• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 111 z 217
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 217

 #501871  autor: marojar
 06 wrz 2011, 09:09


W Twoim regulaminie oczywiście, że nie tego zapisu nie ma i taki regulamin miałem przed oczami wyobraźni rozmawiając z konsultantem.
Natomiast jak poszedłem sobie do punktu obsługi i pani weszła sobie na moje konto abonenckie, potwierdziła mi, że owszem cena abonamentu będzie o 5 zł niższa ale jest troszkę inny regulamin. Zatytułowany:
"Oferta Specjalna- Wymiana Telefonu (I/o7/2011)(dalej Warunki) Oferta Polskiej Telefonii Cyfrowej S.A. z siedzibą w Warszawie, dalej "operator"
Wiec ja poprosiłem o jego wydrukowanie. Po wydrukowaniu przeczytałem go :lol:

I tak jak opisałem w moim poprzednim poście okazało się, że punkty
10.9.2 oraz 10.9.3 dotyczące tych samych zagadnień co standardowe punkty 9.11.2. oraz 9.11.2.1. są zupełnie inne i wyraźnie określają, że cena ta obowiązuje przez 6 cykli rozliczeniowych a następnie będzie inna.

raczej wyższa :) bo 25,20
Jak widać co oferta to inny regulamin.
Tak jak opisałem spodziewałem się, że zmianie uległa tylko cena abonamentu- obniżonego z 49 do 45zł. Niestety jednocześnie zmienił się regulamin o czym dowiedziałem się dopiero w punkcie obsł. klien.
St. konsultant napisał: Z ciekawości poszperałem dzisiaj troszkę i to o czym napisałeś to regulamin oferty SUK. Przy standardowej ofercie sieć rodzinna jest z upustem przez całą umowę, natomiast w ofercie SUK dla taryf R20 i R40 powiększenie grupy jest ze zniżką na 6 miesięcy. Później wg cennika, czyli np 3 osoba grupa 25, 4 osobowa 35 itd...
Dokładnie od samego początku o tym pisałem, ale nie martw się :) ja wiedziałem o tym wcześniej od wielu konsultantów PTC :mrgreen:

[ Dodano: 2011-09-06, 09:11 ]
anonim69 pisze:Pani dzwoniła chcąc odpowiedzieć mi bezpośrednio niestety nie mogłem w danej chili dłużej rozmawiać wiec potwierdziła , ze odpisze , ahha po mailu zniknęła całkowicie oferta z iBOA
Skoro tak to musieli przypisać jakąś ofertę indywidualną, sprawdż w salonie firmowym, powinna im się wyświetlać.

 #501885  autor: andw77
 06 wrz 2011, 10:15
Lukaszek78 pisze:Hmm przyznam ze mialem troche inne wyobrazenie oferty na raty niz to starszy konsultant opisal..
Bo co to za oferta na raty jesli musze zaplacic calosc ceny w salonie czy kurierowi przykladowe 949 zl i jeszcze placic przez rok.
Myslalem ze mozna np przy umowie zaplacic np 500 zl a pozostale doliczyc do abo jako rate i wtedy to bylaby oferta na raty..
Zgadzam się, z tego co zostało przedstawione to oferta na raty i standardowa niczym się nie różnią poza nazwą :/

Jak dla mnie powinno być:
Abonament 49 PLN - 2 lata
+ telefon 1049/12 - rok
albo
+ telefon 1049/24 - 2 lata...

 #501974  autor: Girion
 06 wrz 2011, 13:45
Do mnie właśnie dziś zawitał kurier. :) W nawiązaniu do mojego poprzedniego pytania i obawy o cenę telefonu, muszę dodać, że konsultant się nie pomylił. Dostałem S8500 Wave w taryfie Rodzina 40 za 299 zł. :)

 #501995  autor: snapp
 06 wrz 2011, 15:40
Przedłużał ktoś ostatnio umowę z telefonem w taryfie rodzina 40? Jeśli tak to jaką cenę udało wam się za nią wynegocjować?

 #501996  autor: Girion
 06 wrz 2011, 15:51
Mam kolejne pytanie w związku z przedłużeniem umowy, niestety mój telefon jest uszkodzony - na wyświetlaczu przewijają się poziome paski, można powiedzieć, że smuży. :/ Czy po pójściu do salonu T-mobile mam prawo żądać wydania sprawnego telefonu? Nie uśmiecha mi się czekać na naprawę nowego telefonu, który dziś otrzymałem. Ponownie z góry dzięki za odpowiedź.

 #501997  autor: marojar
 06 wrz 2011, 15:57
Girion pisze:Mam kolejne pytanie w związku z przedłużeniem umowy, niestety mój telefon jest uszkodzony - na wyświetlaczu przewijają się poziome paski, można powiedzieć, że smuży. :/ Czy po pójściu do salonu T-mobile mam prawo żądać wydania sprawnego telefonu? Nie uśmiecha mi się czekać na naprawę nowego telefonu, który dziś otrzymałem. Ponownie z góry dzięki za odpowiedź.
Najpierw spróbuj pogadać, może wymienią od ręki. A jak nie to reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową- unikaj tytułu gwarancji. Składaj bezpośrednio do PTC
Tak czy tak sprawa trwa ustawowe chyba 21 dni czy jakoś

 #502013  autor: wlacha
 06 wrz 2011, 16:48
Witam

Przedłużał ktoś umowę bez telefonu chodzi mi o abonament za 19 zł lub 30 zł.
Dało się coś wynegocjować.

 #502098  autor: keczup80
 07 wrz 2011, 08:01
Pojawily sie tutaj w kilku postach wpisy,ze w SUK od 1 wrzesnia moga obnizyc cene telefonu. Czy jest to prawda? Jezeli tak to na jakiej wysokosci znike mozna liczyc?

 #502099  autor: Girion
 07 wrz 2011, 08:25
marojar - no niestety nie udało mi się wymienić telefonu, zaproponowano jedynie odesłanie telefonu i rozwiązanie całego aneksu lub wysłanie telefonu do serwisu. Obie opcje do pupy, ale mniej zamoty z serwisem, który wybrałem...

keczup80 - ja po wynegocjowaniu obniżki taryfy w SUK (Rodzina 40) przeszedłem do wyboru telefonu. Pytałem o X10 mini pro, a konsultant powiedział, że mają nowe ceny telefonów i zaproponował mi go za 199 PLN. Tak więc później spytałem o S8500 Wave i dostałem informację o cenie 299 PLN, więc go wziąłem. Później sprawdziłem, że są to ceny z taryf Multimedialnych, ale paczka przyszła do mnie zgodnie z ceną ustaloną w rozmowie z konsultantem. Nie wiem, czy gość się pomylił, czy miał możliwość obniżenia ceny, ale fakt jest taki, że dostałem telefon tańszy o 100 PLN względem cennika. Niestety, okazał się być uszkodzony, ale to już inna bajka... ;P :)

 #502101  autor: Marcin S
 07 wrz 2011, 09:11
to nie pomyłka, cennik z multimedialnej idzie. u mnie coś takiego zaproponowano dla R20:

1) Oferta oszczędnościowa z Wymianą Aparatu
- Rodzina 20 - 100 minut miesięcznie do wszystkich sieci krajowych w promocyjnej cenie 25,00 zł z VAT

...model aparatu w cenie promocyjnej z załącznika cenowego (tabelka Oferta Multimedialna ).

http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... na_tel.pdf

2) Opcja to Taryfa Multimedialna
- Rodzina 20- 100 minut do wszystkich sieci krajowych oraz Internet Non-Stop 250 MB w promocyjnej cenie 39,00 zł z VAT. Cennik ten sam co w pkt 1.

 #502156  autor: keczup80
 07 wrz 2011, 12:54
Marcin S pisze:to nie pomyłka, cennik z multimedialnej idzie. u mnie coś takiego zaproponowano dla R20
Dzieki za szybki odzew.
Wlasnie przedluzylem umowe. Rodzina60 za 59zl + telefon z cennika multimedialnej.

 #502157  autor: cook1e
 07 wrz 2011, 13:00
@Girion

Życzę szczęścia z tym telefonem. Ja też dostałem uszkodzony, oddałem w salonie jako niezgodny z umową. Po 2 tyg. serwis odpisał, że telefon da się naprawić i zgodnie z jakimiś paragrafami nie muszą go wymieniać, więc albo się zgadzam na naprawę, albo oddają mi taki jak dostali. Zgodziłem się na naprawę i czekam już prawie miesiąc, ostatnio dowiedziałem się, że telefon trafił do naprawy dopiero 01.09, a reklamację składałem 08.08 :/
Może ktoś był w podobnej sytuacji i może doradzić czy mogę coś przyśpieszyć, albo czy mogę odstąpić od aneksu bez kary? Minął już miesiąc od jego podpisania i prawie miesiąc od złożenia reklamacji.

 #502204  autor: Marcin S
 07 wrz 2011, 17:24
Mogę jeszcze dodać, że przy ofercie przedłużenia bez telefonu (R20 - 100 min, 19 zł) można otrzymać 300MB za 14 zł/m-c, czyli razem za 33zł/m-c.

Mało kusząca opcja porównując do Mult20 za 39zł ze 100min/250mb ale i telefonem...

 #502210  autor: Boltzmann
 07 wrz 2011, 17:36
Te 300 mb to jest dostępne w każdej taryfie, blueconnect 300 za 14,12 zł z tego co pamiętam

 #502214  autor: Marcin S
 07 wrz 2011, 18:01
Faktycznie, mam taką usługę do włączenia i teraz. Wszędzie trąbią o 100/250 to jakoś mi to umknęło.

 #502246  autor: jihn
 07 wrz 2011, 21:08
Marcin S pisze:to nie pomyłka, cennik z multimedialnej idzie. u mnie coś takiego zaproponowano dla R20:

1) Oferta oszczędnościowa z Wymianą Aparatu
- Rodzina 20 - 100 minut miesięcznie do wszystkich sieci krajowych w promocyjnej cenie 25,00 zł z VAT

...model aparatu w cenie promocyjnej z załącznika cenowego (tabelka Oferta Multimedialna ).

http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... na_tel.pdf

2) Opcja to Taryfa Multimedialna
- Rodzina 20- 100 minut do wszystkich sieci krajowych oraz Internet Non-Stop 250 MB w promocyjnej cenie 39,00 zł z VAT. Cennik ten sam co w pkt 1.
Marcin S pisałeś do nich maila, czy telefonicznie to zaproponowali?. Pzdr.

 #502268  autor: KKI_
 07 wrz 2011, 23:11
Witam, mam pytanie. Czy możecie pisać wiadomość w zakładce kontakt -> chce przedłużyć umowę ? U mnie w polu w którym powinno się wpisywać wiadomość wyskakuje : "PAMIĘTAJ - najlepsze warunki oferty są dostępne w Promocji Internetowej dostępnej w iBOA na stronie głównej. Jeżeli chcesz poznać szczegóły standardowej oferty dostępnej w innych kanałach wyślij nam mail w celu ich otrzymania "

Trzeba korzystać z jakiejś innej opcji w formularzu kontaktu, czy tylko ja mam taki problem ? Pozdrawiam.

KKI

 #502314  autor: Marcin S
 08 wrz 2011, 08:33
Pisałem maila tak, jak to kuwejt opisał - inny temat i moje żale ;)

Dodam, że już 2 telefony miałem od nich po tym mailu - zwykły i z suk. Niestety i tak mało mi się podoba oferta, bo w orange free na kartę za 25 zeta/m-c jest 86 minut+1gb. Jednak daje sobie czas do końca roku. Może coś się zmieni (jak nie tu, to np. w polkomtelu).

 #502321  autor: lukaszk
 08 wrz 2011, 09:10
snapp pisze:Przedłużał ktoś ostatnio umowę z telefonem w taryfie rodzina 40? Jeśli tak to jaką cenę udało wam się za nią wynegocjować?
We wtorek przedłużałem umowe w tej taryfie negocjacje z SUK:
- abonament 45 zł (zniżka z 49 zł)
- paczka 500 sms za 5 zł
- paczka internet 250mb za 10 zł
- HTC Wildfire S za 199 zł
  • Strona 111 z 217
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 217
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 217