• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 76 z 241
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 241

 #503226  autor: arfa2
 13 wrz 2011, 13:07
czy wiadomo czy playstation jeśli zbierze się abonamenty za 250zł jest zpadem , padami i jakąś grą czy jest to czysta konsola? raczej wezmę i tak bo sume abonamentów które przepisuje wynosi ponad 250zł ale chciałbym weidzieć czy mam dokupić pada gdyż moge od kolegi kupić za połowe ceny w tej chwili

 #503231  autor: playonline
 13 wrz 2011, 13:24
play4you2 pisze:Zgłoszenie zostało zamknięte
Odniose sie do odpowiedzi po rozwiazaniu zgloszenia nr 34949449. :)

 #503233  autor: KC-KARLOS
 13 wrz 2011, 13:27
qper pisze:Nie jestem pewien w regulaminie jest napisane, że oferta Play Online na kartę a to jest przecież Nowy Play Online na kartę.

Wydam 300 zł i okaże się, że jednak nie zadziała
Faktycznie, jest jakiś problem z tą promocją. W regulaminach niczego się nie doszukałem. Podejrzewam, że w starym Play Online na kartę, łączny bonus w ramach tej zdrapki to 30 GB, a Nowy Play Online na kartę też powinien zakwalifikować się do promo, gdyż możesz dostać bonusowe GB podzielone z resztą bonusu, który wpłynie na konto podstawowe, gdzie taryfikacja jest korzystniejsza (zamiast 3 gr/100 kB teraz jest 1 gr/300 kB), więc bonus byłby wyższy. Jedno jest pewne, te doładowanie wydłuży ważność konta głównego oraz bonusowego o cały rok, więc może warto spróbować?

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #503240  autor: Kamul_
 13 wrz 2011, 14:09
Witam forumowiczów,

Zgodnie z tematem tego wątku pozwolę sobie na dokonanie pierwszego wpisu na tym forum. Być może ktoś miał podobną sytuację albo po prostu poradzi co można zrobić w takiej sytuacji.

Byłem szczęśliwym użytkownikiem taryfy Play Fresh. Do czasu... W połowie lipca zadzwonił konsultant PLAY z ciekawą ofertą migracji z PF na Mixturę (Plan Cenowy III 45). Początkowo byłem niechętny, lecz po analizie przedstawionych warunków zdecydowałem się na tą usługę.

Warunki miałybyć takie:
- nielimitowane rozmowy w PLAY przez cały okres trwania zobowiązania
- 500 smsów/miesiąc jako bonus za przejście z karty na mixa.

Wielokrotnie podkreślałem w rozmowie z konsultantem, że 2 powyższe kwestie są dla mnie podstawowe i warunkują decyzję o zmianie taryfy.

Otrzymałem telefon i dokumenty. Swoją drogą umowa jest sporządzona bardzo ogólnie i odsyła wyłącznie do regulaminów dostępnych na www.

Doładowałem konto... a tu ani darmowych minut w sieci, ani smsów. Zgłosiłem telefonicznie reklamację w dniu 01.08.2011. Numer zgłoszenia: 33446566.
15.08 - telefon do BOK - dowiedziałem się, że operator ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji
01.09 - czyli 31 dnia... dzwonię do BOK i dowiaduję się, że... reklamacja została z mocy prawa uznana za zasadną. Wow, super... tylko co z tego? Minut nie ma, smsów nie ma...
08.09 - kontaktuje się konsultant BOK z "super" ofertą migracji na Mixturę AllInclusive. Myślałem, że mnie rozniesie... Nie potrzebuję internetu, a jedynie minuty i smsy, co podkreślałem od samego początku... Konsultant przekazał, że skonstruują ofertę dla mnie i się skontaktują... Jednocześnie powiedział, że nie ma możliwości zawarcia w ofercie jednocześnie darmowego pakietu smsów oraz darmowych rozmów w sieci oraz, że "prawdopodobnie zostałem wprowdzony w błąd" przez konsultanta, który proponował ofertę.
13.09 - mija 44 dzień, reklamacja dalej ma status "rozpatrywana". Zero kontaktu ze strony operatora.

Co zrobilibyście na moim miejscu?
Myślę o następującym rozwiązaniu.

Pisemnie wystąpić do P4 i powołując się na art. 491 KC:

Wyznaczyć 7 dniowy termin od dnia odebranie pisma na:
1. włączenie usługi 500 darmowych sms,
2. włączenie usługi bezpłatnych polączeń w sieci.
3. zwrot poniesionych kosztów, tj. koszt 107 smsów wysłanych w sierpniu, wsystkich smsów wysłanych do czasu rozwiązania sporu.

W przypadku nie spełnienia roszczenia - wysłać pismo informujące o odstąpieniu od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z winy operatora bez konieczności zapłaty kary umownej tytułem ulgi za telefon...

Tracę już siły i cierpliwość w walce z operatorem. Czy ktoś również wojował z tą siecią komórkową i brnął przez proces reklamacji...? Czy klient musi być skazany na porażkę w walce z molochem? :(

 #503241  autor: Golarz Filip
 13 wrz 2011, 14:22
Kamul_ pisze:
Byłem szczęśliwym użytkownikiem taryfy Play Fresh. Do czasu...
Tak czytając kolejne tego typu historie, zastanawiam się, jak mocno ograniczona musi być osoba kłamiąc Klienta w żywe "ucho",wiedząc dodatkowo,że rozmowa jest nagrywana i koniec końcem Klient będzie dochodził swojego?

 #503243  autor: avt31
 13 wrz 2011, 14:25
Karlos20 pisze:, gdzie taryfikacja jest korzystniejsza (zamiast 3 gr/100 kB teraz jest 1 gr/300 kB), więc bonus byłby wyższy.
Korzystniejsza? Chyba tylko przy sesji, która nie jest zrywana lub kończona.
Policz sobie jak szybko 300kB zje bonus. 1 gr jest korzystniejszy, ale nie rozliczanie 300kB.

[ Dodano: 2011-09-13, 14:29 ]
Golarz Filip pisze:Tak czytając kolejne tego typu historie, zastanawiam się, jak mocno ograniczona musi być osoba kłamiąc Klienta w żywe "ucho",wiedząc dodatkowo,że rozmowa jest nagrywana i koniec końcem Klient będzie dochodził swojego?
Część odpuści, bo nie ma czasu ani chęci na przepychanki z opem.
Potem tylko nie przedłuży umowy i zmieni operatora.
A nagranie? Może się nie nagrać lub zaginąć. Jeżeli nie masz swojego nagrania to tak jakby i u opa nie było jeżeli to jest dla niego niekorzystne.

 #503245  autor: KC-KARLOS
 13 wrz 2011, 14:29
avt31 pisze:Korzystniejsza? Chyba tylko przy sesji, która nie jest zrywana lub kończona.
Policz sobie jak szybko 300kB zje bonus. 1 gr jest korzystniejszy, ale nie rozliczanie 300kB.
Ale chyba lepiej stracić nawet przy 10 kB, króciótkiej transmisji danych 1 gr, niż 3 grosze przy starszym POnK, prawda?

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #503249  autor: play4you2
 13 wrz 2011, 15:17
playonline pisze:zgloszenia nr 34949449
Również zostało zamknięte

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #503258  autor: Marens
 13 wrz 2011, 16:38
play4you2 pisze:
Marens pisze:Mógłbym mieć prośbę o przyjrzeniu się kwestii: 34682248, 34564424
Sprawa jest rozwiązywana :D
Problem jest w tym, że 20.09 rozpoczyna się nowy okres rozliczeniowy.
Istnieje prowdopodobieństwo, że nowe warunki wejdą z początkiem przyszłego okresu rozliczeniowego (w teorii miały wejść w ciągu 1-10dni od rozmowy z konsultantem). Jednak tak jak już wspominałem wysłałem odstąpienie od aneksu zawartego telefonicznie w cięgu 10dni. Zależałoby mi aby rozwiązać problem przez dwudziestym, pozwoli to uniknąć niespodzianek z zmianą taryfy etc.

 #503259  autor: play4you2
 13 wrz 2011, 16:38
Sikor28 pisze:dlaczego we wnioskach o przeniesienie numeru od innego operatora nalezy zgodzic sie na 24 godzinna przerwe w swiadczeniu uslug ?
Ponieważ trzeba czasu na zmianę ustawień sieciowych - aktualizację danych i zmianę numerów Routingowych u wszystkich operatorów komórkowych. Do czasu zmiany część połączeń może nie być wykonywana.

[ Dodano: 2011-09-13, 16:52 ]
mkowalski pisze:34945250
Zgłoszenie zostało zamknięte,
mkowalski pisze:I druga sprawa - zgłoszenie 34924463.
Dodałam ponaglenie do zgłoszenia

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #503264  autor: wyzwolenia
 13 wrz 2011, 16:56
play4you2 mozesz odpowiedziec na moj problem? Kilka postow wyzej?

 #503265  autor: playonline
 13 wrz 2011, 16:59
play4you2 pisze:Również zostało zamknięte
Hmm no i właśnie na taka wpadkę czekałem gdyż w zgłoszeniu wyraźnie napisałem, ze chce aby środki które musicie mi zwrócić za pseudo rachunek szczegółowy mają pokryć kwotę za ostatnia fakturę czyli 12 groszy a resztę przelać na numer prepaid... No nic, trzeba więc kolejne zgłoszenie napisać. Tak swoją droga dziękuję za rekompensatę 5zl. ;) niestety nie mogę tego wykorzystać gdyż sim nie działa prawidłowo za granica. ;(

 #503271  autor: uwazny
 13 wrz 2011, 17:20
play4you2 pisze:Ponieważ trzeba czasu na zmianę ustawień sieciowych - aktualizację danych i zmianę numerów Routingowych u wszystkich operatorów komórkowych. Do czasu zmiany część połączeń może nie być wykonywana.
Więc powiem inaczej. Czy zdajecie sobie sprawę iż jest to niezgodne z polskim prawem telekomunikacyjnym? Czy łamiecie polskie prawo godząc się ze wszystkim konsekwencjami tego czynu? Kiedy zostanie zmieniony regulamin PLAY w tej kwestii?

Proszę o odpowiedzi do pytań moich i kolegów a nie tylko do odpowiadania "zgłoszenie zostało zamknięte", "sprawa ponaglona"

 #503282  autor: Robaas
 13 wrz 2011, 17:52
13.09 - mija 44 dzień, reklamacja dalej ma status "rozpatrywana". Zero kontaktu ze strony operatora.
z mocy ustawy jeżeli operator nie ustosunkował się do reklamacji w ciągu 30 dni została ona w całości uznana. Proponuję zainteresować tym UKE jeżeli operator zwleka z włączenie usług które reklamowałeś.
play4you2 pisze:Ponieważ trzeba czasu na zmianę ustawień sieciowych (...)
ale ustawa podobno mówi o 3h? a wy macie dać wybór a nie wykorzystywać swoją pozycję i zmuszać do takiego zapisu? czy zatem mogę złożyć wniosek z ręcznie wykreślonym punktem lub zmienionym na 3h, parafowanym przez 2 strony i będzie on realizowany?
uwazny pisze:Proszę o odpowiedzi do pytań moich i kolegów (...)
przecież oni odpowiadają na wygodne i łatwe pytania, poprzednik mnie nauczył, że jak czegoś nie wie albo jest niekorzystne dla play to albo milczy albo powie "to wszystko co mam do powiedzenia w tym temacie" - to ostatnie działa na mnie jak płachta na byka i tylko dolewa oliwy w moim przypadku. Dobrze, że u play4you2 jeszcze tego nie widziałem i oby to nie była kwestia czasu.

 #503284  autor: Sikor28
 13 wrz 2011, 18:07
play4you2 pisze:Ponieważ trzeba czasu na zmianę ustawień sieciowych - aktualizację danych i zmianę numerów Routingowych u wszystkich operatorów komórkowych. Do czasu zmiany część połączeń może nie być wykonywana.
A wyobraz sobie Szanowny Kolego, ze w ten sposob robicie Klientow w konia.
Nie macie prawa narzucac takowej zgody. Pozorny wybor "Tak" lub "Nie" to swego rodzaju fortel dla UKE, zeby nie mozna Wam bylo nic zarzucic. Rownie dobrze mozna dodac "Nie wiem" do wyboru. Cala sytuacja wyszla przypadkowo w sporze z T-Mobile, ponizej wklejam Ci stanowisko Naczelnika Wydzialu Kontroli:

"Na pytanie, czy operator ma prawo narzucić wnioskodawcy wyrażenie zgody na dłuższą przerwę, a w przypadku jej niewyrażenia odmówić przyjęcia wniosku, należy odpowiedzieć, że nie ma takiego prawa. Zgodnie z cytowanym przepisem, jeżeli abonent nie wyrazi zgody na dłuższą przerwę, powinna ona ograniczyć się do godzin od 0 do 3 w nocy. Przepis nie przewiduje okoliczności, w których wyrażenie takiej zgody byłoby warunkiem koniecznym dla przyjęcia wniosku o przeniesienie numeru.
Pierwszy raz spotykam się z takim zarzutem pod adresem P4 Sp. z o.o. i w ramach tej sprawy poprosimy jeszcze operatora o ustosunkowanie się do niego.

Z poważaniem

Artur Księżopolski
Naczelnik Wydziału Kontroli Telekomunikacyjnej
Urząd Komunikacji Elektronicznej Delegatura w Warszawie "

Jak sie zapatrujesz na Wasze bezprawie ?

Jest to arogancja ze strony Play i pokazuje gdzie ma swoich abonentow.

Uciekacie od wszelakiej odpowiedzialnosci. Nie ma tu znaczenia jak czesto zdarzaja sie takie przypadki jak przerwa dluzsza niz ustawowe 3 godziny po przeniesieniu. Ciekawi mnie jak wiele jeszcze takich kwiatkow macie w regulaminach.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #503289  autor: play4you2
 13 wrz 2011, 19:05
uwazny pisze:Proszę o odpowiedzi do pytań moich i kolegów a nie tylko do odpowiadania "zgłoszenie zostało zamknięte", "sprawa ponaglona"
Informuję, że w indywidualnych przypadkach mogę jedynie napisać, że zgłoszenie jest rozwiązane. Na więcej nie pozwala mi prawo Telekomunikacyjne. Na ogólne pytania staram się w miarę możliwości odpowiadać. Na twoje pytanie tez udzielę odpowiedzi, jednak potrzebuje na to czasu, aby to zweryfikować. Dodatkowo pragnę nadmienić, ze jestem na forum po to aby wam pomagać, ale na część pytań nie można od razu odpowiedzieć.

[ Dodano: 2011-09-13, 19:09 ]
wyzwolenia pisze:play4you2 mozesz odpowiedziec na moj problem?
Chcesz polecić znajomego w promocji PlayStation czy w Ofercie na kartę?

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #503294  autor: Pawel.s
 13 wrz 2011, 19:28
Sikor28 pisze: Nie macie prawa narzucac takowej zgody. Pozorny wybor "Tak" lub "Nie" to swego rodzaju fortel dla UKE, zeby nie mozna Wam bylo nic zarzucic. Rownie dobrze mozna dodac "Nie wiem" do wyboru. Cala sytuacja wyszla przypadkowo w sporze z T-Mobile, ponizej wklejam Ci stanowisko Naczelnika Wydzialu Kontroli:

"Na pytanie, czy operator ma prawo narzucić wnioskodawcy wyrażenie zgody na dłuższą przerwę, a w przypadku jej niewyrażenia odmówić przyjęcia wniosku, należy odpowiedzieć, że nie ma takiego prawa. Zgodnie z cytowanym przepisem, jeżeli abonent nie wyrazi zgody na dłuższą przerwę, powinna ona ograniczyć się do godzin od 0 do 3 w nocy. Przepis nie przewiduje okoliczności, w których wyrażenie takiej zgody byłoby warunkiem koniecznym dla przyjęcia wniosku o przeniesienie numeru.
Pierwszy raz spotykam się z takim zarzutem pod adresem P4 Sp. z o.o. i w ramach tej sprawy poprosimy jeszcze operatora o ustosunkowanie się do niego.

Z poważaniem

Artur Księżopolski
Naczelnik Wydziału Kontroli Telekomunikacyjnej
Urząd Komunikacji Elektronicznej Delegatura w Warszawie "

Jak sie zapatrujesz na Wasze bezprawie ?

Jest to arogancja ze strony Play i pokazuje gdzie ma swoich abonentow.

Uciekacie od wszelakiej odpowiedzialnosci. Nie ma tu znaczenia jak czesto zdarzaja sie takie przypadki jak przerwa dluzsza niz ustawowe 3 godziny po przeniesieniu. Ciekawi mnie jak wiele jeszcze takich kwiatkow macie w regulaminach.
Osobiscie przenosilem 3 numery firmowe z abo do abo z kaluzula zaznaczona na "Nie" i wszystkie byly aktywne w ciagu godziny.

 #503298  autor: tricki
 13 wrz 2011, 19:53
Karlos20 pisze:
tricki pisze:W jaki sposób mozna sprawdzić do kiedy jest wazny pakiet w play fresh 30zł za 10zł. Wykorzystałem pakiet i nie wiem kiedy moge aktywowac nastepny.
Sprawdź kodem *101# ważność wykorzystanych Złotówek Promocyjnych. Od dodania Pakietów Kwotowych na konto jest 30 dni na ich wykorzystanie.
czyli informacja o dodatkowych srodkach promocyjnych i info o ich wykorzystaniu do 2011-10-03 jest w moim przpadku data kolejnej mozliwości aktywowania pakietu?

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #503299  autor: KC-KARLOS
 13 wrz 2011, 20:08
tricki pisze:czyli informacja o dodatkowych srodkach promocyjnych i info o ich wykorzystaniu do 2011-10-03 jest w moim przpadku data kolejnej mozliwości aktywowania pakietu?
Paradoksalnie tak, ale lepiej nie czekać do tej daty. Aktywuj inny pakiet kwotowy, lub doładuj konto główne za 5 zł z Facebook'a albo wbij kod spod nakrętki 0,5 l Fanty i wtedy wydłużysz ważność środków promocyjnych. Pamiętaj, że każdy pakiet kwotowy można kupić w każdym miesiącu tylko raz, np.
- jeśli 10 września kupisz pakiet 30 za 10, to następny pakiet możesz kupić dopiero 11 października.
Pamiętaj, że w przypadku zmiany profilu, będzie można ponownie kupić ten sam pakiet kwotowy, ale na tych samych zasadach, co w poprzednim profilu (jeden pakiet na miesiąc) - należy też pamiętać, że po zmianie profilu tracisz opcje i pakiety dodatkowe, z wyjątkiem środków pieniężnych z doładowań (ważne rok) oraz środków promocyjnych.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #503320  autor: wyzwolenia
 13 wrz 2011, 21:06
play4you2 pisze:
[ Dodano: 2011-09-13, 19:09 ]
wyzwolenia pisze:play4you2 mozesz odpowiedziec na moj problem?

Chcesz polecić znajomego w promocji PlayStation czy w Ofercie na kartę?
Play4you2 chodzi o to:

Jak zaakceptowac przez storne Play24 polecenie (promocja polec play)? Non stop jest tylko informacja "Sprawdzanie spełnienia warunkow", a wg regulamnu jest:
"Aby potwierdzić Polecenie przez www.playmobile.pl Osoba Polecona musi w terminie 14 dni od
otrzymania wiadomości, o której mowa w pkt 10 powyŜej:
a. zalogować się na swoje konto w serwisie „Play24” na portalu www.playmobile.pl, wejść w
zakładkę Programy i wybrać Program „Poleć Play Znajomemu”;
b. zatwierdzić Polecenie. "
Tyle ze nie ma czegos takiego jak zatwierdzenie polecenia.
Ehhhhhh
  • Strona 76 z 241
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 241
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 241