• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 21 z 187
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 187

 #503217  autor: krzysztof.ka
 13 wrz 2011, 12:46
Dzięki za radę. Zdecydowałem się jednak na ofertę bez telefonu - Do Usług za 59,90 PLN.
Mam N8, więc nowy telefon mnie nie interesował.

Moje słuchawki: Plus: Motorola d160, Nokia 3110, Nokia 3310, Nokia 6820, Nokia 6310, Nokia 9300, HP IPaq hw6915, Nokia E51, Nokia E52, Nokia N8. Orange: SE Xperia Arc, SG S III.

 #503653  autor: neoptb
 15 wrz 2011, 23:35
krzysztof.ka, i bardzo fajnie. Powiem Ci,że bardziej opłaca się brać opcję bez telefonu na 12 lub 18/6 (co 6 miesięcy nowa oferta).
Telefon jest lepiej nabyć indywidualnie allegro/komis/media/euro itd..

W razie jakichś pytań służę radą. :P

żyj i pozwól żyć.
P.S. Pomogłem? To kup mi piwo :)

 #505141  autor: rewolF
 24 wrz 2011, 20:42
Witam,

Mojej dziewczynie konczy sie umowa w grudniu na abonament w Plusie, jest to teraz Elastyczna 75 (pakiet kwotowy to sie chyba zwie, na firmę). Mialbym prosbe, na co moglibysmy liczyc, zalezaloby nam teraz na wiekszej ilosci minut darmowych (teraz jest to okolo 125minut), utrzymaniu darmowych 5 numerow oraz na smartfonie w atrakcyjnej cenie (marzenie to Samsung Galaxy s2) tak do 300zl max (jezeli nie to chociaz LG Swift Black w jak najnizszej cenie). Jest to do osiagniecia?

Pozdrawiam

 #505971  autor: alekto
 30 wrz 2011, 07:32
Witam!
Czy plus pobiera karę za przeniesienie nr tel. do innej sieci?
Zdarzyło się to mojej żonie.
Przeniosła nr na 2,5 miesiąca przed zakończeniem umowy. Dzwoniąc na infolinię pytała się ile będzie wynosić kara za zerwanie umowy. Pani z infolinii poinformowała, że będzie to ok 30zł. Okazało się, że plus naliczył ponad 60zł. Po miesiącu przyszła następna faktura na ponad 70zł Niestety z faktury tej nie wynikało za co ta opłata, gdyż opis był napisany jakimiś dziwnymi skrótami z których nic nie wynikało. Po kolejnym tel na infolinię okazało się, że jest to kara za przeniesienie nr do innej sieci (nie za zerwanie umowy)
Czy też ktoś tak miał???

 #506559  autor: rafal_z_ph
 03 paź 2011, 19:46
alekto pisze:Czy też ktoś tak miał???
Każdy tak ma. Bardziej fachowo nazywają to odszkodowaniem za przeniesienie numeru przed zakończeniem kontraktu bądź za jednodniowe przeniesienie numeru.

Zapraszam na Plus Blog

 #506935  autor: dt
 05 paź 2011, 21:22
krzysztof.ka pisze:
PS. Numer 2699 nie działa :) Odzywa się automat z informacją, że wybrany numer jest nieprawidłowy.
Kiedyś, jak się kiedyś kogoś chciało odesłać z kwitkiem, mówiło się "pisz na Berdyczów", teraz powinno się mówić "dzwoń pod numer 2699".
To trzeba sobie zasłużyć a nie tak od razu. Dzwonisz pod 2601 do konsultanta i tam mówisz że chcesz z DOPL pod 2699. Po pierwszej rundzie rozmów numer będzie aktywny :)

 #507392  autor: gaskabalbinka
 07 paź 2011, 20:45
Przedłużałem ostatnio umowę. Na ofertę nie narzekałem, bo mi pasuje. Pomęczyłem gościa w punkcie, że chcę taniej telefon. Napisał maila i za chwilę miałem go stówkę taniej. ;]

 #507468  autor: Wiola_K
 08 paź 2011, 10:18
A czytaliście, że kiedy inni dali rok/2 lata ważności konta, Plus w abo skrócił przechodzenie darmowych minut z 3 miesięcy do 1 miesiąca i w taryfach biznesowych też. Nie najlepszy ruch.

 #507508  autor: gaskabalbinka
 08 paź 2011, 13:00
I to dzień przed ogłoszeniem urodzin :D

Na stronie pojawiły sie jakieś nowe/zmodyfikowane oferty ale ceny telefonów droższe niż były.

Na razie w ramach urodzin rozdali kilka xperii mini na facebooku. Szału ni ma. :D

 #508134  autor: aanaa
 11 paź 2011, 09:55
Zmienilam ostatnio umowena oswajacz internetowy i powiem przydal mi sie bo dwa tygodnie temu urodzilam i leze wiecej w lozku. Tylko mam takie pytanie bo ja sie na tym nie znam. Czy jak mam internet to czy gady na nim dziala czy jak sciagne gadu i bede uzuwac to bedzie naliczac mi na konto? Wie ktos moze?

 #508343  autor: gaskabalbinka
 12 paź 2011, 09:03
W oswajaczu masz pakiet z lejkiem w zależności od wysokości abonamentu. Po wykorzystaniu transfer Ci zwalnia i nie ma żadnych kosztów.

 #511816  autor: arold
 28 paź 2011, 10:56
Za 2 miesiące kończy mi się umowa w Plusie, chciałbym po jej zakończeniu przejść do taryfy Simplus. Telefon nie jest zarejestrowany na mnie, ale jestem upoważniony do wprowadzania zmian na koncie. Czy w takim razie mogę sam pójść do salonu Plusa i złożyć wymówienie z prośbą o przeniesienie na kartę, czy jednak musi to załatwić osoba, która podpisywała umowę?
I czy muszę wcześniej napisać wypowiedzenie, czy w salonie dadzą mi jakiś specjalny druk?

 #511826  autor: tetley
 28 paź 2011, 11:25
@ arold. Musi niestety iść właściciel do punktu plusa, os. upoważniona niestety nie (chyba, że notarialnie). Możesz mieć przygotowane wypowiedzenie, choć w większości punktów mają druki lub je robią. Ważne też aby złożyć takie pismo przed początkiem ost. okresu rozliczeniowego, który mieści się w okresie Twojej promocji. I jeśli będziesz pisał sam, to wspomnij w piśmie, że chcesz przejść po rezygnacji do Plus na Kartę (dawny Simplus):)

 #512940  autor: cropksc
 02 lis 2011, 18:47
Witam

Mam "problem" z plus gsm

Ok. miesiąc temu przedłużyłem umowę z Plusem dla firm (jestem w tej sieci ok. 10 lat już). Przedlużyłem ją telefonicznie przez konsultanta.

Moj problem polega na tym że zamknąlem swoja firmę w lipcu tego roku a ofertę przedluzeniową mam nadal w taryfie dla firm.
Po prostu nie poinformowalem plusa o zamknieciu firmy.

Teraz mam pytanie co z tym fantem zrobić, czy jakoś to "odkrecać", zrezygnowac z umowy i zaplacic karę umowną czy przyznac się że zapomnialem o tym fakcie poinformowac i co mi moze za to grozic :cry:

Z góry dzieki za pomoc.

 #512957  autor: tetley
 02 lis 2011, 21:13
No to nie masz problemu szczerze mówiąc. W Regulaminie niby masz zapis, że powinieneś poinformować operatora (czyli Plusa) o tym, że nie masz już działalności ale kto Cię sprawdzi... Więc absolutnie nie musisz nic robić, możesz ewentualnie zrobić zmianę z firmy na osobę fizyczną ale wtedy Plus da Ci strasznie kiepską taryfę do wyboru (nie nową ofertę tylko zmianę z tego co masz na jakąś tam Taryfę Syberyjską). Więc jak masz tą umowę to ją ciągnij na firmę a przy ewentualnym późniejszym przedłużaniu najpierw zrób zmianę na os. prywatną a dopiero przedłużaj:) Mówi Ci to osoba, która z Plusem ma trochę wspólnego;)

Pozdrawiam:)

 #512960  autor: waeren
 02 lis 2011, 21:21
Nic się nie martw, mój wujek już dawno zamknął działalność a cały czas korzysta z oferty dla firm, nikt do tego nie dojdzie.....daj sobie spokój i korzystaj, myślisz, że Plus wobec Ciebie byłby taki uczciwy gdyby miał lepszy interes żeby Cię o czymś nie informować :twisted:

szukałem i szukałem i znów wróciłem do abo Play.....nic lepszego dla mnie na razie nie wynaleziono:)

 #513146  autor: cropksc
 03 lis 2011, 20:17
Ok. Dzięki panowie za uspokojenie. 8)
Pozdrawiam.

 #513638  autor: neoptb
 06 lis 2011, 02:34
tetley pisze:W Regulaminie niby masz zapis, że powinieneś poinformować operatora (czyli Plusa) o tym, że nie masz już działalności ale kto Cię sprawdzi...
Przedłużając umowę należy poinformować operatora o nie prowadzeniu działalności. Jest to sprzeczne z prawem, aby korzystać z czegoś co jest dedykowane dla firm...
cropksc pisze:Teraz mam pytanie co z tym fantem zrobić, czy jakoś to "odkrecać", zrezygnowac z umowy i zaplacic karę umowną czy przyznac się że zapomnialem o tym fakcie poinformowac i co mi moze za to grozic :cry:
Skoro nie poinformowałeś, to ciągnij umowę do końca i przed jej zakończeniem zmień typ konta z firmowego na indywidualny. W tym przypadku może się to wiązać z opłatą za zmianę taryfy. Nie zawsze ale czasami tak jest. Po zmianie i wejściu w życie indywidualnej taryfy przedłuż umowę. Taka kolejność zagwarantuje Ci,że nie utracisz żadnych dodatkowych profitów z przedłużenia.

żyj i pozwól żyć.
P.S. Pomogłem? To kup mi piwo :)

 #513668  autor: Maq
 06 lis 2011, 10:45
A jak jest w drugą mańkę?
Otóz za jakieś dwa miesiące konczy mi się umowa na iPlusa i chciałbym już ją przedłużyć w ramach mojej działalności gospodarczej którą nie tak dawno otworzyłem.
Aktualnie abo jest na osobę indywidualna, wie kto jak najlepiej to rozegrać aby dostać jak najlepszą ofertą (czyt. lepszą niż to co jest na stronie).
Zwyczajnie w trakcie przedłużania mówić konsultantowi że chcę przenieść usługę na firmę, czy najpierw zrobić cesje praw?
Myślałem żeby złożyć wypowiedzenie umowy w celu uzyskania lepszych warunków, bo z doświadczenia wiem że to działa (testowane na abo telefonicznym).
Aktualnie w Plusie posiadam tylko internet, telefon jest na kartę.

Najchętniej to bym wziął Samsung Galaxy Tab przy jednoczesnym zwiększeniu abo, ale ceny na tablety w ofercie standardowej są w Plusie po prostu chore.

Plus -> Idea -> Plus -> mBank Mobile -> Lyca Mobile
Siemens C35i -> C60 --> Nokia 6030 --> Siemens S65 -> M75 --> Samsung L760 -> i5700 --> Motorola Defy+ -> Motorola Moto G
iPlus 20GB & Neo VDSL 80Mbits

 #513757  autor: Reyes
 06 lis 2011, 17:31
Maq pisze:Zwyczajnie w trakcie przedłużania mówić konsultantowi że chcę przenieść usługę na firmę, czy najpierw zrobić cesje praw?
Nie robi się cesji przy przenoszeniu numeru na własną działalność jednoosobową. Jest to traktowane jak zmiana danych.

Minds are like parachutes, they only function when they're open.
  • Strona 21 z 187
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 187
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 187