana, że przedstawione przeze mnie wyjaśnienie jak i rozwiązanie spotka się z Pana uznaniem, a ansza dalsza współpraca będzie układała się pomyślnie. Zapewniam, że dokładamy starań, aby jakość świadczonych usług była na najwyższym poziomie, dlatego dziękuję za czas poświęcony na przedstawienie sprawy.

Z poważaniem
Justyna D.
Konsultant ds. obsługi klienta
Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Informujemy, iż przysługuje prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych roszczeń można dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy, w postępowaniu mediacyjnym przed Prezesem UKE, lub przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Prezesie UKE.
P4 SP. Z O. O., UL. TAŚMOWA 7, 02-677 WARSZAWA KRS 0000217207 NIP 951-21-20-077, REGON 015808609 KAPITAŁ ZAKŁADOWY 48 456 500,00 ZŁ.
Wynika z tego, że zapomniałem zaznaczyć krzyżyka na formularzu, nie mam żadnej możliwości weryfikacji, więc załóżmy, że rzeczywiście tak było. Nie rozumiem jednak w którym momencie odstąpiłem od wypowiedzenia umowy, wydaje mi się, że moje zgłoszenia były zrozumiałe. Jak mogę to wszystko odkręcić? Nie korzystałem wogóle z tego numeru od czasu odłączenia i nie uśmiecha mi się płacić za fakturę, której być nie powinno.
Również chciałbym zachować numer. Czy jest na to wszystko jakaś rada?

 #504124  autor: play4you2
 19 wrz 2011, 09:40
buger pisze:Moje pytanie jest następujące.
Mogłeś od razu podpisać Aneks na warunkach Oferty Pracowniczej skoro jesteś pracownikiem Play. Nie ma konieczności wypowiadania Umowy i przenoszenia do Oferty Play Fresh.

[ Dodano: 2011-09-19, 09:46 ]
Robaas pisze:mała lektura dla cierpiących na bezsenność jak play traktuje klienta i jak łamie kolejne ustawy
Sprawa jest juz dawno nie aktualna ponadto przestarzała.

[ Dodano: 2011-09-19, 09:49 ]
Sikor28 pisze:Play4You2,
Przeoczyles mojego posta
Nie, nie przeoczyłam, tak jak napisałam przekazałam sprawę do odpowiedniego działu, jak otrzymam informacje udzielę odpowiedzi na twojego posta.

[ Dodano: 2011-09-19, 10:20 ]
potargany pisze:P42 - czy " ponaglenia " coś dają ??
Sprawa jest już rozwiązana.
malag201 pisze:Zgłoszenie 35019022
Sprawa rozwiązywana jest w zgłoszeniu 35065297. 35019022 jest zamknięte. Ponagliłam sprawę.
wojciech pisze:Czy ja mogę mieć prośbę, żeby informacja o wyłączeniu TelePlay i jego darmowości przyszła tylko raz? bo chyba mnie trafi jak dostanę jeszcze jednego smsa
MK_ pisze:Dołączam się
qper pisze:Wysyłam stop na numer 18353 i dostaje SMS "wystąpił problem z wyłączeniem usługi. Spróbuj ponownie pózniej"
Przesłałam juz wasze uwagi do odpowiedniego działu. Po otrzymaniu informacji zwrotnej, dam wam znać. W piatek smsy otrzymały osoby które kiedyś korzystały z TelePlay jak był w wersji BETA. W związku z tym, że otrzymaliście bezpłatny dostęp do usługi do 15 września, w związku z tym, że ten okres sie skończył dostaliście smsa z podziękowaniami i informacji jak dalej korzystać z usługi.
tricki pisze:pytanie do play4you2
Karlos20 juz kolejny raz odpowiedział na twoje pytania.
tricki pisze:dodatkowo czy taka informacja moze pojawiać sie w zakłądce usługi play24
Przekazałam twoje uwagi do działu, który zajmuje się Play24.

[ Dodano: 2011-09-19, 10:39 ]
wyzwolenia pisze:Play4you2 czy mozesz pomoc pogonic to zglosznie z 08.09.2011 34810260
Ponagliłam :D
mkowalski pisze:Zgłoszenie 34924463
Czy sprawdziłeś czy imei telefonu został odblokowany? Zanim zrobisz kolejne zgłoszenie proszę o weryfikację.
Nightkriss pisze:Doładowałem konto za pomoca e-doładowaniaplay.
Zrób zgłoszenie i podeślij mi numer, bez tego nie mogę nic zweryfikować. Lub jeśli jest Ci wygodniej podeślij mi numer i hasło do weryfikacji na priv.

[ Dodano: 2011-09-19, 11:00 ]
xif pisze:prosiłbym kogoś z obsługi Play o pomoc:
Twoja sprawa została juz załatwiona, sprawdx rozwiazanie na Play24.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #504134  autor: forum_tg
 19 wrz 2011, 11:49
przez dłuższy czas będę na L4 i bede siędział w domu, co za tym idzie nie bede korzystał z internetu mobilnego, teraz cały czas wykupuje pakiety internetowe i chciałbym się dowiedzieć w jaki najtańszy sposób mogę przedłużyć ich ważność . Już wykupiłem najtańszy, tj. 25 MB a ze mozna jeden w miesiacu wiec teraz musialbym kupic kolejny drozszy, a jest jakis inny sposob?

Konto promocyjne pieniedzy mozna przedłużyć przez doładowanie na FB, a co z pakietami internetowymi?

taryfa: Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci

 #504135  autor: MK_
 19 wrz 2011, 11:59
Nie ma innego sposobu.

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #504146  autor: wlkp
 19 wrz 2011, 12:59
Mogę prosić o zgłoszenie aby przyspieszyć rozpatrzenie zgłoszenia 34961728 ,bo znowu będzie to trwało ze 2 miesiące .A ja nie mogę wcale korzystać z usług sieci,bo się po prostu nie da . :(

Ciekaw jestem kiedy Play zabierze się w końcu za konkretne budowanie własnej sieci,bo choćby robili nie wiem jakie promocje i dawali po 5,000,000 minut w abonamencie to na co to komu jak nie ma zasięgu sieci !!!A korzystanie po sieci Plusa to dla mnie fikcja ,działa to beznadziejnie !


Dziękuje !
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2011, 13:59 przez wlkp, łącznie zmieniany 1 raz.

 #504150  autor: play4you2
 19 wrz 2011, 13:36
playwlkp pisze:Mogę prosić o zgłoszenie aby przyspieszyć rozpatrzenie zgłoszenia 34961728
Ponagliłam zgłoszenie

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #504153  autor: wyzwolenia
 19 wrz 2011, 13:54
Play4you2 czemu kody polecajace nie przychodza? Czekam juz chyba 4 czy 5 dzien :( na polecenie przez innego Playowca? Caly czas nie dostalem sms a tym bardziej nie moge potwierdzic na stronie WWW - mimo ze widze iz wisi to polecenie.
Mozesz sprawdzic co sie dzieje z wiszacymi poleceniami bo to w koncu aktualna promocja

 #504201  autor: ukefake
 19 wrz 2011, 17:13
mejdej pisze:z końcem Maja tego roku zaraz po zakończeniu 2 letniej umowy wysłałem wniosek o rozwiązanie umowy, z aneksem o przejście na kartę.
popros play o wysłanie duplikatu wniosku - będziesz miał czarno na białym pod czym się podpisałeś. Jeśli będzie tam wyraźnie zaznaczone, że chcesz przejść do fresha to robisz nową reklamację, a w przypadku jej nieuznania (i anulowania opłat abonamentowych) sprawę zgłaszasz do UKE.
  • Strona 80 z 241
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 241
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 241