• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 26 z 32
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 32

 #501324  autor: davvid
 03 wrz 2011, 17:02
Ja dziś oddałem. Facet nawet nie włączył telefonu, tylko zapytał czy jest sprawny i sprawdził czy wszystko jest co ma być w pudełku. Spodziewałem się, że zapyta jak się sprawował telefon i jakie są moje wrażenia, a potem będzie chciał mi wcisnąć abonament. Ale nic takiego nie miało miejsca, chyba im jakoś nie zależy żeby ludzie brali te Hjułeje w abonament :-D

 #501333  autor: Golarz Filip
 03 wrz 2011, 17:51
Mimo wszystko widać trochę,jak My, Polacy potrafimy być uszczypliwi- jak namawiają Nas na coś w salonie to źle- bo trują,jak znów nie pytają- niedobrze,mieli pytać,ech...

Faktem jest, że akcja miała wyglądać z goła inaczej, Play miał "gest" i chciał przekonać ludzi do smartfonów- jak widać, nie tylko w necie, akcja baaaardzo kiepska.Szczerze- ok.20 osób z mojego otoczenia,dalszego bądź bliższego wzięła udział w akcji- żadnej pozytywnej opinii.
Wiadomo,żadna reprezentatywna grupa,ale "chytrość" w postaci tanich telefonów i brak profesjonalnej obsługi po zakończonej akcji,tak się niestety kończy.

 #501383  autor: mungo
 03 wrz 2011, 20:56
To ja w takim razie pochwalę obsługę przy wypożyczaniu i oddawaniu telefonu. Testy pokazały mi ogólnie kolejne plusy i minusy Playa. Obsługa to plus. Podczas oddawania konsultantka nawiązywała kontakt, pytała jak testy i zapytała czy bym wziął, powiedziała że nawet sama będzie testowała, przedstawiła ceny, ale nie było żadnej nachalności. Było bardzo przyjaźnie. Telefon nie był odpalany, tylko dyskretnie sprawdziła czy jest wszystko w pudełku. Trochę się bałem oddawania, bo pod szybkę na wyświetlacz dostało się w jednym rogu sporo kurzu. Gdyby to był mój telefon to bym go reklamował jako źle wykonany, w końcu go prawidłowo użytkowałem, w worku od odkurzacza nie wylądował, ale tutaj postanowiłem że skoro to ich telefon to niech się sami martwią.

 #501624  autor: baszar
 05 wrz 2011, 01:55
Jestem pod koniec testowania tego urządzenia telefonopodobnego :)

1. Odbiór
Po wymianie kilku maili z playem i ustaleniu w końcu o jaką datę im chodzi poszedłem do salonu dzień wcześniej niż wyznaczony. Za pierwszym razem nie odebrałem, bo wbrew informacjom z maila jednak potrzebny jest dowód osobisty, a inny dokument z numerem pesel nie przejdzie, bo nie mają takiej opcji w systemie. Nie dostałem też wzoru umowy użyczenia, bo nie ma takiej opcji w systemie, żeby czystą wydrukować.
Za drugim razem z dowodem odbiór przebiegł sprawnie. Obiegowa opinia o bajzlu i słabej jakości BOK-u playa jak najbardziej potwierdziła się.

2. Telefon
Ładnie wygląda, ma dobrą czułość modułu GSM, wi-fi i GPS; zewnętrzny głośnik ma wystarczającą głośność do usłyszenia dzwonka. Szybka po 10 dniach noszenia w kieszeni nie porysowała się wcale. Ekran wygląda przywozicie. I to tyle plusów. Wcześniej z androidem miałem styczność jedynie przez kilkadziesiąt dni w postaci U8300 (ekran 320x240 ze sprzetową QWERTY pod nim). I no cóż... muli, czasem się wiesza , klawiatura ekranowa to jakaś pomyłka (od biedy da się korzystać w poziomym położeniu ekranu ale szybkość pisania ogranicza zamulanie klawiatury [z wyłączonym przewidywaniem tekstu]). Zdjęcia wychodzą marnej jakości (no ale W810 pewnie mnie mocno rozpieścił w tym temacie). Myszka optyczna to - tak pomyłka (o wiele bardziej wole kota w U8300). Bateria - przy leżeniu na półce i nie ruszaniu (z włączonym wi-fi) trzyma 48h. Mógłby się sprawdzić jako nawigacja samochodowa, tyle, że ładowarka samochodowa nie jest go w stanie naładować przy działającej nawigacji (może ładowarka walnięta?, ale w stanie czuwania ładuje się normalnie) tzn. mimo podłączenia ładowarki nadal spada poziom naładowania baterii. A - da radę normalnie oglądać divxy w SD.
Najfajniejsze jest to, że zawiesił mi się po wybraniu opcji przywróć "ustawienia fabryczne". Jest biały ekran z logo huawei i stoi. Po wyjęciu baterii uruchamia się normalnie. Jutro idę oddać - ciekawe co powiedzą.

3. Podsumowując
Jeśli ktoś nie zna Androida - zapewne zrazi się do tego systemu. Telefon jest po prostu za wolny. Jeśli wcześniej znał - nie ma po co go testować. Dla mnie, używającego do tej pory telefonów "bez systemu" które działały bez opóźnień i jak należy (jako telefony, PDA, awaryjne przeglądarki sieci) jest to produkt telefonopodobny.

EDIT:
4. Oddanie
Bez problemu, mimo poinformowania o niemożliwości przywrócenia ustawień fabrycznych - zajęło 3 minuty - nawet nie zdążyłem włączyć na pokazowym samsungu dostępu do sieci :) Zero namawiania na jakąś ofertę. Potrzebny był dowód osobisty.
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2011, 16:13 przez baszar, łącznie zmieniany 1 raz.

 #501628  autor: playonline
 05 wrz 2011, 07:23
Cebycz pisze:Zapraszam do obejrzenia recenzji tego zacnego telefonu
To nie jest recenzja tylko opinia kogos. Fakt gosc ma racje ale czasami teksty sa absurdalne..

 #501754  autor: ArkadiusW
 05 wrz 2011, 17:24
Kaczy pisze:Dziś oddałem telefon. Sprzedawca nic się nie odezwał - nic nie proponował. Z takim podejściem do klientów to Play zaprzepaści szanse na zdobycie nowych klientów.
Podzielam zdanie kolegi też dziś oddałem telefon również zero namawiania żadnego pytania o ewentualne pozostanie w sieci, nawet pudełka nikt nie otworzył. Dziwna jest polityka po oddaniu ( a może nie) telefony odsyłają do centrali a ta po sprawdzeniu przysyła je ponownie - przecież mieli to robić w punkcie?

ArkadiusW

 #501763  autor: neoptb
 05 wrz 2011, 18:11
ArkadiusW pisze:przecież mieli to robić w punkcie?
Nie. Telefony jada na ponowne wgranie softu od zera oraz dogłębne sprawdzenie ;) Współczuje roboty.

żyj i pozwól żyć.
P.S. Pomogłem? To kup mi piwo :)

 #501789  autor: RadkoR
 05 wrz 2011, 20:57
neoptb pisze:
ArkadiusW pisze:przecież mieli to robić w punkcie?
Nie. Telefony jada na ponowne wgranie softu od zera oraz dogłębne sprawdzenie ;) Współczuje roboty.
Widocznie pracownicy salonów nie są na tyle kumaci, żeby uruchomić tryb Recovery poprzez wciśnięcie jednocześnie na wyłączonym telefonie przycisków: YES, VOL UP, POWER i przytrzymanie ich kilka sekund... :)
Żadnego softu się nie wgrywa. To czysty Hard Reset. Kasuje wszystko z telefonu.
Ja tę operację wykonałem przed oddaniem oraz sformatowałem w pełni kartę pamięci.

Moderator Globalny forum Android.com.pl

 #501803  autor: baszar
 05 wrz 2011, 21:15
RadkoR pisze: Widocznie pracownicy salonów nie są na tyle kumaci, żeby uruchomić tryb Recovery poprzez wciśnięcie jednocześnie na wyłączonym telefonie przycisków: YES, VOL UP, POWER i przytrzymanie ich kilka sekund... :)
Żadnego softu się nie wgrywa. To czysty Hard Reset. Kasuje wszystko z telefonu.
Ja tę operację wykonałem przed oddaniem oraz sformatowałem w pełni kartę pamięci.
No chyba, że jak u mnie recovery będzie wisieć - może przewidzieli, że to będzie częsty przypadek :)

 #501810  autor: neoptb
 05 wrz 2011, 21:38
RadkoR pisze:Widocznie pracownicy salonów nie są na tyle kumaci,
Tu nie chodzi o bycie kumatym, ale od tego jest autoryzowany serwis. Bo to on ma za to płacone a nie pracownik salonu.
RadkoR pisze:Żadnego softu się nie wgrywa.
Niektóre telefony tego wymagają. A co Ci da hard reset przy uwalonym pliku systemowym? Nic. :P

żyj i pozwól żyć.
P.S. Pomogłem? To kup mi piwo :)

 #501815  autor: RadkoR
 05 wrz 2011, 21:52
neoptb pisze:
RadkoR pisze:Żadnego softu się nie wgrywa.
Niektóre telefony tego wymagają. A co Ci da hard reset przy uwalonym pliku systemowym? Nic. :P
No niby tak. Jak ktoś zrobi roota i namiesza na partycji systemowej to szczerze mówiąc nie wiem czy samo recovery z Androida pomoże, gdyż robi się wtedy tylko format partycji Data.
Potrzebny jest chyba wtedy pełny flash telefonu.
Na pewno nie będę testował tego na swoim Blacku... ;)

Moderator Globalny forum Android.com.pl

 #501975  autor: kacu123
 06 wrz 2011, 13:47
w czoraj oddałem smartfona i przed oddaniem go zrobiłem zadanie. Nie wie ktoś czy dostane za to punkty??

 #501980  autor: KC-KARLOS
 06 wrz 2011, 14:00
kacu123 pisze:w czoraj oddałem smartfona i przed oddaniem go zrobiłem zadanie. Nie wie ktoś czy dostane za to punkty??
Jeśli posiadając aktywne połączenie internetowe i posiadając aplikację raportującą "Testuj Smartfona" wykonałeś zadanie i od niego minęło kilka godzin, wtedy dostaniesz punkty za zadanie, nawet po "wyczyszczeniu" telefonu tuż przed jego skompletowaniem i jego oddaniem do punktu Play. Zaloguj się na testujsmartfona.pl i tam znajdziesz aktualne saldo punktowe.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #501983  autor: user_delete19
 06 wrz 2011, 14:09
Hm, trochę abstrakcyjne pytanie, ale da się jakoś 'deaktywować' starter/numer? niefrasobliwie doładowałem go więc jest ważny kolejny rok, a chciałbym po prostu, żeby numer (i dane do niego przypisane) zostały 'unicestwione' wcześniej...

 #501985  autor: KC-KARLOS
 06 wrz 2011, 14:15
wojciech pisze:Hm, trochę abstrakcyjne pytanie, ale da się jakoś 'deaktywować' starter/numer? niefrasobliwie doładowałem go więc jest ważny kolejny rok, a chciałbym po prostu, żeby numer (i dane do niego przypisane) zostały 'unicestwione' wcześniej...
Przenieś numer do sieci, w której ważność konta jest krótka - dobrym rozwiązaniem jest Heyah - jeśli numeru po przeniesieniu nie doładujesz w przeciągu max 4 miesięcy, następuje jego dezaktywacja. Spróbuj też przenieść się do jakieś sieci MVNO, ale tam z ważnością numeru jest różnie.

O... albo zrób tak: przenieś numer do dowolnej sieci, a następnie do Red Bull Mobile, tam na startówce ważność konta to 10 dni na wychodzące, oraz 70 dni na odbieranie. Jeśli nie doładujesz, numer może się zdezaktywować.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #501989  autor: user_delete19
 06 wrz 2011, 14:29
Karlos20 pisze:O... albo zrób tak: przenieś numer do dowolnej sieci, a następnie do Red Bull Mobile, tam na startówce ważność konta to 10 dni na wychodzące, oraz 70 dni na odbieranie. Jeśli nie doładujesz, numer może się zdezaktywować.
Ale to chyba w play po przeniesieniu i braku doladowania tez jest taka, tak mi coś teraz zaczeło świtać...

 #501990  autor: KC-KARLOS
 06 wrz 2011, 14:35
wojciech pisze:Ale to chyba w play po przeniesieniu i braku doladowania tez jest taka, tak mi coś teraz zaczeło świtać...
W Play po przeniesieniu numeru do oferty Play Fresh: ważność wychodzących to 20 dni, przychodzących to 110 dni.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #501994  autor: barteks2
 06 wrz 2011, 15:30
widzimira pisze:Czy ktos już oddawał testowy tel ???? jeśli tak to co mówicie ??? ja chce oddac juz ale obawiam się naciągania PLAYOWCÓW zeby podpisac u nich umowe ;/;/;/
Oddałem telefon po dwóch tygodniach. Trwało to może ze 3 minuty. Konsultantka sprawdziła zawartość pudełka i wydrukowała potwierdzenie oddania telefonu. Spytała się tylko czy spodobał mi się telefon i tyle. Żadnego naciągania. Wszystko prosto i uczciwie.

http://www.speedtest.net/result/6970778920.png
  • Strona 26 z 32
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 32
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 32