• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 78 z 241
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 241

 #503491  autor: Quetzal
 14 wrz 2011, 23:11
Marens pisze:
MK_ pisze:P4 wydaje kasę na głupoty typu Wojewódzkiego niż na zatrudnienie do działu radiowego kogoś bardziej kompetentnego od idiotów
Pomyśl, jaki byś BOK postawił za 2,5 miliona...
na pewno lepszy niż za jeden milion
a Play miał ostatnio inne "bardzo mądre" wydatki, np. zakup domeny, program Smart Net Surfers itp.
myślę, że uzbierałoby się na kilka potrzebnych inwestycji, choćby w platformę bilingową.

 #503493  autor: joasia_23
 14 wrz 2011, 23:16
Co z tego, że się pisze zgłoszenia, jak Play kłamie w żywe oczy, że problemu nie ma?

 #503494  autor: MK_
 14 wrz 2011, 23:18
Co z tego, że się pisze zgłoszenia, jak Play kłamie w żywe oczy, że problemu nie ma?
Bo oni są niczym boty - problem techniczny --> niezależny od nich, naliczenie dodatkowej kasy (czyli praktycznie wyłudzenie) --> kwota została naliczona poprawnie i link do regulaminu na 10 stron

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #503495  autor: Robaas
 14 wrz 2011, 23:21
mała lektura dla cierpiących na bezsenność jak play traktuje klienta i jak łamie kolejne ustawy:
http://absurdum.pl/?p=225
http://absurdum.pl/?p=240

 #503512  autor: Sikor28
 15 wrz 2011, 10:38
Play4You2,
Przeoczyles mojego posta czy nie masz zamiaru sie ustosunkowywac do wypowiedzi Naczelnika Ksiezopolskiego ?

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #503524  autor: issp
 15 wrz 2011, 12:15
Ja mam pytanie z innej beczki, otóż oddałem smartfona do testów w terminie!!! a na stronie odlicza mi czas: 7 dni opóźnienia!!!

 #503533  autor: pakierhakierxd
 15 wrz 2011, 12:44
Nie martw się tym mają jakieś problemy ze stroną internetową :D,skoro oddałeś w terminie i masz potwierdzenie to wszystko ok.

Pozdrawiam :)

 #503537  autor: MK_
 15 wrz 2011, 12:53
Bez obaw, ta strona już wiele kontrowersji wywołała. Ważna jest dokumentacja "papierowa".

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #503592  autor: buger
 15 wrz 2011, 17:43
Karlos20 pisze:Oczywiście, że można - jeśli w okresie wypowiedzenia (max 30 dni) nie podejmiesz decyzji o dokonaniu "RePlaya" na swoim koncie, numer jest przełączany do Fresh'a.
No tak, tyle, że sprawa rozbija się o to że nie chce właśnie przedłużac umowy przez "RePlay" tylko zawiązać zupełnie nową umowę z numerem który z dniem 1 pazdziernika przejdzie do fresha. Szkopuł tkwi w tym, że mam możliwośc przejsc na umowe pracownicza tylko i wylacznie z migracji z fresha, więc wychodzi na to ze msuze czekac na 1 pazdziernika by podpisac nowa umowe aż numer stanie się numerem na kartę.

Chodzi mi o to, że ceny tel ostatnio skaczą, dla przykłądu Zwykły Desire i "Zetka" podrozały o 50zł, a ja poluje na Galaxy S Plus który poki co jest w dobrej cenie i tylk oczekac aż ceny pójdą w górę...

 #503599  autor: potargany
 15 wrz 2011, 18:17
P42 - czy " ponaglenia " coś dają ??
32804157 - reklamacja od 12 LIPCA

Pieniądze to nie wszystko ...

 #503601  autor: Robaas
 15 wrz 2011, 18:27
potargany dają ale te wysyłane przez UKE.

 #503602  autor: MK_
 15 wrz 2011, 18:36
P42 - czy " ponaglenia " coś dają ??
Nie dają absolutnie nic. Ja z ponagleniem czekałem 3 tygodnie...

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #503606  autor: Robaas
 15 wrz 2011, 19:43
zalogowałem się do play24 i przy usługach:
Blokada połączeń z numerów zastrzeżonych
Blokada transferu danych
Poczta glosowa lite
Poczta głosowa standard
Poczta głosowa na email

mam: "w trakcie zmian" problem w tym, że w ostatnich dniach nic nie zlecałem, ktoś ma pomysł o co chodzi? opcja play fresh smsy do wszystkich.

 #503623  autor: user_delete19
 15 wrz 2011, 21:24
Czy ja mogę mieć prośbę, żeby informacja o wyłączeniu TelePlay i jego darmowości przyszła tylko raz? bo chyba mnie trafi jak dostanę jeszcze jednego smsa :evil:

 #503624  autor: malag201
 15 wrz 2011, 21:29
Zgłoszenie 35019022.

Dostałem z UKE decyzje z play przychylającą się do mojej "prośby", ale play ma mnie w d***e i naliczyła taki abonament jak wcześniej, nie mówiąc już o obiecanej rekompensacie. Proszę przyspieszyć rozpatrywanie zgłoszenia.

 #503635  autor: MK_
 15 wrz 2011, 22:01
wojciech pisze:Czy ja mogę mieć prośbę, żeby informacja o wyłączeniu TelePlay i jego darmowości przyszła tylko raz? bo chyba mnie trafi jak dostanę jeszcze jednego smsa :evil:
Dołączam się :!:

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #503654  autor: qper
 15 wrz 2011, 23:36
MK_ pisze:
wojciech pisze:Czy ja mogę mieć prośbę, żeby informacja o wyłączeniu TelePlay i jego darmowości przyszła tylko raz? bo chyba mnie trafi jak dostanę jeszcze jednego smsa :evil:
Dołączam się :!:
A ja się zastanawiam jak wyłączyć tę usługę
Wysyłam stop na numer 18353 i dostaje SMS "wystąpił problem z wyłączeniem usługi. Spróbuj ponownie pózniej"

i o co chodzi - tak mam na 2 telefonach na których testowo usługa była włączona

 #503681  autor: tricki
 16 wrz 2011, 09:54
pytanie do play4you2

prosze o pomoc i informację w jaki konkretny sposób moge sprawdzić do kiedy mam ważny pakiet 30zł za 10zł. Wykorzystałem już środki z tego pakietu i nie wiem kiedy moge aktywować nastepny. Czy taka informacja nie może sie pojawjać na Play24 w zakładce obok usługi?

Pozdrawiam
Tricki

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #503685  autor: KC-KARLOS
 16 wrz 2011, 10:08
tricki pisze:prosze o pomoc i informację w jaki konkretny sposób moge sprawdzić do kiedy mam ważny pakiet 30zł za 10zł. Wykorzystałem już środki z tego pakietu i nie wiem kiedy moge aktywować nastepny. Czy taka informacja nie może sie pojawjać na Play24 w zakładce obok usługi?
Już kiedyś odpowiedziano Tobie na pytanie, jak możesz sprawdzić, do kiedy możesz zużyć promocyjne złotówki z pakietu m. in. 30 za 10.
*101# "Dodatkowo w ramach środków promocyjnych masz 0,00zl do wykorzystania do xxxx-xx-xx 23:59:59."

Polecam Ci też regulamin promocji "30 za 10 zł". -> http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... _10_zl.pdf
Przypominam, że w trakcie ważności środków promocyjnych z pakietu 30 za 10, nie możesz ponownie tego samego pakietu uruchomić. Są wtedy 4 wyjścia:
> zmienić profil bezpłatnie, licząc się z tym, że stracisz inne usługi i pakiety niepieniężne i wtedy można ponownie uruchomić pakiet 30 za 10.
> kupić inny pakiet w tym samym profilu, np. 10 za 5 albo 15 za 10
> poczekać do końca daty promocyjnych środków, wtedy dzień po tej dacie ponownie kupisz pakiet,
> doładować poprzez Facebook'a konto za minimum 5 zł w ostatnim dniu ważności pakietu (dostaniesz na promo 50 gr, i następnego dnia znów uruchomisz pakiet 30 za 10) lub skorzystać z innych form doładowań przez internet, gdzie też możesz dostać bonus na konto promocyjne (ale od 20 zł zasilenie).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #503687  autor: tricki
 16 wrz 2011, 10:22
tylko ze na srodki promocynje skłądaja sie tez te przyznane w ramach dołądowania 30% to jak mam to rozróznić?

dodatkowo czy taka informacja moze pojawiać sie w zakłądce usługi play24

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!
  • Strona 78 z 241
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 241
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 241