• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 77 z 241
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 241

 #503321  autor: MK_
 13 wrz 2011, 21:12
Może ktoś mi wytłumaczyć na jakiej zasadzie (przez jakie inteligentne istoty) tworzone są informację o partnerach roamingowych na stronie Play? Bo są tam jedynie totalne głupoty. Jedyne co się zgadza to operatorzy z którymi Play ma umowę. Przykładowo w przypadku Turcji to Turkcell i Avea (jest jeszcze Vodafone ale z nim nie mają). Telefon z Playa działa tylko na Avea, a że oni mają tylko 1800MHz i 2100MHz to dodzwonić się gdzieś poza miastami jest koszmar. Po co pisać o operatorze który w ogóle nie wpuszcza klientów do sieci? (Turkcell). No i ostatnia zagadka - dlaczego piszą że 3G niedostępne podczas gdy wszystkie sieci go posiadają i wpuszczają do niego roamingowe telefony? Wiem, że nie jest to zbyt istotne, bo to nie filozofia - wjeżdżasz za granicę, telefon się przełącza i po ptakach. Ale zamiast pisać informacje totalnie rozmijające się z prawdą możnaby się zająć czym innym, np koszmarnie działającą w niektórych miejscach (a coraz ich więcej) infrastrukturą.

A tak całkowicie przy okazji - bardzo dziękuję P4 za uszczęśliwianie klienta na siłę durną pocztą głosową, która w roamingu zżera kasę jak nienormalna - przykładowo w kraju gdzie stawka za połączenie odebrane to 1zł, a nawiązane 5zł pobierane jest 0,50zł + 2,50zł (pierwsze 30 sekund). Gratuluje pomysłowości, nie używając telefonu ktoś może ci nabić rachunek jak wysoki chce.
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2011, 21:21 przez MK_, łącznie zmieniany 1 raz.

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #503322  autor: playonline
 13 wrz 2011, 21:14
WOW, nie wierze... Chyba samo zaczelo sie cos naprawiac... ;) Samo bo nie ponawialem, zadnego zgloszenia.. Numer 790 z ktorym mam problemy w Play za granica (od czerwca) zaczal czesciowo dzialac. Wczoraj jeszcze nie dziala a dzis juz czesciowo. Tzn moge wykonac polaczenie ale smsa juz wyslac nie moge. Podobnie jest tez z polaczeniami i smsami przychodzacymi. Nie docieraja w ogole. Te z TelePlay i te z komorek..

 #503325  autor: raftel23
 13 wrz 2011, 21:19
play4you2 proszę o przeanalizowanie sprzeciwu wobec nieuznania reklamacji: 34972090 - rozpatrując pierwotną reklamację najprawdopodobniej nie przesłuchano całej rozmowy lub oparto się jedynie na zapisach w systemie bez odsłuchania rozmowy.

jj

 #503330  autor: ks
 13 wrz 2011, 21:47
MK_ pisze:Po co pisać o operatorze który w ogóle nie wpuszcza klientów do sieci? (Turkcell).
W maju korzystalem z Turkcell w Stambule...Moze zalezy od telefonu albo karty SIM.

 #503334  autor: MK_
 13 wrz 2011, 22:03
W maju korzystalem z Turkcell w Stambule...Moze zalezy od telefonu albo karty SIM.
Telefonów kilka, zarówno z abo jak i z karty. Więc to chyba jest zależne od obszaru. Plus w tej sieci działał. Pewne jest że tam gdzie było niezbędne nie działało i wynikło z tego wiele problemów, bo nikt nie będzie dzwonił na 112 i mówił, że mu się samochód zepsuł...(swoją drogą to nie wiem jak można w takim kraju robić GSM na 1800MHz, to jest jakiś masochizm, chyba że mają jakieś umowy o roamingu wewnętrznym).

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #503383  autor: mkowalski
 14 wrz 2011, 12:38
play4you2, muszę kolejny raz prosić o interwencję. Niestety cztery zgłoszenia (34540695, 34856999, 34945250, 34962462) nie rozwiązały problemu, więc mam nadzieję że tym razem "do pięciu razy sztuka" i zgłoszenie 34996316 trafi do kogoś znającego się na rzeczy.

Jednocześnie problem ze zgłoszenia 34924463 nadal pozostaje nierozwiązany, a na chwilę obecną jest to już złamanie prawa - zgodnie z ustawą Prawo Telekomunikacyjne zlecenie powinno zostać wykonane w ciągu 1 dnia roboczego.

 #503401  autor: Quetzal
 14 wrz 2011, 15:54
play4you2, mam kolejną sugestię.
W bilingach na Play24 wprowadźcie listę nie 10 ale 100 pozycji (no, a przynajmniej 50).
Na wolniejszym łączu dłużnej się czeka na wczytanie strony niż przegląda te 10 pozycji.
Sprawdzenie pozycji sprzed 10 dni jest wręcz komiczne (następne -> następne -> następne -> następne -> następne i tak jeszcze długo...).

 #503402  autor: DanielR
 14 wrz 2011, 16:03
Quetzal pisze:play4you2, mam kolejną sugestię.
Zgadzam się, przydałoby się rozwiązanie podobne do bilingów w T-Mobile. Tam zdaje się można wybrać samemu ilość pozycji, możliwych do wyświetlenia.

 #503413  autor: avt31
 14 wrz 2011, 17:45
Karlos20 pisze:Ale chyba lepiej stracić nawet przy 10 kB, króciótkiej transmisji danych 1 gr, niż 3 grosze przy starszym POnK, prawda?
Nie do końca.
Kasa powinna być zaokrąglana do 1 grosza po zużyciu bonusu, a bonus powinien być rozliczany z dokładnością, jaka była poprzednio tzn 100kB.
Na dodatek rozliczają ODDZIELNIE dane wysłane i odebrane zatem nie będzie 1 grosz tylko 2 grosze, a z bonusu zniknie 300+300=600kB.
na dodatek w nowym POnK bonus jest mniejszy niż poprzednio co w sumie powoduje "czyszczenie" konta bonusowego w zastraszającym tempie.
Nie powiesz mi, że POnK masz po to żeby dodatkowo płacić za dane. Liczy się bonus przy doładowaniu, który wg nowych zasad jest rozliczany dużo gorzej.

 #503423  autor: MK_
 14 wrz 2011, 19:15
Na dodatek rozliczają ODDZIELNIE dane wysłane i odebrane zatem nie będzie 1 grosz tylko 2 grosze, a z bonusu zniknie 300+300=600kB.
Transmisja jest rozliczana tak jak nie inaczej bo wynika to z charakterystyki oferty - sesje dłuższe i "masywniejsze" niż sprawdzenie poczty na telefonie...

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #503429  autor: avt31
 14 wrz 2011, 19:37
MK_ pisze:Transmisja jest rozliczana tak jak nie inaczej bo wynika to z charakterystyki oferty - sesje dłuższe i "masywniejsze" niż sprawdzenie poczty na telefonie...
Stary POnk
4.2. W ramach niniejszej Oferty, na terenie kraju dane naliczane są za każdy rozpoczęty 1kB, oddzielnie
za dane wysłane i odebrane na poziomie protokołu internetowego; 1kB = 1024 B.

Doładowanie 50 zł = premia 3,84GB
Rozliczanie 0,03 zł/100kB


Nowy POnK
Punkt 4.
b) W ramach niniejszej Oferty, na terenie kraju dane naliczane są za każde rozpoczęte 300 kB,
oddzielnie za dane wysłane i odebrane na poziomie protokołu internetowego.

Doładowanie 50 zł = premia 3,61GB
Rozliczanie 0,01 zł/300kB


Gołym okiem widać, jak fatalnie rozliczany jest bonus.

 #503433  autor: ksz_sz
 14 wrz 2011, 20:11
Play4you2 proszę o pomoc w zgłoszeniu 35016975. Niestety poprzednie nie pomogło sprawa jest nie rozwiązana. Problem z echem dot. połączeń z numerami stacjonarnymi występuje tylko na numerach przeniesionych z innej sieci oraz występuje również na sieci Plus.

 #503434  autor: play4you2
 14 wrz 2011, 20:17
raftel23 pisze:play4you2 proszę o przeanalizowanie sprzeciwu wobec nieuznania reklamacji: 34972090
Sprawę przekazałam do realizacji

[ Dodano: 2011-09-14, 20:21 ]
mkowalski pisze:Jednocześnie problem ze zgłoszenia 34924463
Oba zgłoszenia ponagliłam, drugie zgłoszenie jest w trakcie realizacji.

[ Dodano: 2011-09-14, 20:25 ]
Quetzal pisze:play4you2, mam kolejną sugestię
Dziękuję, przekazałam twoje uwagi do odpowiedniego działu.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #503437  autor: buger
 14 wrz 2011, 20:44
Witam.

Moje pytanie jest następujące.

Wypowiedziałem umowę zgodnie z okresem wypowiedzenia, który kończy się z końcem września, zaznaczyłem tym samym, że chcę przejść na fresha od razu po tym okresie, czyli z dniem 1 pażdziernika numer który mam będzie już numerem na kartę fresh.

Czy jest możliwośc, aby w trakcie okresu wypowiedzenia, zawiązać już nową umowę abonamentową z tym numerem który mam obecnie? Pytam z tego powodu, gdyz jako pracownik Play niestety nie mam możliwości przedłużenia umowy na warunkach korzystniejszych z tytułu pracy u operatora, stąd najpierw wypowiedziałęm umowę by przejśc na fresha, a z fresha na pracowniczą umowę.

Mam nadzieję, że w miare składnie to przedstawilem:)
Z góry thx za odp :)

 #503461  autor: Pajuch
 14 wrz 2011, 21:34
avt31 pisze:Gołym okiem widać, jak fatalnie rozliczany jest bonus.
Nie przesadzaj uzywajac karte do internetu z komputerem nie bedziesz sie rozłaczal 150 razy na godzine, jedna krótka sesja i cmyk kilkanascie MB wiec to pikus PAN PIKUS

Nawet w edge 20min serfowania w menczarniach wessa dobre 10MB a co dopiero jak strony sie szybko ładuja

No chyba ze ładujesz ponad ,5GB i uzywasz w mini operze wtedy no coment :-D

 #503467  autor: KC-KARLOS
 14 wrz 2011, 21:48
buger pisze:Czy jest możliwośc, aby w trakcie okresu wypowiedzenia, zawiązać już nową umowę abonamentową z tym numerem który mam obecnie?
Oczywiście, że można - jeśli w okresie wypowiedzenia (max 30 dni) nie podejmiesz decyzji o dokonaniu "RePlaya" na swoim koncie, numer jest przełączany do Fresh'a.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #503468  autor: MK_
 14 wrz 2011, 21:51
Oczywiście, że można - jeśli w okresie wypowiedzenia (max 30 dni) nie podejmiesz decyzji o dokonaniu "RePlaya" na swoim koncie, numer jest przełączany do Fresh'a.
Dziwne, że taka cisza i niewiedza, w Plusie to by zadzwonili podczas tego okresu 10 razy jeszcze czy się nie rozmyślił, przecież trzeba uzbierać na odprawy dla zarządu :twisted:

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #503470  autor: avt31
 14 wrz 2011, 21:56
Pajuch pisze:Nie przesadzaj uzywajac karte do internetu z komputerem nie bedziesz sie rozłaczal 150 razy na godzine, jedna krótka sesja i cmyk kilkanascie MB wiec to pikus PAN PIKUS
Niestety nie do końca pikuś.
Najpierw musi być stabilny zasięg, a ten zniknął i stał się słaby lub go nie ma lub jak jest to pojawia się i znika. Nawet na dworze słabo łapie UMTS czy playowe 4G, a w zeszłym roku jeszcze było wszystko OK.
Rozmowy na UMTS nie można przeprowadzić, bo co chwilę zrywa lub brak sygnału ze stacji Play. Zostało tylko GSM.
W takim wypadku rozliczanie w nowym POnK jest fatalne, bo się okazuje, że bonus zje szybciutko.

 #503473  autor: MK_
 14 wrz 2011, 22:12
No ale to jest już nie wina rozliczania (które moim zdaniem może być, ze względu na specyfikę oferty), tylko tego, że P4 wydaje kasę na głupoty typu Wojewódzkiego niż na zatrudnienie do działu radiowego kogoś bardziej kompetentnego od idiotów (o inwestycjach nawet nie wspominam bo to chyba oczywiste)

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #503489  autor: Marens
 14 wrz 2011, 23:00
MK_ pisze:P4 wydaje kasę na głupoty typu Wojewódzkiego niż na zatrudnienie do działu radiowego kogoś bardziej kompetentnego od idiotów
Pomyśl, jaki byś BOK postawił za 2,5 miliona...

Działa Wam głos lektora przy wyłączonym telefonie, który przed wyłączeniem był zalogowany do Plusa przy wyłączonej Notce SMS i Poczcie głosowej?
  • Strona 77 z 241
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 241
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 241