• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 74 z 241
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 241

 #502874  autor: Robaas
 11 wrz 2011, 02:25
To już jest chyba taki standard, że w pierwszym kontakcie odpowiada się nie na temat tylko, żeby coś napisać, a jak ktoś upierdliwy i będzie się czepiał to może w odwołaniu się mu uzna. Gorzej jak się trafi na pieniacza który nie chce podarować i może bezczelnie do uke jeszcze pisze....

 #502877  autor: Pajuch
 11 wrz 2011, 04:04
Pajuch pisze:zastanawialem sie czy naprawili problem z rozlaczaniem co 1,94GB czy to systemowy blad i jutro bedzie jak zawsze
edit- jednak rozłącza ten szmelc...

 #502885  autor: playonline
 11 wrz 2011, 07:47
play4you2 pisze: Jeśli masz jakieś pytania to proszę opisz je, a ja w miarę moich możliwości postaram sie udzielić Ci na nie odpowiedź.
Opisalem wyzej ale wypunktuje:
Jako pierwsze ale nie wypunktowane to zaczne od zapytania ktore zadalem kilka stron temu.. I z tego co wiem to odpowiedzi nie bylo choc moze przeoczylem. Co oznacza ten minus tutaj? Czego dotyczy ta kwota?
Obrazek

1. Dlaczego gdy wysylalem smsy do roznych osob to mialem komunikat, ze sie nie wyslaly chociaz docieraly do odbiorcow? Tracilem przez to pieniadze.. Link zamiescilem tutaj na forum,
2. Mniej wiecej w tym samym czasie (marzec - kwiecien) moglem logowac sie spokojnie do Orange w Poznaniu. Zadalem zapytanie tutaj i odpowiedz byla, ze to niemozliwe bo nie macie zadnej umowy z Orange... Po jakims czasie na Telepolis byla informacja, ze jednak jest umowa i ze od roku obowiazuje i wystarczylo zapytac o to... Hmm zapytalem. Nie mieliscie jako BOK informacji czy nie mogliscie jej udzielac? Chociaz to dziwne by bylo..
3. Mieszkam poza granicami Polski i na jednym numerze nie moge pisac, odbierac smsow, dzwonic i odbierac polaczen... Karta ladowala w roznych telefonach (co przedstawilem na filmiku), w roznych miejscach, logowalem sie do roznych sieci z ktorymi Play ma umowy, wybieralem Tani Roaming i wylaczalem go a pomimo tego twierdzicie, ze wszystko jest ok... Tak wiec przez 3 miesiace placilem za abonament za nic... Teraz ten nr jest prepaidem a i tak nic nie moge zrobic.. No ale zawsze mozecie sie podeprzec punktem, ze za partnerow roamingowych (w tym PLUSa) nie odpowiadacie... Bo to jest zapisane w Regulaminie... Dziwne, ze majac drugi abonament i prepaida tutaj wszystko jest ok. Sama SIM w Polsce dziala prawidlowo.
4. Niektore smsy wysylane z tego samego numeru za pomoca bramka.playmobile.pl nie dochodzily do odbiorcow, dlaczego? Odpowiedz na takie zgloszenie mowi, ze wszystko jest ok...
5. Rachunek szczegolowy... Dlaczego gdy wyslany zostal sms z bramka.playmobile.pl pod jakis numer telefonu to go nie widac w historii aktywnosci na Play24 i na rachunku szczegolowym? Moim zdaniem takie smsy / mmsy maja inna klase uslugi u was stad ta sprawa no ale powinniscie to sprawdzic.
6. Czy w zwiazku z tym, ze nie mam tych numerow na rachunku szczegolowym uwazasz, ze FK nalezy mi sie? Ja uwazam, ze tak.

7. Wczesniej bawilem sie z wami w kotka i myszke jezeli chodzi o spam... Trwalo to kilka miesiecy. Szybciej sobie poradziliscie z tym niz Plus (o jakis rok szybciej). Chociaz Plus potrafil przeprosic za to sypiac rekompensatami.

To takie moje zapytania. Znalazloby sie wiecej ale resztka to drobnostka. Byly tez oczywiscie bardzo szybko rozwiazane zgloszenia za co dziekuje. Wszystko zalezy od zlozonosci sprawy i osoby, ktora sie tym zajmuje.. "Ekspert" ekspertowi nie jest rowny. Tak poza tym uwazam Play za niezla siec.
Quetzal pisze:choć ja prywatnie napisałbym to nieco bardziej subtelnie
Przeciez jest subtelnie tak jak odpowiedzi Play, ze wszystko jest ok. ;)

 #502890  autor: Sikor28
 11 wrz 2011, 09:48
Robaas pisze:To już jest chyba taki standard, że w pierwszym kontakcie odpowiada się nie na temat tylko, żeby coś napisać, a jak ktoś upierdliwy i będzie się czepiał to może w odwołaniu się mu uzna. Gorzej jak się trafi na pieniacza który nie chce podarować i może bezczelnie do uke jeszcze pisze....
Np ja, pisze do UKE bo to moje prawo. Na różnych Operatorów za ich grzechy. UKE jak do tej pory zawsze przyznawało mi racje, dostawałem rekompensaty. I to nie były głupoty, błahe sprawy.
Kilkanaście dni temu założyłem wątek o klauzuli niedozwolonej stosowanej przez Play podczas przenoszenia numeru do nich od innego Operatora. Otóż sprawa się rozjaśniła. Play może stosować zapis o 24 godzinnej przerwie w świadczeniu usług pod warunkiem, że zgodzi się na nie abonent. Tylko, że nie można się nie zgodzić. Bo inaczej numer nie zostanie przeniesiony - taki jest wewnętrzny regulamin Play. To jest łamanie prawa Panie Play4You. Zgodzisz się ze mną ? Tylko nie pisz, że to nie jest prawda, przechodziłem to teraz z kilkunastoma numerami.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #502908  autor: Robaas
 11 wrz 2011, 12:23
Sikor28 ja też się szykowałem do UKE, zwłaszcza po tym jak oliwy dolał swoją "fachową" wypowiedzią Play4You, trafiło jednak na kogoś rozgarniętego i z dużym poślizgiem ale znowu uznali, przeprosili i przyznali rekompensatę.
Jakby kogoś ciekawiło gdzie jest błąd w ich systemie przy doładowaniu 2zł z fanty to zapraszam na priv, bo samego playa to nie interesuje a problem nie dotyczy tylko mnie, a ich reakcje są dla innych podobne - najpierw spadaj nie masz racji, a później może uznamy jak się ktoś postawi.

 #502919  autor: Quetzal
 11 wrz 2011, 14:09
playonline pisze: 1. Dlaczego gdy wysylalem smsy do roznych osob to mialem komunikat, ze sie nie wyslaly chociaz docieraly do odbiorcow?
Bardzo mnie to zaintrygowało, a możesz napisać czy dostawałeś raporty doręczenia tych smsów?
playonline pisze: 2. Mniej wiecej w tym samym czasie (marzec - kwiecien) moglem logowac sie spokojnie do Orange w Poznaniu. Zadalem zapytanie tutaj
Tak, to właśnie uważam za najlepszy przykład braku komunikacji z klientami.
Kiedy Play się do tego przyznał, zrozumiałem, że tak naprawdę my, klienci nic nie wiemy o działaniu ich sieci.
playonline pisze: 3. Mieszkam poza granicami Polski i na jednym numerze nie moge pisac, odbierac smsow, dzwonic i odbierac polaczen...
Nie zgłosiłeś tego do UKE?
playonline pisze: Znalazloby sie wiecej ale resztka to drobnostka.
Chyba zapomniałeś o tym, jak Play uszczęśliwił nas wszystkich "Notką" i no i stworzył sieć "4G"
playonline pisze: Tak poza tym uwazam Play za niezla siec.
A ja jestem coraz bardziej sceptyczny.
Abonamenty od kilku miesięcy przestały być opłacalne (cen telefonów nawet nie będę poruszał). Fresh jest ciągle najtańszy ale staje się niemiłosiernie skomplikowany (jak się chce mieć naprawdę tanio do bez organizera z przypomnieniem o datach pakietów i doładowań ani rusz). Do tego co chwilę mamy numery typu "Notka", czy "4g". Niby to nic wielkiego, ale niesmak pozostaje na bardzo długo.

 #502924  autor: playonline
 11 wrz 2011, 15:33
Quetzal pisze:Bardzo mnie to zaintrygowało, a możesz napisać czy dostawałeś raporty doręczenia tych smsów?
Sprawa wygladala tak, ze sms sie wysyla, po okolo 25 sekundach info, ze nie udalo sie wyslac wiadomosci.. Raportow brak, smsy podochodzily (wszystkie).

A TUTAJ LINK DO FILMIKU
Quetzal pisze:Nie zgłosiłeś tego do UKE?
Bylem juz przygotowany na to bo troche materialu mi sie nazbieralo (niecale 2GB) ale cos mi wypadlo, potem znowu i tak to odlozylem.. Stwierdzilem, ze skoro i tak mieszkam za granicami Polski to juz mi to wiesz... Play mi jest teraz tylko potrzebny do jakiegos smsa czy cos w tym stylu do Polski lub aby odebrac wiadomosc. Tutaj uzywam Orange i poki co bez klopotu. No chyba, ze mi mocniej za skore zajda. Poki co odlozylem temat. ;)
Quetzal pisze:Chyba zapomniałeś o tym, jak Play uszczęśliwił nas wszystkich "Notką" i no i stworzył sieć "4G"
Ja nie zostalem na zadnym numerze uszczesliwiony notka. :D
A Playowe 4G to tak jakby powiedziec HD* gdzie gwiazdka oznacza ready a nie full. ;)

[ Dodano: 2011-09-11, 15:39 ]
Quetzal pisze:A ja jestem coraz bardziej sceptyczny.
Ja tez.. jezeli nic sie nie zmieni z podejsciem do klienta. Druga rzecz to eksperci.. Za te pieniadze dla Wojewodzkiego to bym wykupil kogos z glowa aby sprawdzal problemy techniczne..

[ Dodano: 2011-09-11, 15:45 ]
A tutaj przyklad jak dziala w roamingu moja jedna karta.. ;)

LINK

 #502926  autor: Mila89
 11 wrz 2011, 15:45
play4you2 pisze:
Mila89 pisze:34228277
W związku z utworzeniem dwóch zgłoszeń o tej samej tematyce jedno z nich zostało zamknięte, aby sprawa była wyjaśniana w jednym głównym 34176431. Ponagliłam sprawę :D
Play4you dalej nie mam odpowiedzi... sprawa jest PILNA a juz czekam 3 tyg... cala sprawa ciagnie sie nastomiast od polowy lipca(juz 2 miesiace) to jest SKANDAL!!! jak mozna czekac 2 miesiace na rozwiazanie sprawy... pisze zgloszenie czekam miesiac pisze odpowiedz na te zgloszenie znowu czekam miesiac... tym tempem nie rozwiaze sprawy braku mozliwosci wykonywania polaczen zagranicznych do WAKACJI dziwie sie tym bardziej ze to chodzi o wasze pieniadze... ktore to dacie mi jak od was odejde i znowu wroce po podrozy zagranicznej(28-30 wrzesnia Holandia)... rozumiesz??? chodzi o KILKADZIESIAT ZŁOTYCH!!! czy zalatwienie tej sprawy nie jest tyle warte??? oszczedzilibyscie kase i mielibyscie zadowolonego klienta... co wiecej w listopadzie znowu jade za granice (Anglia) i jezeli problem nie bedzie dalej rozwiazany to znowu odejde i wroce na czas podrozy... dla was to wydatek juz ponad STU ZŁOTYCH! malo??? nie mam zamiaru odchodzic bo w playu jestem od samego poczatku na dlugo przed freshami i ofertami all inclusive wala mnie tez te smieszne bonusy ktore dajecie... tylko ROZWIAZCIE MOJ PROBLEM!!! chce moc normalnie rozmawiac jak jestem ZA GRANICA!!! czy ja tak duzo wymagam???


pytanie do uzytkownikow czy to ze play uniemozliwia mi wykonywania polaczen za granica i nie kwapi sie z rozwiazaniem tego problemu od 2 miesiecy nie lamie jakies ustawy??? moze urzad zmusi playa zeby sie zaja ta sprawa... moze sie nie znam ale na chlopski rozum operator ma OBOWIAZEK umozliwiac mi polaczenia za granica


Mocno poirytowany (jeszcze) klient play

14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6

 #502929  autor: Quetzal
 11 wrz 2011, 15:56
playonline pisze: Ja nie zostalem na zadnym numerze uszczesliwiony notka. :D
A Playowe 4G to tak jakby powiedziec HD* gdzie gwiazdka oznacza ready a nie full. ;)
Szczęściarz... ;)

A co do "4g", to ja akurat nad takimi rzeczami nie przechodzę do porządku dziennego.
Tak się składa, że jestem osobą, która czasami jest pytana np. jaki wybrać telefon.
Standardy takie jak HD czy 3g sprawiają, że pewne rzeczy można stosunkowo szybko wyjaśnić laikowi, a jeśli ich nie rozumie to można po prostu rzucić argument z autorytetu: "Telefon ma mieć 3g, kropka."
Natomiast jak przedsiębiorstwa zaczynają kombinować z "HD ready", z "4g" itp. sprawa się komplikuje. Laikowi tego nie wyjaśnisz (no, chyba, że masz bardzo dużo czasu), a dla ludzi takich jak my jest to prostu żałosne.
Zobaczysz, że jeszcze kilka miesięcy i zwrot 3 czy 4g nie będzie już nic znaczył, bez sprawdzenia zakresów w specyfikacji telefonu nic nie będziesz wiedział.
Ps. Ja prywatnie uważam, że standardy techniczne, takie jak np. 3g powinny prawnie zdefiniowane, a za 4g Play powinien dostać karę z conajmniej sześcioma zerami.
playonline pisze: Za te pieniadze dla Wojewodzkiego to bym wykupil kogos z glowa aby sprawdzal problemy techniczne..
Tego to nawet nie chcę komentować.
Jako ciekawostkę powiem tylko, ze mam w rodzinie osobę, która bardzo lubiła humor pana Wojewódzkiego. Jak powiedziałem ile dostał od Playa przestała go lubić.

 #502930  autor: playonline
 11 wrz 2011, 16:09
Quetzal pisze:Jako ciekawostkę powiem tylko, ze mam w rodzinie osobę, która bardzo lubiła humor pana Wojewódzkiego. Jak powiedziałem ile dostał od Playa przestała go lubić.
Ich kasa to niech biora kogo chca do reklamy. Generalnie nic nam do tego. Problem jest jednak w tym, ze te pieniadze mozna by bylo jakos lepiej wykorzystac... Doszkolenie (z prawdziwego zdarzenia a nie kawki) ekspertow, zakup pikokomorek aby biznesowcy w drapaczach chmur mieli lepszy zasieg czy szereg innych rozwiazan. No nic, wojewodzki kupi sobie kolejne autko. ;)
Mila89 pisze:pytanie do uzytkownikow czy to ze play uniemozliwia mi wykonywania polaczen za granica i nie kwapi sie z rozwiazaniem tego problemu od 2 miesiecy nie lamie jakies ustawy???
Tutaj nie za bardzo da sie cos zrobic.. :/ Regulamin Play.
Kod: Zaznacz cały
§ 9. Odpowiedzialność Operatora
2. Operator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy w przypadku braku możliwości świadczenia Usług Telekomunikacyjnych podczas realizowania przez Abonenta połączeń w sieciach telekomunikacyjnych Operatorów Zagranicznych oraz sieciach innych operatorów.
Pytanie tylko czy taki zapis w Regulaminie Play moze istniec. Generalnie to jest tak, ze jezeli cos sie dzieje przecietnemu Kowalskiemu posiadajacego Play w zasiegu Plusa, Orange czy operatora zagranicznego to P4 teoretycznie moze rozlozyc rece.

[ Dodano: 2011-09-11, 16:18 ]
Mila89 pisze:moze sie nie znam ale na chlopski rozum operator ma OBOWIAZEK umozliwiac mi polaczenia za granica
Play moze tyle i przekaze tyle co sam sie dowie od partnerow roamingowych. Ani literki wiecej. No i tutaj Play rozumiem. No chyba, ze problem lezy po stronie Play i jakis "przelacznik" czy "wtyczka" nie jest wlaczona, ze tak obrazowo to ujme. Problem w tym, ze niestety zamiast zainterweniowac dosc ostro to problem spychany jest na klienta. Co tam, to tylko jedna osoba wiec pewnie wina lezy po jego stronie. ;) Czesciowo stane po stronie Play teraz gdyz zdarzaja sie pewnie i nieogarnieci klienci gdzie wina faktycznie lezy po ich stronie...

 #503037  autor: qper
 12 wrz 2011, 13:54
Też mógłby dorzucić coś od siebie ale po co?

Wszyscy wiedzą jak jest i nie trzeba nikomu tutaj ściemniać.
Po kilku zgłoszeniach do BOKu widać z kim ma się do czynienia.

Taka jest polityka firmy i tego na forum nie zmienimy.
Tylko statystyki odchodzących klientów mogą coś zmienić ale to chyba jeszcze nie czas.

Zobaczcie jak inne sieci reagują na PLAYa - zauważyli ile klientów uciekło i zaczęli myśleć.
Jakoś dało się zrobić darmowe w T-Mobile i Orange. Jeszcze nie ta cena ale to chyba kwestia czasu.

Gdy Playowi skończy się MTR to naprawdę będzie musiał walczyć jakością, a z tym bywa różnie.

Generalnie jestem zadowolony (w swojej lokalizacji) z ich usług ale mieli kilka poważnych wpadek, które nigdy mi się nie przytrafiły jak byłem w Erze.

 #503038  autor: play4you2
 12 wrz 2011, 13:55
playonline pisze:Czego dotyczy ta kwota?
Jak wiesz bez numeru tel lub konta nie mogę tego sprawdzić. Czy po kliknięciu na znak zapytania nie wyświetla sie informacja za co została naliczona opłata?
playonline pisze:1. Dlaczego gdy wysylalem smsy do roznych osob to mialem komunikat, ze sie nie wyslaly chociaz docieraly do odbiorcow? Tracilem przez to pieniadze.. Link zamiescilem tutaj na forum,
Kwestie techniczne nie leżą w moich kompetencjach, nie mogę udzielić CI odpowiedzi na to pytanie. Są od tego konkretne działy, które to weryfikują.
playonline pisze:2. Mniej wiecej w tym samym czasie (marzec - kwiecien
Dodatkowo chce Ci powiedzieć, że dopóki nie mamy oficjalnych informacji nie wypowiadamy sie na forum.
Doskonale wiesz, że na forum nie możemy udzielać szczegółowych informacji dotyczących konkretnych kont. Zawsze staramy sie pomóc na tyle ile możemy. Jeśli nie zgadzasz się z rozwiązaniem zgłoszeń zawsze możesz zwrócić sie do UKE, tam sprawa zawsze jest rozstrzygnięta. Ponadto jak widzisz w stopce forum nie jest oficjalnym kanałem kontaktu.

[ Dodano: 2011-09-12, 14:03 ]
Mila89 pisze:Play4you dalej nie mam odpowiedzi
Widziałam twoje zgłoszenie reklamacyjne, również je ponagliłam. Zgodnie z ustawa mamy 30 dni na rozwiązanie reklamacji. Sprawa jest z 22 sierpnia, więc jest jeszcze trochę czasu. Rozumiem twoje rozgoryczenie, ale nie mam na to zbyt wielkiego wpływu. Nie mogę Ci obiecać, że za chwilę sprawa zostanie rozwiązana.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #503041  autor: playonline
 12 wrz 2011, 14:27
Play4You2 - pkt 6 nie wymaga weryfikacji sprawy na koncie i zgloszeniach. Rachunek szczegolowy przedstawilem tutaj na forum. Chyba zapomnialas sie odniesc.
play4you2 pisze:Czy po kliknięciu na znak zapytania nie wyświetla sie informacja za co została naliczona opłata?
Aktualna wartosc do wykorzystania sie pojawia, tzn taka informacja.

 #503042  autor: play4you2
 12 wrz 2011, 14:35
playonline pisze:Rachunek szczegolowy
Proszę o utworzenie zgłoszenia, a wówczas prześlę to do działu który sie tym zajmuje. Podaj konkretne przykłady kiedy to zaszło, w którym Cyklu Rozliczeniowym.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #503048  autor: playonline
 12 wrz 2011, 14:59
play4you2 pisze:Proszę o utworzenie zgłoszenia, a wówczas prześlę to do działu który sie tym zajmuje. Podaj konkretne przykłady kiedy to zaszło, w którym Cyklu Rozliczeniowym.
34880426 - ale juz widze, ze zostalo zamkniete. Czy mozesz sie odniesc do totalnych bzdur jakie wypisuje ta panna... :D

Rozumiem, ze jest cieplo i wszystko sie przegrzewa ale wypadaloby zweryfikowac sprawe zanim sie odpisze klientowi... ;)

Tak wygladaja rachunki szczegolowe:

Obrazek
Obrazek

A to jest odpowiedz tej panienki, ktora chyba nie uczeszczala do podstawowki... ;)
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 11 września 2011 roku, dotyczące rachunku szczegółowego.

Informuję, że na przesłanym do Pana rachunku szczegółowym znajdują się numery telefonów na jakie zostały wysłane wiadomości. Typ takiej aktywności został oznaczony kopertą. W związku z czym nie mam podstaw do skorygowania faktury.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową.

Z poważaniem
XXXXX XXXXXXXXX
młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta
Moje zapytanie wiec jest - gdzie ona je widzi?! :D

[ Dodano: 2011-09-12, 15:01 ]
Czasami mam wrazenie, ze odpisujecie mi specjalnie takie bzdury bo nie macie nic innego do roboty albo wam sie nie chce pracowac. No albo i jedno i drugie... ;)
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2011, 18:24 przez playonline, łącznie zmieniany 1 raz.

 #503055  autor: play4you2
 12 wrz 2011, 15:30
playonline pisze:34880426 - ale juz widze, ze zostalo zamkniete
Skoro zostało zamknięte jak wiesz nic z nim juz nie zrobię. Utwórz nowe zgłoszenie.
playonline pisze:Czasami mam wrazenie, ze odpisujecie mi specjalnie takie bzdury bo nie macie nic innego do roboty albo wam sie nie chce pracowac. No albo i jedno i drugie...
Myślę, że tego typu komentarze są zbędne.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #503056  autor: playonline
 12 wrz 2011, 15:31
play4you2 pisze:Myślę, że tego typu komentarze są zbędne.
Nie byloby ich gdyby BOK czytal i weryfikowal problemy klientow.

[ Dodano: 2011-09-12, 15:34 ]
34912421 - ponowilem.

 #503079  autor: play4you2
 12 wrz 2011, 17:31
playonline pisze:34912421 - ponowilem.
Sprawa jest już weryfikowana.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #503080  autor: Mila89
 12 wrz 2011, 17:31
play4you2 pisze:
Mila89 pisze:Play4you dalej nie mam odpowiedzi
Widziałam twoje zgłoszenie reklamacyjne, również je ponagliłam. Zgodnie z ustawa mamy 30 dni na rozwiązanie reklamacji. Sprawa jest z 22 sierpnia, więc jest jeszcze trochę czasu. Rozumiem twoje rozgoryczenie, ale nie mam na to zbyt wielkiego wpływu. Nie mogę Ci obiecać, że za chwilę sprawa zostanie rozwiązana.
tak naprawde to sprawa jest z polowy lipca... wiec juz 2 miesiace od kad musze sie z wami meczyc... zauwazylem pewna prawidlowosc... jak wina jest po stronie klienta, klient ma zaplacic jakies kary czy cos to odpowiadacie nawet tego samego dnia... natomiast jak sprawa wymaga wlaczenia IQ do jej rozwiazania a juz nie daj boze wina jest po waszej stronie to przeciagacie ja maksymalnie w nadzieji ze klient sobie zapomni- niestety ja sobie nie zapomne

Ps Moge sie zalozyc ze odpowiedz uzyskam 21 wrzesnia(zgloszenie wyslalem 22 sierpnia) i bedzie ona lakoniczna pozbawiona sensu i nie rozwiaze problemu braku mozliwosci wykonywania polaczen zagranicznych... patrzcie na date jeszcze bede cytowal ta wrozbe :)

14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6

 #503082  autor: playonline
 12 wrz 2011, 17:39
Mila89 pisze:Moge sie zalozyc ze odpowiedz uzyskam 21 wrzesnia
Jak mozesz daj znac jak poszlo bo moze i u mnie jest identyczny problem po stronie Playa...
  • Strona 74 z 241
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 241
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 241