Panowie - jak to w rzeczywistości wygląda przy przedłużaniu umowy w Orange? Czy średnia z ostatnich faktur (jeśli tak to z ilu) w jakiś sposób wpływa na 1/ofertę standardową 2/możliwość wynegocjowania czegoś?
Dokonałem niedawno cesji, a umowa kończy się w lutym - zastanawiam się czy jest sens doładowywać prepaid`y w rodzinie z abonamentu, żeby średni wyszła wyższa za faktury, czy to coś da?
Jak wyglądają różnice pomiędzy ofertami z telefonem/bez telefonu? Większa ilość minut, możliwy rabat na dodatkowe usługi? Nie chcę męczyć konsultantów za jakiś czas o coś czego fizycznie nie są w stanie dać - i tu pytanie - rabat na internet dać mogą, a czy na usługę Blackberry Internet Service też?
O jakie usługi dodatkowe warto pytać, które "mogą dać, ale nie muszą"?
Pytanie kieruję bardziej do konsultantów, aniżeli użytkowników - sam pracuję w tej branży, tylko nie mam informacji jak to wygląda w Orange - i tak jak wspomniałem, nie chciałbym męczyć konsultanta nadaremnie.