Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
380
Rejestracja
15 wrz 2010, 17:16
Lokalizacja
Wielkopolska
na pewno lepszy niż za jeden milionMarens pisze:Pomyśl, jaki byś BOK postawił za 2,5 miliona...MK_ pisze:P4 wydaje kasę na głupoty typu Wojewódzkiego niż na zatrudnienie do działu radiowego kogoś bardziej kompetentnego od idiotów
Bo oni są niczym boty - problem techniczny --> niezależny od nich, naliczenie dodatkowej kasy (czyli praktycznie wyłudzenie) --> kwota została naliczona poprawnie i link do regulaminu na 10 stronCo z tego, że się pisze zgłoszenia, jak Play kłamie w żywe oczy, że problemu nie ma?
No tak, tyle, że sprawa rozbija się o to że nie chce właśnie przedłużac umowy przez "RePlay" tylko zawiązać zupełnie nową umowę z numerem który z dniem 1 pazdziernika przejdzie do fresha. Szkopuł tkwi w tym, że mam możliwośc przejsc na umowe pracownicza tylko i wylacznie z migracji z fresha, więc wychodzi na to ze msuze czekac na 1 pazdziernika by podpisac nowa umowe aż numer stanie się numerem na kartę.Karlos20 pisze:Oczywiście, że można - jeśli w okresie wypowiedzenia (max 30 dni) nie podejmiesz decyzji o dokonaniu "RePlaya" na swoim koncie, numer jest przełączany do Fresh'a.
A ja się zastanawiam jak wyłączyć tę usługęMK_ pisze:Dołączam sięwojciech pisze:Czy ja mogę mieć prośbę, żeby informacja o wyłączeniu TelePlay i jego darmowości przyszła tylko raz? bo chyba mnie trafi jak dostanę jeszcze jednego smsa
Już kiedyś odpowiedziano Tobie na pytanie, jak możesz sprawdzić, do kiedy możesz zużyć promocyjne złotówki z pakietu m. in. 30 za 10.tricki pisze:prosze o pomoc i informację w jaki konkretny sposób moge sprawdzić do kiedy mam ważny pakiet 30zł za 10zł. Wykorzystałem już środki z tego pakietu i nie wiem kiedy moge aktywować nastepny. Czy taka informacja nie może sie pojawjać na Play24 w zakładce obok usługi?