• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #503545  autor: przemek910
 15 wrz 2011, 13:29
musze Cie zmartwic, NIE powinienes podpisywac tego aneksu gdy widziales stan aparatu.
nic by sie nie stalo, zadnego zachodu z tym by nie bylo, ot poprostu kurier by wrocil sie do tmobile.

baa, cos czuje, ze uszkodzony wyswietlacz moze nie przejsc latwo przez gwarancje.
lecz zycze powodzenia :)


ja naprawialem swojego 3 miesiace, po czym dalem sobie spokoj, zabraklo mi sil na glupote serwisu (wyslalem nawet CD z video, na ktorym bylo widac usterke).

 #503546  autor: thonka
 15 wrz 2011, 13:41
przemek910 pisze:nic by sie nie stalo, zadnego zachodu z tym by nie bylo, ot poprostu kurier by wrocil sie do tmobile.
stalo by sie... zostala by wlaczona nowa taryfa, choc defacto powinna byc ona cofnieta (cofana jest tylko na wniosek klienta).

dodatkowo jezeli w miedzyczasie zmienilaby sie oferta promocyjna - mozliwa do aktywacji bylaby tylko oferta najnowsza niekoniecznie z takimi samymi cenami...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #503550  autor: Girion
 15 wrz 2011, 14:09
musze Cie zmartwic, NIE powinienes podpisywac tego aneksu gdy widziales stan aparatu.
nic by sie nie stalo, zadnego zachodu z tym by nie bylo, ot poprostu kurier by wrocil sie do tmobile.

baa, cos czuje, ze uszkodzony wyswietlacz moze nie przejsc latwo przez gwarancje.
lecz zycze powodzenia
To nie było uszkodzenie mechaniczne widoczne gołym okiem, takich uszkodzeń telefon nie miał, sprawdziłem przed odbiorem aparatu. Gdyby coś takiego miało miejsce, to zaraz dzwoniłbym do BOA z pytaniem co robić. :P Po prostu po włączeniu aparatu na wyświetlaczu były widoczne poziome paski, jak gdyby smużenie. Paski te były widoczne najbardziej na jednolitym, jasnym tle (np. przy rozruchu na białym tle znaczka T-Mobile, w czasie pisania smsa, itp.). Tak więc z gwarancją nie powinno być problemu. Co więcej, babka w salonie też miała Wave i sprawdziła, że u siebie na wyświetlaczu nie ma takich "zjawisk".

Dziś w CCS widnieje komunikat "urządzenie w Dziale Kontroli Jakości", więc mam nadzieję, że powrót telefonu jest bliski. ;)

Radzono mi też zrywanie aneksu i odsyłanie telefonu (nawet w salonie), ale nie zdecydowałem się na to z powodów, o których pisze Thonka.

 #503680  autor: baranek21
 16 wrz 2011, 09:54
To już z górki. Teraz testują fona i wczoraj albo dziś wyjdzie od nich do salonu. Niestety pasy na lcd mi się czasem trafiały od nowości i lcdki zostały wymienione bez problemu. CCS ma ten plus, ze opisują każdą zmianę w naprawie, nawet selftest funkcji telefonu i na koniec co zostało naprawione. W Regenersis niestety tylko suche fakty: urządzenie przyjęte do naprawy, naprawa w serwisie centralnym, urządzenie przygotowane do wysyłki i wysłane.

 #503686  autor: Girion
 16 wrz 2011, 10:14
Zgadza się, opis naprawy - "WYMIANA WYŚWIETLACZA. ZMIANA OPROGRAMOWANIA." :) Poniżej zamieścili test. Status brzmi, iż urządzenie "jest przygotowane do odbioru". Tak więc mam nadzieję, że najpóźniej we wtorek dostanę z powrotem telefon. W przyszłości w razie czego będę nosić telefon bezpośrednio do serwisu. Podsumowując - dzięki wszystkim za pomoc w namierzeniu mojego telefonu. :)

 #503719  autor: baranek21
 16 wrz 2011, 12:34
Obyś już nie musiał namierzać :)

Pozdr

 #503726  autor: Ramirez
 16 wrz 2011, 14:13
Girion, nie masz co się dziwić ale takie czekanie to jest nic. Np zaniosłem do sklepu mix electronix telefon na gwarancje chyba 10 kwietnia a później pisało że przyjęto do serwisu 4 maja. Czyli prawie miesiąc. To jest dopiero przegięcie. Ale co poradzić jak nie ma w pobliżu serwisu.

 #503727  autor: MK_
 16 wrz 2011, 14:17
Ale co poradzić jak nie ma w pobliżu serwisu.
Wysłać bezpośrednio do centralnego. Samsung i Sony Ericsson mają door-to-door, koszty przesyłki pokrywa serwis. Dziadowska Nokia z tego co wiem nie ma.

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #503731  autor: mkowalski
 16 wrz 2011, 14:43
MK_ pisze:Dziadowska Nokia z tego co wiem nie ma.
Nokia ma taki sam door-to-door jak Samsung i SE. Ba, Nokie i SE są naprawiane w tym samym serwisie. Nie wiesz - nie pisz.

 #503732  autor: MK_
 16 wrz 2011, 14:46
Nokia ma taki sam door-to-door jak Samsung i SE. Ba, Nokie i SE są naprawiane w tym samym serwisie. Nie wiesz - nie pisz.
Regenersis? Anyway, ja SE naprawiam w W-Supporcie.

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #503733  autor: mkowalski
 16 wrz 2011, 14:47
Tak, Regenersis. Ja tam naprawiałem właśnie Nokię i SE, nigdy nie było z niczym problemów.

 #503735  autor: Girion
 16 wrz 2011, 15:08
A przy moim telefonie znów pojawił się status "urządzenie w Dziale Kontroli Jakości". Wcześniej był już rzekomo gotowy do odbioru, a teraz go jeszcze testują? :P

 #503854  autor: cook1e
 17 wrz 2011, 07:44
Widzę, że nie tylko ja mam problemy z serwisem.

Odebrałem nowy telefon 4.08.2011, okazało się że dotyk działa nieprawidłowo. Zwróciłem go do T-Mobile jako niezgodny z umową, nie chcieli wymienić tłumacząc, że przysługuje im prawo do naprawy - odesłali do Regenersis. Gdy sprawdzałem ich na stronie, status sprawy zmieniał się co parę dni, ale zawsze była to data przyjęcia telefonu do naprawy :? (coraz późniejsza). Interweniowałem kilka razy, ze skutkiem takim, że sprawa ma podwyższony priorytet, ale ale nie wiadomo kiedy będę miał telefon.
Po ponad miesiącu czekania odstąpiłem od aneksu pisemnie i następnego dnia dostałem informację, że mi jednak wymienią. Po kolejnym dniu czekania miałem już telefon w rękach.